compact fórum hozzászólásai

compact Elküldve: 2013-11-28 22:57 320d Motor

Sanka írta: Sziasztok!
A tapasztalatotokra lenne szükségem!Van egy e46 320d-m és nagyon lassan éri el az üzemi hőfokot, van hogy fél óra vagy 20-30km kell neki!Ma észre vettem hogy a fordulat is magasabb(nem klímával), ha kikapcsolom a fűtést akkor meg leesik!Szintén a mai nap észrevétele hogy ingadozik a fogyasztásmérő, sőt ha kiveszem üresbe nem esik vissza 0-ra, ha meg fékezek emelkedik!!!Ez mi???Termosztát lehet a bajos vagy mi?És ha igen akkor meg lehet-e neki ártani vagy cserélni kell??Válaszotokat előre is köszönöm!!!



Termosztátot cserélni kell!
Milyen évjárat?

compact Elküldve: 2013-11-28 17:24 Autóvásárlás

hil írta: Sziasztok!
Megnéztem ezt az autót:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7442101


igaz este, holnap napközben is megnézem. Mi a véleményetek róla? Körbemértem 90-100 mikron a festék mindenhol kivéve a motorháztetőt, ott 180 mikron. (mértem a sajátommal, meg a kereskedőével is, egyformát mértek)
A últkor én írtam, kisebb vita is lett belőle, de utánajártam, ha nekem hazudtak, akkor most én is: a gyári fényezés a Bimmeren függetlenül, hogy fl, vagy előtti, 70-100 mikron közötti. Az eredetvizsgán 180 mikronig mondják gyári fényezésnek, de az már fújva volt. Igazából 250 fölött van már gond, mert ott sok a gitt.
hil

ui:
esetleg még ez, bár színe nem túl bejövős nekem:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7384878


Sajnos középső könyöklő egyikben sincs



Jól mondták neked az értéket, 70-110 között van minden autó gyári rétegvastagsága, nem csak BMW-nél, 2000-től biztosan!
Ha egyenletes a 180 akkor az kicsit vastagon utólag fényezett, ha szép akkor még nem gáz. A baj akkor van ha nagyobbak a kiugrások, pl 500 vagy a felett, mert ott valószinüleg gitt is van!
Van kis országunkban is több olyan mester aki tud 100 körüli értéken fújni ami annyit jelent, hogy semmi sem biztos már, viszont a 200 feletti réteg még ha egyenletes is már nevezhetjük gyenge minőségűnek sztem.


compact Elküldve: 2013-11-28 07:51 320d Motor

toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Valami felütötte a figyelmemet még pedig,hogyan lehet tudni hogy van e sper a kocsimba? egy ismerösöm azt mondta,hogy neki nincs a 20D-be azt mondta nem mindegyikbe van. Igaz ez? vagy mind alatt van?

Néztem asc kikapcs pörög itt minden amikell keresztbe kosba. Vagy ezt hogy lehet megtudakolni?

köszönöm előre is. Bocsánat ha hülyeséget kérdeztem


tudomásom szerint, ha jól rémlik gyárilag csak M-es alatt van sperr E46-ban. a sperr lényege, hogy a hajtott kerekek nem differálnak el egymáshoz képest. úgy tudod megnézni, ha megemelet az autót, és pörgeted az egyik oldalon a hajtott kereket, és a másik oldalon lefogja valaki. ha nem tudod tovább pörgetni, akkor sperr, ha elpörög, amíg a másik oldalon áll, akkor nincs sperr. persze vannak olyan sperr-rek, amik %-osan zárnak, szóval nem full.


Áhá!

Köszönöm szépen, de nemértem ,hogy miért csak pl akkor a M -s alá raktak? illetve akkor a sper nélkülivelpl nem is lehet ugy "driftelni" ugye? csak kiváncsiságból kérdezem.



