csu2 fórum hozzászólásai

csu2 Elküldve: 2010-02-17 04:31 Benzin VS Dízel

egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...

csu2 Elküldve: 2010-02-16 10:06 Benzin VS Dízel

nem akarom senki véleményét átformálni. ha visszaolvasol, annyit irtam, hogy nem tetszik a füst.... ezt továbbra is tartom. és azt is, hogy a benzines vezetési élménye, számomra kicsit több.

csu2 Elküldve: 2010-02-15 05:20 Benzin VS Dízel

akkor tisztázzuk a dolgokat.
1. bmw-t bmw-vel hasonlitunk össze.
2. turbó dieselt turbó benzinessel.
3. lehet hogy automata váltó demonstráció célzattal ment a 20d vs 20i, de a hozzászólások zöme arról szólt, hogy a 20d mennyivel gyorsabb... és ettõl természetesen az összes 20d tulajnak állt a farka...
4. akkor most füstöl vagy nem füstöl, mert az elején még nem füstöl, most meg már füstöl, de nem érdekel. én annyit mondtam, hogy nekem a füst nem tetszik, egyébként mindenki olyat vesz amilyet akar...
5. szeretem a bmw-t akár diesel akár benzines, de benzines párti vagyok.
6. SOHA NEM MONDTAM SEMELYIK BMW-RE HOGY SZAR (bár a tds korszakban többet vontattam a haverét, mint amennyit a saját lábán ment...)!
7. 535d melléállíttod a 335i-t, akkor pont nem látni, hogy füstöl a 535d, hacsaknem a tükörbõl...
8. ha a benzines is hasonlóan füstöl mint a diesel akkor ott már nagy baj van.
9. engem meg a diesel vagy a benyás fogyasztása nem érdekel.

csu2 Elküldve: 2010-02-14 20:40 Benzin VS Dízel

30d mellé tegyél 30i biturbót. maradjunk az újabb tipusknál. azt hasonlítsd össze, ne saab-ot meg volvo-t a bmw-vel. a turbos 20d-t és a 20i-t hasonlítgatjátok, aztán vigyorogtok hogy jobban is megy - egy videót linkelgettek egy 20i vs 20d-röl. szerintem egyedi dolog volt az, a száraz gyári adatok is sejtetnek valamit. természetesen szivesen melléállok 0-200-ig es stock 30d-nek. nem azt mondtam, hogy minden új füstöt fingik, de látni jópárat, amelyek néhány évesek és nemrég hozták be õket a német autópályákról, 200-300e km-el. és azok közül van néhány ami pöfékel rendesen. azokról beszéltem. persze itt mindenki a saját lovát dicséri, beleértve magamat is. pont azt mondam, hogy az a 20d az utcai hasznalatra alkalmatlan volt, ellenben az m3-al. és az m3-ba is bele lehetett nyúlni még bõven.

csu2 Elküldve: 2010-02-14 10:02 Benzin VS Dízel

szvsz a benzinesekbõl csak a nagy szívó. az újabb (dupla)turbósokkal több a baj - lásd 335i. az a 320d amelyik lenyomta az stock m3at - 50e km után a garázsa a márkaszervízben bérelve lett volna... mondjuk a turbós d mellé tegyél egy azonos turbós benzinest - máris nincsenek partiban... nekem iszonyat lehangoló látvány egy fiatal d-bõl a kipöffenõ koromfelhõ padlónál. aki szereti vegye. bye.

csu2 Elküldve: 2010-01-09 11:33 ablakmosó folyadékok

Ilyen topicot nem találtam, viszont errõl a témáról is lehetne mit.

A favoritom a Castrol epres téli, 1L fehér mûanyagflakon, pirosas színû folyadék. Hígítva 1L/1L -20c-ig 1L/2L víz -10c-ig bírja a hideget. Nyáron is ezt használom, jól oldja a bogarakat is. Ja, Agip kúton 750 pénz az 1L... Az egész dolog onnan jutott eszembe, hogy vettem valami szar teszkósat és foltos marad utána az üveg. Megyek is leszívom, és bele ami bele jár! Szóval itt sem tök mindegy mit locsolsz ki egy hét alatt ebben a latyakban. Üdv!

csu2 Elküldve: 2010-01-06 17:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ja, én. mûködik is. 2k,xp,win7 alatt tuti.

