dbpeti fórum hozzászólásai
« előző12következő »

dbpeti Elküldve: 2015-10-06 10:53 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Sziasztok!

E46-omba bedöglött az MK3-as rechnerem. Két kérdésem van, hátha tudtok segíteni: Egyik, hogy az E39-be való MK3-as rechner jó-e az E46-ba? Ugye egyforma a kettő? A másik, hogy ajánlottak nekem MK4 DVD-s olvasót. Ezt be tudom tenni az MK3 helyére, mindenféle mókolás nélkül?


Esetleg valamelyikőtöknek nincs elfekvőbe navi rechner? Vevő lennék rá, bár tudom hogy ezek az olvasók jobban fogynak mint a cukor


Köszi előre is!

dbpeti Elküldve: 2015-10-02 11:43 Navi frissítés

Sziasztok!

Problémámat azért ide írom, mert remélem hogy szoftverfrissítéssel megoldható.

Eljött az idő, lecseréltem öreg kis e39-esem egy kicsit fiatalabb e46-ra Szeretem, imádom, de adódott itt egy kis gondom amit nem értek. Az e39-embe régi, 4:3-as navi volt. Ez a fejegység tudta azt az egyszerű feladatot, hogy pl miközben a boardcomputerben vagyok, felül folyamatosan kiírta a rádióadatokat, hogy mikor mit hallgatok. Ez az új, 16:9-es navi az e46-ban nem tudja ezt. Vagy BC, vagy rádió. A kettőt egyszerre nem mutatja. Másik butaság, hogy ha a rádió menüjében vagyok, mondjuk megnyomom az 1-es programgombot, ekkor ki is írja apróbetűkkel a jobb felső sarokban hogy P1. Viszont ha a tekerőgombom nem az 1-es programon van, akkor egy tök másik frekvenciát keretez be. Félrevezető. Ez így annyira buta és nem egyértelmű. Bugos!
Kérdésem, hoyg ez most az e46 sajátossága, azaz mindenkinél ilyen, vagy csak nekem van valami buta rádió szoftver a kocsimban?

Nektek ez hogy megy?

Köszönettel:

dbpeti

dbpeti Elküldve: 2015-02-13 17:18 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!
Feltettem más máshol a kérdést, de több szem többet lát alapon hátha nagyobb sikerrel járok, gondoltam itt is megkérdem

E39 528iA-ról van szó.

Üzemanyagszintmérőt cseréltem az autón, AC oldalit. Elvileg mindent rendben csináltam, mutatja újra a szintet rendesen, viszont a csere óta a következőt produkálja az autó:
Minél többet áll az autó, annál nehezebben indul be, annál több ideig kell indítózni. Ha beindulás után járok vele, akkor utána pöccre indul, de ha tovább áll az autó mint mondjuk kb. egy óra, akkor újra nagyon sokáig kell indítózni. Mit rontottam el? A szintjelző bontott volt, nem lehet hogy ott van valami gond? (bár nem tudom, mi gondja lehet, amitől ilyesmit produkálna az autó).

Köszi előre is:
dbpeti


sajnos azzal van gond. nem tartja meg a nyomást. van benne egy szelep, ami ezt megakadályozza. na ez rossz. ezért nem célszerű bontottat venni. azt nem tudom külön javítható-e ez a szelep, még nem szettem szét sosem.


Hol látom ezt a szelepet? Az alsó (tankban lévő) csőcsatlakozás mögött? Ha látnám, hogy esetleg fennakadt, vagy nyitva van (már ha látszik ez egyáltalán) akkor megpróbálkoznék a cserével.

dbpeti Elküldve: 2015-02-13 14:19 Mi lehet a baj?_

Sziasztok!
Feltettem más máshol a kérdést, de több szem többet lát alapon hátha nagyobb sikerrel járok, gondoltam itt is megkérdem

E39 528iA-ról van szó.

Üzemanyagszintmérőt cseréltem az autón, AC oldalit. Elvileg mindent rendben csináltam, mutatja újra a szintet rendesen, viszont a csere óta a következőt produkálja az autó:
Minél többet áll az autó, annál nehezebben indul be, annál több ideig kell indítózni. Ha beindulás után járok vele, akkor utána pöccre indul, de ha tovább áll az autó mint mondjuk kb. egy óra, akkor újra nagyon sokáig kell indítózni. Mit rontottam el? A szintjelző bontott volt, nem lehet hogy ott van valami gond? (bár nem tudom, mi gondja lehet, amitől ilyesmit produkálna az autó).

