csbalu fórum hozzászólásai

csbalu Elküldve: 2012-05-29 19:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Ahogy nyomon követtem a témát, úgy látom itt DIS-el nagyjából mindent meg lehet oldani az e46-on, ezért szeretnék venni egy DIS-hez alkalmas diag kábelt. Tud valaki ajánlani nekem konkrét típus ami működik? E-bay-en és különböző távolkeleti oldalakon nézegettem, de nem akarok lyukra futni, tuti jót szeretnék venni. A programot majd az ukrán barátaimtól megveszem valahogy
Előre is köszi a segítséget.

csbalu Elküldve: 2012-05-29 08:23 Féktárcsa és fékbetét

Jóreggelt fórumtársak!

Ugye írtam, hogy kigyulladt a kis sárga told a képed a szervízbe betétecserélni lámpám. Na most elment vele a barátnőm hétvégén Celldömölkre meg vissza csinált egy 600km-es karikát autópályán meg főúton és ma reggel ahogy beleültem már nem világított a sárga visszajelző. Tippek?

ui.: Nem tudom a barátnőm hogy vezet de nekem eddig a BC(!!) szerint nem sikerült 4.9-5 alá vinnem a fogyasztást ő 4.6-al (valóban kb 5.1-5.2nek fele meg) hozta vissza...

csbalu Elküldve: 2012-05-28 19:55 e36 vásárlás

don80 írta: sziasztok!!véleményeket kérnék e36 325-328-rol.1millio körül.320-am volt már de véleményem szerint kevés a kasztnihoz az a motor.van e valami komoly tipushiba stb???


Nekem régi álmom volt gy 328i copue. Megy is, jól is fogyaszt, szép is Alkatrész van hozzá dögivel, sokmindenbe szerelték a 28as motort.

csbalu Elküldve: 2012-05-28 16:54 Gumi

valter320d írta:
csbalu írta:
valter320d írta: Helló mindenkinek.
Kérdésem az lenne hogy szerintetek az a párositás jó lenne hogy előre 195/45 r15 hátra 215/45 r15? Touring a vas,általában 5 személyjel járok.

Válaszotokat előre is köszönöm.


Szerintem ha ragaszkodsz előre a 195-höz ami reális 15"-nál akkor hátra max 205. De én előre hátra 205-öt tennék vagy előre hátra 195 azt csókolom. Abban a felbontásban biztos nem amiben Te akarod. Ha jó gumikat teszel és nem 100al akarod venni az 50es kanyarokat akkor a 195el is szépen elgurulsz és még fogyasztani is jól fogsz!


Értem!Mert találtam 2db nagyon jó állapotú 215 és 195/45 r15 de találtam 4db 195/50 yokohama paradat zsír ujba csak arany áron van kb 20 darabja


20 körül néztem már 205 r16-okat is zsír újban.
Ha jó áron vannak vedd meg Nincsenek azért itt olyan komoly szabályok erre, guruljon azt csá
én 205öt akartam r16 de 215öt kaptam 4db-ot free úgyhogy 215ön fogok gurulni.

csbalu Elküldve: 2012-05-28 16:37 Gumi

valter320d írta: Helló mindenkinek.
Kérdésem az lenne hogy szerintetek az a párositás jó lenne hogy előre 195/45 r15 hátra 215/45 r15? Touring a vas,általában 5 személyjel járok.

Válaszotokat előre is köszönöm.


