czinege fórum hozzászólásai

czinege Elküldve: 2012-10-28 18:50 Állandó morgó búgó hang:(!!!!!!!!!!!!!!

valter320d írta:
puca írta:
Sziasztok!

E91 320d 163 lovas.4. ill, 6. fokozatban zavaró búgó hang hallható,pontosan nem tudom behatárolni,honnan jöhet.A váltóban és a difiben 2 hónapja volt cserélve az olaj,Mátyás Attilától származik,tehát az biztos ok.Valakinek volt már ilyen?Valami tipp?


Kb olyankor hogy elkezded nyomni és akkor érzed,vagy hallod?


Hali!Ha 1adott tartományban csinálja,és gázadásra,vagy gázelvételre megszűnik,és automata váltod van akkor tudom mi baja van,ha manuális akkor sajna nem!

czinege Elküldve: 2012-10-17 20:58 Mi lehet a baj?

czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?


Bocs,nem szűrő,Kartergáz szellőztető szelep!!


Na, végre. És már ki is szerelted? Pedig az borzalmas munka. Ezt csak rendelni tudsz, mert ez nem lesz raktáron senkinek. Ahonnan talán gyorsan beszerzed mindjárt keresek egy linket.


ma hoztam haza a szerelőktől,2honapig NÉZEGETTÉK,szo szerint!ahogy hazaértem nekiugrottam és szédszedtem!Én is arra gondoltam,csak kiváncsi voltam valaki véleményére!azt megköszönném!!!!


A tied már a 6 hengeres változat?


6hengeres 2171cm3


na találtál valami linket?

czinege Elküldve: 2012-10-17 20:23 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?


Bocs,nem szűrő,Kartergáz szellőztető szelep!!


Na, végre. És már ki is szerelted? Pedig az borzalmas munka. Ezt csak rendelni tudsz, mert ez nem lesz raktáron senkinek. Ahonnan talán gyorsan beszerzed mindjárt keresek egy linket.


ma hoztam haza a szerelőktől,2honapig NÉZEGETTÉK,szo szerint!ahogy hazaértem nekiugrottam és szédszedtem!Én is arra gondoltam,csak kiváncsi voltam valaki véleményére!azt megköszönném!!!!


A tied már a 6 hengeres változat?


6hengeres 2171cm3

czinege Elküldve: 2012-10-17 19:12 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?


Bocs,nem szűrő,Kartergáz szellőztető szelep!!


Na, végre. És már ki is szerelted? Pedig az borzalmas munka. Ezt csak rendelni tudsz, mert ez nem lesz raktáron senkinek. Ahonnan talán gyorsan beszerzed mindjárt keresek egy linket.


ma hoztam haza a szerelőktől,2honapig NÉZEGETTÉK,szo szerint!ahogy hazaértem nekiugrottam és szédszedtem!Én is arra gondoltam,csak kiváncsi voltam valaki véleményére!azt megköszönném!!!!

czinege Elküldve: 2012-10-17 19:04 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?


Bocs,nem szűrő,Kartergáz szellőztető szelep!!

czinege Elküldve: 2012-10-17 18:52 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!




czinege Elküldve: 2012-10-17 17:59 Mi lehet a baj?

srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!

czinege Elküldve: 2012-10-12 19:08 váltó

norbeee írta:
vivaladiesel írta:
adorjanb írta: Ez engem is érdekelne, ugyanebben a cipőben járok...


batigol09 írta: Sziasztok!

Esedékessé vált sajnos egy automataváltó felujítás, ugyanis "lock up" hibám van. (konverter áthidaló tengelykapcsoló csúszik)

Tud valaki egy jó automata váltó szerelőt, aki nem horror áron dolgozik??

köszönöm





Papp Tamás. Budapesten +36 30 922 3282
Járos Antal. Péteriben +36 70 264-8745 (Pest megye)
Szolnoki Robi. Mindszenten +36 20 952-9091 (Csongrád megye)







Ez engem is érdekel ha kapsz ajánlatot, osztd meg velünk céccccci.


szevasz!Na akkor csak az lett a hiba??120.000ezer én legálábbis annyit fizettem!

czinege Elküldve: 2012-10-11 20:59 Megvegyem? Vegyek ilyet?

LAnti írta: Sziasztok!