Köszi előre is:
dbpeti

dbpeti Elküldve: 2014-12-17 09:31 elektromos üzemanyagszivattyú

YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

M52b28-as motorom van, nemrég cseréltem benne üzemanyagszint jelzőt, az AC felőli oldalon.

Az üzemanyagszint kijelzése megjavult, viszont azóta a következőt csinálja: Több órás állás után csak hosszú intítózásra hajlandó beindulni. Mintha a benzin visszafolyna a tankba, és onnan kéne felpumpálni újra. Rövid állás után nincs ilyen gond, de ha mondjuk reggel indítom, akkor köszörülni kell rendesen. Mit rontottam el?


Köszönöm előre is:

dbpeti


vagy csak az a szelep rossz, ami meggátolná, hogy vissza csurogjon. ha ahsznált pumpa volt, akkor könnyen megeshet.


Pumpát nem cseréltem, csak a rajta lévő üzemanyagszintjelzőt. Ez a szelep hol van pontosan?

dbpeti Elküldve: 2014-12-17 09:25 elektromos üzemanyagszivattyú

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

M52b28-as motorom van, nemrég cseréltem benne üzemanyagszint jelzőt, az AC felőli oldalon.

Az üzemanyagszint kijelzése megjavult, viszont azóta a következőt csinálja: Több órás állás után csak hosszú intítózásra hajlandó beindulni. Mintha a benzin visszafolyna a tankba, és onnan kéne felpumpálni újra. Rövid állás után nincs ilyen gond, de ha mondjuk reggel indítom, akkor köszörülni kell rendesen. Mit rontottam el?


Köszönöm előre is:

dbpeti

dbpeti Elküldve: 2014-08-31 11:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni diag kielemzésében? Kezdő vagyok még ebben, próbáltam google-t használni, de túl sok sikerrel nem jártam. INPA diag után a következő analóg értékeket kaptam, alapjáraton:







A lambda értékek 0,6V, és 4.6V között ugrálnak másodpercenként.



Ezen kívül a következő hibakódok jöttek ki:

- Thermal sensor for oillevel defect

- Gearbox switch L1 és L2: Open circuit, or short circuit to ground

528iA, 98 novemberi az autó.

Remélem tudtok segíteni,
Köszönöm előre is!

dbpeti Elküldve: 2014-03-10 18:36 Motorolaj

anubisz írta:
Pocses írta:
dbpeti írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
kérném a véleményeteket, tapasztalataitokat olajfogyasztással kapcsolatban.

Adott egy '98-as, 318i, megtett-199000km, 7ekm-el az olajcsere után (BMW olaj 5W30 - megbízható forrásból).

6000km környékén jelezte hogy kevés az olaj(sárgán) töltöttem utána(fél litert) a nívószint megfelelő lett. Tegnap voltunk vele Pesten, tegnap visszafelé jövet is jelezte hogy kevés az olaj (flakonban maradt fél liter utánatöltés utána a hiba megszűnt).

Kérdés az hogy :

- ezek a motorok így eszik az olajat(Corsa 1.2-be nem kellett utánatöltenem soha ), nincs ezen semmi furcsa, egy BMW-s-nél mindig legyen 1flakon olaj plusszban vész esetére

- az olaj elhasználódott ennyi idő alatt, 5-6000km-ig nem írt ki hibát most jelentkezik a hiba

- 10W40-et kell kipróbálni következő olajcserénél, azt hátha nem eszi,

- ha 10W40 kellene bele akkor, milyen olaj legyen az,

- ...


Kinek milyen ötlete van, mik a tapasztalataitok ?

Köszi előre is mindenkinek,
Üdv:
Tibi



Tibitibitibi én biztos hogy a kisebb probléma felől haladnék a nagyobb felé, és nem fordítva.
Előszöris, mi van ha nincs is gond? 6000km alatt egy decit sem kellett beletölteni, szépen megeszegette azt a fél litert amit most pályán utánatöltöttél, sztem ez eddig teljesen normális. Bár az én 28-asom érné be ennyi olajjal Utána mondtad, hogy kérte még az olajat, Pesttől visszafelé. Akkor indulj ki abból, hogy 7ezer km alatt megevett egy litert. Azt meg nem hiszem pl, hogy 6000 km-ig egy grammot nem evett,most meg hirtelen kilyukadt a blokk oldala egy kósza verébtől vagy nemtudom, és kiokádta a maradék egy litert (mennyivel mentél Tibi? 300-al?) Simán hihetőbb, hogy ezalatt a 7000 km alatt szépen fokozatosan ette meg, ami azért valljuk be, teljesen baráti és normális

