czinege fórum hozzászólásai
« előző123következő »

czinege Elküldve: 2013-02-03 19:26 angel eye

jons írta:
anubisz írta:
emberes meló


A franc se akar a motorvezérlő kábelköteg környékén matatni.

igaz,marad igy ahogy van!

czinege Elküldve: 2013-02-03 19:16 angel eye

jons írta:
czinege írta: hy srácok!
valaki meg tudná nekem mondani hogyan lehet megcsinálni azt,hogy a nyitás-záráskor az angel karikák világítsanak?valahol itt olvastam a forumon de nem találom,mintha a kulcsal kellene valamit bütykölni!


Nemnem. A kulccsal nincs dolog. Helyette ez van:
http://www.unitedbimmer.com/fo...e-e46.html



uhh,ezt majd valami villamossági szaki megoldja,de azért köszi

czinege Elküldve: 2013-02-03 19:01 angel eye

hy srácok!
valaki meg tudná nekem mondani hogyan lehet megcsinálni azt,hogy a nyitás-záráskor az angel karikák világítsanak?valahol itt olvastam a forumon de nem találom,mintha a kulcsal kellene valamit bütykölni!

czinege Elküldve: 2012-12-31 16:49 Boldog Új Évet

B.u.é.k mindenkinek!

czinege Elküldve: 2012-12-29 21:32 Olajzabálás

negativ0001 írta:
Laser írta:
czinege írta:
negativ0001 írta:
Laser írta:
negativ0001 írta:
Laser írta: Sziasztok!

2003 E46 318D-be 6000 km alatt elfogyott max-ról min-re az olaj.
Olajcsöpögést nem látok, a motor rendesen húz. 80.000 km van benne (ha igaz).
Jövő héten viszem szervizbe.
Járhatok vele addig? Soknak számít az olajfogyás?

Üdv. Laser



Ennyi olazabalasnal meg a fustben nem nagyon veszed eszre. Esetleg akkor , ha nagy fordulatu motorfek utan gazt adsz, de akkor is csak aki hatul jon. Ez szelepszarszimeringre utalna.
Ami a km-t illeti, hivjal fel egy BMW szervizt es diktald be a VIN szamod utolso 7 betuket/szamokat es kerdezd meg, hogy mikor volt utoljara BMW szervizben szervizelve es hany km-ben volt.


2009-volt az utolsó bejegyezés 49.000 km-nél. Ausztriából hozták be nekem törötten. A szelepszár szimering mennyi kilométernél adja meg magát? (Az is gyanús, hogy sárgán világít a xenon lámpa, mert a foncsor tönkre van menve, így azt is fel kell újítani. 70.000 km-nél egy picit furcsa.)



Akkor azzal 9.000et mentek evente, vagy mikor volt osszetorve? Az elej a lampak is tortek, s talan regi lampakat tettek bele? De xenonnal tovabb kellene birja , mint halogennel, mert a xenon az hideg ego a halogenhez viszonyitva.
A szelepszar szimerig ki tud oregedni elegge hamar,megkemenyedik, ha nincs sokaig hasznalva, habar az en regi 31 eves E21esemben eloszor 21 evesen csereltem, na de akkor meg voltak csinalva az autok es nem csak.






Szeva!Az enyém 1000-kmen evett 1-1,5 lityo olajat!A szelepszárszimering csere szerintem kevés lesz,nekem már gyűrűsort is cserélnem kellett de neked nem biztos,nézesd meg valami szakival!


Mennyibe kerül a szelepszár szimering csere?


Az a legolcsobb, marmint az alkatresz (szimering), abbol csak 8 db kell, habar nem neztem, hogy milyen geped van. A kicserelese sem egy nagy ugy, meg te is megtudod csinalni es meg a hengerfejet sem kell levenni, viszont egyszerre csak ket hengernel lehet cserelni a szimeringet, mert ha mind a 4nel kiveszed a rugobiztositekot akkor ket hengernel beesnek a szelepek es akkor le kell venned a hengrfejet.
A lancnal a jelekre ugyelj, hogy ugyan ugy rakd vissza. A butykostengelyt total ki kell venned a himbakkal es hidrotokekkel egyutt....



Nekem 24db szelepszárszimering kellett(6henger) de darabja még a gyárinak is 200-250ft! körül van!

czinege Elküldve: 2012-12-28 17:44 Olajzabálás

negativ0001 írta:
Laser írta:
negativ0001 írta:
Laser írta: Sziasztok!

