bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-27 16:13 320d Motor

Splr01 írta: Srácok,

Adagolós lettem, ami amúgy várható is volt, mert csöpögött a gázolaj, de a végén már szinte folyt. Már be sem indul.

Tud valaki nekem egy adagolós ajánlani, aki lehetőleg kiveszi/beteszi az adagolót -bp körzetében-??

Köszönöm


Szoták Dávid.

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-23 21:22 Fékjavítás

jena307 írta: Sziasztok 330Dezső e46-nál tudom hogy több féle méretű fék van, 2-ről biztosan tudok, abból nekem a kicsi van elöl hátul, hátul szeretnék betétet cserélni, de nem tudom melyik méret az enyém.
a bardi is többfélét félét dob fel
A link neve

Lehet célszerűbb lenne kivennem és cikkszámot keresnem rajta vagy le tolómérőzni


Itt meg tudod nézni

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-22 19:52 320d Motor

szotakdavid írta:
Fort írta: Hogyan és hol tudom a hosszbordás szíj feszítőt úgy visszatolni hogy le tudjam cserélni a szíjat és ne sérüljön meg?Levételnél a vezetőgörgőnél támasztottam meg,de az új szíjat nem akarom összenyomkodni.


24-es crowa fejjel és egy hajtókarral kell meglazítani


Mindenképpen króm-vanádium kell? Hajtókarom van M54 20i-ből 6 db, az jó lesz?

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-20 21:55 Kuplung__

szotakdavid írta:
pupika írta: Sziasztok!

A barátnőmnek van egy 2006-os 1es bmwje! A próbléma a következő, álló autónál a kuplung benyomásánál zörögni kezd a kocsi! Van aki azt mondta kezdésből, hogy ez a lendkerék, van aki azt mondta a kinyomócsapágy ment szét! Nektek mi a vélemény! Köszönöm a választ


95% h lendkerék


97,1%

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-19 12:17 Motor-váltó

szotakdavid írta:
Prof írta: Hy All

Mitől van az hogy leállításnál elég durván megrázkódik a motor ?

Motor és váltó tartó bakok 2 hónapja lettek cserélve.



Ékszíjtárcsa,szíj,lendkerék


Fojtószelep, utángyártott motortartó.

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-17 15:40 Társalgó

zoliika írta: Sziasztok!
Üdv minden régi és új tagnak.Ígérem aktívabb leszek





Üdv!

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-14 15:34 Motor-váltó

csbalu írta:
SP_323i írta:
cabyka írta:
csbalu írta:
szotakdavid írta:
cabyka írta: Sziasztok.
Vegig neztem vagy 20 oldalt nem talaltam meg amit keresek.
Kerdesem az lenne hogy e46 facelift 2003 5 fokozatu manualis valtot lehet cserelni 6 fokozatura 2004 es manualis valtora(mindketto 320d 110kw)?


Igen lehet.


Kell hozzá másik differenciálmű is! Más az áttétele!


Hello.
Mi tortenik ha marad a regi difi? Valaki probalta mar?



2.47 helyett 2.56 a 6gangos diffijének az áttétele. Ha marad a 2.47 kicsit lomhább lesz a vas, mint a hozzá való diffivel, de nem hiszem, hogy észrevehető lenne a különbség....


Van egy ismerősöm akinek egy ideig 5-ös difi volt a 6-os váltóhoz. Szerinte eléggé érezhető a különbség, nyilván veszteni nem vesztesz ha nem cseréled, azonnal, lehet az később is. Autópályán biztos alacsonyabb lesz a fordulatszám, de a 20d úgysem tud kimogozni jól egy 200 körül tempót ahol ez jól jöhetne.


A tempomattól el lehet búcsúzni a régi difivel.

