csbalu fórum hozzászólásai

csbalu Elküldve: 2012-06-29 08:26 AUX

Helioport írta:
csbalu írta: Megy az AUX!!!!



És mit csináltál? Milyen csatlakozó? Hogyan? Muti már!!!



Hát fotodokumentation még nincs, majd lesz. A lényeg a lényegben: okosak voltak akik megtervezték ezt a rádiót. Először nagyon nem értettem hogy miért kell az az ellenállás ezért nem is tettem bele aztán rájöttem hogy így tudják 2 lábon az engedélyezést és a hangátvitelt is megoldani. A 2 kondinak csak illesztésnél van jelentősége ha kihagyod max máshogy fog szólni, de nem dől össze a világ (nekem pl most 330nF-es kondik vannak benne azt volt kéznél).
Aki akar bajlódni az IDE csatlakozóval ám tegye de baromság. Dupla süskesor anya aztán kész, lehet rá forrasztani. SMD alkatrészekkel fogom megcsinálni mert így külön dobozka kéne az "szűrőnek".
Ebben jól le van írva fotókal, de persze én is le fogom fotózni a lépéseket amikor megcsinálom a végleges verziót.
http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf

csbalu Elküldve: 2012-06-28 20:49 AUX

Megy az AUX!!!!

csbalu Elküldve: 2012-06-28 13:58 AUX

YELLOW írta:
csbalu írta:

Én az iparban dolgozok, elektronikai mérőeszközöket fejlesztünk, és elárulom Neked hogy nem növelé számottevően egy érintőképernyős gyári fejegység ami mindent tud a kocsi gyártási költségét max 5000Ft-al.... De akkor nem lehetne mindenért rengeteg pénzt elkérni. Én már régóta gondolkozom hogy belekezdek és csinálok ilyen cuccokat mint a Dynaviv vagy a Dension. Még a Dynaviv is le van maradva mint a borravaló az Androidos kütyüjével meg a rezisztív kijelzővel és ahhoz képest méregdrágán adja.
Durván 20.000Ft az önköltsége annak a kütyünek, de akko rmár be is van csomagolva szinesbe szagosba.



azért nem iylen egyszerű.
az oké, hogy maga a fizikai anyagok amibe kerül, az mondjuk kijön egy 30ezerből, bár ebből a legdrágább pont a kijelző.
de ott vannak a beültetőgépek, amik magukban is hatalmas összeget emésztenek fel, azok fogyasztása, a forrasztókemencéjé, az összeszerelő embereké, a támogató emberek fizetése. ezek mind kiadások a cégnek, amit az árból gazdálkodik ki. sok esetben meg bérgyártók csinálják. az árba bele kell kalkulálni, ha állás idő van valami galiba miatt, akkor ha pl bérelnek egy gépet, és nem a gép hibája miatt van állás, akkor azért a gépért ugyanúgy fizetni kell, anank elelnére, hogy egy termék sem megy át rajta.


Értem én mit mondasz. De maradjunk annyiban hogy 30.000ből ezek mint kijönnek! Sőt még az is hogy minden darabnál felhívnak Téged, hogy rendben van-e Az ÖNKÖLTSÉGBE minden gyártással kapcsolatos költség beletartozik nem csk az ANYAGKÖLTSÉG

csbalu Elküldve: 2012-06-28 13:41 AUX

Coyote írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
csbalu írta: Végre egy normális leírás.

http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf

Ezt már korrektnek nevezem! Németek..........



Valaki magyarázza meg, hogy ha ilyen egyszerűen megoldható, akkor miért spórolta ki a BMW???


Nem spórolta ki a BMW, de nem tartotta jó üzletpolitikának hogy árulja. 2002-ben annak örültél ha nem kazettás magnó volt a kocsidban hanem CD-s. Nem volt még akkora jelentősége mint most amikor mindenki zsebében ott figyel az MP3lejtászós 3.5mm Jack-es okostelefon. Annak idején jobb esetben Walkmann-t köthettél a CD-s egységedre vagy Discman-t a kazettásra és slussz passz.


Az első iPod 2001-ben jelent meg, 2002-ben már bombasiker volt... Sztem a facelift után belerakhatták volna. Az mp3 már 1999-ben is nagy sláger volt. Erre az én 2004-es autómba egy CD-tárat meg kazettát bírtak belepakolni...


Az autóipar mindig legalább 5 évvel a technika mögött kullog. Mivel az autógyártás eléggé összetett folyamat és a gyártás előtt már 2-3 évvel összeálnak a végleges céltervek ezért nem kerülnek bele a legmodernebb kütyük a kocsikba. Esetünkben 1999-től gyártották ezt a kocsit az azt jelenti hogy azt kell végiggondolni hogy mi volt 1997-ben. A Faceliftben már egyetértek, de ott sem egyértelmű. Vegyenek inkább CD-tárat méregdrágán mint AUX-ot IPOD-al


az elmaradásban igazad van, meg lehet nézni a mai autók fos kijelzőit...nem ám LED meg HD, örülhetsz, ha színes LCD vagy TFT...


