bmwszabi fórum hozzászólásai

bmwszabi Elküldve: 2010-01-22 11:10 Vicces :)

Hatalmas ez a panaszlevél
De azért elég szomorú, hogy tényleg milyen szolgáltatást nyújt - illetve nem nyújt - sok cég.
Kihozzák belõled, hogy ilyen hangvételû levelet írj, mert már nem bírod idegekkel.

bmwszabi Elküldve: 2010-01-17 11:01 BMW a Dakaron

Végeredmény:

1. Sainz
2. Al-Attiyah
3. Miller
4. Peterhansel
5. Chicherit

Szép eredmény nagyon! Ha nem lett volna az a 2 órás mûszaki probléma, lett volna meglepetés az X-Raid BMW csapattól.

bmwszabi Elküldve: 2010-01-16 12:16 BMW a Dakaron

Január 15. péntek: 13. szakasz eredményei

1. Peterhansel (persze, hogy BMW)
2. Al-Attiyah (VW)
3. Chicherit (BMW)
4. Sainz (VW)
5. Miller (VW)

Összetett:

1. Sainz
2 Al-Attiyah
3. Miller
4. Peterhansel
5. Chicherit

bmwszabi Elküldve: 2010-01-13 20:36 Vicces :)

Hát igen van, de nem csak az, hogy a Lada-k fehérek, a BMW-k meg ezüstök.
Nagyon jó kép!


Tano írta: Azért van egy kis különbség :

bmwszabi Elküldve: 2010-01-08 10:48 Társalgó

Vadállat igen,de 2011-ben már új 1-es lesz nem?

Hori írta: Jön az 1es M változata szerintem brutális
http://www.a5.hu/cikkek/1/37948.shtml

bmwszabi Elküldve: 2010-01-08 10:22 Autóvásárlás

Van 4 ajtós IS, csak tényleg ritka.
Olaj nekem is megjelent váltónál, fõtengelyszimmeringnél olyan 225.000 km-nél, de szerintem ez nem csak IS-nél jelentkezik, ki kell cserélni és kész. Nekem még volt probléma központi zárral, el.ablakemelõvel, de ezek is általános kisebb hibák, nem vészes.
Rohadás az, ami már a legtöbbnél probléma.
Összeségében én azt mondom, hogy közel 20 éves létükre nagyon jó, megbízható autók, ma is utána fordulnak, és ami a lényeg, nagyon jó vezetni!!!


hil írta: Én is E36-ot akartam venni, nekem az 318is szimpatikusabb volt, mint a 320i,nem tudom megmondani miért. Viszont az is-ben én nem találtam cupén kívûl mást, lehet, hogy van, de akkor ritka. Nekem az e36 mûszerfala sokkal jobban tetszik mint az e 46-é (izlések és...) A manulis klímás (ami két zónás és azon is beállítható tekerõ gombbal a kívánt hõmérséklet), nahát ettõl a mûszerfaltól este kivilágítva- hát elolvadok!! Az elsõ sárvédõk szoktak rohadni ott a küszöb környékén elõszeretettel. A eredeti vízpumpa lapátja (talán) mûanyagból van, az szokott eltörni, akkor forr a víz. Rendszeres gond a váltóból a kardán kihajtásnál az olajfolyás.
hil

bmwszabi Elküldve: 2010-01-08 10:14 Autóvásárlás

Tyetyi!

Papdi5 'lentebb" kérdezi, hogy melyiket érdemesebb venni, IS-t vagy 20i-t, te ebben tudnál neki segíteni, én csak annyit tudtam írni neki, hogy az IS nagyon jó motor, tartós, megbízható, de neked volt 20i-id is. Van összehasonlítási alapod,meg értesz is hozzá, én nem annyira, így túl sok okos dolgot nem tudok neki tanácsolni.

bmwszabi Elküldve: 2010-01-07 20:27 Autóvásárlás

Helló!

