borosadam fórum hozzászólásai

borosadam Elküldve: 2014-12-12 09:16 Mi lehet a baj?

Sziasztok,

n42b18 motorral kapcsolatban kérném a segítségeteket (316 '02 e46).
~220e km van benne, szerintem jó állapotban van, mégis figyelmes lettem egy dörmögő hangra, ami csak akkor jelentkezik, ha a fordulatszám esik (sebességben és üresben pörgetve is) 2800-3000 fordulattartományban. Ez a jelenség már mikor megvettem 30e km-el ezelőtt is megvolt, de enyhébben. Amit észrevettem, hogy hidegen egyátalán nem tapasztalható, gondolom itt közrejátszik, hogy az olaj viszkozitása még nagyobb.
Először lánc feszességi problémára gyanakodtam, ezért azt tervezem, hogy a láncfeszítőt kicserélem, mert nem nagy tétel.
A 'dörmögés' úgy hallom, hogy a tűzfal körüli helyről jön, de lehet h. csak az utastérből hallgatva csalóka.
Valaki találkozott már ilyennel?

köszi,

ádám

borosadam Elküldve: 2014-12-05 14:36 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Coyote írta: Köszi a korábbi tippeket - bizony a motortartó és váltótartó bakok voltak cserések. Nem is gondoltam, hogy ennyit számít: most induláskor és leállításkor sem érzek rángatást a kasznin, ha szól a zene, induláskor csak a fordulatszámmérőn látom, hogy jár a motor.

Nagyon jó érzés, mintha új autóm lenne. Javaslom másnak is a cserét, ha már rezeg a kaszni - ja és a gumis olcsó bak helyett az olajos Lemförderbe érdemes befektetni.


Szia!
Szerinted ha menet közben vibráció jelentkezik az is ráfogható a bakokra? Nem keréktől jön az biztos, motorféknél pedig erősödik. Autópálya tempónál érezhető igazán. Most épp ezt nyomozom, és megörültem az írásodnak, lehet, hogy nálam is ez lesz. Alapjáraton is remeg amúgy és engem eléggé zavar.


Hardy tárcsa?

borosadam Elküldve: 2014-01-14 10:14 Mi lehet a baj?

hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
borosadam írta: Sziasztok,
kis segítséget szeretnék kérni tőletek
a bajom a 'sárga villámmal' (E46 N42B18 316ti), hogy a műszerfalon a gomok egyátalán nem reagálnak, meg se mukkan, nullázni sem tudom a 'napi km számlálót' órát sem tudom állítani, semmi... valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet, esetleg valaki járt ugyan így?
Az érdekes, hogy egyik gomb sem működik, egyszerre azért nem kellene elromlani...
köszi a segítséget előre is



hil
Szia! Mikor vetted az autót, mióta van az Általad leírt (nehezen értelmezhető) jelenség. Van-e a műszerek körül krómkarika?



Letörtek a gombok vagy a panelról törtek le a fülek!


Sziasztok!
Ezért kérdeztem a krómkarikát, mert lehet, hogy akkor sikerült letörni a pöcköket....
hil



Nincs krómkarika...de közben tegnap este rájöttem, hogy a jobb oldali pöcökkel működik az óra állítása, csak kicsit izmosabban kell tekerni, hogy kattanjon a mikrokapcsoló
A bal oldali viszont nem kattan (kell neki?), amikor először megnyomtam akkor mondjuk csattant egy nagyot, de gondoltam rég volt használva és beszorult, de akkor valószínű eltörtem. Ezt hogy lehet javítani?
ps.: két napja vettem a kocsit, szóval én még nem is használtam ezt a funkciót

borosadam Elküldve: 2014-01-13 19:26 Mi lehet a baj?

Sziasztok,
kis segítséget szeretnék kérni tőletek
a bajom a 'sárga villámmal' (E46 N42B18 316ti), hogy a műszerfalon a gomok egyátalán nem reagálnak, meg se mukkan, nullázni sem tudom a 'napi km számlálót' órát sem tudom állítani, semmi... valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet, esetleg valaki járt ugyan így?
Az érdekes, hogy egyik gomb sem működik, egyszerre azért nem kellene elromlani...
köszi a segítséget előre is