dante86 fórum hozzászólásai
« előző123következő »

dante86 Elküldve: 2007-12-06 20:26 316i alapjárat

Szisztok!

Errõl mi a véleményetek.
Egyszer csak üzemi hõfokon (mutató szerint,és szerintem is) fennakadt az alapjáratom 1300-on, gázadásra sem esett vissza.
Majd kocsi leállít beindít: beindítom 600 700 között ugrált az alapjárat majd elindulok és üresben fékezéskor szépen nem remegve leállt finoman leesett az alapjárat, ezt kb. megcsinálta 3-4 indításig, nem tartotta meg az alapjáratot, majd 2-3 km-et huzatva bal lábbal fékezve és jobb tartva a gázt, hogy ne álljon le elkezdett javulgatni, már csak fékezéskor üresben 500-ig esett le majd vissza játszotta magát mindig 700-800-ra. Eltellik újabb 3 km. és megjavult gyönyörû alapjárat, mintha semmi sem történt volan.
Nah megállok a célpontomba, tesóméknál mikulás party. Kb. 2 órát voltunk. Beülök a kocsiba indítok majdnem üzemi hõfok, elindulok majd megint el kezdett játszani úgy, hogy csak 500-600-ra leesik majd visszaáll, pár km. kb. újpesttõl zuglóig és megint minden rendben. Holnap veszek bele egy injektor tisztítót.
Én gondoltam még: alapjárati motorra, pillangó szelepre, légtömegmérõre, valamilyen hõgombára (ami szivatónak adhat jelet). Szerintetek? Volt már valakinek hasonló? Jah amúgy az autó szépen jár ha nem alapjáraton van, húz megy, nem torpan semmi baja.

dante86 Elküldve: 2007-11-01 10:38 Fékbetét csere után...

BMW318i írta: Hello!

Kopásjelzõ probléma...
Ha cserélve lett a kopásjelzõ (elkopott a kicsi "dudor" rajta) akkor, fékre lépve gyújtást kell adni, majd felengeni a pedált, gyújtást egy kis ideig rajta hagyni, ezután elalszik a kontroll lámpa. Mindkét autónknál így csináltuk a hétvégén.
Nincs, se pár kilométer, se 1000, ahogy korábban olvastam itt...


Ezer hála és köszönet...
Megerõsítem, sikerült kitörölni a hiba kódot. Valóban fék benyom gyújtás ráad pár mp. majd felenged a pedál és törlõdik is a hibakód!! Hip-hip Hurrá!!!!

dante86 Elküldve: 2007-10-31 20:03 Fékbetét csere után...

rico írta: Nos, a fékbetéttel még nincs tapasztalatom, de úgy rémlik, mintha azt hallottam / olvastam volna valahol, hogy talán nyomni kell a pedált gyújtás ráadáskor? De lehet, hogy teljesen összekeverem valamivel

A légzsákot meg tudom erõsíteni, nekem is kigyulladt egyszer egy pár hete, azóta is világít, csatlakozókat néztem, semmi nincs szétcsúszva, mondjuk az én oldalamon a biztonsági öv csatlakozója elég szar, alig akarja elkapni, lehet, hogy abban is van szenzor, és az ment tropára?

Figyelem, halvaszületés-gyanús ötlet a láthatáron!
Össze kéne dobni egy MODIC-ra klubszinten, vagyunk annyian, hogy fejenként ne fájjon olyan sokba, és akkor nem kéne alkalmanként vagyonokat fizetni egy ellenõrzésre, vagy egy resetre


Tekintve, hogy még én is és apukám is BMW-s a családban, támogatom az ötletet!

dante86 Elküldve: 2007-10-31 20:03 Fékbetét csere után...

rico írta: Nos, a fékbetéttel még nincs tapasztalatom, de úgy rémlik, mintha azt hallottam / olvastam volna valahol, hogy talán nyomni kell a pedált gyújtás ráadáskor? De lehet, hogy teljesen összekeverem valamivel

A légzsákot meg tudom erõsíteni, nekem is kigyulladt egyszer egy pár hete, azóta is világít, csatlakozókat néztem, semmi nincs szétcsúszva, mondjuk az én oldalamon a biztonsági öv csatlakozója elég szar, alig akarja elkapni, lehet, hogy abban is van szenzor, és az ment tropára?

