collins Elküldve: 2008-01-04 17:40 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?
kettõstömegû lendkerék az asszem 2 kilo körül van.
collins Elküldve: 2008-01-04 17:40 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?
collins Elküldve: 2008-01-04 17:38 Benzin VS Dízel
collins Elküldve: 2008-01-03 21:39 full takaritas
collins Elküldve: 2008-01-03 14:35 Benzin VS Dízel
collins Elküldve: 2008-01-02 22:27 Benzin VS Dízel
collins Elküldve: 2008-01-02 22:24 Olajcsere_
Rudus írta: Kerestem a neten, és 3100ft/ liter, és még ingyen házhoz is szállítják. Ez már jobban tetszik mint a Birner 5560 ft-os ára. Rablóbanda
collins Elküldve: 2008-01-02 13:11 Benzin VS Dízel
Royal írta:rdesign írta: Nem hiszek a csodatuningokban!
Egyébként is, a motor, erõátvitel, futómû, fék és az ezeket összhangban mûködtetõ és korlátozó DSC úgy lettek tervezve, hogy az összhangban tudjanak dolgozni. Sokan csak pakolják befelé a plussz lovakat, de semmit nem igazítanak hozzá, ami csorbítja az egészet.
Minden egyes plussz lovacska elsõként a dugattyúfenéken és a hengerfejen fejti ki jótékony hatását plussz HÕ és NYOMÁS formájában. (mert ugye a dugattyús gépekben keletkezõ nyomatékot az égéstérben létrehozott nyomás hozza létre) Ezután a hajtókar és a fõtengely csapágyazását piszkálják. Utánna a plussz csavaró nyomaték a fõtengelyen, majd jön a kuplung. Talán a leghamarabb elgyengülõ elem.
A profi tuningcégek ezért cserélik kapásból a fõtengelyt a hajtókarokat, a csapágyait, dugattyúkat,hûtõrendszert és a kenõolaj szivattyút is. Mindezt a növelt teljesítményhez illesztve végzik el, plussz a felügyeleti ezközöket, féket és futómûvet is illesztik.
Ezek nélkül csupán illuzió, hogy élettartam ROHAMOS csökkentése nélkül plussz lovakat kaphatunk!
Ezért is érzem úgy, hogy a CHIP tuning csupán egy csipetnyi különc-ség.
Számomra ez, egy kicsit a "szegény ember vízzel fõz" tipikus esete.
Pár ezresért varázsolnak néhány + lovat. De milyen áron?
Ezért is maradok a 204 pacinál
Majd ha ezt kinövöm, és megengedhetem magamnak akkor 335 D.
Azért ennyire nem eszik forrón a kását! Hangoztatom, hogy csak a saját véleményemet és tapasztalatomat írom le. Nem vitázni akarok!
Részben egyet értek az írásoddal, de .... hogy 30-40 lóerõ plussz miatt fõtengely csere, meg hajtókar csapágy... ez dúrva. Ezek a motorok ennél sokkal többet kibírnak... (tapasztalt ezt már mutatja, persze kell bele olaj ) A hajtásláccal (kuplung) egyet értek, hogy hamar megsínyli... meg a hengerfej is érzékeny rá... de ésszel használva (hidegen nem hajtom meg) Túl élheti ezt a kis töblet teljesítményt. Természetesen egyet értek azzal, hogy a tuninggal csökken az élettartam. A tuning mértékétõl függõ arányban. De itt a "ROHAMOS" élettartam csökenésrõl akár több százezer km-rõl beszélhetünk. Nagyon sokminden függ a programtól (cégtõl ahol csináltatod a chiptuningot) Egy megbizható jó programmal, ami Standard tuningot tartalmaz és max 0,2 bar nyomástöbbletet a turbonak, az nem hiszem, hogy drasztikusnak mondható.
collins Elküldve: 2008-01-01 16:12 Benzin VS Dízel
collins Elküldve: 2008-01-01 13:06 Benzin VS Dízel
collins Elküldve: 2007-12-29 23:12 Olajcsere_
Rudus írta: Köszi az infót!
Megnézem. Egyébként most lesz 70000.- km benne. Én arra gondoltam hogy most 5W 30-as kapna és nyáron vagy összel pedig a 0w 30-ast. Ettõl lehet e gond?
collins Elküldve: 2007-12-29 23:11 újonc kérdései :)
Zotyi30d írta: Sziasztok!
Esetleg tudja vki,h mennyibe kerül kb. 30d-be(184Le) az izzítógyertya?
Gyárit v. utángyártottat érdemes venni?
collins Elküldve: 2007-12-29 21:42 Olajcsere_
Rudus írta: Köszi a választ így utólagosan is! Akkor nem vettem észre de 0W 30-as kellett bele, rá is volt írva. Most esedékes a következõ olajcserém viszont nincs zsé oW 30-ra mert kedvezménnyel is 4500.- literje, viszont az 5W 30 as csak 2500.- azt belerakhatom a másik után? Lesz baja, vagy maradjak a réginél?
collins Elküldve: 2007-12-29 21:37 újonc kérdései :)
rudo írta:collins írta:Küld el a tel számod a bmwe46t@freemail.hu és hívakrudo írta:collins írta:Tano írta:collins írta: Tano!
ma van egy kis idõm, megpróbálkozom a leszedésével annak a kis vacakságnak, valamint megint felrakom az új lapátokat. ha este lesz esõ, akkor elmegyek egy kis gyorstesztre
esõ nem volt, de megcsináltam (kicsit nehéz volt kifeszegetni azt a vackot, gondolom a hideg miatt kicsit megkeményedett a mûanyag, de nem nagy durranás), és úgy nézem, jó lesz!
Nos volt azóta esõ : Mûxik a rendszer így meghackelve :
azóta elég sokat esett! és mit mondjak? k...va jó!!! sokkalta jobban töröl nem viccelek. kb egy hét volt, mire hozzászokott a szélvédõ ívéhez teljesen, és mindenhol felfekszik! de múltkor 200 körül szakadó esõben leggyorsabb fokozaton is úgy törölt hogy öröm volt pislogni
Mennyiért vetted a lapátot collins?
boltban -megnézheted-, de én 14.000-ért láttam (egy shell kúton volt még, ott 15 volt). ha gondolod, beszéljünk, és tudok hozni neked 10.700ért.
collins Elküldve: 2007-12-27 18:36 Olajcsere_
Rudus írta: Sziasztok!
Olajcserével kapcsolatban kérnék segítséget!
Tanácstalan vagyok, hogy melyik olajat rakjam a motorba? (320d 2004-es) Írtátok hogy a 0W- azt eszi az autó, 5W és a 10W, totál összezavarodtam.
Help!
collins Elküldve: 2007-12-26 16:19 Jókívánságok, ünnepek