Szerintem ha ragaszkodsz előre a 195-höz ami reális 15"-nál akkor hátra max 205. De én előre hátra 205-öt tennék vagy előre hátra 195 azt csókolom. Abban a felbontásban biztos nem amiben Te akarod. Ha jó gumikat teszel és nem 100al akarod venni az 50es kanyarokat akkor a 195el is szépen elgurulsz és még fogyasztani is jól fogsz!

csbalu Elküldve: 2012-05-28 16:33 Társalgó

Coyote írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
csbalu írta: Bakker ezt eléggé kalácsra vágták Légzsák biztos nem nyílt
Egy 500-600 Eurot megérne azért Vajon mennyin fog lejárni?
http://www.ebay.de/itm/M-Techn...692wt_1185



Hát ennek az eleje már menthetetlen (mint az ex-sofőrje, valószínűleg), viszont én látom benne a magyar fantáziát: középen flex, szerzel hozzá egy hátulról leamortizáltat, és kész a sérülésmentes E46. Lehet válogatni milyen motorral és felszereltséggel kéred, csak a hátulja fix, sedan lesz


Látom Téged sem adnak el azért 2 féltengely gumiharangért


ezt a szar autószerelő dumát, kifeküdtem tőle

tegnap hallottam egy másik dumát: edzőcsajtól kérdezem, hogy biztos dolgozik-e vasárnap, mert azt mondta, hogy hétfőn, a pünkösd miatt nem. A válasza: vasárnap dolgozunk, hétfőn nem, mert A HÉTFŐ PÜNKÖSDEBB.

lol



Hát igyekszik az ember odatenni magát a hsz-ekben

Akkor ma nagyon pünkösdebb nap van

csbalu Elküldve: 2012-05-28 16:17 Társalgó

Coyote írta:
csbalu írta: Bakker ezt eléggé kalácsra vágták Légzsák biztos nem nyílt
Egy 500-600 Eurot megérne azért Vajon mennyin fog lejárni?
http://www.ebay.de/itm/M-Techn...692wt_1185



Hát ennek az eleje már menthetetlen (mint az ex-sofőrje, valószínűleg), viszont én látom benne a magyar fantáziát: középen flex, szerzel hozzá egy hátulról leamortizáltat, és kész a sérülésmentes E46. Lehet válogatni milyen motorral és felszereltséggel kéred, csak a hátulja fix, sedan lesz


Látom Téged sem adnak el azért 2 féltengely gumiharangért

csbalu Elküldve: 2012-05-28 16:16 Társalgó

airman írta: Sziasztok,

Vettem Angliában egy E46-ot.
https://admin.hasznaltauto.hu/...to/5689788

A legújabb 5let, hogy építsük át magyarosra (bal kormány). Azért írok, hátha van valakinek alkatrésze, vagy hallott már olyanról aki látott már ilyen átépítést. Minden megoldás érdekel ...... jeligére.
Külön köszönet minden segítségért!


Épp tegnap néztem egy galériát az átalakításról.
http://www.facebook.com/media/...amp;type=3
Ők vállalnak komplett átalakítást úgy olvastam. Nem lesz 3 ft az biztos. Ha mondtak rá árat azért megoszthatnád velem, max privátban. Érdekelne hogy mennyit kérnek a műveletért.

csbalu Elküldve: 2012-05-28 15:10 Társalgó

Ezt 1500ért elhozni... megmozgatta a fantáziámat Megjavítva 8-900e-ben állna meg névre írva friss 2 év műszakival. turtle wax fehér index 4 dísztárcsa azt mehet is
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

csbalu Elküldve: 2012-05-28 14:56 Társalgó

jokerface írta: Pár hónap múlva valamelyik k.európai államban fogják árulni,mint 100%-ig törésmentes verda.
Plusz nöi soför,nem dohányzó,nem pukizó,elsö tulaj,stb.


vagy lopnak rá egy hasonlót, átrakják az alvázszámot beregelik és kész a kocsi.

