csavargo fórum hozzászólásai

csavargo Elküldve: 2011-12-19 18:39 Egyenetlen alapjárat

mauics írta: Sziasztok!

Nmrég vásároltam egy bmw 316i-t e36 os, 97-es évjárat, már az e46 os motoros.. olyan gondom volna, hogy sajnos, gyorsításnál torpan az autó... nincs Vkinek vmi jó ötlete, hogy mi lehet a baj? Légtömegmérőt már cseréltem, gép szerint viszont semmi hibát nm ír a komputerbe. Vim jó ötlet? lamdaszonda? de azt be kéne írni hibaként?! Válaszokat előre is köszönöm! Cs.


Csö ja azt beirná (lamdát) ha nemrég vetted akkor egyenlöre az alap dolgokat nézdd meg ne költekezz elöre pl üzemanyagszürö,gyertyák lehet hogy nem volt rendesen szervizelve látatlanban nehéz segiteni de ilyen kisebb dolgoknál indulj el

csavargo Elküldve: 2011-12-19 18:27 Olajzabálás

YELLOW írta:
csavargo írta:

ahogy quote is irta ha szivárog az olaj vagy eszi akkor a hiba okát kell megszüntetni az adalék nem megoldás soha semmire az csak tüneti kezelés és a hiba fennmarad


kijaza quote?
amúgy én vótam még a legelején, de szegény kérdező sem fogja már megtalálni


jóvan na enéztem

csavargo Elküldve: 2011-12-19 18:24 Termosztát

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.




azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.


Mért mutatna hülyeséget? OBD re van kötve,ugyan azt a jelet kapja minden műszer. 35000,meg 100 000 a GPS kijelző. Garmin nem egy Kínai márka.
http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd
de van az albumomba is videó róla.
Mchlaren F1 el kicsit megjárattam a rázóköveket xBox


termosztáton kivül más nem lehet mivel ha vizpumpa akkor forralná mivel nem keringet egyszerüen nyitva marad a termosztátod milyen a gépsárkány? diesel? abba van mégegy termosztát!

csavargo Elküldve: 2011-12-19 18:14 Olajzabálás

anubisz írta:
hil írta:
anubisz írta:
jons írta:
Kempapa írta: Sziasztok!
Egy kérdés miatt regisztráltam igazából, remélem kapok segítséget. Az lenne a kérdésem, hogy olajszivárgás/folyás miatt próbálkoztatok-e már hasonló megoldással: http://t7.hu/oym
Elnézést, ha nem 100%-ban vág ide, de ez volt a legrelevánsabb (BMW-s) közösség.
Üdv,
Kálmán


Adalék helyett inkább ezt próbáld meg:
Valvoline MaxLife Synthetic SAE 5W-40


Már a kérdés se releváns. Olaj szivárgás,folyás általánosan értelmezve,valahol szivárog az olaj ( karter,szelepfedél,látható szivárgás ,olajos motorblokk,olajszűrő stb..) ott meg tömítést kel cserélni,nem adalékot rakni a motorba.
Persze ha zabálja a motor az olajat, az is egyfajta szivárgás,de a kettő nem mindegy.
Akkor azt írd,hogy eszi az olajat,ne azt higgye az ember,hogy valahol olajos a blokkod aztán kész.Na mindegy,hosszú...
Tényleg sokan kérdezni se tudnak értelmesen. Nem mindegy befelé szivárog valami,vagy kifelé,és ezt hol teszi.Főleg a folyás,hamar elmenne a 8 liter olaj,ha már folyna befelé,vagy kifelé?
Elnézést,ha kicsit nyers voltam.




Szia!
Azért egy frissen regisztráltnak az első kérdésére talán nem ilyen választ kéne adni!
Bocs, ha durva voltam....... Ha visszaolvasol kezdő korodig, akkor ott is lehetne találni értelmetlen kérdést.
Szerintem az adalék semmit nem ér, ki kell cserélni az eresztő tömítést, szimmeringet. Ha meg nagyobb a baj, akkor a hibás alkatrész. Én azt az adalékot nem tenném bele.






Igazad van.Írtam is hogy elnézést,de már nem akartam az első gondolatom,manikűrözni utána.Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.


ahogy quote is irta ha szivárog az olaj vagy eszi akkor a hiba okát kell megszüntetni az adalék nem megoldás soha semmire az csak tüneti kezelés és a hiba fennmarad

csavargo Elküldve: 2011-12-19 18:09 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

YELLOW írta: házilag!