Szóval Tibi én a következőt tenném: Oké, azt látom, és el is hiszem nektek, hogy a 10w-s olaj nem megoldás, és nem ajánlott. Viszont mielőtt kicserélem a komplett motort, elkezdenék méregetni. Az ingyen van. Mittomén, minden hétfőn reggel hidegen megnézem a nívót. Eszi? Ha nem akkor nyugodás van, ha igen, akkor keresném az okokat, a legolcsóbbnál kezdve. Lehet h csak egy egyszerű kartergázszűrő. Májusba úgyis olajcsere, (mert ugye egy gondos bmw tulaj km-től függetlenül évente lecseréli az olajat hmm? ) Füstöl kéken? Mi van ha szelepszárszimmering? Az se egy ökör ára, azt pedig végképp nem hiszem, hogy még ennél is nagyobb a gond. Ismerem az autót, azzal a motorral szerintem az égvilágon semmi baj

Úgyhogy szerintem nyugi van. Olajcsere, szűrőkkel, (akár kartergázszűrőt is), átnézni a csöveket, tömítéseket, aztán mérés, és majd aztán aggódás





Tuti, hogy szivárog valahol az olaj, ezek a blokkok még nemigazán voltak híresen jók a tömítettségükről, arról nem is beszélve, hogy mind1ik bimmer motor eszi az olajat az a Qrva hosszú csereperiódus miatt amit anno a "nagy nyugaton a klágenkurtiak " szépen be is tartottak miközben tiporták az ótópályán ami a csövön kifér.


Nem is értem, ez vérlázító. Hogy a picsába találták ezt a 25,30 ezret. Mikor már 15 nél kezd kuka lenni az olaj,főleg egy dizelbe. Nem,hiszem hogy nem direkt, hogy kopjon a motor, és költsél rá. Én értem,hogy figyeli a km meg hogy tetted meg, és az indításokat, úgy számol a rugalmas periódus, na de kérem,25 ezer? 15 felett kezdi zabálni nálam is az olajat,nem véletlen, mert akkor már híg fos,


Az e46-nál már 25ezer volt a csereperiódus? Nekem csak e39 és e36 tapasztalataim vannak, és azokban 15ezer. Mondjuk elég érdekes, hogy lényegében ugyanazokra a motorokra (hisz korai e46-okba beletették ugyanazt a mocit mint az e36-ba, apró változtatásokkal) más csereperiódust ad meg a gyár. Mindenesetre szerintem már a 15ezer is határeset
Mindegy, továbbra is tartom, hogy ne aggódj egyelőre Tibi

dbpeti Elküldve: 2014-03-10 13:04 Motorolaj

dbtibi írta: Sziasztok,
kérném a véleményeteket, tapasztalataitokat olajfogyasztással kapcsolatban.

Adott egy '98-as, 318i, megtett-199000km, 7ekm-el az olajcsere után (BMW olaj 5W30 - megbízható forrásból).

6000km környékén jelezte hogy kevés az olaj(sárgán) töltöttem utána(fél litert) a nívószint megfelelő lett. Tegnap voltunk vele Pesten, tegnap visszafelé jövet is jelezte hogy kevés az olaj (flakonban maradt fél liter utánatöltés utána a hiba megszűnt).

Kérdés az hogy :

- ezek a motorok így eszik az olajat(Corsa 1.2-be nem kellett utánatöltenem soha ), nincs ezen semmi furcsa, egy BMW-s-nél mindig legyen 1flakon olaj plusszban vész esetére

- az olaj elhasználódott ennyi idő alatt, 5-6000km-ig nem írt ki hibát most jelentkezik a hiba

- 10W40-et kell kipróbálni következő olajcserénél, azt hátha nem eszi,

- ha 10W40 kellene bele akkor, milyen olaj legyen az,

- ...


Kinek milyen ötlete van, mik a tapasztalataitok ?