Az M alá azért rakták, mert elvileg az a sport és nem is biztos pl, hogy egy hétköznapi vezető vágyik a sperre ami még drágitja is az autót egy hétköznapi vezető számára feleslegesen!
A sper nélkülit is el tudod rakni keresztbe ha meg van hozzá az erő, ha sperres autót még nem vezettél akkor nem is fogod észrevenni a különbséget, mert nem tudod mihez hasonlitani egyébként vannak helyzetek amikor nem túl barátságos vele az autó viselkedése és tud meglepetéseket okozni gyakorlatlanoknak!
Tehát nyugodj meg, ha nincs sperred attól még tudsz óvatosan "driftelni" és kisebb kanyarokban keresztbe menni ha megvan a megfelelő erő, a hosszú elnyújtott kanyarokban ahol sokáig lehetne szépen ivet rajzolni és hiányozna a sperr már oda már jóval több erőre is van szükség.

compact Elküldve: 2013-11-27 18:30 Teligumiszett

hancurozo írta:
compact írta:
hancurozo írta:
compact írta:
Bizony, bizony, menjetek csak a média után, ahol 5 centi hó után már katasztrófahelyzetet nyilvánitanak meg mindenkit arra kérnek, hogy maradjon otthon!
Aki csak a linkek alatt lévő dolgokat tudja felhozni az inkább maradjon csendben aki pedig ezt kipróbálta a válós életben és konkrét tapasztalata van azzal, hogy kipróbálta elől majd hátul a szarabb gumit az tudja, hogy mi a helyzet és igenis előre kell a jó gumi annak aki tud vezetni!!! Aki meg nem tud annak totál mindegy és a különbséget sem érzi!

''az első tengelyen a helyük a kopottabb abroncsoknak.
Ha másért nem, legalább lassításra bírják a sofőrt''

Gratulálok a cikkirónak is ennyi erővel maradjon az autó télen nyári gumival a garázsban és járjál busszal!
A sok okos meg veri a mellét hogy megmondták a tv ben is!
Ez kell nektek!





Ha nem hiszed, menj ki "tréningre", ahol beállíthatod magadnak a kerekek tapadását (akár egyenként is). Majd akkor rájössz, hogy hol a helye a kopott gumiknak (és arra is, hogy lehetsz tapasztalt jó vezető, de fizikát nem tudod megváltoztatni)


Én pár évvel ezelőtt vettem a fáradtságot és kipróbáltam igy is úgy is mert beleuntam az ilyen okoskodásokba és saját magam akartam megtapasztalni a dolgokat!
Ha hátra teszed a rossz gumit két dolog történik vagy el sem tudsz indulni, vagy instabilabb az autó hátulja gyorsitásnál és fékezésnél amit egy vezetni tudó embernek tudnija kell kordában tartani, bambáknak vagy nagy baj esetén segit a dsc.
Ha elől van a szar akkor nem tudsz sem megállni, sem befordulni és nem segit rajtad semmi!
Szerinted melyik a nagyobb baj?
Pár pár sorral lentebb mintha te irtad volna, hogy a kormányon érzed ha veszit a tapadás a hátulján pedig nem.
Ha ez valóban igy van nálad és nem vicc akkor sztem nézz el egy orvosi vizsgálatra, hogy egyáltalán alkalmas vagy e a vezetésre!



Vezetek egy ideje. Motorozok is. Szerinted, ha az amúgy sem tapadó hátsó kerekeidről megszűnik a terhelés (tudod előre billen a súlypont) mi történik? Kicsúszik a hátulja (ha nem veszed el a féket) Lehetsz te "fasza" gyerek de akkor is vagy neki mész az akadálynak, vagy megpördülsz. Igen, bambáknak való a DSC. (gondolom nem vezettél elektronika nélkül)
Próbáld ki a "tréninget" (én a "cégnél" próbáltam)


Lassan 10 éve jó eredményekkel versenyzem /rally/ lehet, hogy lefosnád a bokádat ha a tréning olyan nagy élményeket adott, a dsc-t pedig automatikusan minden inditásnál kapcsolom kifelé, mert zavaró dinamikus közlekedés közben ha már kis csúszásnál is korrigál még ha óvatosan is teszi!
Ne azon lovagolj, hogy mi van az amúgy sem tapadó hátsó kerékkel, hanem, hogy mivel jobb az ha az első kerék semmit nem tapad a hátsón pedig ott a jó gumi!
Neked ezt kellene épp érvekkel bizonyitani és kiváncsian várom is.
A való életet nem lehet tréningen tanulni...