YouTube videó

még egy:


YouTube videó



A srácok nemsokat aludtak technika orán bazz...

csavargo Elküldve: 2011-12-19 17:07 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

amelyik gyökér angel eyes-ért bünteti meg az embert az költse gyogyszerre azt a lovét nekem az elözö automban is volt (nem bmw) azért sem szoltak


ja bocs szarakszik a netem azért irtam kécccer

csavargo Elküldve: 2011-12-19 17:04 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

troooger írta:
bd93 írta:
troooger írta:
Majti írta:
troooger írta:
Coyote írta: találtam jó kis kétrészes cikket erről

ez alapján sajnos nem szabályos az angel eye (ebben a kurva országban miért is lenne az?!), merthogy:

1. nincs RL jelzés a lámpán
2. nem kapcsol ki vagy halványul el ha felkapcsolom a tompított fényt (bár ez szerintem megoldható)

Az, amikor a francia autókon egyik fényszóró világít csak, az nem gond, azzal még mehet (a szervízig), de egy, az átlagnál jobban működő helyzetjelző miért fáj a yardnak?

Márpedig én nappali menetfényként fogom használni


Furcsálltam volna, ha szabályos lenne ebben az országban :S


Nappali menetfényként használom én is. Eddig soha sem szóltak miatta.



Szólni, nekem sem szóltak! Műszakin is csak annyit mondtak, hogy: Szép!


én a helyzetjelzőket cseréltem ki kékre meg is büntettek 2X is és most gondolkozok az angel eye-on nem tudom kit zavar ha kék és nem fehér vagy sárga nem vakít vagy ilyesmi csak jól néz ki mind a kétszer ugyan az a rendőr büntetett meg de nincs mit tenni




Mennyire büntetett meg? Annyiból már lehet vettél volna egy AE-t


srácok szarjátok le a szabályokat amelyik gyökér ezért megbüntet azt költse gyogyszerre!! sok rendör nem is tudja hogy gyári-e

csavargo Elküldve: 2011-12-17 19:58 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

kempelen írta:
csavargo írta: Csövi nekem olyan nyügöm van hogy a kulcsomrol hiányzik az embléma ötlet? nem találtam akkora méretüt hogy potoljam. ja nekem az elsö lökösböl hiányzik a vonoszemtakaro arra is tudtok cikkszámot szorni??? kösszi


vonószem takaró 51118213685 ~ 2800,- + ÁFA

kulcs embléma 66122155753 ~ 929,- +ÁFA



köszi köszi köszi

csavargo Elküldve: 2011-12-17 19:56 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

kempelen írta:
csavargo írta: Csövi nekem olyan nyügöm van hogy a kulcsomrol hiányzik az embléma ötlet? nem találtam akkora méretüt hogy potoljam. ja nekem az elsö lökösböl hiányzik a vonoszemtakaro arra is tudtok cikkszámot szorni??? kösszi


vonószem takaró 51118213685 ~ 2800,- + ÁFA

kulcs embléma 66122155753 ~ 929,- +ÁFA



köszi köszi köszi!!!

csavargo Elküldve: 2011-12-17 19:10 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

Csövi nekem olyan nyügöm van hogy a kulcsomrol hiányzik az embléma ötlet? nem találtam akkora méretüt hogy potoljam. ja nekem az elsö lökösböl hiányzik a vonoszemtakaro arra is tudtok cikkszámot szorni??? kösszi

csavargo Elküldve: 2011-12-06 22:07 Turbo

PG_Junior írta:
pampi írta: Sziasztok!
Olvasgatom itt a hozzászólásokat, írtátok idézem: "Viszont a pillanatnyi fogyasztás mérőm teljesen jól működik, kimegy 20-ig amikor ki kell mennie." Kérdésem, hogy ha nem megy ki addig amikor ki kéne akkor mi van? Az baj?

PG_Junior írta:
Tano írta:
PG_Junior írta: Hali!

Diagon ezek az értékek lettek olvasva:

charged air pressure: 1023
specified air pressure: 955

actual air mass: 493
specified air mass: 218


duty factor charge air pressure: 93%
duty factor exhaust gas-recirc: 85%
duty factor, timing device: 56%

hibajelenség:
06 Exhaust-gas recirculation
negativ deviation/air mass 50mg/stroke too high

A tényleges légtömegre érdemes odafigyelni, jóval magasabb, mint amennyinek kellene lennie. Emiatt lehetséges, hogy nem húz annyira az autóm, nem kapcsol úgy a turbo-m?! Kaptam már tippeket, hogy mi lehet a baj - EGR, légtömegmérő - de még nem tudtam beszerezni egyiket sem, és ameddig nem egyértelmű, nem is szeretnék venni. Továbbra is érdeklődöm, hogy nincs e esetleg kölcsönbe valakinek egy próba/újabb diag erejéig.

