collins fórum hozzászólásai

collins Elküldve: 2008-05-31 11:01 Rendszámtábla világítás BMW embléma

a rendszámtábla világítás foglalata gyárilag hibás. hiányzik belõle egy tömítés.
télen lehetett látni az összes E46-nál, hogy az egész kocsi nedves dzsuvás, de a foglalat fölött pár centin tök száraz, és csak poros (a lámpa melege ugye..).
ha nem akarjátok, hogy a következõ is elrohadjon, akkor a kis tömítést is tegyétek bele!

collins Elküldve: 2008-05-30 10:28 Gyári riasztó (FAQ)

köszi a választ!

akkor jóra gondoltam, nekem most is így van beállítva!
(aminek örülnék, ha lenne ilyen: amelyik kulccsal nyitod, az ahhoz elmentett ülés beállításokat beállítaná addig, amíg odaérek, kinyitom az ajtóm, és beülök. az frankó lenne! )



kiváncsi vagyok mit mondanak a szervizben, mi volt a bibi..

collins Elküldve: 2008-05-30 09:41 Gyári riasztó (FAQ)

Bömbölõ, és Petike, köszönöm a válaszokat!
Az éjjel nem szólalt meg egyszer sem.

"Az összes gyári riasztós E46-os tulajnak ajánlom, hogy programoztassa át a riasztót, hogy csak távirányítóra kapcsoljon ki és be."

Ez alatt mit értesz pontosan?


Kedden megyek vele szervizbe, akkor beállíttatom, csak magyarázd el léci, nem értem..

collins Elküldve: 2008-05-29 20:03 Gyári riasztó (FAQ)

sajnos van egy kis gondom.
kb. egy hete nagyon gyakran megszólal a riasztóm...
elején arra gondoltam, hogy valaki "cseszegeti" a gépet, vagy ilyesmi, de nem hiszem. vidéken voltam több helyen a napokban, és ott is.. nem hinném, hogy követnek, vagy ilyesmi legalábbis remélem
most a kulcsokat váltogatva használom, volt, hogy amivel leállítottam, utána azzal nem volt hajlandó beriasztani....


valakinek ötlete esetleg? csak jövõ héten tudom szervizbe vinni, addig éjszakánként kelek háromszor


elõre is köszi!
üdv!

collins Elküldve: 2008-05-28 20:47 E46 Klub póló

fizessetek gyorsan-gyorsan, akarom a pólóóóóóóm!!!

collins Elküldve: 2008-05-26 20:31 Gumi

simán lehet attól ilyen a gumid!
a hátsók nekem is ilyenek, a nyomaték nagyon gyorsan megeszi õket, kopnak rendesen... mondjuk kapnak is

collins Elküldve: 2008-05-25 20:39 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

wd40-et nem kennék a gumira... sokkal inkább valami jóféle gumiápolót

collins Elküldve: 2008-05-25 19:32 E46 Klub póló

36. collins /1 kék, méret: M / Nõi 1 kék, méret: S/

collins Elküldve: 2008-05-22 21:52 Traffipax magánvállalkozóknak

én is nem egy ismerõstõl hallottam, hogy elkapták 50-estáblánál 70 körül. igyekeztem visszavenni a tempómból, a baj az, hogy eddig sem siettem, viszont ha most kell rohanni, akkor ugyanúgy odalépek neki.. elõbb utóbb mindenkire sor kerül sajnos, még azokra is, akik tényleg figyelnek..

collins Elküldve: 2008-05-17 16:48 E46 Klub póló

bár még nem rendelgetünk, de nekem is kell!

collins Elküldve: 2008-05-14 23:19 Légtömegmérõ

nekem is beszart a 25 hónapos autóban a légtömegmérõ... (garit cseszhettem, bár elég nagy kedvezményt adtak kisebb balhé után...)
nem akarok filozofálgatni, meg okoskodni, de szánalmas, hogy két-három (bár szerintem még a tíz is kevés lenne) autókban ilyen "fontos" alkatrészek, szarják össze magukat. az sem érdekel, ha típushiba, gyengébb minõség, stb. nevetséges, hogy megengedheti magának a BMW -és a többi gyár is-, hogy ilyen autókat ad el.... (sajnos egyre jobban zavar a minõség hiánya ilyen esetekben, és nem a pénz miatt)
bocs, hogy itt....

collins Elküldve: 2008-05-14 19:32 Olajcsere_

simán beállítható, hogy mennyire vegye az olajcsere intervallumot.

collins Elküldve: 2008-05-01 23:08 Váltó_

Szemy írta:
SoundkeY írta: Akkor azthiszem nalam hamarosan cserelve lesz a valtoba es a diffibe is, ez sok penz ?


Sajnos a magyar árakat nem ismerem, de a kölni BMW márkaszervízben az olajcsere a váltóban és a diffiben mindennel együtt 117 euró. Gondolom Magyarországon ez olcsóbb...

Szemy


szerintem több itthon!!
amúgy nem éri meg ezen gondolkodni, hogy sok pénz e... pár tízezer forintról van szó, egy váltójavítás/csere, illetve diffijavítás/csere nagyságrendekkel nagyobb tétel.

collins Elküldve: 2008-05-01 23:04 Féktárcsa és fékbetét

nekem eddig is gyári cuccok voltak, benne, majdnem egy hónapja cseréltem le mindent gyárira, és persze ugyanolyan jó.
mivel a tárcsák már elég kopottak voltak, így az elsõ km-eken éreztem, hogy jobb -épp egy picit, csak a lelkemnek )-, de utána nyilván hozzászoktam.

collins Elküldve: 2008-04-15 21:40 Olajcsere_

von írta: Én is erre gondolok, hogy így kellene csinálni, de akkor a szervíz meg a gyár miért mondja, hogy 30000-et bír? Ekkora cég csaknem blöföl, vagy arra utaznak, hogy minél hamarabb megadja magát a vas.


ez egyszerû. azt próbálják az emberekbe sulykolni, hogy már itt tartanak, ilyen modern a motor, nagy terhelést bír, nem is kell vele szinte szervizbe se járni. egymásra licitálgatnak. példa: vectra 19. cdti motorba azt írják, hogy 40 ezrenként kell olajat cserélni!!! na most kérdem én, mitõl kéne ritkábban, mint mondjuk egy -teljesítményben, forgatónyomatékban hasonló- M47-be? vajon ennyivel jobb az a motor? ez nyilván hülyeség, csak teszik az agyukat.
nézz meg egy leeresztett tízezres olajat, meg egy harmincezreset.... nem lesz több kérdésed