Én IS-rõl tudok nyilatkozni neked, nekem az van több, mint 2 éve, 40.000 km-t mentem eddig vele. 92-es évjáratú, 194.000 km-rel vettem Olaszországból, 1 tulaja volt, végig (188.000 km) vezetve volt a szervízkönyve, tehát a lényeg, hogy rendszeresen karban volt tartva. Nagyon szerethették.
Rettentõ megbízható, azt mondhatom! De az IS-ekre mondják is, hogy nagyon jó konstrukció! Nagyon tartós a motorjuk. 8-10.000 km-enként
olajcsere szükséges, én Castrolt használok, mert Aral-t nem nagyon lehet kapni sajnos. Menetteljesítményre szinte egy szinten van a 20i-vel, de azért pörgetni kell õket, hogy menjenek. Nekem olyan 4.000-nél indul meg, de nem présel az ülésbe, ahhoz kell azért min 200 paci (szerintem).
Az IS olyan ideális kompromisszum: ha kell, lehet haladni vele pályán is, országúton-városban meg pláne, ugyanakkor a fogyasztása sem rossz. Pályán 150-160 környékérõl, mikor pont jó a fordulatszám, jól lehet gyorsítani 180-190re, egészen kb 220ig (én 215-öt mentem vele 1szer - persze nem itthon - de még ment volna kicsit)
Szóval lehet vele haladni.
Komolyabb hibát nem tudom mit írjak. Alapjárat ingadozás szokott elõfordulni indításnál. Elõfordulnak kisebb, általános hibák, de nem csak IS-nél: ajtókárpitok szoktak zörögni, meg kell erõsíteni õket és ok, nem is tudom mit írjak még.
majd a többiek is adnak tanácsokat, van, akinek most is ilyen van (Tyetyi), meg ha jól tudom Tibának is volt IS.
Lényeg, hogy nagyon meg kell nézni az autót, a legtöbb már széthajtott, rengeteg kéz (láb) alatt összetört, aztán összetákolt, sok nagyon rohad, lóg az egész belsejük, össze-vissz tesco tuningolt. Tapasztalatból mondom. Ne dõlj be a külcsínnek, nagy felninek, zenének, persze nem baj, ha van, de nem csak ez számít.
Meg ha még is lesz bajod esetleg a leendõ Bömösöddel, bontókból (pl Kasza Mester) bármit szerezhetsz, de vmit érdemes gyári újat venni.
Van, hogy komplett jó álapotú IS motor+váltót kapni120.000 körül.
Ha olyan BMW-t akarsz, ami megy nagyon, 23, 25, 28at vegyél, ha elég kevesebb teljesítmény is, tökéletes egy Is vagy 20i. 20i-nek már megvan a gyönyörû soros 6 hengeres hangja.Én sima 1.6-1.8-at nem vennék, de van akinek az is elég.

papdi5 írta: hello segitséget szeretnék kérni bmw 318 is-t vagy 320i-t szeretnék venni ehhez kéne némi segítség nem tudom melyik lenne a jobb.ha tudnátok valamit mondani azt megköszönném.Azt is tudni szeretném hogy ezeknél mit vegyek figyelembe vásárláskor milyen hibákra figyeljek óda. elõre is köszi

bmwszabi Elküldve: 2010-01-04 21:06 BMW a Dakaron

Ha már beszélünk róla, hátha esetleg vki nem látta:

YouTube videó
Ekkora sziklára akadva, ilyen tereprõl kijönni egy Bömössel, azért nem mindennapi látvány, gondolok itt arra, hogy a legtöbb BMW betonba van ültetve, és ezerrel driftel. De ma már mindent tudmak a bömcsik!

bmwszabi Elküldve: 2010-01-04 20:48 BMW a Dakaron

Hori írta:
Tano írta: Akik kedvelik és nézik a dakart, azoknak gondoltam indítok egy topikot a mostani aktualitás miatt.

Ma már sivatagos volt a terep, elég felemássan sikerült a BMW-nek. Peterhansel szakaszgyõzelem után vezet az összetettben is. Hajrá!!!
Roma viszont ma is fejreállt és lehet hogy nem tudja folytatni




az a baj hogy All Atiyah átszerzödött bmw-röl-fósvágenre


jaja, jól mondod.
Hajrá BMW! Forma 1-es kiszállás után jó lenne egy szép eredmény.

bmwszabi Elküldve: 2010-01-03 20:41 Társalgó

nem lesz már belõle bajod hancurozo, mûszaki érvényességéig elvileg nem kell foglalkozni vele.
http://totalcar.hu/magazin/koz...oldkartya/

tsabko: igazad van, hogy a rendõr többre megvágott volna, meg még nem is annyira a 7.500 Ft (mondjuk azért nem kevés) a lényeg, hanem inkább az, hogy elképzelhetetlen az ebben az országban, hogy bejelentették volna mondjuk október-november környékén, hogy ez lesz, és elnézik, hogy már nem viszed el, ha utána úgy is kidobod. ha nem vittem volna el, 2011 dec.-ig nem is kéne, tehát 2008.dec-tõl 3 évig senki nem nézi a CO-mat. ez is érdekes. persze sokan jól járnak, csak bosszantó, hogy ha valakinek dec 30.-án lejár, elviszi, mert fél a rendõrtõl, kifizeti, 2 nap múlva meg kidobhatja. Fizetni-fizetni-fizetni, semmi nem elég, ez bosszant. Tankolj 320-ért, járj a kátyús utakon. Ez jár nekünk.


