csbalu fórum hozzászólásai

csbalu Elküldve: 2012-06-15 09:58 Társalgó

gampetibor írta: Le szerettem volna mosatni a vasat délután, de nem engedtek be a mosóba mert a lánc ami húzza az autót magasabb volt mint a gumim pereme! Köszönet érte a mosós srácoknak h szóltak, ritka az ilyen manapság! Sokan hagyták volna h körbe peremezze a felnit a lánccal az tuti.


Odalettek volna a szép Alufelgen

csbalu Elküldve: 2012-06-15 09:57 soltvadkert 2011

Irigykedem rátok, hogy tudtok menni

csbalu Elküldve: 2012-06-14 12:41 Autóvásárlás

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta: ha gyenge az autód és tudod is, áés nem vagy gyenge elméjű, akkor nem kell leállni versenyezni. az meg legalább jópofa, ha más versenyezni akar veled, te meg zöldnél nem nyomod neki. a másikban fog előtörni az érzés, hogy szarba se nézték, vagy éppen úgy fogja fel, hogy mennyire lealázott. ez ne zavarjon, BMW-ben ülsz is kész. azé ne vegyen 1.6-ost mert mindenki lenyomja??? na és!?

lalada írta: őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.

lestat83 írta: Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.






Aki 1-es BMW-t vesz, és nem 1M-et, akkor sztem nem a versenyzés a szándéka, egyetértek.

Lestat83:, az én javaslatom:
Ha 25-30.000 km-nél kevesebbet mész, és nem hiányzik a nyomatékos, dinamikus közlekedés, akkor 116i --> ha nincsenek nagy igényeid, miért fizetnél többet?
Ha a fentinél többet mész, vagy szereted, ha belepasszíroz az ülésbe a gép, akkor 120D.

A menetteljesítményt te tudhatod, a nyomatékot meg tesztvezetéssel próbáld ki.


én ezzel a 20d "TÚL MISZTIFIKÁLÁSSAL" nem értek egyet. belepasszíroz az ülésbe... cöhh. én szeély szerint marhára nem vagyok hanyat esve tőle. nem azt mondom, hogy az 1.6 van olyan, de ha be akarja bpasszíroztatni, akkor 130M. én így gondolom. családban, volt 116i. belsőre meglepően jó, nem tágas, de igényes. meglepődtem én is. vezetni is jó. jó ez nem a legújabb hanem 2006-os volt asszem. szerintemmenni sem ment rosszul. az igaz, hogy a keresztanyám tesója, nem volt elégedett a fogyasztással. ő sokat járt vele, és sokat fogyasztott. amúgy semmi baja nem volt vele.


316i: 165 Nm
320d: 330 Nm.

A különbséget csak az nem érzi, aki nem akarja.

Az új 1-esnél már "csak" 115 Nm a diffi, ha jól gugliztam



Én annyit teszek hozzá itt a dolgokhoz ami az elmúlt 5000km-em tapasztalata. Áltag 5.5-6 literes fogyasztás, gond nélküli előzések, 160ig kellően dinamikus motor, 2esben padológázra elpörgő kerekek.
Csak az fosik a 20d-től hogy bedöglik akinek még nem volt. Csak olyan hibái lehetnek mint bármeik másik modern dízelnek, turbó, porlasztócsúcsok, lendkerék stb... Ha normálisan átnézeted vásárlás előtt és nem egy 600e-ről visszatekertet veszel meg nem lesz bajod a 20d-vel sem! Ott esik nagy hibába sok ember hogy megveszi a nagy dízeleket és tapossa neki mintha kötelező lenne állandóan, mert élvezkedik a nyomatékon, ha egy 16i-nek taposod folyamatosan annak is baja lesz előbb utóbb hidjétek el!

ÉN AJÁNLOM a 20d-t!

csbalu Elküldve: 2012-06-13 15:20 soltvadkert 2011

Bero írta: Na,kik jönnek Soltvadkertre ?


Én államvizsga tételeket tanulok, bármennyire is szeretnék menni egy kis benzingőzt szimatolni

csbalu Elküldve: 2012-06-11 17:06 320d Motor

YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
Mivel eddig csak automata 20d-t vezettem másikat ezért nem tudom összehasonlítani másikkal. Mi a véleményetek, ez lehet valós probléma vagy csak ennyire gyenge a motor alapjáraton.