Nem szeretnék holnap estig tartó vitát ebből a dologból, mindenki oda teszi a szar gumiját ahova akarja /inkább vegyen mindenki mindenhova jót/ össze is törhetitek magatokat, csak más vétlennek ne okozzatok kárt és sérülést, mert az már nem csak a ti bajotok!



compact Elküldve: 2013-11-27 17:56 Teligumiszett

hancurozo írta:
compact írta:
Bizony, bizony, menjetek csak a média után, ahol 5 centi hó után már katasztrófahelyzetet nyilvánitanak meg mindenkit arra kérnek, hogy maradjon otthon!
Aki csak a linkek alatt lévő dolgokat tudja felhozni az inkább maradjon csendben aki pedig ezt kipróbálta a válós életben és konkrét tapasztalata van azzal, hogy kipróbálta elől majd hátul a szarabb gumit az tudja, hogy mi a helyzet és igenis előre kell a jó gumi annak aki tud vezetni!!! Aki meg nem tud annak totál mindegy és a különbséget sem érzi!

''az első tengelyen a helyük a kopottabb abroncsoknak.
Ha másért nem, legalább lassításra bírják a sofőrt''

Gratulálok a cikkirónak is ennyi erővel maradjon az autó télen nyári gumival a garázsban és járjál busszal!
A sok okos meg veri a mellét hogy megmondták a tv ben is!
Ez kell nektek!





Ha nem hiszed, menj ki "tréningre", ahol beállíthatod magadnak a kerekek tapadását (akár egyenként is). Majd akkor rájössz, hogy hol a helye a kopott gumiknak (és arra is, hogy lehetsz tapasztalt jó vezető, de fizikát nem tudod megváltoztatni)


Én pár évvel ezelőtt vettem a fáradtságot és kipróbáltam igy is úgy is mert beleuntam az ilyen okoskodásokba és saját magam akartam megtapasztalni a dolgokat!
Ha hátra teszed a rossz gumit két dolog történik vagy el sem tudsz indulni, vagy instabilabb az autó hátulja gyorsitásnál és fékezésnél amit egy vezetni tudó embernek tudnija kell kordában tartani, bambáknak vagy nagy baj esetén segit a dsc.
Ha elől van a szar akkor nem tudsz sem megállni, sem befordulni és nem segit rajtad semmi!
Szerinted melyik a nagyobb baj?
Pár pár sorral lentebb mintha te irtad volna, hogy a kormányon érzed ha veszit a tapadás a hátulján pedig nem.
Ha ez valóban igy van nálad és nem vicc akkor sztem nézz el egy orvosi vizsgálatra, hogy egyáltalán alkalmas vagy e a vezetésre!

compact Elküldve: 2013-11-27 17:40 Teligumiszett

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Keress utána. Sok oldal foglalkozik ezzel. Sőt a Michelin is. Majd akkor talán nem a saját hülyeségedet szajkózod.
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/060216f/
http://www.vezess.hu/magazin/h...ink/27369/


Köszönöm a bimmeres nép nevében!
Yellow kartárs lusta rákeresni, pedig a "Qoogle" csodákra képes.


nem szeretném ismételni magam, tisztában vagyok ennek fizikájával. vagyis nem akarom megváltani a világot, de nem teljesen értek egyet a linken lévő dolgokkal.
azt pedig leírtam, hogy engem nem zavar, hova tör az autó fara, majd megoldom. vagy nem, de az majd az én hibám
aki nem képes a sebességet időjárási viszonyoknak megválasztani, az ne vezessen. én megtudom.
a linkes téma meg akkor jön elő, ha a két tengely közötti gumik tekintetében túl nagy a kopási különbség. 1-2mm nem befolyásolja azt amit leírnak.