Valakinek volt már hasonló gond? Esetleg még valami javaslat?

Köszönöm!

PG


Az értékek alapján olyan, mintha le lenne szűkítve vagy el lenne dugulva az EGR szelep. Nézd meg mennyire koszos a kipuffogógázvisszavezetés. A vezérlés szerint nyitva van az EGR, de mégsem jut át annyi kipuffgáz mint kellene, ezért a hibajel. Nem feltétlenül kell új, kezd tisztítással. A vákumcsövet is érdemes megnézni.


Az EGR már tisztítva lett, féktisztítóval átfújtam, meg brigéciolba beáztattam kicsit. A vákuumcsöveket meg kicseréltem az összeset. Légtömegmérő ez alapján kizárva? Kicsit ingadozik az alapjáratom is. Egyszer olyan 800 körül van, aztán fel megy 1000-re, majd megint vissza. Viszont a pillanatnyi fogyasztás mérőm teljesen jól működik, kimegy 20-ig amikor ki kell mennie. Vákuumszelep?? AZt hogy lehet tisztítani?




Ha a fogyasztás mérő nem megy ki - nem minden sebességben kell kimennie - akkor sanszos, hogy a légtömegmérőddel lesz a baj.



hali! én ugy gondolom hogy az EGR csupán környezetkimélö okok miatt van ezért énis ledugoztam (igy is jo volt zöldkártyán) mivel mechanikus ez nem gáz amugy a diesel motor mindig levegöfelesleggel dolgozik és egyálltalán nem baj ha nem kap vissza a kipufogogázbol amugy ha sokat használják rövid távon akkor a szivocsonkban csunyán lerakodik (megváltozik az áramlási keresztmetszet) én ugy csináltam hogy levettem a szivocsonkot szápen kipucoltam és levakitottam az EGR-t au revoir egr! én sem örülnék ha futás közben valaki a pofámba fujná a füstöt az alapjárat valoszinü hogy a légtömegmérö hibája miatt szar

csavargo Elküldve: 2011-12-06 21:41 Társalgó

YELLOW írta:
csavargo írta:
YELLOW írta:
csavargo írta:
troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok,

Szerintetek ha hosszabb ideig áll a kocsi ilyen hidegben, érdemes beindítani egy kicsit pár naponta? Pl. két hét, egy félig fedett helyen, letakarva....


mivel hidegek lesznek, ahova kell, ott legyen fagyálló. a tankba úgy maradjon anyag, hogy több mint a feléig legyen.
az akksit célszerű kivenni, és bevinni, esetleg ha van töltőd, akkor csepptöltésre rakni. én havonta beindítanám egy 5-10 percre. illetve néha megmozgatni előre-hátra, hogy a betét ne gyógyuljon össze a tárcsával, ezt kézzel is meg tudod mozgatni.


Köszönöm!


apám ezek ám a jotanácsok!!! a tanknak miért kell félig lennie??? amugy ha elinditod akkor ne 5-10 percre ez hülyeség többet levesz az akksibol az inditás mint amennyit 10 perc alatt tölt... had járjon szépen melegedjen át és ha van rá mód azért menj vele egy kört


gratula! maradtál volna csendben...
azé legyen benne több mint fél, hogy legyen mindkét tankrészben. a ha egy-két litert hagy benne hamar elromolhat az értéke, oszt majd nem tudja beindítani. azon kívül nem tudhatod előre milyen hidegek lesznek. 10 perc alatt bőven átmelegszik, és alapjáraton is tölt annyit. a másik, hogy mondtam az akksit ne hagyja bent. és legyen csepptöltésen, ha kell.


ja ja elfelejtettem yellow a tanár... nem fogok vitatkozni felesleges biztos a két szép szememért kaptam a közlekedésgépész-közuti jármü technikusi bizonyitványomat kár hogy mindig az az okosabb aki a neten tanul autotszerelni-karban tartani.


