dankoj Elküldve: 2012-12-07 17:55 Motorgenerál!
anubisz írta:dankoj írta:anubisz írta:dankoj írta:vivaladiesel írta:YELLOW írta:dankoj írta:
igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!
ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....
Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...
Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?
Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.
Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!
Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.
rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?