Én az iparban dolgozok, elektronikai mérőeszközöket fejlesztünk, és elárulom Neked hogy nem növelé számottevően egy érintőképernyős gyári fejegység ami mindent tud a kocsi gyártási költségét max 5000Ft-al.... De akkor nem lehetne mindenért rengeteg pénzt elkérni. Én már régóta gondolkozom hogy belekezdek és csinálok ilyen cuccokat mint a Dynaviv vagy a Dension. Még a Dynaviv is le van maradva mint a borravaló az Androidos kütyüjével meg a rezisztív kijelzővel és ahhoz képest méregdrágán adja.
Durván 20.000Ft az önköltsége annak a kütyünek, de akko rmár be is van csomagolva szinesbe szagosba.

csbalu Elküldve: 2012-06-28 13:33 AUX

Coyote írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
csbalu írta: Végre egy normális leírás.

http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf

Ezt már korrektnek nevezem! Németek..........



Valaki magyarázza meg, hogy ha ilyen egyszerűen megoldható, akkor miért spórolta ki a BMW???


Nem spórolta ki a BMW, de nem tartotta jó üzletpolitikának hogy árulja. 2002-ben annak örültél ha nem kazettás magnó volt a kocsidban hanem CD-s. Nem volt még akkora jelentősége mint most amikor mindenki zsebében ott figyel az MP3lejtászós 3.5mm Jack-es okostelefon. Annak idején jobb esetben Walkmann-t köthettél a CD-s egységedre vagy Discman-t a kazettásra és slussz passz.


Az első iPod 2001-ben jelent meg, 2002-ben már bombasiker volt... Sztem a facelift után belerakhatták volna. Az mp3 már 1999-ben is nagy sláger volt. Erre az én 2004-es autómba egy CD-tárat meg kazettát bírtak belepakolni...


Az autóipar mindig legalább 5 évvel a technika mögött kullog. Mivel az autógyártás eléggé összetett folyamat és a gyártás előtt már 2-3 évvel összeálnak a végleges céltervek ezért nem kerülnek bele a legmodernebb kütyük a kocsikba. Esetünkben 1999-től gyártották ezt a kocsit az azt jelenti hogy azt kell végiggondolni hogy mi volt 1997-ben. A Faceliftben már egyetértek, de ott sem egyértelmű. Vegyenek inkább CD-tárat méregdrágán mint AUX-ot IPOD-al

csbalu Elküldve: 2012-06-28 13:16 AUX

Coyote írta:
csbalu írta: Végre egy normális leírás.

http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf

Ezt már korrektnek nevezem! Németek..........



Valaki magyarázza meg, hogy ha ilyen egyszerűen megoldható, akkor miért spórolta ki a BMW???


Nem spórolta ki a BMW, de nem tartotta jó üzletpolitikának hogy árulja. 2002-ben annak örültél ha nem kazettás magnó volt a kocsidban hanem CD-s. Nem volt még akkora jelentősége mint most amikor mindenki zsebében ott figyel az MP3lejtászós 3.5mm Jack-es okostelefon. Annak idején jobb esetben Walkmann-t köthettél a CD-s egységedre vagy Discman-t a kazettásra és slussz passz.

csbalu Elküldve: 2012-06-28 12:08 AUX

Végre egy normális leírás.

http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf

Ezt már korrektnek nevezem! Németek..........

csbalu Elküldve: 2012-06-28 11:07 Karosszéria (javítás?)

Még mindig keresek Titan silver színben jobb oldali e46 műanyag küszöböt.

csbalu Elküldve: 2012-06-28 08:25 CD fejegység, Navi....

csbalu írta: Annyit mondjatok meg hogy ha kiszedem a rádiót hogy az asztalon összeszereljem, ergo áramtalanítom akkor utána kér valami kódot? Nekem 1db matrica sincs a rádión ha esetleg azokra van ráírva.


Sajnos nem műküdik a rendszer első nekifutásra. Nem volt időm csak egy 20p-et foglalkozni vele. Először megpróbáltam csak egy sima kábelt csinálni, aztán miután az nem ment betettem egy ellenállást is. A kondinak nagy szerepét nem látom magában a funkcióban, az inkább szűrő, de ma még azt is megpróbálom aztán ha nem megy akkor valakinek odaajándékozom a kábelt

csbalu Elküldve: 2012-06-27 13:57 CD fejegység, Navi....

Annyit mondjatok meg hogy ha kiszedem a rádiót hogy az asztalon összeszereljem, ergo áramtalanítom akkor utána kér valami kódot? Nekem 1db matrica sincs a rádión ha esetleg azokra van ráírva.

csbalu Elküldve: 2012-06-27 13:38 Az E46 Üzembentartási költsége.

Coyote írta:
csbalu írta:

Ugyan azon vezetési stílus mellett nem 1 L különbség lett volna a fogyasztásban , hanem 2-3. Persze tudom ha nem érsz hozzá a pedálhoz benzinessel is el lehet járni 7L-el



A takarékosnak nevezett 1.8 VVT-i Celicám 8 liter alatt ritkán ment, mióta autópályázni kezdtem...