Figyelem, halvaszületés-gyanús ötlet a láthatáron!
Össze kéne dobni egy MODIC-ra klubszinten, vagyunk annyian, hogy fejenként ne fájjon olyan sokba, és akkor nem kéne alkalmanként vagyonokat fizetni egy ellenõrzésre, vagy egy resetre


Tekintve, hogy még én is és apukám is BMW-s a családban, támogatom az ötletet!

dante86 Elküldve: 2007-10-31 20:03 Fékbetét csere után...

rico írta: Nos, a fékbetéttel még nincs tapasztalatom, de úgy rémlik, mintha azt hallottam / olvastam volna valahol, hogy talán nyomni kell a pedált gyújtás ráadáskor? De lehet, hogy teljesen összekeverem valamivel

A légzsákot meg tudom erõsíteni, nekem is kigyulladt egyszer egy pár hete, azóta is világít, csatlakozókat néztem, semmi nincs szétcsúszva, mondjuk az én oldalamon a biztonsági öv csatlakozója elég szar, alig akarja elkapni, lehet, hogy abban is van szenzor, és az ment tropára?

Figyelem, halvaszületés-gyanús ötlet a láthatáron!
Össze kéne dobni egy MODIC-ra klubszinten, vagyunk annyian, hogy fejenként ne fájjon olyan sokba, és akkor nem kéne alkalmanként vagyonokat fizetni egy ellenõrzésre, vagy egy resetre


Tekintve, hogy még én is és apukám is BMW-s a családban, támogatom az ötletet!

dante86 Elküldve: 2007-10-31 17:50 Fékbetét csere után...

b0gar írta: A problémádat értem. Én elmennék egy bontóba ahol lehet szerezni egy kábelt aminek a végén rajta van egy csatlakozó mibe az érzékelõ megy. Na ezt simán ráforrasztanám a szakadt kábelre és ennyi.

Amúgy egyszer szeretném megérteni miért írja mindenki, hogy kell pár km-t menni ahhoz , hogy elaludjon a lámpa. Ha ott ki van cserélve az érintkezõ újra akkor annak érintekznie kell nem? Ezt a computer is észreveszi. Akkor miért kell neki idõ, hogy fel is fogja? :


Én nem tudom, hogy kell-e vagy nem menni vele, mert mindig hamarabb cserélek betétet mint elkopna, mert legalább 10 ezrenként megvizsgálom, milyen az állapota.
A computer, meg nem tudom, hogy a folyamatosan végez-e nagy scannelést mindenhol. És ha egyszer bemegy pl. a légszák hibakód azt is kell üttetni, mert magától az sem törlõdik.

Valaki olyan írjon pls. akinek van tapasztalata csere után

dante86 Elküldve: 2007-10-31 15:45 Fékbetét csere után...

A következõ probléma jelentkezett:

Kigyúlladt a fék kopás visszajelzõ lámpám.
Namost nem a fékbetétek elkopása miatt hanem, mert kiszakadt valahogy a fékvisszajelzõ kábel, igen ám, de úgy, hogy a csatlakozót is vitte magáva (jah hátsó kerékrõl van szó), szóval nem lehet rákötni egy másikat. Megpróbáltam rövidre zárni, mert ugye akkor elvben el kellene aludni, de nem tette.
Szerintetek. lehet ezt a kábelt valahol venni (mégegyszer, nem a visszajelzõ hanem ahova csatlakozik, mert az is kiszakadt).
Másik kérdés kb. hány km. után alszik el?

dante86 Elküldve: 2007-10-30 13:44 Szellõzõ rostély eltört + váltóborítás

Nekem is el volt tõrve a jobb felsõ sarokban, de én megcsináltam.

