Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
ha gyenge az autód és tudod is, áés nem vagy gyenge elméjű, akkor nem kell leállni versenyezni. az meg legalább jópofa, ha más versenyezni akar veled, te meg zöldnél nem nyomod neki. a másikban fog előtörni az érzés, hogy szarba se nézték, vagy éppen úgy fogja fel, hogy mennyire lealázott. ez ne zavarjon, BMW-ben ülsz is kész. azé ne vegyen 1.6-ost mert mindenki lenyomja??? na és!?
lalada írta:
őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.
lestat83 írta:
Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.
Aki 1-es BMW-t vesz, és nem 1M-et, akkor sztem nem a versenyzés a szándéka, egyetértek.
Lestat83:, az én javaslatom:
Ha 25-30.000 km-nél kevesebbet mész, és nem hiányzik a nyomatékos, dinamikus közlekedés, akkor 116i --> ha nincsenek nagy igényeid, miért fizetnél többet?
Ha a fentinél többet mész, vagy szereted, ha belepasszíroz az ülésbe a gép, akkor 120D.
A menetteljesítményt te tudhatod, a nyomatékot meg tesztvezetéssel próbáld ki.
én ezzel a 20d "TÚL MISZTIFIKÁLÁSSAL" nem értek egyet. belepasszíroz az ülésbe... cöhh. én szeély szerint marhára nem vagyok hanyat esve tőle. nem azt mondom, hogy az 1.6 van olyan, de ha be akarja bpasszíroztatni, akkor 130M. én így gondolom. családban, volt 116i. belsőre meglepően jó, nem tágas, de igényes. meglepődtem én is. vezetni is jó. jó ez nem a legújabb hanem 2006-os volt asszem. szerintemmenni sem ment rosszul. az igaz, hogy a keresztanyám tesója, nem volt elégedett a fogyasztással. ő sokat járt vele, és sokat fogyasztott. amúgy semmi baja nem volt vele.
316i: 165 Nm
320d: 330 Nm.
A különbséget csak az nem érzi, aki nem akarja.
Az új 1-esnél már "csak" 115 Nm a diffi, ha jól gugliztam
Én annyit teszek hozzá itt a dolgokhoz ami az elmúlt 5000km-em tapasztalata. Áltag 5.5-6 literes fogyasztás, gond nélküli előzések, 160ig kellően dinamikus motor, 2esben padológázra elpörgő kerekek.
Csak az fosik a 20d-től hogy bedöglik akinek még nem volt. Csak olyan hibái lehetnek mint bármeik másik modern dízelnek, turbó, porlasztócsúcsok, lendkerék stb... Ha normálisan átnézeted vásárlás előtt és nem egy 600e-ről visszatekertet veszel meg nem lesz bajod a 20d-vel sem! Ott esik nagy hibába sok ember hogy megveszi a nagy dízeleket és tapossa neki mintha kötelező lenne állandóan, mert élvezkedik a nyomatékon, ha egy 16i-nek taposod folyamatosan annak is baja lesz előbb utóbb hidjétek el!
ÉN AJÁNLOM a 20d-t!