marhára nem érdekel mit tanultál
az illető kérdezett, én leírtam, hogy csinálnám. nekem is állt az első télen 2-3 hónapot, igaz én az akksit nem vettem ki, de garázsban állt.
persze én is mennék vele, de nem tudhatod mik a körülmények. az is lehet külföldre megy, és annyira megkérheti a rokonokat, hogy beindítsák, viszont téli furikázásra nem engedné.
de hagyjuk.


hidd el nem kérkedésböl irtam! csak néha teis elfogadhatnád mások véleményét nem áll szándékomban senkivel vitázni énis csak segiteni akartam ennyi ezért van forum amugy ha jo az auto akkor semmi baja nem lesz az enyémis áll két hetet a munkám miatt sajnos és soha nem volt gond télen sem

csavargo Elküldve: 2011-12-06 21:21 Társalgó

YELLOW írta:
csavargo írta:
troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok,

Szerintetek ha hosszabb ideig áll a kocsi ilyen hidegben, érdemes beindítani egy kicsit pár naponta? Pl. két hét, egy félig fedett helyen, letakarva....


mivel hidegek lesznek, ahova kell, ott legyen fagyálló. a tankba úgy maradjon anyag, hogy több mint a feléig legyen.
az akksit célszerű kivenni, és bevinni, esetleg ha van töltőd, akkor csepptöltésre rakni. én havonta beindítanám egy 5-10 percre. illetve néha megmozgatni előre-hátra, hogy a betét ne gyógyuljon össze a tárcsával, ezt kézzel is meg tudod mozgatni.


Köszönöm!


apám ezek ám a jotanácsok!!! a tanknak miért kell félig lennie??? amugy ha elinditod akkor ne 5-10 percre ez hülyeség többet levesz az akksibol az inditás mint amennyit 10 perc alatt tölt... had járjon szépen melegedjen át és ha van rá mód azért menj vele egy kört


gratula! maradtál volna csendben...
azé legyen benne több mint fél, hogy legyen mindkét tankrészben. a ha egy-két litert hagy benne hamar elromolhat az értéke, oszt majd nem tudja beindítani. azon kívül nem tudhatod előre milyen hidegek lesznek. 10 perc alatt bőven átmelegszik, és alapjáraton is tölt annyit. a másik, hogy mondtam az akksit ne hagyja bent. és legyen csepptöltésen, ha kell.


ja ja elfelejtettem yellow a tanár... nem fogok vitatkozni felesleges biztos a két szép szememért kaptam a közlekedésgépész-közuti jármü technikusi bizonyitványomat kár hogy mindig az az okosabb aki a neten tanul autotszerelni-karban tartani.

csavargo Elküldve: 2011-12-06 20:55 Társalgó

troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok,

Szerintetek ha hosszabb ideig áll a kocsi ilyen hidegben, érdemes beindítani egy kicsit pár naponta? Pl. két hét, egy félig fedett helyen, letakarva....


mivel hidegek lesznek, ahova kell, ott legyen fagyálló. a tankba úgy maradjon anyag, hogy több mint a feléig legyen.
az akksit célszerű kivenni, és bevinni, esetleg ha van töltőd, akkor csepptöltésre rakni. én havonta beindítanám egy 5-10 percre. illetve néha megmozgatni előre-hátra, hogy a betét ne gyógyuljon össze a tárcsával, ezt kézzel is meg tudod mozgatni.


Köszönöm!


apám ezek ám a jotanácsok!!! a tanknak miért kell félig lennie??? amugy ha elinditod akkor ne 5-10 percre ez hülyeség többet levesz az akksibol az inditás mint amennyit 10 perc alatt tölt... had járjon szépen melegedjen át és ha van rá mód azért menj vele egy kört

csavargo Elküldve: 2011-12-05 17:12 Akkumulátor

hancurozo írta:
bmw330d írta: Sziasztok!

Ha valaki járt már így,annak megkösszönném ha segítene

Tegnap leálltam a garázsba,leállítottam a motort(330d),pár óra múlva beindítottam volna,de a lámpa is csak pislogott,a motor nem indult,az aksi feltöltése után újra jó lett minden....de reggelre megint off,vegyek egy új aksit?
Nekem 88a volt most benne,de szerintem az gyenge mert a bmw-könyvebe 95A-írnak...(főleg h van benne,hifi cucc,meg air ride)
ki mit javasol?
előre is köszi:




Mérj rá járó motornál, hogy van-e töltésed. (14,4V) Ha az ok, akkor akkumulátor csere.


hello van vadi uj 90 ah en 750 akksin elado 15 ezerért (ajándék)