2003 E46 318D-be 6000 km alatt elfogyott max-ról min-re az olaj.
Olajcsöpögést nem látok, a motor rendesen húz. 80.000 km van benne (ha igaz).
Jövő héten viszem szervizbe.
Járhatok vele addig? Soknak számít az olajfogyás?

Üdv. Laser



Ennyi olazabalasnal meg a fustben nem nagyon veszed eszre. Esetleg akkor , ha nagy fordulatu motorfek utan gazt adsz, de akkor is csak aki hatul jon. Ez szelepszarszimeringre utalna.
Ami a km-t illeti, hivjal fel egy BMW szervizt es diktald be a VIN szamod utolso 7 betuket/szamokat es kerdezd meg, hogy mikor volt utoljara BMW szervizben szervizelve es hany km-ben volt.


2009-volt az utolsó bejegyezés 49.000 km-nél. Ausztriából hozták be nekem törötten. A szelepszár szimering mennyi kilométernél adja meg magát? (Az is gyanús, hogy sárgán világít a xenon lámpa, mert a foncsor tönkre van menve, így azt is fel kell újítani. 70.000 km-nél egy picit furcsa.)



Akkor azzal 9.000et mentek evente, vagy mikor volt osszetorve? Az elej a lampak is tortek, s talan regi lampakat tettek bele? De xenonnal tovabb kellene birja , mint halogennel, mert a xenon az hideg ego a halogenhez viszonyitva.
A szelepszar szimerig ki tud oregedni elegge hamar,megkemenyedik, ha nincs sokaig hasznalva, habar az en regi 31 eves E21esemben eloszor 21 evesen csereltem, na de akkor meg voltak csinalva az autok es nem csak.






Szeva!Az enyém 1000-kmen evett 1-1,5 lityo olajat!A szelepszárszimering csere szerintem kevés lesz,nekem már gyűrűsort is cserélnem kellett de neked nem biztos,nézesd meg valami szakival!

czinege Elküldve: 2012-12-27 21:19 Autóvásárlás

Hori105 írta: Sziasztok!

Nézegetem az E61-ket, 1 biztos, hogy csak dupla üvegtetős, panorámás jöhet szóba.
M optika nem lényeg, persze nem baj ha van, a lényeg, h jó állapotú legyen.

Mire érdemes figyelni, mik a típushibáik, melyik motorral(520-525-530-535) - váltóval érdemes venni és milyen szervizelési költségei vannak ezeknek a gépeknek?

Automataváltó tetszik, a kérdés, hogy kifizetődő-e, könnyebben meghibásodnak mint a manuálisok? (Sok rémtörténetet hallva más automatákról)

Ez az 545i elég olcsó, és a méter is nagyon kevés, lehetséges ilyen?
http://vateraauto.hu/hirdetes/...DzprW.html

Ez az 520D tetszik, ilyesmi már jó lenne:
http://vateraauto.hu/hirdetes/...DDCAN.html

Köszi az infókat



automatát szerintem hanyagold,tapasztalatból mondom!Ha bele kell nyúlni 300 alatt nem úszod meg!60.000km-ént váltóolajcsere,ami 100.000 szép magyar forintba kerűl!De ha van pénzed rá,és kényelmet szeretnél akkor automata!

czinege Elküldve: 2012-12-27 21:00 Mi lehet a baj?

xlzx írta: Hello

Ma olyan tortent hogy bent all a kocso cegnel. Tegnap es ma reggel is minden rendben volt. Most este beultem a kocsoba. Kigyulladt a kiporgesgatlo a kezifeklampa es az abs lampa. Abs nem volt.. es a km ora is szarakodott.furcsan ugralt. Vopt hogy nem is mert. Mentem kicsit majd ujrainditottam az autot. Minden mukodott volt abs es ment a km ora is. Mukodott a kiporgesgatlo es a menetstab is. Majd ket perc mulva ujra kidobta a hibat,azota nem mult el. Mi lehet szerintetek a baj? Abs talan a jelado miatt. Ez osszefuggesben lehet a km oraval?

Koszonom!


hello!Nekem tavaly csinálta ugyan ezt a hibát,indult rendesen ,de azután világitott minden mint a karácsonyfa,nem ment az auto,le fel ugrált a fordulatszámmérőm,kb 20al tudtam hazamenni!Spanom mondta hogy cseréljek benne akksit,lehet hogy az a szar,kicseréltem és megjavult!Nekem az volt a baj!proba szerencse

czinege Elküldve: 2012-12-27 12:11 Társalgó

Adamoo írta:
BalaBMW írta: Hello Sracok!