Úgy is azt csinálsz amit akarsz. (ne hallgass a szakemberekre sem)
Nem fogok ezen vitatkozni
YouTube videó
De remélem nem ölsz meg vele senkit. Ha már kitör, a kopottabb gumikkal nem hiszem, hogy meg tudod fogni. (nem vezetsz te olyan sokat, hogy akkora rutinod legyen)


Bizony, bizony, menjetek csak a média után, ahol 5 centi hó után már katasztrófahelyzetet nyilvánitanak meg mindenkit arra kérnek, hogy maradjon otthon!
Aki csak a linkek alatt lévő dolgokat tudja felhozni az inkább maradjon csendben aki pedig ezt kipróbálta a válós életben és konkrét tapasztalata van azzal, hogy kipróbálta elől majd hátul a szarabb gumit az tudja, hogy mi a helyzet és igenis előre kell a jó gumi annak aki tud vezetni!!! Aki meg nem tud annak totál mindegy és a különbséget sem érzi!

''az első tengelyen a helyük a kopottabb abroncsoknak.
Ha másért nem, legalább lassításra bírják a sofőrt''

Gratulálok a cikkirónak is ennyi erővel maradjon az autó télen nyári gumival a garázsban és járjál busszal!
A sok okos meg veri a mellét hogy megmondták a tv ben is!
Ez kell nektek!



compact Elküldve: 2013-11-26 22:26 Ékszíj tárcsa

Methos írta: Helló mindenki, gondoltam, gyorsan megosztom tapasztalataimat, hátha más okul belőle.

Érdemes a motor járását, és egyéb zörejeket figyelni, mint pl a motor leállításakor egy kis fémes, csúszó hangot.

Nálam eldobta magát az ékszíj tárcsa és ledobta mindkét szíjat szépen. egyik a főtengelyre csúszott a másik egyszerűen leesett. Feszítő görgő szintén megsínylette a dolgot (bal felső, ami a generátorért is felel). Szerencsére nagyobb baj nem történt.

Gates, ről ki rosszat ki jót hall, lehetnek rosszul sikerült darabok, de pár "sokatszerelt" szakember szereti a Gates termékeket, mert jól bírják. Én hittem a szakiknak így ma:

- Gates feszítő görgő
- Gates mindkét szíj (2083 mm és 970 mm) érdekesség, hoyg 2080as volt benne amit megevett.
- Corteco tárcsa került a kocsiba.

Furcsa hangok megszűntek, leállításkor is gyönyörűen csendben teszi. Motor szépen jár.

Esetemben a tárcsa gumi része nagyon elroncsolódott, nagy darabok hiányoztak már belőle. Ne feledjük. hogy egy 270ezres kocsiról van szó amiben szerintem még egyáltalán nem cseréltek ilyet, tippem szerint (legalábbis s többi cserélt szűrő és egyéb alkatrész alapján, pedig Wallisba volt hordva a kocsi előző tulaj által és furcsa mód a Látható dolgok valóban szépen meg vannak javítva, cserélve/javítva), vagy nagyon régen .

Képet tudok csatolni ha kértek, okulás céljából!



Normális szervizelés mellett ezt észre kellett volna venni, mert ha ilyen szar volt akkor nem gyengén kóvályoghatott már az a szijtárcsa!

compact Elküldve: 2013-11-25 20:02 Klímavezérlõ hiba

MattPryme írta:
compact írta:
MattPryme írta: Hello!
Olyan problémám lenne, (digit klíma e46) hogy hol van hol nincs belső fűtésem semmilyen beállításban nem működik, mikor véletlen szerűen beindul akkor gyengén vagy maxon fúj. A sünit kicseréltem egy "újra" de változatlan minden, segítséget kérnék mi lehet az ok amiért nem működik.


Fűtésed nincs vagy a venti nem mindíg megy?


A venti nem megy, a biztik jók azokon végig mentem.


