csu2 fórum hozzászólásai

csu2 Elküldve: 2008-01-07 15:56 Benzin VS Dízel

Hûtõ naná, hogy a hajtás végén adjak belõle neked egy hideg sört, hogy elmúljon az arcpírod! Egy supercharger kitet tervezek bele, 300 ló fölé ugrik tõle a paci. Kicsit kéne emelned a turbónyomást meg feljebbtekertetni a szivattyúid, hogy partiban legyünk. Mérd már le légyszi a 0-200-at a tiéddel, de ne ónosesõ után vagy jégpályán!

csu2 Elküldve: 2008-01-07 13:42 Benzin VS Dízel

Fõleg, hogy úton van a kompresszorom.

csu2 Elküldve: 2008-01-07 13:29 Benzin VS Dízel

m3-nak 365Nm a nyomatéka! Önnmagában a nyomaték nem sokat ér, ne istenitsétek már dieseles kollegák! A NewHolland Traktornak mekkora a nyomatéka? 150 fölött kinek fog vörösödni a feje kedves 30d kollega? 530d, 330d simán le szoktam tolni õket a kupéval.

330i E46:
0-100 6,5
0-200 27,0

330d E46:
0-100 6,7
0-200 29,8

csu2 Elküldve: 2008-01-07 10:48 Benzin VS Dízel

Szánthatsz vele jó lassan meg füstölve!
Mikor kérik nyomj álló helyzetbe egy padlót elvörösödsz?
Egy ilyen csillivilli "überbrutál kinézetû szemragasztó" autónak benzinesnek kell lennie. punktum! Egyébként én mellé álnék egy 365 Nm nyomatékkal rendelkezõ m3-al!

csu2 Elküldve: 2008-01-07 10:44 ELLOPTÁK!!!

Ahoz, hogy kicseréld a kompjútert szerintem idõ kell, szerintem macerás dolog lehet, meg be kell jutni zaj (riasztó hangja, üvegtörés hangja) nélkül az utastérbe. De mint mondtam, ellophatatlan autó nincs.

csu2 Elküldve: 2008-01-07 04:39 Benzin VS Dízel

De kell, ezért nem kell turbós benzines! Csak szívó! Egyébként szerintem is kár, hogy diesel! Szép a felnije, tudja valaki a pontos típusát? A felninek...

csu2 Elküldve: 2008-01-07 04:22 ELLOPTÁK!!!

Szerintem az OBD eldugás régi trükk, tisztában van vele minden rosszarcú, nem hiszem, hogy különösen nagy titkot olvashatnak errõl itt... Egyébként szerintem (gyári) riasztó + UV gravír + összes zár vakdugózása + OBD trükk elég. (ha egyszer kinézik, nincs lophatatlan - sajnos - trailer pl.) De ha jól gondolom, inkább néznek egy kevésbé macerás kocsit, ha túl problémás az kinézett autó. Riasztó ablaktörésre, UV gravir, hogy alkatrészként macerásabb legyen, vakdugó, hogy ablakot kelljen törni (azért az EWS-es kulcs feltörése kissé bonyolult szvsz, persze nem árt, ha megvan az összes kulcsunk a verdához!), OBD trükk, hogy ne lehessen 5 perc alatt beinditani. Én pl. egy rejtett kapcsoló elkapcsolásával csak leválasztanam a gyári helyen lévõ OBD-t. Véleményem szerint, ha elteszed máshova, akkor már legalább egy szervizes kollega tudni fog róla... (feltéve ha hordod szervízbe) Váltózárat nem lehet úgy építeni, hogy a parkirt rögzítse? (sosem volt váltózáram, nem ismerem még a technológiáját sem pontosan, csak elképzelésem van róla) A parkir állás asszem mechanikus, és akkor abba belenyúlkálhatnak szoftveresen... Még így a váltózár is lehet opció. Remélem ez a topik csak ilyen és ehez beírásokkal lesz tele, nem pedig a közvetlen a ciméhez kapcsolódóakkal...

Raven:
Elmesélnéd, hogy hogy vitték el az autódat? Írtad, hogy az összes autódon a zárak le voltak dugozva. Csak okulásképpen. Kösz.

ui.: A csomagtér zárjának vakdugozását csinálta már valaki? Elképzelhetõ, hogy van rá valami szép, gyári megoldás?

csu2 Elküldve: 2008-01-02 10:06 Benzin VS Dízel

Jóreggelit!

Itt ennyi paranoiás ember irogat!?

No, akkor sorjában....

VBetty:
Nem bántásnak szántam, hogy Subaru tulaj is lehetsz, csak meglepõdtem, ritka aki együtt szeret a japán és a német autót (elfogultság nagy úr). Ki kezdte, ovis egy kicsit szerintem. (szuzuki gti vs bmw 320d/320i volt különben is a nyitókérdés és a téma abból kerekedett tovább). Egyébként, sok más okból kifolyólag nem lehetne bmw-m, nem feltétlen csak a dieselolaj fel nem használása az autóiparban miatt. FONTOS ÉS LESZÖGEZENDÕÉ: ITT SENKI NEM KÉRDÕJELEZTE MEG A DIESEL AUTÓK LÉTJOGOSULTSÁGÁT! Aki idézi az ellenkezõjét annak a testsúlyának megfelelõ sört vagy csokit küldök tértivevényesen!