Kint vagyok melozni igy nincs idom utananezni a hibamnak. Remelem valaki tud segiteni. Ha R-be rakom a valtot, akkor a tolatoradarom 3-at sipol. Nem emlekszem ra, hogy amikor meghalt az egyik radarom akkor 1 hosszut vagy igy 3 rovidebbet sipolt-e. Remelem, hogy csak annyi a gond, hogy koszos es azert "vak". Vagy mar rendelhetem is az ujat? Koszi!


Udv!
Amikor az enyem volt halott,akkor 1 hosszut sipolt...
Lehet,hogy egy alapos tisztitas megoldja a gondodat!


Néha nekem is csinálja ne foglalkozz vele,1 alapos tisztitás és kész!

czinege Elküldve: 2012-12-23 12:54 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


anubisz,meglett a valós hibám,nem akarom elkiabálni de szerintem jo lesz,1teljesen felújitott motor,ebben olyat nem találnak ami nem új!De az kemény hogy az olajcsere ota mentem vele kb 500km(július)a 6.5 liter olajbol nem jött le pont 5liter!


azt nem írtad, végül mi volt a gond.


azért nem mert még nem rakták össze és nem 100 a dolog,de nagyon valószinű,szétszedettem darabokra és meglepett amit láttam!Mind a 6 dugattyúm tiszta olaj volt,a gyertyákat ismét kinyirta,a gyűrűsorom teljesen szétégett,ezért volt a kompressziom jo,mert az olaj tömitett a gyűrűk helyett!de biztosat majd csak akkor tudok amikor kész lesz!


de szerintem neked nem ide kellett volna válaszolni. mert ebből azt nem tudjuk neked mi volt a hibajelenség... vagy ugyanaz mint hriazikc-nak?


ja,ugyanaz,ugyan igy kezdődött mint neki!

czinege Elküldve: 2012-12-23 12:50 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


anubisz,meglett a valós hibám,nem akarom elkiabálni de szerintem jo lesz,1teljesen felújitott motor,ebben olyat nem találnak ami nem új!De az kemény hogy az olajcsere ota mentem vele kb 500km(július)a 6.5 liter olajbol nem jött le pont 5liter!


azt nem írtad, végül mi volt a gond.


azért nem mert még nem rakták össze és nem 100 a dolog,de nagyon valószinű,szétszedettem darabokra és meglepett amit láttam!Mind a 6 dugattyúm tiszta olaj volt,a gyertyákat ismét kinyirta,a gyűrűsorom teljesen szétégett,ezért volt a kompressziom jo,mert az olaj tömitett a gyűrűk helyett!de biztosat majd csak akkor tudok amikor kész lesz!

czinege Elküldve: 2012-12-23 10:24 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


anubisz,meglett a valós hibám,nem akarom elkiabálni de szerintem jo lesz,1teljesen felújitott motor,ebben olyat nem találnak ami nem új!De az kemény hogy az olajcsere ota mentem vele kb 500km(július)a 6.5 liter olajbol nem jött le pont 5liter!

czinege Elküldve: 2012-12-23 10:18 Üzemanyag fogyasztás

zoley88 írta:
xlzx írta:
Helioport írta: E46 320d automata touring 4 felnőttel. Budapest-Bécs -4.5 fokban kifelé, majd este vissza 0 fok, összesen 546 km csalingázással, ebből 41 km város, többi pálya. Kifelé 150-160 a határig, utána max 120. Vissza Határig 90-120, határtól 140-160. Összesen 40 lityi fogyott. Jó ez egy automatától, vagy szar?


pályán félelmetesen jól esznek nekem 5ös kézivel ugyanez 6,5 szokott lenni



ez a dizel lényege, pályán, országúton hosszútávú utazás


Na ez az enyémre nem jellemző,320ia,a 2.2es motorral,télen városban 13-14,országuton 7.5-8lityó benya

czinege Elküldve: 2012-12-22 19:29 Mi lehet a baj?

hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


hello,én igen sajnos,gyujtáskimaradás van a 4.hengeredben,hát ennek sok oka lehet!Hülyességet meg nem akarok neked irni!Talán a gyertyáid,vagy a trafod!Cseréld fel a trafokat,ha azután másik hengerhez irja akkor az lesz a szar!Ha nem akkor nézd meg a gyertyasort,azt nem árt ha cserélsz benne,attol függ mikor cseréltél!De 1pontosabb diag talán többet tudna mondani!

czinege Elküldve: 2012-12-18 17:57 Társalgó

YELLOW írta:
xlzx írta:
Puli írta: Urak,

érdeklődnék,hát ha valaki tud valami infót!

