david01 Elküldve: 2015-10-22 23:12 Fûtés - Klíma
david01 Elküldve: 2015-10-22 23:12 Fûtés - Klíma
david01 Elküldve: 2015-06-01 15:31 Mi lehet a baj?
Tano írta:david01 írta: Bocsánat én nem fogalmaztam rosszul az én ventim nem kapcsol be mikor kéne tudom hogy nem folyamatosan megy de az enyém akkor se kapcsol be mikor kéne és túlmelegszik a motor arra szeretnék valami segítséget kérni hogy mit cseréljek vagy mi a bünös ilyenkor mikor hol kapcsolja a ventit hol pedig nem klíma bekapcsolásától függetlenül csinálja ezt valami vezérlő vagy nem tudom
A ventit a motorvezérlő vezérli, figyelembe véve a motor paramétereit illetve a kondirendszer igényét is. Dugjátok rá diagra, azzal meg tudjátok vizsgálni hogy működteti-e.
david01 Elküldve: 2015-05-30 15:42 Mi lehet a baj?
david01 írta:YELLOW írta:david01 írta: Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem az autóm hűtőventilátora néha bekapcsol néha nem és jelenleg ausztriában vagyok megpróbálnám magam megcsinálni csak nem tudom hogy mi lehet ilyenkor rossz a hiba hol előjön hol pedig működik klímával és anélkül egyaránt rossz. Lehet baja az autómnak hogy alapjáraton járt és a hőfok kicsit feljebb ment a normálisnál de nem érte a piros mezőt?? ahogy észrevettem le is állítottam egyből. Köszönom a segitséget előre is
a hűtő ventillátors már csak ilyen. ha eléri egy hőfokot akkor bekapcsol, ha nem akkor nem. a hőfok mutatón nagyon észre sem venni a mozgást. nekem sokszor van olyan, főleg nyáron, hogy megállok a kapu előtt, mire kinyitom bekapcsol, de mire a garázshoz érek le is kapcsol. ha a termosztát nyitogatásával le tudja hűteni, amire kell, akkor nem megy a venti.
Bocsánat én fogalmaztam rosszul az én ventim nem kapcsol be mikor kéne tudom hogy nem folyamatosan megy de az enyém akkor se kapcsol be mikor kéne és túlmelegszik a motor arra szeretnék valami segítséget kérni hogy mit cseréljek vagy mi a bünös ilyenkor mikor hol kapcsolja a ventit hol pedig nem klíma bekapcsolásától függetlenül csinálja ezt valami vezérlő vagy nem tudom
david01 Elküldve: 2015-05-30 15:32 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:david01 írta: Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem az autóm hűtőventilátora néha bekapcsol néha nem és jelenleg ausztriában vagyok megpróbálnám magam megcsinálni csak nem tudom hogy mi lehet ilyenkor rossz a hiba hol előjön hol pedig működik klímával és anélkül egyaránt rossz. Lehet baja az autómnak hogy alapjáraton járt és a hőfok kicsit feljebb ment a normálisnál de nem érte a piros mezőt?? ahogy észrevettem le is állítottam egyből. Köszönom a segitséget előre is
a hűtő ventillátors már csak ilyen. ha eléri egy hőfokot akkor bekapcsol, ha nem akkor nem. a hőfok mutatón nagyon észre sem venni a mozgást. nekem sokszor van olyan, főleg nyáron, hogy megállok a kapu előtt, mire kinyitom bekapcsol, de mire a garázshoz érek le is kapcsol. ha a termosztát nyitogatásával le tudja hűteni, amire kell, akkor nem megy a venti.
david01 Elküldve: 2015-05-30 14:02 Mi lehet a baj?
david01 Elküldve: 2015-05-10 22:35 Fûtés - Klíma
YELLOW írta:david01 írta: Üdv!
Klímaproblémám van és már a szerelők se tudják mi lehet a baj egy 2000-es évjáratú 320d-ről van szó álló helyzetben bekapcsolt klímánál a ventilátor felpörög egyszer kétszer hogy visszahűtse a klímahűtőt de mikor üzemmeleg a motor is és komolyabban kéne a hűtés olyankor nem kapcsol be a ventilátor és a klíma se fúj hideg levegőt.
Valami kontakt probléma lehet hogy egyszer bekapcsol egyszer nem a ventilátor vagy nemtudom??
köszönöm a segítséget előre is
melyik ventiról beszélsz? ezt tisztázni kelelne, mert nem egyértelmű.
ha a befúvós ventire gondolsz, az nem hűti a klímahűtőt, az a hőcserélőt fújja, hogy az utastérbe menjen a hideg levegő. ezzel szokott gond lenni, mégpedig a süni (végfok) adja meg magát. én úgy gondolom erre gondolsz.
david01 Elküldve: 2015-05-08 13:49 Fûtés - Klíma
david01 Elküldve: 2015-02-11 17:34 Mi lehet a baj?_
david01 Elküldve: 2015-02-08 15:47 Mi lehet a baj?
germina írta:david01 írta:anubisz írta:david01 írta:anubisz írta:anubisz írta:david01 írta: Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék valaki tapasztalt már motorolajszint növekedés 320d-be fl elöttibe??
Ha igen mi okozhatja ezt és meddig használhatom még az autót? mert van még vagy 4 ezer km olajcseréig.
Tele van gázolajjal. Szerintem cseréld le gyorsan, és 15 ezrenként cserélj olajat, ne 24 ezernél.