Mivel ez egy relatíve "kicsi" motor ezért az alapjárat környékén még elég harmatos. Ahogy írtad is, kb 1600 után kezd el éledezni...
Szóval nem hiszem, hogy bármi baja lenne a technikának de ha úgy vagy nyugodt akkor szaladj el pestlőrince Muha Attilához vagy az Nt Autóhoz akik csinálnak hibatároló lekérdezést.




de dízellel lefulladni??? ahhoz nagy tudomány kell. én még eddig bármilyen dízelbe ültem, akár először életemben, sosem fulladtam le. benyással annál inkább


Nekem is ez volt az első mondatom.. bmeg de ügyes vagyok dízellel lefulladok... Mondjuk a pdtdi-vel 2-esben tényleg simán lefulladsz alacsony sebességnél.. Amíg nincs valamennyi turbónyomás halottak ezek a motorok.....

csbalu Elküldve: 2012-06-11 14:41 320d Motor

vivaladiesel írta:
csbalu írta:
Mivel eddig csak automata 20d-t vezettem másikat ezért nem tudom összehasonlítani másikkal. Mi a véleményetek, ez lehet valós probléma vagy csak ennyire gyenge a motor alapjáraton.



Mivel ez egy relatíve "kicsi" motor ezért az alapjárat környékén még elég harmatos. Ahogy írtad is, kb 1600 után kezd el éledezni...
Szóval nem hiszem, hogy bármi baja lenne a technikának de ha úgy vagy nyugodt akkor szaladj el pestlőrince Muha Attilához vagy az Nt Autóhoz akik csinálnak hibatároló lekérdezést.




Igen csak nekem fura, mivel Fater 1.9pdtdi-jénél nem tapasztaltam ilyen jelenséget, pedig az sem húz 2000 alatt...
Nincs ilyen jellegű hibám ha csak az izzítógyertya nem okozhat ilyet, de nem hiszem
Majd az 1ik talin elkérem valakinek a kocsiját kipróbálni.


csbalu Elküldve: 2012-06-11 13:58 320d Motor

Sziasztok!

Van egy kis problémám, illetve nem tudom hogy probléma-e egyáltalán vagy másoknál is ez a jelenség áll fenn.
Mikor megvettem a kocsit folyamatosan lefulladtam vele, olyan erőtlen alapjáraton. Ha kicsit intenzívebben engedem fel a kuplungot lefulladok vele. Már megszoktam nem gond, de most hogy volt ez a dög meleg pénteken klímáztam, és ismét sikerült 2x lefulladnom vele, még a kompresszor terhelése is rajta volt alapjáraton. Az alapjárati szabályzóm valószínűleg jó, mivel ha még akár 4-esben sem engedi lefulladni a kocsit alapjáraton a pedálok érintése nélkül megy kb 35-el.
Mivel eddig csak automata 20d-t vezettem másikat ezért nem tudom összehasonlítani másikkal. Mi a véleményetek, ez lehet valós probléma vagy csak ennyire gyenge a motor alapjáraton.
1600-tól kezdve nagyon szépen húz már ilyen 1900tól pedig eléggé erősen tehát mással nem hiszem hogy gond lenne.
Előre is köszi a segítséget.

csbalu Elküldve: 2012-06-10 20:26 Társalgó

Ez egész jó!
900ért egész jó, + 250e lenne rá a magyar papír szépen van extrázva, kerekek, navi, kormány eső + automata lámpa.. Megérné valakinek. 1,5-1,6ért könnyen el lehetne passzolni itthon.

http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

csbalu Elküldve: 2012-06-10 14:46 Hasznos weboldalak

YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
Tano írta: Aki nem tudná, hogy milyen felszereltséggel jött ki az autója a gyárból, annak itt ez az oldal: VIN decoder


CD-tár és business navigationt én már nem kaptam meg vele, de a többi stimmel.


Az én volt bömösömnek JR68637 a VIN kódja... Ezek szerint néhány extra utólag került a technikába!


hát a VIN alapján elég jól felszerelt. ez enyém ehhez képest tényleg fapad volt a sport seats-nél könnyeztem... nekem az kőne


Az enyém atom fapad
PJ44981

csbalu Elküldve: 2012-06-10 14:30 Hasznos weboldalak

Tano írta: Aki nem tudná, hogy milyen felszereltséggel jött ki az autója a gyárból, annak itt ez az oldal: VIN decoder


CD-tár és business navigationt én már nem kaptam meg vele, de a többi stimmel.

csbalu Elküldve: 2012-06-08 09:04 Társalgó

vivaladiesel írta:
jokerface írta: 1millió KM
Azért ez már nem semmi


"Dénes telepakolta a kombit, és ment. Oda 1700, vissza 1700, az összesen 3400 km egy körre. Persze járt máshová is, Marseilles, Dijon környékére is, de néha leugrott Barcelonába is."