csbalu Elküldve: 2012-05-28 14:36 Társalgó

Bakker ezt eléggé kalácsra vágták Légzsák biztos nem nyílt
Egy 500-600 Eurot megérne azért Vajon mennyin fog lejárni?
http://www.ebay.de/itm/M-Techn...692wt_1185

csbalu Elküldve: 2012-05-28 11:41 Motorolaj

Na ki merné beleönteni?
http://www.nanoenergizer.eu/

csbalu Elküldve: 2012-05-28 10:38 Autóvásárlás

Ilyen Compactokból már eléggé kevés az ami nem hulladék. Ez legalább egy jó kinéző hulladék és ahogy előttem írták van rajta jópár, párszázezres kiegészítő. M lökösök, M küszöb, felni, félbőr belső, dob stb.. Ha ezeket összeadod is kijön egy szép összeg amik nélkül tökéletesen működik az autó.
Valószínűleg 1500ért vette külföldön kicsit törötten vagy hengefejesen, talán ugrott egyet a lánc. Ha rendesen megcsinálta semmi baj nem lesz vele, meg lehet venni.

csbalu Elküldve: 2012-05-28 10:17 Autóvásárlás

amperallat írta: Sziasztok!

Erről mi a véleményetek:http://www.hasznaltauto.hu/aut...o_-5611997

Megéri az árát?


2kiló rajta a felni kb gumikkal, azaz 600ból van egy szép autód. Ha azt veszem hogy haverom rommá gittelt ócska belsős 93as compactját adtuk el 575ért akkor megéri.
Egyébként dekoratív, szép, nem tetszik a compact de ezt mégis!

csbalu Elküldve: 2012-05-28 10:11 Féktárcsa és fékbetét

ZoliE36Compact írta:
Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
ha elfogadsz ajánlatot.
én már több autómba (még anyukám opeljébe is!!! ) ATE power disc-et raktam a hozzá való ate betéttel együtt. magasabb széntartalom-jobb hűtés-és nagyon fog! (nem összekeverendő a sima ate tárcsával!)
plusz még metszett is ,és nagyon jól is néz ki. de a fő h eddig mindig rövidebb fékutat produkáltam vele mint a GYÁRI szettekkel.



Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt




természetesen drágább, de nem vészes! számomra a biztonság nem lehet pénz kérdés!
20-30%al biztos többet pengetsz ki de ha egyetlenegyszer is számít majd hogy 5méterrel előbb állsz meg(modjuk egy zebra tele gyerekkel...) már megérte.
bárhol beszerezhető, mindennapos dolog. akár még készleten is lehet unix-bárdi-láng-start-stb. alkatrészforgalmazónál. csak nem szokták ajánlani mert általában a MAGYAR mindig a lehető legolcsóbbat akarja megvenni.
szóval ha van kedvenc autósboltod, bátran mennj oda, biztos be tudják szerezni, nem különleges dolog.
sztem nagyon fontos és lényeges h a betét is hozzávaló legyen!!!
most belemehetnék az anyagsűrűségekbe és egyebek, de jobb ha elhiszed hogy a gyár a saját
tárcsájához fejleszti a saját betéteit, és ez így együtt a leghatékonyabb.

üdw
z


Köszi! És a betétek mennyire gyorsan kopnak, kellett már cserélned? Mert a hatékonyság ára általában a nagyon kopás... És persze nem szeretnék 30ezrenként betétet cserélni.



pontosan ezért kell figyelni az összeillő szettekre! a kopás miatt.
én nem vettem észre h gyorsabban fogyna. sőt.
anyu opeljében 40.000km-es korára az origi gyári fékbetétek megették az origi gyári tárcsákat...
80.ezernél az ATE szett hibátlan volt!
az is számít nagyon h a magasabb széntertalmú tárcsa jobban vezeti a hőt és előbb lehűl!
ha nem izzzik nem is kopik annyira.
még egy fontos különbség!
gyári fékkel 2szer (autópályán) 140ről való nagy fékezés után harmadik alkalommal már szinte meg sem akar állni a kocsi (mert ugye elmelegedett) az ATE szettel ilyen nincs. mert fog a fék!
hajrá!


Engem azért az vígasztal hogy 140ről még soha nem kellett 3x egymás után satuznom vagy hosszú nagyot fékeznem. Amúgy pedig 140nél a menetszél szerintem pár másodperc alatt hűti vissza a tárcsákat. Ha a DTM-ben nyomnánk számítana, utcán szinte semmit.