mm-ben vettem tavaly.
a driver-e "Prolific Technology Inc." nevû cégé.
az eszköz pedig ez: "Prolific USB-to-Serial Bridge"

csu2 Elküldve: 2009-12-07 12:15 Road map 2009

elõttemlévõk leírták hogy kell "kiherélni", sõt már link is van. Tökéletesen mûködik nálam, verbatim minuszosra irtam, hihetetlen sebességgel, tökéletes. a verbatim a lényeg asszem.

csu2 Elküldve: 2009-12-04 08:28 Road map 2009

clonecd vagy imgburn progromokkal ki tudod irni.

a http://www.slysoft.com/en/download.html oldalról
le tudod tölteni a Virtual CloneDrive programot, ami ingyenes.
ez egy olyan program mint a daemon tools (virtualis meghajtot csinal)
csak ez ismeri ezt a formatumot. bemountolod, aztán bármilyen programmmal csinálhatsz belõle iso-t. en kidobom belole a nyelveket és ráfér egy sima dvd-re, nem pazarolok egy dl lemezt a dologra. üdv!

csu2 Elküldve: 2009-11-30 17:56 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Egyrészt nemtom te hogy vagy vele, de osztottam meg hasonlóan drága (nekem persze, idõmbe, energiámba, pénzembe kerülõ) dolgokat. Ezt tudja aki tudja innen. Különösebben nem hat meg 18e forint. Azt, hogy mennyi kiírni, letölteni vagy a havertól aki a kereskedésbõl egy éccakára hazahozta a dvd-t - átmásolni, mekkora kunszt és energia, nekem ne magyarázd meg. Hogy honnan van neked különösen nem érdekel. Egyáltalán nem lovagoltam rajta. Az meg vagy innen vagy az e39-rõl te is vigyorogva szedted a régebbi térképeket, az is tuti. Nem kell itt patyomkinfaló! Valaki megvette, ill. valakitõl elvetted az dvd árát te is! Az, hogy kiírod egy üres dvd-t kérsz érte, az rendben. De a marketingelésed, meg a hogy top forumzóként teccelegsz gusztusztalan számomra kissé. Jóccakát.

csu2 Elküldve: 2009-11-29 16:25 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Vicces egy pár hozzászólást láttunk. Mézesmázasból a direktmarketingen át a gúnyosba csapó dealer-ére gondolok itt. Elgurulok egy kereskedésbe, megveszem aztán kiteszem ide ezt a nevezetes dvd-t, tényleg. Jó hecc lenne, asszem. Hajrá!

csu2 Elküldve: 2009-11-26 06:53 Road map 2009

nekem semmi bajom nincs a gyári navival. a dvd9->dvd5 faragás sem nagy dolog, de sikerült rábírni a dvd9-re is az mk4-et, szóval nekem teljesen jó így. a kinai egyenhardver + igo-tól nem dobtam hátast, vettem egy ilyet a másik autómba, majd elajándékoztam nem sokkal késõbb... marad a gyári. szvsz.

csu2 Elküldve: 2009-09-25 10:16 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

huh, sracok, a bomos ajto nagyon ganaj. minden figyelembe volt veve, csak a zene nem... bar, aki elviseli, hogy ranezesre semmi koze nincs az ajtonak a gyarihoz, az tud bele tuti felfuggesztest csinalni, de aki erre viszont harap, az kenytelen lesz kompromisszumot kotni. burns velemenyet osztom, a femet kell kivagni, arra kell rogziteni a hangszorot, plusz novekszik a legter a kivagas miatt is, amitol jobban erzi magat a hangszoro is, viszont fakerettel ki kell emelni a hangszorot ameddig lehet, zajcsillapitani muszaly, ki, hogyan. Ez a leheto legjobb megoldas annak aki szeretne a gyari kinezetet megtartani. udv.

csu2 Elküldve: 2009-09-15 13:00 Chip tuning

akkor mar ertem miert vagy lelkes.

csu2 Elküldve: 2009-09-15 11:59 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

amirol meg tiba irogat, az meg a herelt navteq 2009-2 high. a prof-ot nem valoszinu, hogy tudod herelni dvd5-re. itt volt a link visszabb. ne haragudj tiba, de ne kerj penzt erte, plane ugy, hogy te is innen toltotted. szerintem nem etikus.