bomos535 fórum hozzászólásai

bomos535 Elküldve: 2019-01-12 18:55 gyári telefon

valakinek sikerült beüzemelni a gyári telefont és hogyan?

bomos535 Elküldve: 2013-10-04 20:45 kettõstömegü lendkerék

m_attila írta:
jlaci74 írta:
Superman86 írta: Hello!!

Van egy 2003as BMW E46 320d autóm és teljes kuplungszett csere előtt áll...
Érdeklődnék, hogy mennyibe kerül egy komplett kuplungszett? És hol lehetne beszerezni?

Köszi a válaszokat!


Szia!

Küldj pü.-ben egy VIN-t és adok rá jó árat.





én is
Szia! Kuplungmester.hu a legjobb a piacon!

bomos535 Elküldve: 2012-02-19 16:52 Rendszámtábla világítás BMW embléma

Haho minek komplikálni ha lehet kapni canbus-os sofitát?!

bomos535 Elküldve: 2012-01-31 19:33 Klubtársak segitsünk M.Norbinak

gyorilaszlo írta: Hajrá Fiúk! 1-2 klikkelést megérdemel Norbi! Zengő Zolira is szavazhattok Sportmenedzser kategóriában!

Itt szavazhatsz 24 óránként!


Már csak két nap maradt a lezárásig és le vagyunk maradva 2%-al. Most húzzunk bele fiuk.

bomos535 Elküldve: 2012-01-19 18:42 Klubtársak segitsünk M.Norbinak

Az év sportoloja oldalon (www.evsportoloja.hu) Michelisz Norbi szavazatokban le van maradva 4%-al. Kérünk minden autosport,BMW motorsport rajongó segitségét az elsőség visszaállitásában és annak megtartásában.24 óránként 1 szavazatot adhatsz le.Hajrá Norbi

bomos535 Elküldve: 2011-12-24 17:38 Boldog Karácsonyt

Áldott békés Karácsonyt kivánok minden márkatársnak.

bomos535 Elküldve: 2011-12-18 13:25 Ékszíj tárcsa

lalada írta: Jelentem az ékszíjtárcsám megfeküdt, 202.500 km-t bírt ki.
Csere: 80 rongy gyári BMW (Made in Germany), utángyártott nem ajánlott..van akinek 3 hetet bírt.
Szét volt repedezve, előzménye: hangos lett a gép, kattogott,plusz rángatózott 2-ben 2000-3000 fordulat közt.

Idézet:
Szia
Szia! Köszönöm de tegnap sikerült megoldanom.Sürgös volt mivel ott allt az emelön. de köszi
46.000,- ft Corteco (bmw gyári beszállító)


Kiváncsi vagyok hogy a rángást megoldja a csere,az enyém csak hangosan ciripelt és ennyi.



bomos535 Elküldve: 2011-12-18 13:20 fékbetét, kipufogó, tömítések

anubisz írta:
bomos535 írta:
anubisz írta: Mindenkinek félre ránt a kocsi fékezéskor,ha szakadó esőben megy huzamosabb ideig fékezés nélkül,és utána kicsit rálép?
Kezdek aggódni.Én nem tudom,de tök egyformán fog a fékem,de mikor szét ázik,és akkor fékezek,nagyon meghúzza a kocsi elejét,autópályán elég ijesztő 100 felett. Lehet lyuggatott tárcsát kéne vegyek?


A gyári is megteszi


Miért? úgy gondolod az enyémen Suzuki féktárcsa van?


Nem. ugy gondolom hogy utángyártott van. Azok produkálnak ilyet.

bomos535 Elküldve: 2011-12-17 07:47 fékbetét, kipufogó, tömítések

anubisz írta: Mindenkinek félre ránt a kocsi fékezéskor,ha szakadó esőben megy huzamosabb ideig fékezés nélkül,és utána kicsit rálép?
Kezdek aggódni.Én nem tudom,de tök egyformán fog a fékem,de mikor szét ázik,és akkor fékezek,nagyon meghúzza a kocsi elejét,autópályán elég ijesztő 100 felett. Lehet lyuggatott tárcsát kéne vegyek?