tsabko írta:
hancurozo írta:
bmwszabi írta: Nagyon felhúztam magam már megint, hogy mi van ebben az országban!!!
Eltörölték a zöldkártyát, eddig ok.
DE! nekem dec. 19-én lejárt mûszaki, zöldkártya. 18-án levizsgáztattam, 22-én meg kapott zöldkártyát, amit most akár ki is dobhatok. Ha lutrizok, kockáztatok, (megvárom a januárt, hátha eltörlik)CSALOK, AHOGY KELLETT VOLNA, spórolok 7.500- Ft-ot. Kész! Senki nem tudott semmit, pedig vannak ismerõseim ilyen téren, valószínûleg 'fennt' tudta ezt már vmi f@sz, de hagy vigyük zk-ra, hagy fizessük ki, most meg hajítsuk el.
És ugye most már egybe lesz mûszaki+ZK, ki tudja, mennyiért, tehát ha dec.30án elvitted zk-ra a kocsit, jan. 4-én meg elviszed mûszakira, akkor ott megint megcsinálják a környezetvédelmi vizsgálatot, és megint kifizettetik, mint mûszaki vizsga díj! Jó mi?
Lényeg, hogy rávezetnek, hogy csalj!
Persze az ok, hogy most 2011 decemberig nem kell vinnem sehova, tehát nem kell 1 év múlva zk-re vinni, de most egy hét zöldkártya érvényességért fizettem 7.500-at.
ADJÁK VISSZA!!!

a másik off autómon októberben lejárt, de mivel ritkán használja az asszony én nem csináltattam meg.
remélem így már nem lessz baj belõle.


nekem is lejárt a másikról másfél hónapja és nem vettem észre csak mikor a rendõr megfogott sebesség túllépés miatt csak az volt a szerencsém hogy egyszerre két helyszíni birságot nem adhat csak figyelmeztethet rá igy megúsztam a dolgot 5eft vel csak mondta hazáig ne találkozzak kollégákkal mert azt már bukom.

bmwszabi Elküldve: 2010-01-03 17:47 Társalgó

Nagyon felhúztam magam már megint, hogy mi van ebben az országban!!!
Eltörölték a zöldkártyát, eddig ok.
DE! nekem dec. 19-én lejárt mûszaki, zöldkártya. 18-án levizsgáztattam, 22-én meg kapott zöldkártyát, amit most akár ki is dobhatok. Ha lutrizok, kockáztatok, (megvárom a januárt, hátha eltörlik)CSALOK, AHOGY KELLETT VOLNA, spórolok 7.500- Ft-ot. Kész! Senki nem tudott semmit, pedig vannak ismerõseim ilyen téren, valószínûleg 'fennt' tudta ezt már vmi f@sz, de hagy vigyük zk-ra, hagy fizessük ki, most meg hajítsuk el.
És ugye most már egybe lesz mûszaki+ZK, ki tudja, mennyiért, tehát ha dec.30án elvitted zk-ra a kocsit, jan. 4-én meg elviszed mûszakira, akkor ott megint megcsinálják a környezetvédelmi vizsgálatot, és megint kifizettetik, mint mûszaki vizsga díj! Jó mi?
Lényeg, hogy rávezetnek, hogy csalj!
Persze az ok, hogy most 2011 decemberig nem kell vinnem sehova, tehát nem kell 1 év múlva zk-re vinni, de most egy hét zöldkártya érvényességért fizettem 7.500-at.
ADJÁK VISSZA!!!

bmwszabi Elküldve: 2010-01-03 17:32 Társalgó




hancurozo írta: Bíztam a BMW-ben eddig 1 szakaszgyõzelem:

1. Roma-Perin, BMW 2:11:15
2. Sainz-Cruz, Volkswagen + 0:02:07
3. Peterhansel-Cotrett, BMW + 0:02:50

bmwszabi Elküldve: 2010-01-01 19:08 képek


bmwszabi Elküldve: 2010-01-01 19:02 képek