csu2 fórum hozzászólásai

csu2 Elküldve: 2009-01-22 12:57 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

naprakeszebb ebben egyetertek.

a masik automban nincs, elmentem ilyen igo kinait venni. hat, meg 25ert sem kellett, szerintem annyira pici, kenyelmetlen tappancsozni, a nagy meg eltakarja a szelvedot. az ilyen, multimedias cuccok navija meg majdnem mindegyik egyedi szoftver fut rajta, vagy nem lehet az igo-t rajta rendesen skinelni. ugy meg az egy szar (talald el az erintokepernyon az alapskin gombjait. ossze sem hasonlithato kezelhetosegben a gyari nagynavival. persze mindez szigoruan szvsz.

csu2 Elküldve: 2009-01-22 12:35 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

enkoz. :

en a gyarit javasolnam... lattam sokmindent mar benne, de nem illik oda, es a navik meg sem kozelitik a gyarit.... a gyari cd hangja nem olyan rossz, egyszer megmutatom mire kepes. (instictkiller hallotta mar)

csu2 Elküldve: 2009-01-21 14:21 Eladó cuccok

eladó egy carsoft 6.5 sp1 szoftver + interface + kábelek (angol nyelvû, angol nyelvû szöveges hibakódok). 20e.

csu2 Elküldve: 2009-01-21 08:39 Chip tuning

ducati:
tényleg, a 20d helyett mé nem vetté 30d-t vagy 30i vagy m3-at, vagy 5ösökbõl hasonlót? és mikor már kívûrõl tudod az alattad levõ lovak számát, akkor mé nem veszel egy nagyobb ménest? mér spuroskodsz ilyenolyan tuning szarokkal? spuroskodsz a gázolajjal, meg mindenféle prolong szarságot raksz bele. tegyél már fel egy nagyfelbontású képet a verdádról, kivulrõl belülrõl. de asszem alólad én nem vennék autót...

csu2 Elküldve: 2009-01-20 15:02 Ez se semmi

nekem egyik sem jön be kinézetre. a csip talan, de a sportlegszuro az semmi. az m-es tukrok es a dupla kipufogo az jol nez ki (ezert is van igy az m3-on, gondolom). a kompresszoroson meg nem latom az oldalso indexeket es nekem hianyzik, mint ahogy a szarnyat is szuzukisnak tartom.

csu2 Elküldve: 2009-01-17 08:39 bmw diagnosztika

milyen interface kell a gyárinak? a gyári az a gt1 nevezetû unix alapu valami?

csu2 Elküldve: 2009-01-16 06:57 bmw diagnosztika

itten a jo messzi kinaban 380 dodo. ha hinni lehet a sargaknak. valakinek tapasztalat veluk szemben?

http://www.ecutool.com/product...MW%20Tools

Ennyit megérne a 1.40-es.

csu2 Elküldve: 2009-01-15 12:47 bmw diagnosztika

elvileg azt irjak, hogy a demoban tobb minden is benne van, elkepzelheto, hogy kell hozza valami bmw specifikus interface. kiprobalom az 1.36 interface-evel. (van ilyen beallitaas a 1.40, settings-ben "p.a. soft k-line adapter with mcu")

csu2 Elküldve: 2009-01-15 11:42 bmw diagnosztika

nekem is pont a bmw scanner 1.4 demojahoz kellene probara. elvileg be lehet a demo elejen allitgani mindenfele interface-t. meg az 1.36-os interface-el lehet probat tenni. (el tudom kepzelni, hogy azoknak is terveztek az 1.40-es demot, akik 1.36-ost használnak....)

csu2 Elküldve: 2009-01-15 10:20 bmw diagnosztika

milyen az a k-line interface vagy inkább kábel? van valakinek rajza, vagy eladó ilyenje? (esetleg tudja hol lehet kapni)

csu2 Elküldve: 2009-01-15 09:46 Chip tuning

3.ba nyikkan azt akartad mondani. bár a mostani ónosesõben nagyobb az esély a "járavalagára".

csu2 Elküldve: 2009-01-13 10:24 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

egyébként csak bekapcsolt állapotban recegnek a ledek. es csak akkor jelez hibát, ha ráadom a gyújtást, addig amig nem adok gyújtást, de fel van kapcsolva a helyzetjelzõ, nem jelez hibát.

laci520d:
tudsz telefonos elérhetõséget adni pü-ben?

csu2 Elküldve: 2009-01-13 09:14 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

csu2 Elküldve: 2009-01-13 09:07 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

csu2 Elküldve: 2009-01-13 08:46 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

pont azt az ellenallast irtam en is. de jobb a szoftveres ellenorzes kikapcsolasa (persze csak a helyzetjelzo eseteben).

A bmw scanner 1.40-es verzioja, ugy nez ki, tudja a lcm modult piszkalni (light coding), az 1.36-os verzió is tudja ezt?