xlzx írta:
czellaia írta:
188000km van az autóban,de nem maguktól mentek gajra szerintem.Tankoltam egy gagyi kuton
mert már jelzet a lámpa.5000-ért raktam bele.Másnap kezdte a füstölést nehezen megindulást stb.Nem lehet véletlen,valószínű vizes lehetett az egyébként is szar trutyija amit árulnakÜdv.
Hali
Nekem 2 éve van meg a verda lassan, azóta kormol a kocsi. Nem érzem, hogy nehezen menne, viszont kormol eléggé. Van egy fix mennyiség amit tankolok kannából, de ismerős hozza (OMW,MOL,LUKOIL,AGIP). Létezik, hogy nálam is csúcs probléma lenne az oka a túlzott kormolásnak? Szépen veszi a fordulatot az autó, néha köp egy kisebb felhőt aztán semmi. Ha egyenletesen megyek vele akkor nem kormol, csak nagyobb gázadásoknál. Főleg szürkületben látom amikor valaki megvilágít hátulról. Mennyibe kerül a csúcsok mérése?
köszi,
Gyuri
Kedves mindenki!
A múlt héten szerdán kész lett a gép,mind a 4 porlasztó teljesen fel lett újítva
és a turbó cső is repedt volt.Már szerdán el is utaztunk így tudtam tesztelni.
Hála az égnek minden rendben van,olyan mint az előtt
Nagyon megy!!! és semmi füst.Azt is említette a szerelőm hogy szerinte csipes mert ő már tesztelt párat, de így nem ment egyik sem.
Én nem tudok róla,hogy csipes lenne
A gép 2008-óta van nálunk,Münchenből
érkezett 142000km-rel első tulajtól és csak hosszú (1000-1200)távokat ment vele.
Ez a naviból derült ki és persze a belső állapotából,szinte 0 kopás volt a kormányon és a váltón.Nem untatlak titeket tovább az a lényeg, hogy a gép megint tökéletes,már csak pár apróság hiányzik még és olyan lesz amilyenek szeretném:Első M-lökös,külső-belső m-küszöbök így meg lesz a teljes M csomag.
Ja és még valami:Kerüljétek a gagyi kutakat és kannás olcsó SZAR gázolajat!!
ÜDV:czellaia