cbr fórum hozzászólásai
« előző123következő »

cbr Elküldve: 2006-10-12 20:55 talalkozo

Sziasztok!

Herpa irta!
"Sajnos nem két hétvégésre terveztük a programot, és a mostani hétvége már nem jön össze. (Egy ideje látszik, hogy a többségnek a 22-e jobb.)"

Bocs, de az elõzményekbõl nem volt számomra egyértelmû, hogy a 15-e már nem játszik!
Sajnos a 22-ét még nem látom elõre.

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-10-11 20:10 talalkozo

Sziasztok!

01.- b0gar 2fõ 15., 22-?.
02.- Bence
03.- paci 1 fõ 15 - 22 - 23 okt.
04.- herpa 1 fõ 15 - 22. okt
05.- alfatone 15-22, 2 fõ
06.- Baralajbi - 15 és 22 is jó; 2 fõ
07.- Diabolica - 15-22.okt 2 fõ
08.- brazil_8 ?;1 fõ (+1?)
09.- Bimmer46-15-22.okt 1+1fõ
10.- Little_Dave - csak 22 jó; 2 fõ
11.- Adi01 - 2 fõ okt 22.
12.- Bvanko1 - 15.-22. okt 2 fõ
13.- Tano - 2fõ - okt 22.
14. - Richmondtutu 1fõ okt.22.
15.- Birkie46 2 fõ ok 22.
16.- Falat320d 2fõ okt 22
17,-Prohi 1fõ okt 22
18,-cbr 320D 1fõ okt 15.

Csak jó idõ legyen!

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-09-17 10:04 Inspection II

Hello!

Amit felajánlottam, az nem más mint az AUTODATA-ra támaszkodó kezelési utasítás, normaidõvel.

üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-09-15 21:44 Inspection II

Sziasztok!

Én is magam csinálom a vason a szervízt, ami olajjal együtt 35.000 Ft-ból kijön így!
Karbantartási tervet ha kell valakinek el tudom küldeni mailen, kép formátum, ezért nem tudom ide feltenni.

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-09-15 21:27 Klíma automatika hiba

Sziasztok!

Az én vasamat is utolérte ez a betegség. Hella alkatrészt rendeltem hozzá újat, 12.000 Ft-ért igaz 3 hetet vártam rá. Még nem volt idõm kicserélni, de remélem jó lesz.

üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-07-24 21:48 Futómû és hibái

Szia guesswho!

Csak helyeselni tudom b0gar barátunk tanácsát, annyi kiegészítéssel, hogy én gumis szakmûhelyt javasolok, mert itt tapasztalatom szerint sokkal precizebben dolgoznak e témakörben.
Ha a felni és a gumi vizsgálat nem hozna eredményt, akkor egy dinamikus futómû kiegyensúlyozást ajánlok, ami azt jelenti, hogy felszerelt kerék mellet az egész forgó futómû egység kiegyensúlyozatlanságát vizsgálják egyben. Itt lehet az esetleges féltengely, vagy féktárcsa ütésekbõl (súly eloszlás) eredõ kiegyensúlyazatlanságokat kimérni.
Remélhetõleg a felni ill. a guminál megtalálod a probléma okát.

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-07-22 11:38 320d Motor

Szia brazil_8 !

Ha rá akadsz a hiba okára ird le ide légyszi!

Mielõbbi gyógyulást a vasadnak.

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-07-21 20:02 320d Motor

Sziasztok!

Nagyon sokszor pofon egyszerû a hiba oka,de erre nem igazán gondolnak a"szakemberek", mégpedig az üzemanyag kisnyomású körének rendszernyomásával van gond. Ha nem tud felépülni a megfelelõ nyomás,(nem szállít megfelelõ mennyiséget a tápszívattyú) akkor nem indul be a motor, hisz amig nem épül fel a megfelelõ nyomás nem nyit ki a szelep.
Ismerek olyan szerelõt, aki miután több márkaszervíz megjárt autó tulajdonosa betért hozzá, az addig ráköltött több százezer forint után 25.000 Ft-ért tudta megjavítani az autót. Pedig már, adagolót, izzítógyertyákat, porlasztókat és még kitudja mit cseréltek az autón.
Tehát a tanácsom ilyen panasz esetén kérjetek üzemanyag rendszernyomás mérést, hátha csak a tápszívattyú a hiba oka.

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-07-21 19:33 318TD motor HELP!

Szia Little_Dave !

