dankoj Elküldve: 2013-04-22 10:31 Mi lehet a baj?
Tud valaki tanácsolni valamit? Előre is köszönöm!
dankoj Elküldve: 2013-04-22 10:31 Mi lehet a baj?
dankoj Elküldve: 2013-02-19 10:25 Egyenetlen alapjárat
Peti0124 írta:YELLOW írta:kory05 írta:Peti0124 írta: Sziasztok!
Nekem egy E36 318iS -em van és mikor beindítom ingadozik az alapjárat!Aztán pár perc múlva beáll rendesen de van hogy újabb pár perc múlva újra kezdi!Menet közben is egy gázon,van hogy megtorpan az autó,elkezd lassulni és olyankor padlógázt kell neki nyomni és 1-2 mp-en belül feltámad újra!Néha lassításkor is a kuplung benyomása után is van hogy úgy leesik a fordulatszám hogy leáll!
Esetleg valakinek valami ötlet hogy mi lehet a gond? Vagy esetleg más is járt már így? Ha igen akkor mi a gyógymód?
Előre is köszi!
szerintem alapjárati motor probléma! próbáld meg azt kitisztítani!
volt már iylen hiba, hozzászólások között kell kell keresni. de nem alapjérati motor.
légtömegmérő csatiját húzd le, ha akkor nem csinálja, meg van a hiba. vagy főtengely jeladó. üzemanyag pumpa (vagy szűrő). én ezeken a vonalakon indulnék el. vagy csak rossz az üzemanyag. mivel is-ről beszélünk az szeret pörögni. nálam és sokaknál bevállt dolog, tankolsz 15 liter 100-as V-Power Racing-et, ha volt a tankban sima 95, mondjuk 5-8 éiter akkor enniy. és mész vele, meghajtod. meghajtást értsd pl mész 90-nel, de 3.-ban. bemelegedett motornál szépen kihúzatod 5500-6000-ig. nem egy 4-6 hangeresnél bevállt.
Köszi a segítséget! A héten megnézek minden variációt!
dankoj Elküldve: 2013-02-04 21:19 Mi lehet a baj?
maddog írta: reggel első indítás nehézkes, főleg ha rohadt hideg van éjjel, néha kb hatodjára indul be de néha elsőre..ha be is indul a fordulat esik ezer alá majd fullad, ilyenkor kis gázfröccsökkel tudom "életben" tartani, 10mp után már rendes az alapjárat, addig remeg a kocsi és szar hangja is van. mi lehet a baj? olyan mintha kihagyna egy henger
dankoj Elküldve: 2013-01-19 15:32 Egyenetlen alapjárat
vivaladiesel írta:jons írta:vivaladiesel írta:
Szia!
Amíg a vízhőfokod nem áll be normálisan (ha jól értem akkor alig halad túl a kék mezőn a mutató?!) addig ne nagyon kergesd az autót... Ez így motorkoptató használat.
Cseréld ki a termosztátot.
Én úgy értettem, hogy ő ahhoz szokott, hogy ha megkergeti az autót akkor emelkedni kezd a piros felé a mutató, tehát mindenképpen elhagyja a középállást. Biztos rossz autója volt eddig.
Ez is lehetséges.
dankoj Elküldve: 2013-01-05 12:36 Segítsetek!
ateszka86 írta:kecsurobi írta:szotakdavid írta:kecsurobi írta: üdv az normális ha beindítom a kocsit és kialszik a piros olaj jelző,de utána kivillan narancssárgán 10 másodpercig kb.Ez normális?
Olajszinted jó??ha igen akkor olajgomba lesz a szar
olaj szint az jó olaj glomba az hol van?
nekem is ezt csinalja...olajszint érzékelő a rossz,de felesleges erre költeni..
dankoj Elküldve: 2013-01-02 09:43 Mi lehet a baj?
dankoj Elküldve: 2012-12-28 15:41 Elsõ lámpák
dankoj Elküldve: 2012-12-14 10:04 sárga olaj lámpa
YELLOW írta:dankoj írta:SirToma írta:dankoj írta:sve21 írta:anubisz írta:sve21 írta: Sziasztok!Végre hozzájutottam életem első Bmw 320d-hez és amit kell egy használt autónál elöször lecseréltem az olajat 5w30 Total minden ment szépen.Vége az olajcserének indítom az autót olajnyomás elalszik de kb 1 perc után kivillan a sárga olajnyomás ugy kb 1.5 perce és utánna elalszik.Mi lehet a probléma?Kösz előre is a segítséget
Az csak olajszintet mér, sajnos igen hajlamos a meghibásodásra, és akkor jelez, ha kell, ha nem. Nálam most jó, ha kezd csökkenni az olajszint akkor leállítás után világít ki, pár mp- re. Ha van rá pénzed, cseréltesd ki, ha nem semmi gond, csak sűrűbben nézd az olajszintet. Következő olajcserénél praktikusabb kicserélni.