Szeretnék csatlakozni a büszke BMW tulajdonosok körébe
320i E36-ra vágyom.
Érdeklődnék, hogy az 1991-1994-ig gyártottba rakott M50B20 és az 1994-1998-ig gyártottba rakott M52B20 között mi a különbség? Melyiket ajánljátok?

Válaszotok előre is köszönöm



M50B20:
Soros 6 hengeres DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V sima VANOS.
1989-1998. 136kg 299lbs
Építették: E36 320i/325i, E34/39 520i/525i, egyes variációit USA E36 M3
Típusai: 2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp), 3.0 (240bhp) Sometimes referred to as S50US. Engine shares more common parts with M50 than Euro S50, but is a motorsport engine.

M52b20:
Soros 6 hengeres DOHC 24V / Soros 6 hengeres DOHC 24V dupla VANOS.
1996-1999. (US ver. Vas blokk, EU ver. aluminium.) 118kg 260lbs ( aluminium) 140kg 308lbs
Építették: E39 520i/523i/528i, E36 323i/328i, E38 728i, egyes variációit későbbi USA E36 M3.
Típusai: 2.0 (150bhp), 2.5 (170bhp), 2.8 (193bhp), 3.2 (240bhp) Sometimes referred to as S52US. Engine shares more common parts with M52 than Euro S52, but is a motorsport engine.

czinege Elküldve: 2012-10-11 20:52 Egr szelep

jrtom írta: Szeva!

Karterszelőztetővel szokott lenni gond a 6 hengereseknél.
Ahogy az elöttemszóló is mondta, ha leveszed az olajbeöntősapit akkor megkell, hogy változzon a motor járása és akkor jó a szelep nem szív falsot sehol. De ha viszont ilyen dudálós hangja van vagy nem változik meg a moci járása akkor nem jó. Nem egyszerű a cserélye a szelepnek, de a szívósort nem kell levenni hozzá mert az mégnagyobb szívás lesz. Az összes csövet cserélni érdemes mert törik mint a ropi a régi, meg megy egy gumicső a szelepről a nívópálcához az szokott kilyukadni.

czinege írta:
hil írta:
czinege írta: Srácok!A benzines mocciknál milyen jelenséget okoz a kartergázszűrő eltömödése???????


Szia!
Én úgy tudom: időnként esetleg erősen ingadozik az alapjárat, kihúzod az olajszint pálcát, akkor megváltozik a motor járása és ha leveszed az olaj betöltő sapkát, akkor pumpálást lehet érezni.
Ha rosszul tudom, akkor majd valaki kijavít



Köszi szépen!még valamit:Ha lebontom a szivosort mekkora annak az esélye hogy olyan csövet találok ami szét van szakadva,el van érve és itt fals levegőt sziv???Mert szerintem ez lesz a hiba,1-2-3 henger leáll terhelés alatt!




köszi a válaszokat!Mostmár remélem meglesz a hiba!!

czinege Elküldve: 2012-10-11 18:46 Egr szelep

hil írta:
czinege írta: Srácok!A benzines mocciknál milyen jelenséget okoz a kartergázszűrő eltömödése???????


Szia!
Én úgy tudom: időnként esetleg erősen ingadozik az alapjárat, kihúzod az olajszint pálcát, akkor megváltozik a motor járása és ha leveszed az olaj betöltő sapkát, akkor pumpálást lehet érezni.
Ha rosszul tudom, akkor majd valaki kijavít



Köszi szépen!még valamit:Ha lebontom a szivosort mekkora annak az esélye hogy olyan csövet találok ami szét van szakadva,el van érve és itt fals levegőt sziv???Mert szerintem ez lesz a hiba,1-2-3 henger leáll terhelés alatt!

czinege Elküldve: 2012-10-11 17:46 Egr szelep

Srácok!A benzines mocciknál milyen jelenséget okoz a kartergázszűrő eltömödése???????

czinege Elküldve: 2012-09-23 13:44 Motor-váltó

batigol09 írta:
czinege írta:
batigol09 írta:
czinege írta:
batigol09 írta: Sziasztok! Ven egy olyan problémám, hogy ha alacsony fordulaton megyek az autóval (1500-1600) és autómata váltó 5. ben van, a sebesség ilyenkor kb 60 km/h, akkor elkezd berezonálni. Ez a rezonancia meg is marad egy kis időre , csak akkor nem, ha gázd adok és ugye kilép a tartományból, vagy pedig elveszem a gázról a lábam... És ahogy megfigyeltem inkább hidegen csinálja... Szerintetek? Automata váltóm lassan javításra fog szorulni?


szia!ugyan ez volt a problémám most csak nekem 120nál csinálta,a convertel megadta magát!vidd el váltoshoz,nehogy nagyobb problémád legyen!


köszi, neked mennyibe "fájt" a dolog? a váltót szét kell hozzà szedni ?