Kyncza:
Nem kívánok én sem túlzottan belebonyolodni a kérdésbe, mert ugye kinek a pap, kinek a papné. A kobra11-es beírásommal arra próbáltam meg magyarázatot adni, miért azonosítják legtöbbször a bmw-t a benzines sor6-al. TÉVESEN ÉS NEM JOGOSAN! (és általában olyanok teszik akik belülrõl nem ismerik közelrõl és/vagy nem ismerik jól a márkát!) De tény, hogy nagyon szép és kuriózum is, igazi germanikum! (Ez igaz minden bmw-re is - iszonyat germános az összes bmw kasztni!)

Singletrack:
Igaz, nem 3 hanem 2,1. 0-100-ig. És 0-200-ig mennyit kap? (Most irhatod, hogy a legtöbbször a forgalomban, 80-120-ra kell gyorsulni és ott nem jobb - de ezért vettem automatát, hogy elég legyen egy kövér gáz, váltson vissza, meg különben is, én mindig 120 felett autózom. )Egyébként igaz, a 320-asból (ha csak a picit nagyobb teljesítményt nézném és ha szeretném a dieselt) akkor a d kéne. De volt pénzem 3l benzinesre, így azt vettem és szóba se jött semmiféle diesel! (Nem írom le ezredszerre miért!)

Nem tudom ki mennyire forumozik másfelé, de ez abszolut kultúrált topic... A vita (legyen vita) ilyen szinten, meg szerintem tök egészséges dolog, a topic ebben a formában, egy kocsmai baráti beszélgetésnek is simán elmegy. Érzékeny lelkûeknek meg nem kötelezõ beleolvasni és beleírni, ha nincs kedve az illetõnek belebonyolodni. Persze mindenki irja itt a maga igazát és ez így van rendjén. Csak így tovább, persze harag nélkül!

Béke!

csu2 Elküldve: 2008-01-01 12:09 Benzin VS Dízel

BUÉK Mindenkinek!

VBetty:

Tényleg szép hangja van a boxernek, de nekem (szubjektív kérdés abszolut) jobban tetszik a sor6. Többek közt ezért van bmw-m és nem imprezám. (egyébként szvsz a kasztnija rettenet csúnya) Te az impreza forumba is irogatsz?

Kyncza:

Úgy tûnik, személyes támadásnak veszed ennek a topiknak témáját, írod, hogy mennyire elszaladt a ló! Végigolvasnád egyszer objektíven is a topikot? Szerintem semmi vita vagy ilyesmi nincs itt. Belekapaszkodsz egy egy mondatba, és rögtön azt hiszed, hogy valaki fikázza a Te választásod. Lép túl rajta légyszi! Egyébként dieselben is, benzinesben is van jól eltalált motor (motor helyett típust is mondhatnék), meg kevésbé. Általában nem a motorrokkal közvetlen van a baj, hanem a körítéssel. (A dieselnél annyi a plusz, hogy csúcsra járatják, hogy az élen legyen teljesítménnyel meg partiban a benzinessel, ezt pedig máshol kell megfizetni. Van aki a hangjárt, van aki a teljesítményért, felsõbbrendûségérzetért, stb. vesz bmw-t. Egyébként Te miért vettél bmw-t? (mert keveset fogyaszt és nagyon halk, megbízható, és olcsón fenntartható - nem hiszem, hogy ilyen indittatásból). Egyébként, ha nem lett volna benzinese a bmw-nek, nem irogatnék ide, és valószínûleg, ezzel nem csak én vagyok így. Ha nem lett volna diesele, akkor veled mi lenne a helyzet? Én nem csak márkát választok, hanem márkát+típust! Egyébként tiszellek, becsüllek, béke!

Singletrack:

Miért alázás, nem egészen értem. Lehet, hogy a diesel kisebb fordulaton adja le a max. nyomatékát és mûködési elvébõl a diesel motor nyomatékosabb, de ez nem azt jelenti, hogy 3000 alatt nincs élet a benzinesben, pláne a nagyobb köbcentis szivókban - 530i a példád (mert ugye azt írtad, hogy 3000-tõl kezd el húzni)! A két autó menetteljesítményben össze sem hasonlítható. Az 530i biztosan nem indul meg rendesen, és csak 3500 fölött érzed, hogy van benne erõ. Ellenben a 320d... (úgy fest, kicsit hamarabb éri el a 530i a 3500 fordulatot mint 320d az 1800-at... - egyébként nem verne rá 3 mp-et 0-100-ig) Nem hiszem, hogy valahol is (bármilyen úton, bármilyen emelkedõn) nagy hátránya az 530i-nek, hogy kevesebb a nyomatéka. (legfeljebb visszavált, leszarom). Egyébként meg nem értem, mi a francért használnak még mindig profi versenysportban (exclude offroad) benzinest és nem turbó dieselt, hiszen az isteni nyomatékból a dieselnél több van? (végig versenyben akarnak maradni?)