Az én vasamnál is van egy számomra is elég idegesítõ jelenség, melynek a bordás ékszíj az okozója. Az elõzõ tulaj, aki pedig preciz ember, a bordás ékszíj vásárlásánál hagyta magát rábeszélni egy nem igazán ismert márkára. A szíj felületén szürkés kiválások láthatok, de egyébként tökéletes. Viszont a tapadása nagy, ezt abból gondolom, hogy probáltam ékszíj sprayvel befújni a hiba elhárítás érdekében, de semmi javulás. Viszont ha Silicon Sprayvel (nem tévedés) fújom be azonnal megszünik az indítási és leállítási csattanás. Ez esetleg elõfordulhat túlfeszített bordásszíj használatánál is. A végleges megoldás szíj csere, de kissé macerás és idõigényes.
Nézd meg nálad is hátha ez a probléma.

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-07-20 10:23 Sárga motorjel világít

Szia berger!

Elküldtem az e-mail-edre a szerelõ elérhetõségét akit tudok ajánlani.

Sok szerencsét!

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-07-18 21:45 Sárga motorjel világít

Szia berger!

Jó volna tudni, hogy az elõzõ hiba során milyen hibakódot irt be a vezérlõegység a hibatárolóba. A szakkönyvek azt javasolják, hogy a motorhiba jelzõ(MIL lámpa)kigyulladásakor azonnal szervizbe kell vinni az autót, de ha semilyen folyamatosan fennálló hibát nem észlelsz, akkkor valószinû, hogy csak pillanatnyi ideig fennálló hiba okozta a hibatároló lámpa kigyulladását. Ez elõfordulhat gyújtás kimaradás, vagy keverékképzésbõl adódó, hiba következményeként, vagy lambda szonda pillanatnyi szabályzási hiba miatt.Ha megint az a hiba mint múltkor, akkor át kell nézni ezen alkatrész és ennek müködésében szerepetjátszó egységek helyes mûködését.
Ha gondolod keresek, és ajánlok valakit a környékeden aki kiolvassa és kitörli a hibát a vasból!

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-05-18 22:29 Futómû és hibái

Szia brazil_8!

Amit kértél:
BMW3 E46 1998-05

-Kerékösszetartás:0,73-2,67 mm
0°6'-0°22'
-kerékdölés:0°12'N-0°28'P
-utánfutás:4°57'-5°57'
-hátsókerék összetartás:1,95+-0,73mm
-hátsókerékdölés:0°46'N+-15'

N:negatív dölés (terpesztés)
P:pozitív dölés
+- : plusz minusz (tûrés)

Remélem segíthettem!

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-04-29 09:52 Féktárcsa és fékbetét

Sziasztok!

A kopásjelzõrõl:
Elösször is az elektronikával kevésbé felszerelt autókon is alkalmaznak a cserére figyelmeztetõ jelzéseket. Ez nagyon egyszerûen a fékbetét surlódó felületébe egy hornyot marnak olyan mélységig, amig a betétet lehet használni.
Az elektronikus jelzõ müködési elve a következõ: A fékbetétben kiképeznek egy érintkezõt, melyet 12V feszültséggel látnak el. Az érintkezõ úgy van kialakítva, hogy a fékbetét teljes elkopás 85-90%-ánál fékezéskor éintkezzen a féktárcsával, mely során az áramkör zárodik(a féktárcsa a test) és a mûszerfal visszajelzõ lámpa világít.

Az elsõ féktárcsák általában nagyobb átmérõjûek(nagyobb surlódási felület), a fent említet súlyelosztásból adódó nagyobb fékezési teljesítmény igény miatt.

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-04-13 15:15 Olajcsere_

Szia radattila!

A kérdésedre felelve az SLX LL04 részecskeszürõs motorokhoz való, tehát régebbi típusokba is tehetõ, viszont az SLX LL01 nem önthetõ a legújabb technikákba.( SLX LL04 kis kén tartalommal rendelkezik)

Bár megjegyzem nem kifejezetten az a típusú olaj amit a Castrol a 320D 136LE- be ajánl.

Üdv:

cbr

cbr Elküldve: 2006-04-12 22:55 Olajcsere_

Sziasztok!

Igen jól mondod én 136LE motorhoz kértem a Castrolos barátom olaj ajánlását és Õ ajánlotta ezt a típust.

A narancssárgán világító olajvisszajelzõ lámpáról:

Azt az információt kaptam, hogy az olajteknõben található olajszenzor az olaj minõségét ellenörzi, ha nem megfelelõ az olaj minõsége, vagy nem elégséges az olajszint, a lámpa kigyullad. Sajnos ezen szenzor meghibásodásai, reletív gyakran elõforduló BMW hiba. Az én autómban is néha világít , de mindig csak indítás után. Az olaj cserénél kivettem, letakarítottam, sterillé varázsoltam, a csatlakozókat kontaktsprayvel befujtam, de sajnos az indítás után újra jelentkezett a lámpa kigyulladási hiba. Legközelebbi olajcserénél kicserélem a szenzort.

Üdv:

cbr
« előző123következő »