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-12 12:39 képek

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-11 22:59 Navi frissítés

mbwrestling írta: Sziasztok! Új vagyok itt. Nemrég vettem egy 2010-es 320d-t (faceliftes verzió, gyári navival). A gyári navigációja 2010es, ezért egykét utat nem ismer fel. Szeretném frissíteni. Sajnos nem nagyon vágom ezt a témát. Ha jól olvasgattam először valami firmwire-t kell frissíteni és utána tudom csak a navigációt. Szeretném, ha valaki felvilágosítana ezzel kapcsolatban. Esetleg letudná írni nekem, hogy pontosan mi is ennek a menete, vagy egy linket küldjön amiből megtudok mindent erről az "otthoni frissítés"-es dologról. Köszönöm szépen!


Az autód adatainál 2008 van. Melyik igaz?

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-11 22:58 légzsak_

gfeco írta: Sziasztok

Dunaharasztin lakom.Világít a légzsàk lámpám.
Délpest környékén ki tudnà kikapcsolni a légzsák figyelést?
2000 pre Fl 316i (kör alakú stekker az akksi mellett.)
Köszi


Szia!

Privátban adhatok elérhetőségeket.

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-01 17:14 Autóvásárlás

hil írta: Sziasztok!
Szerintetek mennyire reális az, hogy van egy 2005-ben átadott (németországi pecséttel igazolva) e46 316i (N46b1Német országban használt autó és a következő bejegyzés 2009-ben (Budapest Motors pecséttel) 42000Km, ezalatt a 4 évben szerviz nem látta, most pedig 110 000Km-t mutat a számláló?
Vagy csak én lennék túl bizalmatlan???
hil


Vázszámból megnézhetem.

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-01 13:48 Mi lehet a baj?_

firpo78 írta: Üdv Fanok!

Új tag vagyok,nemrég tettem szert az autóra,ezúton üdvözlök mindenkit!
Segítségre/tanácsra lenne szükségem.
Ha a gyújtást ráadom,miután az összes kontroll lámpa elalszik az asc ikonja felvillan,kattogó hang hallatszik a motortérből és a kesztyűtartó irányából,mozog a fordulatszámmérő mutatója. Ha indítom akkor vagy be sem indul,ha beindul akkor a kattanásra leáll. 8-10 indítás után beindul és semmi hiba,csak hidegen csinálja,de egyre sűrűbben jött elő a probléma. (Az 5.-ik alkalomig,mert természetesen szerelőhöz vittem.) Gépre tették,állítólag nem ír hibát. 1 hete a szerelőnél van az autó,ki van szedve a computere,valahol vizsgálgatják a szerelő elmondása szerint... Tanácstalan vagyok... Valakinek ötlete/tapasztalata?
(Van ilyen "fantom" jelenség,vagy nem értenek hozzá?)
Köszi!

Indítási fordulatszámot kellene nézni diaggal. Meg az utólagos indításgátlót kiszedni belőle.




bmw320d4 Elküldve: 2014-11-01 13:45 Egyenetlen alapjárat

szotakdavid írta:
Miki Te nagyon rossz vagy.

Làbjegyzet: megyek veszek Fogkrémet megusfürdőt!!!


Majd megjavulok. Jó vásárlást!

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-01 13:37 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
akkor elmondom gondolatmenetem, a témával kapcsolatban. remélem ülsz?!
most tegyük fel a kérdező kérdésére nem írok semmit. azóta nem ír senki semmit. iylenkor jön a rámírás, kb ugyanazt írtam volna le privátban, vagy ugyanúgy ide a fórumra, amit leírtam, mert erre emlékeztem. tehát az általam TALÁN jónak vélt megoldást ugyanúgy megkapta volna. ha nem írom be ide, akkor te sem írsz rá semmit valószínű, bár lehet. de mivel beírtam ida, amit gondoltam, így reagáltál rá, a szokásos stílusodban, így én is kinyertem belőle a magamnak való hazsnos infót, így legalább legközelebb (ha el bírom raktározni) nem fogom ezt megírni hasonló kérdésnél, és legalább a kérdező kapott egy feltehetően jó választ, hisz tőled jött. én suliban is sosem féltem kérdezni, sosem féltem úgymond ellent mondani a tanárnak, mert ha volt annyira értelmes az a tanár, akkor nem elhajtott, hanem más megközelítésből vezetett rá. persze akkor is akiket nem érdekelt a téma, akkor jött a cammogás, de a végén a vizsgákon, dolgozatoknál meg is lett az eredménye. van valamilyen mondás, hogy tanulva tanulsz, vagy nem is tudom, hogy van ez a mondás. ha nincs benen az ember napi szinten, vagy adott témával 3 havonta találkozik, akkor felejthet. majd lesz aki kijavítja és az által tanul, feleleveníti a tudást. lehet rosszul gondolom, de én is gondolom, és gondoltam régen is.