A gyári is megteszi

bomos535 Elküldve: 2011-12-14 19:48 kettõstömegü lendkerék

anubisz írta:
Tano írta:
Milan írta: Szia.
Mennyi km van a motorban?
Csak mert általában 150-200 ezernél szokott a lendkerék döglődni.
Nálam is nyekkent-nyikkant, ékszíjjtárcsát is cseréltünk, szinte ugyanolyan volt,
utána ékszíjj jött, úgy szinte teljesen elhallgatott, bár nem 100%-os most se,
a görgőket is ki kéne de úgy voltunk vele ennyi belefér.
Remegés... hát okozhatja a lendkerék is, így nehéz megmondani. Egyébként
szerintem a diesel motoroknál ez nem olyan vészes, szinte mind remeg
főleg ha a sok korom miatt nem zár rendesen a folytószelep és nem bírja
"megfolytani" azonnal a motort, a VW Polomnál ez volt, amióta kitakarítottam
a folytószelepet valamivel szebben áll le.

De ha visszaolvasol le van írva 1-2 dolog még.


A folytószelepet takaríthatja egy ideig, mivel ezekben a dízelekben nincs ilyen...




Jézusom ezt el sem hiszem....

bomos535 Elküldve: 2011-11-19 07:36 Szívócsonk-pillangószelep

Alesi írta:
kisg325 írta: Sziasztok!

Jelentkezne itt olyan ember is,aki nem vette ki a szívócsonkból ezt az alkatrészt,amit oda terveztek és nem is cserélte újra? Nekem benne van az autómban és egyelőre nem is szándékozom kivenni. A para is csak azért van bennem,mert belém ültették. Személy szerint nem hiszem el,hogy a BMW ilyen hibaforrást eszközölt volna tervezéskor. Szerintem ha nem kokszos odabent,illetve nem ragad a tengelye a folytószelepnek,akkor nem tudom elképzelni,hogy csak úgy natúr eltörne. Valaki írta,hogy a BMW nem ír erre az alkatrészre csereperiódust... Az autómban óra szerint 146000 km van,hangsúlyozom óra szerint!

Ha valaki civakodni akar,akkor megkérném,hogy normális hangvételben tegye! Köszönöm!

Üdv.


Nekem sincs meg hozzanyulva, igaz, 105.000 km van az automban (90%-ra nem csak ora szerint, 10%ot hagyok, mert a mai vilagban barmi elkepzelheto). De 120-as nagyszerviznel tuti kiszedetem!


Enyém már 180ezernél jár és eddig minden ok.Megjegyezném hogy a törés nem a kosz miatt következik be hanem anyagfáradás miatt.

bomos535 Elküldve: 2011-11-02 21:35 Termosztát

jons írta:
bomos535 írta: Ha elérte az üzemi hőfokot,onnan nem mozdulhat el bármilyen hideg is legyen. ha megteszi a thermosztátod hibás nem zár le teljesen.


e34 benzinesben szokása volt 1 osztással a közép előtt lennie a mutatónak és üzemi hőfokon volt. szóval ha fogyasztásban nem látszik, hogy valami nem oké én nem aggódnék. Mindazonáltal zavaró a dolog ez tény.


Volt e34-em 535i, de ott is az óra mértani közepén volt az üzemi höfok.


bomos535 Elküldve: 2011-11-02 20:45 Termosztát

Ha elérte az üzemi hőfokot,onnan nem mozdulhat el bármilyen hideg is legyen. ha megteszi a thermosztátod hibás nem zár le teljesen.

bomos535 Elküldve: 2011-10-20 19:25 Termosztát

bomos535 írta: Ma kicseréltük az EGR thermosztatot mert nagyon nehezen érte el az üzemit.Sajna nem sikerült a mutatvány mivel a hiba továbbra is jelentkezik.Ha el is éri az üzemi hömérsékletet nem tartja, képes visszahülni. Valaki tapasztalt hasonlot? Most már a nagy thermora gyanakszom...


Túl vagyok a másik thermo cserén is és jelentem most már van üzemi hőmérséklet.Megjegyzem 40 pénzbe került az akció mivel egyuttal ledobbattam a folyadékot is. Az augusztusi ékszijtárcsa cserével együtt idén már 1 kiló körül tartok. Ami azért bosszantó mert igy egy benzinessel szemben szinte hátrányba kerülők.

bomos535 Elküldve: 2011-10-13 19:26 Termosztát

Ma kicseréltük az EGR thermosztatot mert nagyon nehezen érte el az üzemit.Sajna nem sikerült a mutatvány mivel a hiba továbbra is jelentkezik.Ha el is éri az üzemi hömérsékletet nem tartja, képes visszahülni. Valaki tapasztalt hasonlot? Most már a nagy thermora gyanakszom...