katonaza írta:
Ami még biztos, hogy fennáll: (bár nem tudom van e köze hozzá)
A féktárcsák és a fékbetétek elég silány minőségűek, a betét láthatóan bele is égett a tárcsába. Intenzív fékezéskor picit rángatja a kormányt is.
Sajnos én is ezzel küzdök a Touringnál. 90 felett de néha már ott is remeg a kocsi.
Egyik tárcsa lila... Nem silány minőségű sem a tárcsa sem a betétek. Azért kékes a tárcsa, mert a dugattyú be van rohadva kicsit én nem áll vissza hanem fogja a kocsit akkor is amikor nem kellene és a folyamatos súrlódástól megég a felülete.
Nagyobb fékezéskor megrántja a kormányt is, de nem mindig. Ez is valószínűleg attól van, hogy nem jár szépen folyamatosan a dugattyú a nyeregben hanem egyszercsak nagyon megindul, mikor a többi már szépen dolgozik.
Valószínűleg a megégett tárcsánál lévő dugattyú lesz a ludas. Elvileg a dugattyús felújító szett elég a javításhoz. Én utólag tettem fel a 30i féket, így alvázszám alapján nem tudom hogy a kb 3 dugattyúátmérőből melyik lesz a jó, először szét kell szedni, megmérni és utána lehet rendelni... :/ Viszont cserélbe nem drága, ~15k a 4 nyereghez. Ha már hozzányúlok megcsinálom körben mind a 4et. Fékolajat is cserélnem kell amúgy is.
Ha kész leszek szólok mi az eredmény.