BUÉK Mindenkinek!
VBetty:
Tényleg szép hangja van a boxernek, de nekem (szubjektív kérdés abszolut) jobban tetszik a sor6. Többek közt ezért van bmw-m és nem imprezám. (egyébként szvsz a kasztnija rettenet csúnya) Te az impreza forumba is irogatsz?
Kyncza:
Úgy tûnik, személyes támadásnak veszed ennek a topiknak témáját, írod, hogy mennyire elszaladt a ló! Végigolvasnád egyszer objektíven is a topikot? Szerintem semmi vita vagy ilyesmi nincs itt. Belekapaszkodsz egy egy mondatba, és rögtön azt hiszed, hogy valaki fikázza a Te választásod. Lép túl rajta légyszi! Egyébként dieselben is, benzinesben is van jól eltalált motor (motor helyett típust is mondhatnék), meg kevésbé. Általában nem a motorrokkal közvetlen van a baj, hanem a körítéssel. (A dieselnél annyi a plusz, hogy csúcsra járatják, hogy az élen legyen teljesítménnyel meg partiban a benzinessel, ezt pedig máshol kell megfizetni. Van aki a hangjárt, van aki a teljesítményért, felsõbbrendûségérzetért, stb. vesz bmw-t. Egyébként Te miért vettél bmw-t? (mert keveset fogyaszt és nagyon halk, megbízható, és olcsón fenntartható - nem hiszem, hogy ilyen indittatásból). Egyébként, ha nem lett volna benzinese a bmw-nek, nem irogatnék ide, és valószínûleg, ezzel nem csak én vagyok így. Ha nem lett volna diesele, akkor veled mi lenne a helyzet? Én nem csak márkát választok, hanem márkát+típust! Egyébként tiszellek, becsüllek, béke!
Singletrack:
Miért alázás, nem egészen értem. Lehet, hogy a diesel kisebb fordulaton adja le a max. nyomatékát és mûködési elvébõl a diesel motor nyomatékosabb, de ez nem azt jelenti, hogy 3000 alatt nincs élet a benzinesben, pláne a nagyobb köbcentis szivókban - 530i a példád (mert ugye azt írtad, hogy 3000-tõl kezd el húzni)! A két autó menetteljesítményben össze sem hasonlítható. Az 530i biztosan nem indul meg rendesen, és csak 3500 fölött érzed, hogy van benne erõ.
Ellenben a 320d... (úgy fest, kicsit hamarabb éri el a 530i a 3500 fordulatot mint 320d az 1800-at...
- egyébként nem verne rá 3 mp-et 0-100-ig) Nem hiszem, hogy valahol is (bármilyen úton, bármilyen emelkedõn) nagy hátránya az 530i-nek, hogy kevesebb a nyomatéka. (legfeljebb visszavált, leszarom). Egyébként meg nem értem, mi a francért használnak még mindig profi versenysportban (exclude offroad) benzinest és nem turbó dieselt, hiszen az isteni nyomatékból a dieselnél több van? (végig versenyben akarnak maradni?)
A végére egyszerû a körkérdés: ki, melyiket választaná?