Süniből újat kapott?
Én ellenőrizném, hogy maga a ventillátor motorja nem szolul esetleg+rápróbálnék egy másik klíma vezérlő panelt!

compact Elküldve: 2013-11-25 19:41 Motorolaj

batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Ha 7e km alatt megevett 1 litert az valóban nem normális!
Az enyém 80%-ban keményen hajtva van és 15e alatt eszik fél litert kb.!
Az a baj, hogy túl sok a kérdőjel az előző olajcseréddel kapcsolatban, mert nem tudod, hogy milyen olaj és hogy egyáltalán maximumra lett-e töltve!
Egyébként az esetek nagy részében a turbó a ludas, ezt úgy tudod a legegyszerűbben leellenőrizni, hogy a cooler alsó csövét lekötöd és megnézed, hogy van-e benne olaj, esetleg folyik belőle vagy vmi egyéb rendellenes dolog!
Ha így van akkor én azonnal mennék oda ahonnan a turbót vetted, ha nem akkor cseréld le az olajat /BMW, Liqui Moly vagy egyéb értelmes 5W-30 vagy 40-es olajra, castrolt hanyagolnám/ töltsd maximumra és így figyeld majd az olajszintet.


compact Elküldve: 2013-11-25 19:25 Klímavezérlõ hiba

MattPryme írta: Hello!
Olyan problémám lenne, (digit klíma e46) hogy hol van hol nincs belső fűtésem semmilyen beállításban nem működik, mikor véletlen szerűen beindul akkor gyengén vagy maxon fúj. A sünit kicseréltem egy "újra" de változatlan minden, segítséget kérnék mi lehet az ok amiért nem működik.


Fűtésed nincs vagy a venti nem mindíg megy?

compact Elküldve: 2013-11-24 21:11 Üzemanyag fogyasztás

nickname írta:
compact írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





Az előző e46 sedanomba most van 347 ezer kilométer, gyári turbóval, és egy CR porlasztót kellet cserélni + vízpumpa és termoszát.

a jelenlegiben 220 ezr kilométer van, még semmi nem utal arra hogy gond lenne vele.


Gondolom te is 0km-el vetted és holt biztos vagy abban, hogy nem is volt eddig sosem hozzányúlva!
A ki tud nagyobbat mondani estével szórakoztassa itt egymást az a pár ember akinek most hirtelen mindenkinek 300e km feletti hibátlan dízel autója lett!
Szerintem minden BMW szerelő lehúzhatja a rolót, mert itt minden autó hibátlan!

compact Elküldve: 2013-11-24 20:54 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
compact írta:
b_imi írta:
hancurozo írta:
Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Szerintem is ez a lényeg.


Hány km megy az autódba 1 év alatt és milyen körülmények között?



min. 30-35e. Normál napi használat országúton, de hetente egyszer meghajtom. (ha külföldre megyek, akkor sem használok pályát)


"500e-ig nem volt gond"
Ezt sztem nevezzük ki a hónap viccének!
Amúgy honnan vagy ilyen biztos abban pl, hogy sosem volt hozzányúlva az adagolódhoz és egyéb üzemanyag ellátó rendszerelemhez az autódban?
De tegyük fel, hogy tényleg így van, de ha eddig nem kellett és használod is az autót, akkor majd neked kellesz hozzányúlni!
Több 100 komoly vállalkozás épül csak arra az országban, hogy VP44-et meg CR rendszereket javítanak és nem kicsit mennek jól!
A dízel fórumok tele vannak problémákkal és hülye kérdésekkel és segítségkérésekkel, hogy ez meg az a baj, amikor meg ilyen kényes kérdéshez jutunk akkor érdekes, hogy mindenkinek hibátlan autója van!


compact Elküldve: 2013-11-24 20:24 Üzemanyag fogyasztás

b_imi írta:
hancurozo írta:
Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Szerintem is ez a lényeg.


Hány km megy az autódba 1 év alatt és milyen körülmények között?

compact Elküldve: 2013-11-24 20:12 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!



compact Elküldve: 2013-11-24 19:34 Üzemanyag fogyasztás

ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!