Amúgy csak rá kellett volna keresned.
http://totalcar.hu/tanacsok/ol...olajszint/
stb.....
Már az első E46-ok is ilyen regenerálos történetek vagy az adagolót lehet felujítattni rajta?? Bocs azt nem írtam oda az előbb hogy még most lessz benne 10ezer km olajcsere óta.
Nem igen értek hozzá, de kompressziót azt méress, hogy milyen állapotba van a motor. Valami miatt lehúzza az olajba az üzemanyagot, vagy nagyon kopott a hüvely, vagy a gyűrűk,esetleg el is lehet törve, de ha ennyire gázolajos a motorolaj, az tönkre fogja tenni a motort, mert szar lesz a kenése. Esetleg próbálj olajat váltani, már mint más viszkozitást, Talán úgy olvastam valahol,hogy amíg hideg a motor az miatt,vagy akkor kerül a legtöbb üzemanyag az olajba, mert kicsapódik a hideg hengerfalon. Azért is írták,hogy nem jó hidegen járatni a motort télen sokáig reggel.Akkor húzza le a legtöbb gázolajat. Utána kell olvasni ,próbáld a google keresőt,ott van erről több írás mik okozhatják.
Nemsokat talátam a google-ön erröl inkább a részecskeszűrösekről ebbe meg valószínűleg nincs még úgyhogy nem tudom szerintem max az adagoló tömítéseinél folyhat be a gázolaj vagy passzolom remélem nem a motor kuka mert füstölni nem füstöl nem indul nehezen nincs rossz hangja a motornak ha kilennének a hüvelyek meg a gyűrűk akkor azért lenne valami más jele is nem??
Hello!
Megoldódott a gondod? Vagy mi lett a diagnózis?
Én is ezzel a problémával küzdök, pedig nem DPF-es az autó.
Ezt a jelenséget azok produkálják. Olvastam olyat, hogy a hugyozó befecskendező is okozhat olajszint emelkedést. Valakinek van egyéb ötlete?
david01 Elküldve: 2015-02-03 15:03 Mi lehet a baj?
andree írta:david01 írta: Üdv!
Füstölhet hidegen kéket az autòm mert a kartergázszűrő már nagyon olajos vagy semmi köze hozzá viszont melegen semmi füst???
Olajosnak szerintem az új is olajos, sőt olajosnak is kell lennie egy pár száz kilométer után viszont ha nem tudod hogy mikori akkor gyorsan cseréld ki. Nekem még a gyári 99-es volt benne, ennyit a Német szervizek precizitásról Amúgy a kék füst soha nem egészséges. Hidegen fehéret füstöl ha jó, az is inkább gőz, majd ha a lecsapódott párát kidolgozta az is teljesen megszűnik. A szagán érezheted ha olajat éget el.
david01 Elküldve: 2015-02-02 17:03 Mi lehet a baj?
david01 Elküldve: 2015-02-02 16:56 Társalgó
Bero írta:david01 írta: Üdv!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy szeretnék M-pakettes lökösöket a kombi E46-omra kérdésem a következő a lökhárítón kívül mit kell még vennem hozzá hogy felrakható legyen az autóra? gondolok itt a tartókra merevítőkre dobbetét miegymás elöl hátul egyaránt
Helló! Ködlámpa,Tartó konzol a két oldalra,fék hűtőcső is másik kell (vagy ott marad egy luk a helyén). A dobbetétet én megtartottam a gyárit,mert így is teljesen jó és nem nagyon szokták cserélni,mert nem sokban tér el az m-packetos első dobbetéttől!
david01 Elküldve: 2015-02-02 15:43 Társalgó
david01 Elküldve: 2014-11-27 17:07 Mi lehet a baj?
anubisz írta:david01 írta:anubisz írta:anubisz írta:david01 írta: Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék valaki tapasztalt már motorolajszint növekedés 320d-be fl elöttibe??
Ha igen mi okozhatja ezt és meddig használhatom még az autót? mert van még vagy 4 ezer km olajcseréig.
Tele van gázolajjal. Szerintem cseréld le gyorsan, és 15 ezrenként cserélj olajat, ne 24 ezernél.
Amúgy csak rá kellett volna keresned.
http://totalcar.hu/tanacsok/ol...olajszint/
stb.....
Már az első E46-ok is ilyen regenerálos történetek vagy az adagolót lehet felujítattni rajta?? Bocs azt nem írtam oda az előbb hogy még most lessz benne 10ezer km olajcsere óta.
Nem igen értek hozzá, de kompressziót azt méress, hogy milyen állapotba van a motor. Valami miatt lehúzza az olajba az üzemanyagot, vagy nagyon kopott a hüvely, vagy a gyűrűk,esetleg el is lehet törve, de ha ennyire gázolajos a motorolaj, az tönkre fogja tenni a motort, mert szar lesz a kenése. Esetleg próbálj olajat váltani, már mint más viszkozitást, Talán úgy olvastam valahol,hogy amíg hideg a motor az miatt,vagy akkor kerül a legtöbb üzemanyag az olajba, mert kicsapódik a hideg hengerfalon. Azért is írták,hogy nem jó hidegen járatni a motort télen sokáig reggel.Akkor húzza le a legtöbb gázolajat. Utána kell olvasni ,próbáld a google keresőt,ott van erről több írás mik okozhatják.