Thony írta:
Coyote írta:
csavitouring írta:
Coyote írta:
Milyen gagyi már, hogy rendelek egy 8000 Ft-os alkatrészt a fehérvári Rack Autótól, és be kell mennem hozzájuk befizetni 5000 Ft előleget???
Nem az ötezrest sajnálom (hiszen úgyis kifizettem volna a teljes összeget), hanem az ügymeneten vagyok elképedve. Mert ha egy Szutyuki vagy valamelyik alja márka csinál ilyet, azt mondom megértem, de ez egy BMW szalon és márkaszervíz!!!
Sőt, még azt is megértem, ha rendelek tőlük 200.000 Ft értékében, és arra kérnek be 100.000 Ft előleget. Ilyen volt a Toyotánál is, anno, de mondom, ezt teljesen meg tudom érteni.
De egy 8000 Ft-os alkatrésznél mekkora a kockázat? Legrosszabb esetben egy alja genya vagyok és nem veszem át, sőt, soha többé senki másnak nem is kell majd ilyen alkatrész a raktárukból - akkor mi van, buktak 8000 Ft-ot? Ettől ők csődbe mennek, lehúzhatják a rolót?
Az agyam elszáll ettől az alja filléreskedéstől! Nem ezt várnám a BMW-től. Szégyelljék magukat.
Szia,
Jómagam is márkaszervizben dolgozom és a Te oldaladról megértem, hogy fel vagy háborodva, de értsd meg a másik oldalt is. Nálunk 5 év alatt kisebb és nagyobb rendelésekből össze jött 33 millió forint. Nagyon sok alkatrészt nem is tudunk eladni, mert már van helyette módosított, így mehet a méhbe, mert már azt ügyfél nem kaphatja meg. Azt gondolom, hogy ez elég sok pénz, ha Te lenné akinek finanszírozna kellene, nem örülnél neki. Természetesen, aki régóta vissza térő ügyfél annak pár ezer forintig megrendelem az alkatrészt. Kellemtelen dolog
Szép napot
Szia!
Köszi a reakciót, igazából pontosan ezt azt okot sejtettem mögötte. Ahogy írtam, egy gagyibb márkánál teljesen érthető is lenne - viszont a BMW-nél legyen már egy értékhatár, mondjuk 50 000 Ft, amiért már kérnek előleget.
8000 Ft-ért nem kellemetlen, hanem szánalmas és gyalázatos dolog. A BMW akár INGYEN is adhatná az emblémát - hiszen gyárilag ingyenes az opció.
Tudom nagyon jól, hogy a márkaképviseletek nem milliós profitokkal dolgoznak, és eléggé nehéz helyzetben vannak, ha el akarnak adni egy autót (hiszen ha nagy a diffi, akkor egy 10 millás autóért a vásárló inkább elmegy az ország másik végére is).
Súlyosbítja a helyzetet az ellenpélda: bejelentkeztem olajcserére Siófokra. Olaj-, üzemanyag-, pollen- és levegőszűrő csere is lesz. Mondanom se kell, ez jóval több, mint 8000 Ft. Megrendelték az alkatrészeket - és EGYETLEN fillér előleget sem kértek! Pedig ők jóval kisebb háttérrel rendelkeznek, nem hivatalos márkaszervíz...
Nem azért mondom de a Saab szakszervizben, még sosem hallottam ilyenről... még akkor sem, ha most kilátástalan a márka helyzete... és még a csúcson is közelében sem volt a BMW eladásának és gyártásának! Hogy ezért kérni pénzt Nevetséges... mért nem tartósabb az a jelvény? Én ingyen kaptam a szakszerviznél a jelvényeket és nem is szóltam csak mondták hogy cserélve... Mielőtt valaki azt mondja, hogy benne volt a hatalmas árban... téved Egyáltalán nem drága, és azt csinálták az autómon amit kértem... ha addig políroztattam a lökhárítót még a kék autó nem lett fehér akkor addig csinálták, potom pénzekért... mindig friss kávéval és sütivel kínáltak...
Bár akik oda jártak, (ez én is megfigyeltem) nem hasaltak meg a 700 ezres turbótól... mert vannak ám nagy árak is...
De mindig azt kaptam amit akartam, 10 éves kocsinál és 3 évesnél is!
Én ezt annak tudnám be a BMW-nél, mivel több autó szaladgál több a lehetőség a sutttyó bőrfejű barmokra is... akik berendelnek majd leszarják!
Ezen tapasztalva, már ügyesebbek!
Sajnálom, hogy ennek a márkának a megítélését nem azokról alkotják akik itt vannak a fórumon, hanem azokról akik leszorítják a Suzukist, a rozzant verdájukkal!
Igen mindkettőtöknek igaza van. Természetesen ez a szigorítás is azért van, mert sok olyan ember van aki ígérget, és nem jön soha, nem is látod, én is rengeteg alkatatrészt rendeltem már meg így, peresze nem jöttek érte.
Ez olyan mint az iskolában, ha másoltam valakiről, vagy rólam, akkor mindenki egyest kapott. Egy-két ember miatt mindenki szív... sajnos, mint ahogy a BMW-t is így ítélik meg.