2.0 DOHC ford scorpiommal meg tudtam etetni 7-et pályán ha finoman mentem. De városban is lehetett tartani a 8-at. Persz ezeket én sosem tartottam és 10-11et evett

csbalu Elküldve: 2012-06-27 13:36 CD fejegység, Navi....

YELLOW írta:
csbalu írta: A szoftver menüpontban ezt írja ki a rádióm:

SV 50-02 510

Ahogy olvastam ez azt jelenti hogy 2002 5 hójában készült és 510es software van rajta. Na ez most akkor tudja az AUX-ot vagy sem??

(Persze beteg vagyok, levideózok mindent! Ezt is..... http://youtu.be/aPfBl8BuQnc )


itt beszéltünk róla anno, csak megkerestem:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...erdes.html

figyi elvileg nem pont azt jelenti. az Sv-be nem hiszem, hogy azt rejtenék a S/N-be viszont igen. ha jól emlékszem, (lusta vagyok vissza keresni, aminek az SV-je 43 felett kedődik az tudja az AUX-ot. de ha kiveszed a fejegységet, azon van dátum. mivel nekem is gyanús, hogy a tiéd újabb fej mint az autó, most az SV is azt támasztja alá, így azt mondom tudja a tiéd.

szerk.:
a kép alapján akár dátum is lehetne: 09-12-2002 de nem hiszem. ettől ez újabb fej. a fejegység alján nincs valami?




Tök mind1 mindjárt kiugrom az elektronika boltba egy jack dugóért és megcsinálom a kábelt aztán 2p alatt berakom és kiderül. Amennyi időt már ráfordítottam a keresgetésre 10kábelt csináltam volna.

csbalu Elküldve: 2012-06-27 11:51 Az E46 Üzembentartási költsége.

Coyote írta: Elkészültem a saját kis szervíznaplómmal. Az eredmények:

Az autó 13 hónapja van meg, és 1 069 131 Ft-ot költöttem rá eddig, ebben nincs benne az üzemanyag ami 36 000 km-re és 6,3-as fogyasztásra, átlagosan 400 Ft/literrel számolva 907 000 Ft (2 268 liter gázolaj)

Az 1 069 131 Ft részletei:
- 222 991 Ft hibajavításra (pl. elromlott az izzításvezérlő, de ide számoltam a lengéscsillapítókat is). Ebből az összegből 94 231 Ft motorral kapcsolatos (termosztát, izzításvezérlő)
- 361 730 Ft normál karbantartásra (pl. olajcserék, szűrőcserék, fékcsere, gumik cseréje)
- 82 607 Casco biztosításra (a cascot is autófüggőnek, és extra költségnek veszem, mert nem kötelező)
- 401 803 Ft (a maradék) olyan számomra fontos, de másnak talán lényegtelen dolgokra ment el, mint a Dension kiegészítő, a porral oltó, az alubetétek, az angel eyes, az M kormány, a bőröztetés, stb.

Kiegészítő gondolat:
Szóval, a "szar szemét, mocskos drága" dízelmotor miatt 94 231 Ft-ot kellett fizetnem. Mivel 6,3-at evett, ami 907 000 Ft (400 Ft-os átlagárral) akkor ha ugyanennyibe került volna a benzin, de 1 literrel többet eszik, azaz 7,3-at benzinből, akkor 1 051 200 Ft-ot kellett volna fizetnem. A különbség bőven betakarja a karbantartás árát, és a 7,3-as benzinfogyasztással nagyon jóindulatú voltam, illetve nem vettem figyelembe, hogy 345 Ft-ért tankolok havonta egyszer, mert ugye gázolajat lehet szerezni...

Remélem tanulságos. Ha kérdésetek van, hajrá!





Ugyan azon vezetési stílus mellett nem 1 L különbség lett volna a fogyasztásban , hanem 2-3. Persze tudom ha nem érsz hozzá a pedálhoz benzinessel is el lehet járni 7L-el

csbalu Elküldve: 2012-06-27 10:57 angel eye

Alesi írta:
csbalu írta:
jons írta:
csbalu írta:
Ha ez egy gyari lampa, es mukodik is, akkor biztos nem hozod el 50EUR-ert, inkabb 300-ert, utangyartott lampaval meg szerintem ne probalkozz.
En ilyet vennek, ha most kene vennem:
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-...3533wt_825


http://www.ebay.com/itm/4-X-BM...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/BMW-An...mp;vxp=mtr








Köszi!

Ahogy nézem ezek projektoros lámpához valók. Van különbség a 2 között átmérőben?


Igen, határozottan van különbség, úgyhogy erre nagyon figyelj oda, amikor megveszed!


Köszi a tanácsot!
Ez sokadlagos, de érdeklődöm, tervezek.

csbalu Elküldve: 2012-06-27 09:47 CD fejegység, Navi....

A szoftver menüpontban ezt írja ki a rádióm:

SV 50-02 510

Ahogy olvastam ez azt jelenti hogy 2002 5 hójában készült és 510es software van rajta. Na ez most akkor tudja az AUX-ot vagy sem??

(Persze beteg vagyok, levideózok mindent! Ezt is..... http://youtu.be/aPfBl8BuQnc )