Ma kaptam egy levelet a Vas megyei kapitányságról,hogy támogassam a továbbképzésüket 30 ezer jó magyar forinttal.. (ha tényleg arra költenék,akkor adnék)
50 helyett 70 => 30ezer
A gondom az,hogy a kép amit neten megnéztem (mert ugye fejlődnek és már ilyet is lehet!),hogy a szép autómból semmi nem látszik, sem a környezetből!
Tulajdonképpen bárhol lehet a kép, csak a rendszám látszódik és a lámpák!
Vajon elegendő ez a bírsághoz!
ill. azt szeretném kérdezni,hogy ezt közmunkával nem lehet kiváltani (olvastam ilyet neten,hogy 5000 Ft/6 óra)? Nem szívesen utalok ezeknek a ... !

A KÉP

Előre is köszi az infókat!


Szia!

Sajnos nem tudsz vele mit csinálni.. Nálunk volt ugyanilyen, RENDŐR ismerőssel beszéltem, kértem tanácsot. Jó barátom. Mondta, hogy tavaly (rendőr létére) vele is ugyanígy megtörtént egy hasonló eset. Még a rendszám is alig látszott, nem is járt azon a környéken,állítása szerint. Fellebbezett, elmondta, hogy ő nem is járt arra, tanukkal igazolta, hogy ő melyik útvonalon jár... a fellebbezést elfogadták, majd 1 hétre rá jött egy csekk ugyanazzal az összeggel arról a helyről ahol ő szokott járni(a kép majdnem ugyanaz volt). Hozzáteszem, én is járok arra, soha egy darab trafit nem láttam ott, de nem hogy trafit, rendőrt sem.
Magyarország, ez van..

Egy szó mint 100,nem nagyon tudsz mit csinálni. Amúgy van ügyvéd ismerős aki tényleg meg tudja ezeket fellebbezni de 30at kér az intézkedésért,szóval az 45-60-90 stb összegű csekkeknél éri meg( utána ugyanúgy fent áll az amit fentebb írtam)

(szerk.: ez a kép még nem olyan vész,simán ki lehet venni hogy egy e46 az, a lámpa ívéből és látszik tisztán is a xenon projektor)


szinte az autó típust is nehéz felismerni, egy rendszám nem bizonyító erejű. és egyre több az iylen éjszakás kép. mint Robinson-nál is. sem a környék nem beazonosítható, semmi más, hogy ott miylen forgalmi szabályozás van. egy koordinátát én is rá tudok szerkeszteni egy képre. de mi bizponyítja, hogy ott készült? kb semmi. mint a rendőr haverodnál más koordinátákkal ugyanaz a kép. szánalmasak. amúgy több képnek kell lennie állítólag nem 1db-nak. eleve amit este lőnek annál csak van vaku nem? azt úgyis észreveszi az autós. aztán ha valóban gyorsan ment nem is fog érte reklamálni.
egy biztos ha nem lpném túl, márpedig be szoktam tartani a szabályokat és ennek ellenére kapnék egy iylen képet, az qrvaistenkőköbönnemmaradna.


Ha már megkaptad a csekket akkor már mind1,ki kell fizetni!De ha nincs pénzed akkor csinálhatsz 1olyat hogy,nem fizeted ki,akár hány felszólitásod jön,majd átadja a rendőrség a polgármesteri hivatalnak,ők ki fognak neked küldeni 1felszólitást amiben hülyességeket írnak,bemész és az anyagi okokra hivatkozva megkéred részletre,meg fogják adni,de azt fizesd be mert különben 1csekk csuszása után mennek,és kivonják az autot a forgalomból!Én már ezeken átestem,de fizet a tököm 1ből!Én a tavalyi évben majdnem 200ezret fizettem nekik,sajna muszáj volt!De nincs közmunka meg ilyenek,ez hülyesség,erkölcsidbe nem kerül be semmi,nem büncselekményt követtél el,csak 1 szabálysértést!
« előző123következő »