hancurozo írta:
bostongrun írta:
hancurozo írta:
bostongrun írta:
sziasztok!nekem olyan problémám van,hogy néha elfelejt kiemelni a kuplungom.A váltón lévő munkahengert ellenőriztem,légtelenítettem,nem volt levegős.Olajfolyás,vagy fogyás nincs.Akkor mi a gond?
Ha a pedált be tudod nyomni, de a tendelykapcsoló nem old akkor valószínű átereszt a pedálnál lévő munkahenger gumikarmantyúja.
Az a helyzet,hogy igazából a pedál is majdnem teljesen bentmarad.De ha meg 2-3 at pumpálok akkor ismét működik.Nem levegős.Az a munkahenger meg porszáraz.Még a kárpítot is fölszedtem ott is tiszta.Ezenkívül nekem is van rángatás indulásnál,de csak hidegen.
nem is lessz olajfolyás ha a felső munkahengeredben átereszt a karmantyú.
egyszerűen nem tolja maga elött az olajat hanem bekerül a karmantyú mögé. mikor felengeded akkor a karmantyú mellet visszaáramlik elé.
ha nem kopott rozsdás a munkahenger belső fala, akkor felújítókészlettel megoldható.
az a baj, hogy sokan fékolaj cseréjekor nem cserélik (engedik le) a tengelykapcsoló hidraulikájából a folyadékot, pedig ez is a fékolaj tartályából kapja az olajat.
valószínű a karmantyúzást választom ha egyébként jó a munkahenger.említett egy szerelő valami fenékszelepet is hogy nyitva marad,és visszatolja az olajat a tartályba azért nem emel ki.csak az a baj hogy össze kell szedni a lóvét mert ha mégis gáz a munkahenger akkor csere lesz.addig meg nem akarom szétszedni hogy áljon az auto.egyébként nagyon ritkán csinálja van mikor napokig sem,pedig napi használatban van.az agaszt csak hogy jövő hónapban nagyobb távra mennék és nehogy egyik pillanatról a másikra cserbenhagyjon.azt is szeretném megkérdezni,hogy a válltóba,és a difibe milyen olaj kell,és mikor kell cserélni.esetleg van-e kontroll csavar.mert nem tudom mennyi kell bele.nemrég vettem az autót úgyhogy még csak ismerkedem vele.amúgy apróbb hibáktól eltekintve elégedett vagyok vele.