120ezer,igen szét kellett hozzá szedni!80ezer a felujitás +40ezer a munkadij!De még mindig jobb mint 2éve 350


Nálam teljesen "at - hoch" jelleggel csinélja, de mindíg 1500 as fordulaton, jellemzően ha "erőlködik az autó" azaz 5. ben kevés sebességnél ugyebár, de ma előfrdult h hallottam egy rövid időre, mikor talán 2 esből 3as váltott... egyébként az a fura h napokig nem hallom és egyszer csak jön. Vki azt mondta, h nem lock up -ol a váltó. Ez pontosan mit jelent? Mi történik ilyenkor? Mármint fizikailag. Mit tegyek? (olajcsere ezen nem javít? ) Érdemes most szétszedetnem a váltót, vagy járjak vele, míg meg nem "hal". (ha steptronicban vezetem természetesen nincs gond mert én nem teszem ben 5.be 60 km/h -ánál. ) S hova érdemes vinnnem a verdát? Hogy ne nagy lehúzás legyen? )
köszönöm szépen


helyileg merre vagy te?Én hajdusámsonba vittem az autot,nagyob korrekt szerelők,de az lehet neked messze van!Ha megvárod mig szétmegy a váltod az kb 300 ezer minimum,lehet hogy most nem nagy baja van,meguszod 50-60bol!Szerintem ugyan az a baj mint nálam,igy ahogy elmondtad,erős rezonancia bugás,ilyenkor a kardánod ráz!De van valami regenerálo folyadék a váltosoknál amit beleöntenek és elvileg 1ideig helyreteszi a váltot,nekem már nem segitett!probáld már ki,ha 110-120nál (állj be 1 fix sebességre) ugyan azt csinálja tuti a convertel lesz!!

czinege Elküldve: 2012-09-05 22:04 Motor-váltó

batigol09 írta:
czinege írta:
batigol09 írta: Sziasztok! Ven egy olyan problémám, hogy ha alacsony fordulaton megyek az autóval (1500-1600) és autómata váltó 5. ben van, a sebesség ilyenkor kb 60 km/h, akkor elkezd berezonálni. Ez a rezonancia meg is marad egy kis időre , csak akkor nem, ha gázd adok és ugye kilép a tartományból, vagy pedig elveszem a gázról a lábam... És ahogy megfigyeltem inkább hidegen csinálja... Szerintetek? Automata váltóm lassan javításra fog szorulni?


szia!ugyan ez volt a problémám most csak nekem 120nál csinálta,a convertel megadta magát!vidd el váltoshoz,nehogy nagyobb problémád legyen!


köszi, neked mennyibe "fájt" a dolog? a váltót szét kell hozzà szedni ?


120ezer,igen szét kellett hozzá szedni!80ezer a felujitás +40ezer a munkadij!De még mindig jobb mint 2éve 350

czinege Elküldve: 2012-09-05 17:07 Motor-váltó

batigol09 írta: Sziasztok! Ven egy olyan problémám, hogy ha alacsony fordulaton megyek az autóval (1500-1600) és autómata váltó 5. ben van, a sebesség ilyenkor kb 60 km/h, akkor elkezd berezonálni. Ez a rezonancia meg is marad egy kis időre , csak akkor nem, ha gázd adok és ugye kilép a tartományból, vagy pedig elveszem a gázról a lábam... És ahogy megfigyeltem inkább hidegen csinálja... Szerintetek? Automata váltóm lassan javításra fog szorulni?


szia!ugyan ez volt a problémám most csak nekem 120nál csinálta,a convertel megadta magát!vidd el váltoshoz,nehogy nagyobb problémád legyen!