csipsz7 Elküldve: 2015-02-22 22:31 fix lendkerék, kettőstömegű helyett
csipsz7 Elküldve: 2015-02-22 22:31 fix lendkerék, kettőstömegű helyett
csipsz7 Elküldve: 2015-02-22 22:02 kettõstömegü lendkerék
csbalu írta:csipsz7 írta:toki24 írta:csipsz7 írta:toki24 írta:hil írta:csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?
Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil
Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!
Pont a 2őstömegű törte el a főtengelyem.. :/ Összerakás óta meg rázkódik az egész..
Jelenséget meghallgatnék hogy derült fény a főtengely törésre.. Hang változás erő vvesztés hogy volt?
rugdosta a pedált es csattogott. kilett cserélve a lendkerék és azzal meg írtózatos csörgő hangja volt. A hajtókar csapágy tartotty össze a főtengelyt.....
Gondolom a főtengelyed nem a kettőstömegű lendkerék törte össze hanem a SZAR kettőstömegű lendkerék nem tudom mi logika van benne egytömegűre lecserélni Bosszú? Bosszút állsz a kettőstömegű lendkerekeken.... jól megkapják
csipsz7 Elküldve: 2015-02-18 11:51 kettõstömegü lendkerék
toki24 írta:csipsz7 írta:toki24 írta:hil írta:csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?
Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil
Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!
Pont a 2őstömegű törte el a főtengelyem.. :/ Összerakás óta meg rázkódik az egész..
Jelenséget meghallgatnék hogy derült fény a főtengely törésre.. Hang változás erő vvesztés hogy volt?
csipsz7 Elküldve: 2015-02-17 20:44 kettõstömegü lendkerék
toki24 írta:hil írta:csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?
Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil
Én sokat olvastam tudakodtamróla mostanság ugye a kiocsim miatt nem érdemes!!
csipsz7 Elküldve: 2015-02-17 13:40 kettõstömegü lendkerék
csipsz7 Elküldve: 2015-02-07 15:16 Multikormány beszerelése utólag...
csipsz7 Elküldve: 2015-02-05 19:10 Piros olaj lámpa!!
lela írta:csipsz7 írta:lela írta:csipsz7 írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség. 2002es 318d-m van. 204D1 motorkódos. Kettőstömegű eltörte a főtengelyem, kicseréltük, kapott új csapágyakat. Kb 40 km megtétele után bevillant pirosan az olajnyomás lámpa. Kocsit leállítottam, újraindítottam és már nem is világított. Van hogy ezt a folyamatot elkell végezni 4-5x is mire nem világít. És semmivel nem vonható össze, magasabb fordulatra sem alszik el, nincs jele, hogy épp mitől lehet. Van valami ötletetek ? Köszönöm a segítséget
Cserélj szenzort!
Gépre dugva beadta hibának az olajgombát. De ez okozhatja hogy néha világít néha nem ? Ha nem lenne olajnyomás már rég megragadt volna...
Véleményem szerint esetedben nem az olajnyomással van a gond hanem a gombával, pláne hogy a diag ki is írta.Cseréljed ki...
csipsz7 Elküldve: 2015-02-05 08:56 Piros olaj lámpa!!
lela írta:csipsz7 írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség. 2002es 318d-m van. 204D1 motorkódos. Kettőstömegű eltörte a főtengelyem, kicseréltük, kapott új csapágyakat. Kb 40 km megtétele után bevillant pirosan az olajnyomás lámpa. Kocsit leállítottam, újraindítottam és már nem is világított. Van hogy ezt a folyamatot elkell végezni 4-5x is mire nem világít. És semmivel nem vonható össze, magasabb fordulatra sem alszik el, nincs jele, hogy épp mitől lehet. Van valami ötletetek ? Köszönöm a segítséget
Cserélj szenzort!
csipsz7 Elküldve: 2015-02-04 08:01 Piros olaj lámpa!!
csipsz7 Elküldve: 2014-11-30 22:25 tempomat + kormánycsere
lantika írta:csipsz7 írta: Sziasztok! Van egy 2002es faceliftes 318d-m és szeretnék bele tempomatot. Mit kell hozzá vegyek a multi kormányon kívül ? Mennyire nehéz a beszerelése ?
ennyi kell
käbel
beszereles
mielött käbelt veszel nezd meg,higy milyen a motorvezerlö csatid. Dizelhez 2 különbözö van,elterö PIN meretekkel.
csipsz7 Elküldve: 2014-11-30 14:21 tempomat + kormánycsere
csipsz7 Elküldve: 2014-11-17 20:25 Mi lehet a baj?
toki24 írta:csipsz7 írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hallatszik egy halk kopogó hang az autóból. Aknán állva, olyan mintha a kipufogóból jönne. Hengerfej felújítva, új porlasztók stb. E46 318d.
Valakinek valami ötlet ? Szelep gond lehetséges ?
Szia. SZerintem ezt igy nagyon nehéz megmondani, legalábbis hogy honnan ered a hang.
csipsz7 Elküldve: 2014-11-17 20:03 Mi lehet a baj?