csbalu Elküldve: 2012-05-04 18:25 Fékjavítás
hancurozo írta:csbalu írta:hancurozo írta:csbalu írta: Egy ilyen szakszerű választ vártam, köszönöm!
Mi a fenétől kophat ez el ennyire? Valaki ezzel fékezett, vagy megtett vele pár 100km-et behuzott kézifékkel? Nem tudom elképzelni.. nekem az eddigi autóimnál mindig a bowden nyúlt meg.
A bowden is megnyúlik, de akkor teljesen (ütközésig) behúzva sem fog a kézifék (vagy nem működik az utánállító). Ha nem tudod ütközésig húzni és nem fog akkor más a hiba. Szerelésnél addig nem szabad a bowdent feszíteni míg az utánállító be nem áll. A 4-es a képen: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=40
Tudom ütközésig húzni és akkor éppen csak annyira fog hogy megtartsa az autót, simán el tudok vele indulni, szerintem bowden lesz a hibás. Utánállítót hol találom az autón? Még alá sem feküdtem annyira új a szerzemény. Szerelésben jártas vagyok nem egy motorcserét és egyéb nagy operációt csináltam már más típusokon, de BMW-ben 0 tapasztalatom van.
A tárcsában a képen a 4-es. Olyan, mint a régi dobfékes autóké. Leveszed a hátsó féktárcsát és megtalálod. (itt a féktárcsa belső része maga a dobfék)
Nem néz ki egy vészes műveletnek, majd ha lesz 1-2 szabad órám megnézem. Köszönöm a segítséget! Tárcsafékbetétből milyet ajánlasz hátra? Normális árkategóriában gondolkodom persze.