Ja, én csak akkor írok, ha te is. Nem elég, hogy hülye vagy, még fel is vagy háborodva.

Nem is írok többet ehhez, mert te ezt élvezed baszod.

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-01 13:16 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

1. nem fogok védekezni ezzel
2. nem én írtam azt amire gondolsz hanem maga a kérdező. 10w-60-assal annyit írtam, hogy tök fure egy mostani dízelnél, mikor sport benyás motoroknál ajánlott az a viszkó, és hogy most ez jó vagy rossz, mármint a kérdésem arra irányult volna, hogy ez jó motorra vagy rosszra következtet vajon. de ezt megbeszéltük. szóval nem én kérdeztem ott azt. nyugodtan keresd vissza, hacsak a saját igazad miatt nem törölted azt a kommentet. de gyorsan nyomok is róla egy print screen-t


Itt ki kombinált?

"igen én is erre gondoltam, csak nem akartam kimondani. viszont elgondolkoztam azon, hogy vajon ez jó vagy rossz? hisz régen is a tartós blokkokba sűrű olaj kellett, akkor lehet, hogy tartós és nincs agyonillesztve? vagy csak elcsesztek valamit? gondolom ilyen olaj mellé télre járt olajelőmelegítő is "

Veled szemben bizonyítani az igazam?

De ha tényleg arra van szükség, hogy hülyeségekkel vezessünk félre fórumozókat, akkor legyen.


végülis, ha szándékosan kötekedni akarsz, akkor jah...
az egy kérdés volt eleve. hogy egy korszerű, nem sport, dízel motorba mi indokolja a sűrű olajat. az, hogy magamnak lábjegyzet gyanánt leírok valamit. miért vezettem én abban félre valakit? én kérdeztem, mert érdekelt. én kérek elnézést, hogy a hatalmas nagy mestertől kérdezni mertem.
de akkor nyiss egy saját oldalt, saját fórummal, ahol csak kérdezni lehet, és csak te válaszolsz meg mindent, e-mail-ben befut a kérdés, mint a totalcar-nál, és mgválaszolod és úgy kerül ki. az lenne a legtisztább. minden kédésre, nyűgre bajra, csak jó válasz lenne, a magamfajták nem okoskodnának bele abba, amihez nem értenek.
de már megint máshová lyukadunk ki. az előbb sem biztosra írtam azt amit, "ha jól emlékszem" oda volt biggyesztve. én sosem állítom azt, hogy mindent tudok, de megpróbálok válaszolni, mert a legtöbb embernek azonnal kell válasz, és olykor várok fél napot is, sehol semmi, már privátban kérdezik meg, mondom láttam a kérdést, de nem tudom, de így gondolom. akkor vagy privátban, vagy a fórumban írom azt le. persze akkor hirtelen mindenki aki nagyon ért hozzá megjelenik, és ahelyett, hogy a kérdést megválaszolnák, mondjuk velem kezd el foglalkozni. az is valóban nagy segítség a kérdezőnek. de gondolom nagyobb szórakozás azt kivárnod, hogy mikor írok valami oylat, amin aztán elszórakoztatod magad. de ott van nyiss egy topic-ot magadnak, oda várod a kérdéseket, hidd el nem fogok beleírni.


Bocsánatot kérek Jeló mester.

De légyszíves ne írj faszságokat, mert az másoknak pénzbe és időbe kerül.
Ha meg nem vagy biztos valamiben, inkább ne írj semmit.

De ezt csak magamnak írtam lábjegyzetnek.