Menete a következõ.

(1)Le kell szedni a magnó feletti dísz boritást, ami a szellõzõ alatt van.
(2)Találsz 2 rögzítõ csavart a két oldalon, azt kicsavarod.
(3) Majd alulról megfogod, és felfelé tolva / kifelé húzva ki fog jönni (megjegyzem elég nehéz)
(4) Ha légkondi van a kocsiban, akkor kihúzás után látni fogod, hogy egy bowden be ven akasztva a középsõ hideg-meleg tekerõ gombhoz. Azt két helyen kell kiszedni. Elõszõr látni fogsz egy piros tartó/vezetõ patentot, azt felfelé húzva ki lehet szedni, majd látni fogod és a bowden még be van akasztva a hide/meleg állító gombhoz is. Onnan elõre tolva lehet leszedni.
(5) Ezután kijön az egész.
Én magam megcsináltam a törést egyszerûen:
(6) Pillanatragasztóval hátulró bekentem, majd elõl leragasztottam celluxal, hogy összenyomás után ne szivárogjon ki és marja meg a külzetét a szellõzõnek. 20mp-ig összenyomod (vigyázz, hogy tökéletesen síkba legyen), majd leveheted a celluxot.
(7) A végén érdemes elmosni, és szilikonnal befúlyni.

Nekem szinte nem is látszik, hogy volt rajta törés. De csúnyán el lehet rontani ha kifolyik a p.ragasztó.

Jó barkácsolást
Dante

dante86 Elküldve: 2007-09-17 08:43 IWIW?

Jelöltem iwiw-wn dante86.

dante86 Elküldve: 2007-09-12 09:29 Online Game

Theo írta: szedem én is 345 MB csak?


345 MB. Csak de iszonyatos gép igénye van, nekem 2,7 celeron 512 MB memória, és ATi 128Mb videókártyával, szinte el sem indul.

dante86 Elküldve: 2007-09-11 09:48 Online Game

bocika írta: Szeptember 11-tõl letölthetõ az ingyenes BMW M3 szimulátor:

http://www.gamekapocs.hu/hir/8...szimulator



Megjelent már?
Honnan lehet leszedni?

dante86 Elküldve: 2007-07-10 09:23 Apró hibák

Sziasztok!
Tudom, hogy nagyon apró és lényegtelen hiba, de engem picit zavar. Hátha találkozott már valaki ilyennel?

Egyszer csak azt vettem észre, hogy a BC és klímakonzol kijelzõje, felkapcsolt és maximumra tekert mûszerfal világítás mellet, annyira elhalványult, mintha a legalacsonyabb mûszerfal világításra lenne állítva.
Picsit megmozgattam és visszatért. Viszont most a BC és a klímakonzol kijelzõjének fényerejét nem tudom szabályozni, minden más tökéletesen sõtétedik, világosodik a potméter állításával, csak ez a kettõ nem reagál. Ha sokat játszok vele és lentebb tekerem, megint elhalványul és feltekerva egyszer csak visszaugrik (fokozatok nélkül) a maximum fényerõre.
Van esetleg valakinek ötlete?

dante86 Elküldve: 2007-07-09 09:32 Vennék...

Sziasztok, lehet kicsit OFF.
Nem tudja valaki véletlenü, hogy angolul hogy van a kopogás jeladó??? Köszi.

dante86 Elküldve: 2007-07-05 11:44 Apró hibák

Tano írta: Kis keresgélés után valami hasonlót kell találnod a motortérben:

http://bmwfans.info/original/E.../06/mg-13/

2. (szûrõ), 3.(csövek), és 4.(szûrõ borítás) kép


Thx.
Kicseréltem, tegnap, a kocsi alján van, középen, a vezetõ oldal felöl.

dante86 Elküldve: 2007-07-04 14:39 Apró hibák

Tano írta: Melyik motor? M43, N40 vagy N45?


Hello, M43
« előző123következő »