Elméletileg nincs köze egymáshoz a 2 dolognak, de azért méress egy olajnyomást, mikor indítod, és fenn szokott állni a hiba, már csak a lelki megnyugvás miatt.
Főleg,hogy a 3-4 bár helyett csak 0,3 bár nyomás alatt jelez csak ki a piros nyomásjelző.
Ha csak 0,8 bár, vagy csak 1 bár a nyomásod sosem veszed észre, max elkopik a motor. Néha érdemes belemérni.
Esetleges szakirodalom :
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2
http://bmwfans.info/parts/cata...indicator/
az alkatrész amiről szó van :
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx
Köszönöm a tippet és remélem tényleg csak ennyi lesz vele a gond.Olajnyomást hogy tudok mérni pl a az olajnyomás gomba helyére beteszek egy órát vagy esetleg van erre valami speciális megoldás?Még egyszer köszönöm!
Sziasztok az én problémám is ez lenne, annyiba különbözik, hogy nekem indítás után pár másodperc múlva gyullad ki a sárga lámpa, majd mintegy 10-15 másodperc után elalszik, de ezt olajcserét követően is csinálta ahogy azt az előttem már leírták.Itt mi lehet a baj? ugyanaz mint az előttem szólónak?
Szia.
Igen, neked is a szenzort kell cserélni.Nekem is ezt játsza, olajcserekor cserélem én is.
Üdv:Tomi
köszi kb: milyen árban mozog ez a szenzor meg tudod mondani?
ez is általában FL előtti típusok típushibája. csak HELLA-t vegyél bele, ahogy tanácsolni szokták, mert a többi pár hetet bír. ára azt hiszem 10-15ezer körül alakul a HELLA-nak.
dankoj Elküldve: 2012-12-14 09:18 sárga olaj lámpa
SirToma írta:dankoj írta:sve21 írta:anubisz írta:sve21 írta: Sziasztok!Végre hozzájutottam életem első Bmw 320d-hez és amit kell egy használt autónál elöször lecseréltem az olajat 5w30 Total minden ment szépen.Vége az olajcserének indítom az autót olajnyomás elalszik de kb 1 perc után kivillan a sárga olajnyomás ugy kb 1.5 perce és utánna elalszik.Mi lehet a probléma?Kösz előre is a segítséget
Az csak olajszintet mér, sajnos igen hajlamos a meghibásodásra, és akkor jelez, ha kell, ha nem. Nálam most jó, ha kezd csökkenni az olajszint akkor leállítás után világít ki, pár mp- re. Ha van rá pénzed, cseréltesd ki, ha nem semmi gond, csak sűrűbben nézd az olajszintet. Következő olajcserénél praktikusabb kicserélni.
Elméletileg nincs köze egymáshoz a 2 dolognak, de azért méress egy olajnyomást, mikor indítod, és fenn szokott állni a hiba, már csak a lelki megnyugvás miatt.
Főleg,hogy a 3-4 bár helyett csak 0,3 bár nyomás alatt jelez csak ki a piros nyomásjelző.
Ha csak 0,8 bár, vagy csak 1 bár a nyomásod sosem veszed észre, max elkopik a motor. Néha érdemes belemérni.
Esetleges szakirodalom :
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2
http://bmwfans.info/parts/cata...indicator/
az alkatrész amiről szó van :
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx
Köszönöm a tippet és remélem tényleg csak ennyi lesz vele a gond.Olajnyomást hogy tudok mérni pl a az olajnyomás gomba helyére beteszek egy órát vagy esetleg van erre valami speciális megoldás?Még egyszer köszönöm!
Sziasztok az én problémám is ez lenne, annyiba különbözik, hogy nekem indítás után pár másodperc múlva gyullad ki a sárga lámpa, majd mintegy 10-15 másodperc után elalszik, de ezt olajcserét követően is csinálta ahogy azt az előttem már leírták.Itt mi lehet a baj? ugyanaz mint az előttem szólónak?
Szia.
Igen, neked is a szenzort kell cserélni.Nekem is ezt játsza, olajcserekor cserélem én is.