A végére egyszerû a körkérdés: ki, melyiket választaná?

csu2 Elküldve: 2007-12-31 15:40 Benzin VS Dízel

Újraéled a vita... Azért zárjuk le idén!

A soros6-os nem 3000tõl kezd el húzni, összekeverted valamivel, legyen mondjuk toyota yaris.

Nos én még személyautóban nem hallottam V12-est. V8-ast, V6-ost igen. Nagyon szép hangjuk van,de más mint a bmw benyás soros 6-osnak! Szerintem ennek a motornak gyönyörû egyedi hangja van, szvsz, senki más nem tudott ilyet csinálni. Ha a tévében egy bmw-t hajtanak mocsokul, a konyhából háttal felismerhetõ, ezt teszik minden bmw alá - kobra 11 vagy miarák. A hangjáról egyértelmûen felismerhetõ! Van jól eltalált motorja a bmw-nek, meg kevésbé eltalált is. A bmw szervizes kollegák tudnának mesélni... De mind1. Kinek a pap kinek a papné. Diesel motorok terén, csak teljesítményben vezet a bmw (SZVSZ!)! Meg szervizigényben!

BUÉK mindenkinek!

csu2 Elküldve: 2007-12-28 09:43 Hangszóró infó

Sziasztok!

Tiba:
Miféle konzolt szereltek be? Tudsz valami bõvebbet mondani róla?

Egyébként, akusztikailag a bmw ajtó rettenet sz@r. A kárpitra lehet felcsavarozni a hangszórót, nem pedig az ajtóra, a kárpit mûanyagja meg összeszedi a rezgést, fából való konzol nélkül nem lehet jó zenét csinálni bele. A másik probléma, hogy nincs mögötte elég hely, nem csak a hangszóró méréténél okoz problémát, hangja sem jó az ajtónak. Továbbá, okos német mérnök úgy oldotta meg, hogy ne zenéljen vissza az ajtóba, hogy egy mûanyag bepattintós keret illeszkedik a hangszóróra elõlrõl, (amit komolyabb hangszóróknál sajna helyhiány miatt ki kell venni), a hátuljára meg egy szivacsos sapkát raktak. No comment... Aki jó zenét akar e46-ba annak sok pénzébe kerül. Egyébként befér komolyabb szett (16,5) is (e46 coupe-ba biztosan) 6 cm mélységût különösebb faragás nélkül otthon is bele lehet tenni.

csu2 Elküldve: 2007-12-27 16:43 nem indul

bocika kalocsai vagy?

csu2 Elküldve: 2007-12-25 11:13 M3

Kellemes ünnepeket minden rajongónak! Szerintem semmi komoly. A coupe-nál ez sajna betegség. Nem bírják se a nagy meleget, se a nagy hideget, pár év és az ajtókeretrõl leválik a pluss csík. Ettõl még lehet sérülésmentes az autó. Simán javítható dolog otthon is, se nem sok se nem kevés pálmatex-el kell visszaragasztani, és jobb mint újkorában. Viszont jó alkualap vételnél. (Onnan tudom, mert én már belefutottam... )

csu2 Elküldve: 2007-12-23 10:56 DSC és tíltás

nekem is 330ci-m van. nálam, ha egyszer megnyomom a dsc gombot, akkor a középen sárgán világít a dsc-jelzõje,ha viszont hosszan lenyomva tartom, akkor a kézifék? lámpa is kigyullad mellé. Na, ekkor van teljesen kikapcsolva.

csu2 Elküldve: 2007-12-23 05:58 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

üdv!

Akkor belinkelném, hivatalosan mi a különbség a professional és a high térkép dvd-k közt és melyik milyen autókhoz való :

The BMW Professional DVD Old Part# 65 90 0 398 540 New Part# 65 90 0 404 347 is the 2005-2 NAV DVD (CCC Edition) and 2006-2 NAV DVD (CCC Edition) For the following vehicels

E60
E61
E63
E64
E90
E91

The BMW High DVD Old Part# 65 90 0 398 542 New Part# 65 90 0 404 346 is the (2005-2DVD(I-BUS/E65)) and (2006-2DVD(I-BUS/E65)) for the following vehicels

E46
E52
E53
E65
E66
E83
E85
PLUS any E38 or E39 that was upgraded to the Ibus MKIV nav computer

A high már megvan, a professional-t keresem.

Van arra irányuló projekt, hogy a közkedvelt magyar lemezbe belevágjunk utólag sok-sok poi-t? (sebességmérõ fix kamerák helyét, éttermeket, benzinkutakat, egyszóval poi-t - point of interest - . Esetleg a nagyon okos és friss egyéb magyar térképekrõl kiszedve ezeket az adatokat, belerakjuk a bmw-s lemezekbe? Szvsz, nagyon hasznos dolog lenne...