"10-12 ezres olaj- és szűrőcseréhez, meg a régi, bevált olajához. Ez egyébként nem titok, Q8 5W-40-es olaj"

Itt a titok... Autópályán megtett km-ek és gyakori olajcsere!




Ha Pesten beletekert volna 1 millát kíváncsi lennék arra a Golfra

csbalu Elküldve: 2012-06-08 08:37 Társalgó

jokerface írta: 1millió KM
Azért ez már nem semmi


"Kellemesen szívódizelesre kopott"

csbalu Elküldve: 2012-06-07 14:08 alufelni

Coyote írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

Hol tudnék keresni gyári 17"-es bmw felnit nyári gumival, olyan 100-120e ft.ért 4 db-ot.
Nézegettem, használtauton de nem nagyon találtam semmi korrektet.
Valakinek 5let? Egyáltalán ennyiért kaphatok?


Ez nem elegendő teríték?
Vagy ha korrekt alatt azt érted, hogy szép állapotú 17-es BMW felni 10.000/db áron, akkor sok szerencsét a kereséshez



Nem gyári BMW de hasonlít rá, mi a véleményetek róla? BMW kupakot lehet rá tenni vajon? Vagy matricát a kupakra?
http://www.autoalkatresz.hu/au...zat-500954

csbalu Elküldve: 2012-06-07 13:35 Féktárcsa és fékbetét

BalaBMW írta:
Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta: Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton


Mutassál majd képet, meg fékezési adatokat is kérek, "g" erővel mindennel! Csak precizen


Megnézem, hogy a BMW M Power Meter appom tud-e lassulást mérni, de elvileg csak gyorsulást (plusz értéket) tud.

További örömhír, hogy amikor felemelték az autót, spriccelt belőle a gázolaj - tegnap éjszaka elrágta a mocskos is szardarab geci nyest az üzemanyagcsövet.
Nem tudtok rá valami hatékony megoldást?

Kutyaszőr, emberi haj, spray, nyestriasztó hang --> 1-2 éjszakán át működtek, majd rájött, hogy semmi gáz, és leszarja
Patkánycsapda: rájött, hogy ki kell cselezni, az egyikből ki tudja halászni a kaját, a másikat meg elkerüli (az egyszer rácsapott a lábára, tele volt szőrrel)
Élvefogó nyestcsapda: hiába teszem be a csalit, túl óvatos...

Ezek nem működnek, állítólag a patkánymérget meg nem eszi meg, és nem is nyírná ki...


Tudom, hogy off de az ilyesmi engem is érdekelne. Speciel én a macskákkal szívok! Vettem már ultrahangos macska riasztót is, de 2 hét után visszavittem az üzletbe... Már nem tudom mit kezdjek velük, mert összeb.sszák az autót folyamatosan!! Az előző kocsimon a fényezést is összekarcolták ahogy lecsúszkáltak róla...


Légpuska

csbalu Elküldve: 2012-06-07 12:58 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta: Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton


Mutassál majd képet, meg fékezési adatokat is kérek, "g" erővel mindennel! Csak precizen


Megnézem, hogy a BMW M Power Meter appom tud-e lassulást mérni, de elvileg csak gyorsulást (plusz értéket) tud.

További örömhír, hogy amikor felemelték az autót, spriccelt belőle a gázolaj - tegnap éjszaka elrágta a mocskos is szardarab geci nyest az üzemanyagcsövet.
Nem tudtok rá valami hatékony megoldást?

Kutyaszőr, emberi haj, spray, nyestriasztó hang --> 1-2 éjszakán át működtek, majd rájött, hogy semmi gáz, és leszarja
Patkánycsapda: rájött, hogy ki kell cselezni, az egyikből ki tudja halászni a kaját, a másikat meg elkerüli (az egyszer rácsapott a lábára, tele volt szőrrel)
Élvefogó nyestcsapda: hiába teszem be a csalit, túl óvatos...

Ezek nem működnek, állítólag a patkánymérget meg nem eszi meg, és nem is nyírná ki...


Légpuska vagy ragasztócsík amibe beleragad, van specko erre való