Üdv:Tomi
dankoj Elküldve: 2012-12-14 09:05 sárga olaj lámpa
sve21 írta:anubisz írta:sve21 írta: Sziasztok!Végre hozzájutottam életem első Bmw 320d-hez és amit kell egy használt autónál elöször lecseréltem az olajat 5w30 Total minden ment szépen.Vége az olajcserének indítom az autót olajnyomás elalszik de kb 1 perc után kivillan a sárga olajnyomás ugy kb 1.5 perce és utánna elalszik.Mi lehet a probléma?Kösz előre is a segítséget
Az csak olajszintet mér, sajnos igen hajlamos a meghibásodásra, és akkor jelez, ha kell, ha nem. Nálam most jó, ha kezd csökkenni az olajszint akkor leállítás után világít ki, pár mp- re. Ha van rá pénzed, cseréltesd ki, ha nem semmi gond, csak sűrűbben nézd az olajszintet. Következő olajcserénél praktikusabb kicserélni.
Elméletileg nincs köze egymáshoz a 2 dolognak, de azért méress egy olajnyomást, mikor indítod, és fenn szokott állni a hiba, már csak a lelki megnyugvás miatt.
Főleg,hogy a 3-4 bár helyett csak 0,3 bár nyomás alatt jelez csak ki a piros nyomásjelző.
Ha csak 0,8 bár, vagy csak 1 bár a nyomásod sosem veszed észre, max elkopik a motor. Néha érdemes belemérni.
Esetleges szakirodalom :
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2
http://bmwfans.info/parts/cata...indicator/
az alkatrész amiről szó van :
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx
Köszönöm a tippet és remélem tényleg csak ennyi lesz vele a gond.Olajnyomást hogy tudok mérni pl a az olajnyomás gomba helyére beteszek egy órát vagy esetleg van erre valami speciális megoldás?Még egyszer köszönöm!
dankoj Elküldve: 2012-12-07 18:14 Motorgenerál!
anubisz írta:dankoj írta:anubisz írta:dankoj írta:anubisz írta:dankoj írta:anubisz írta:dankoj írta:vivaladiesel írta:YELLOW írta:dankoj írta:
igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!
ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....
Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...
Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?
Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.
Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!
Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.
rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?
Azt nem tudom, de a termosztátod az szar, nyitva van szinte teljesen, nehezen melegszik fel, és ugye nem szabályoz, így visszahűl a kocsi, főleg ilyenkor télen venni észre egyből. Nekem is volt ilyen, de fűtés volt a kocsiba. Az a hengerfej hibád miatt lehetett, ahogy írták. Gondolom levegős lett a rendszer.
amit irtál mind igaz lehet!4 Csak hát az én autom kb: 10 perc alatt olyan üzemin volt mint a huzat!Remélem egyszer élvezhetem is aBMW-t amit vettem !!!
Ez egy hőre táguló szar, lehet neked lezár reggelre, csak bizonyos hőfok felett kezd szarul dolgozni. De rossz az biztos, mástól nem ingadozik a hőfok ennyire.
dankoj Elküldve: 2012-12-07 18:07 Motorgenerál!
dankoj írta:anubisz írta:dankoj írta:anubisz írta:dankoj írta:anubisz írta:dankoj írta:vivaladiesel írta:YELLOW írta:dankoj írta:
igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!
ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....
Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...
Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?
Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.
Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!
Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.
rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?
Azt nem tudom, de a termosztátod az szar, nyitva van szinte teljesen, nehezen melegszik fel, és ugye nem szabályoz, így visszahűl a kocsi, főleg ilyenkor télen venni észre egyből. Nekem is volt ilyen, de fűtés volt a kocsiba. Az a hengerfej hibád miatt lehetett, ahogy írták. Gondolom levegős lett a rendszer.
amit irtál mind igaz lehet!4 Csak hát az én autom kb: 10 perc alatt olyan üzemin volt mint a huzat!Remélem egyszer élvezhetem is aBMW-t amit vettem !!!
dankoj Elküldve: 2012-12-07 18:04 Motorgenerál!
anubisz írta:dankoj írta:anubisz írta:dankoj írta:anubisz írta:dankoj írta:vivaladiesel írta:YELLOW írta:dankoj írta:
igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!
ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....
Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...
Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?
Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.
Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!
Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.
rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?
Azt nem tudom, de a termosztátod az szar, nyitva van szinte teljesen, nehezen melegszik fel, és ugye nem szabályoz, így visszahűl a kocsi, főleg ilyenkor télen venni észre egyből. Nekem is volt ilyen, de fűtés volt a kocsiba. Az a hengerfej hibád miatt lehetett, ahogy írták. Gondolom levegős lett a rendszer.