Köszi előre is mindenkinek,
Üdv:
Tibi



Tibitibitibi én biztos hogy a kisebb probléma felől haladnék a nagyobb felé, és nem fordítva.
Előszöris, mi van ha nincs is gond? 6000km alatt egy decit sem kellett beletölteni, szépen megeszegette azt a fél litert amit most pályán utánatöltöttél, sztem ez eddig teljesen normális. Bár az én 28-asom érné be ennyi olajjal Utána mondtad, hogy kérte még az olajat, Pesttől visszafelé. Akkor indulj ki abból, hogy 7ezer km alatt megevett egy litert. Azt meg nem hiszem pl, hogy 6000 km-ig egy grammot nem evett,most meg hirtelen kilyukadt a blokk oldala egy kósza verébtől vagy nemtudom, és kiokádta a maradék egy litert (mennyivel mentél Tibi? 300-al?) Simán hihetőbb, hogy ezalatt a 7000 km alatt szépen fokozatosan ette meg, ami azért valljuk be, teljesen baráti és normális

Szóval Tibi én a következőt tenném: Oké, azt látom, és el is hiszem nektek, hogy a 10w-s olaj nem megoldás, és nem ajánlott. Viszont mielőtt kicserélem a komplett motort, elkezdenék méregetni. Az ingyen van. Mittomén, minden hétfőn reggel hidegen megnézem a nívót. Eszi? Ha nem akkor nyugodás van, ha igen, akkor keresném az okokat, a legolcsóbbnál kezdve. Lehet h csak egy egyszerű kartergázszűrő. Májusba úgyis olajcsere, (mert ugye egy gondos bmw tulaj km-től függetlenül évente lecseréli az olajat hmm? ) Füstöl kéken? Mi van ha szelepszárszimmering? Az se egy ökör ára, azt pedig végképp nem hiszem, hogy még ennél is nagyobb a gond. Ismerem az autót, azzal a motorral szerintem az égvilágon semmi baj

Úgyhogy szerintem nyugi van. Olajcsere, szűrőkkel, (akár kartergázszűrőt is), átnézni a csöveket, tömítéseket, aztán mérés, és majd aztán aggódás



dbpeti Elküldve: 2014-01-10 22:34 Autóvásárlás

huvos írta:
dbpeti írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta: Sziasztok Fanok!

Új belépő vagyok és egy régi álmomat készülök megvalósítani, de nem merem a véleményetek nélkül.
Van egy aveóm melyet lecserélni készülök. E36 kombiban gondolkodom (a családomra való tekintettel kombira rám való tekintettel E36-ra). Kinéztem egy gyönyörű 318tds-t, de sok negatív tapasztalatot olvastam róla.
Nem versenyezni szeretnék, hanem BMW-t használni.
Elsősorban e motort használók véleményét várom, de természetesen minden kedves fan véleményét szívesen veszem.
Segítsetek egy újoncnak! Előre is köszi!:


Nekem nemrégiben volt ilyenem, összességében meg voltam vele elégedve!
Vásárlásnál azért oda kell figyelni,mert könnyű sz.rt kifogni.Mivel egy kis köbcentis pörgős dízelről van szó sokan nyomják neki aztán azt meg nem szereti!
Vezérműlánc szokott megnyúlni rajta ezenkívül szokásosat kell nézni :adagoló, turbó,karosszéria!
Belinkelnéd melyiket nézted ki?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-7522988


Nézd át tüzetesen az ajtók alját, rozsdát, vagy kontár javításnyomokat keresve és ha találsz akkor nyugodtan alkudj, elég nagymenő a leírás kicsit le kell hervasztani a kedvüket!


Én elmennék 10 percig hallgatnám a csávót aztán megmondanám neki, hogy még egy kisboard sincs benne ne vakerolj nekem full extrárol, meg beleraktátok a gagyi angeleyes tuningot vazze 650 oszt kész! Ha nem nem!


ez tény, hogy nem full de én még olyat nem láttam ami full lenne csak amire azt mondják,hogy full!
Akkor te tényleg feleslegesen utaznál, 650ért


Sokat kérnek érte??



Mondjuk nem olcsó(de az M-sek mindig drágábbak),de nem is kell mindig az olcsót megvenni,csak hát ha drága akkor legyen jóóó!
Ne csak azért legyen drága,mert úgy is jön egy hülye akinek az az elmélete,hogy ha drága akkor az tényleg jó!
Mondjuk 800 szerintem le lehet alkudni,ha nagyon eladó nekik akkor talán 750is lehet!
Vagy vársz vele,ha nem tudják eladni leengedik,mert azért nem olyan könnyű egy ilyet eladni!Persze ott a rizikó,hogy vkinek megér ennyit!


Lehet, hogy laikus nagyok kicsit, de nekem megérné, mert ez lenne az első BMW-m és igazán nem találkoztam még ilyen ritka színű és kárpitúval. Az első BMW-m lehetne egyedi is.
A harmadiknál már lehet, hogy kérdőre vonnám a Board hiányát meg egyebeket.
Csak az elsőben nem szereték csalódni.



Pedig fogsz.. az első 3 hibáig aztán megszokod az enyém Jan 16. tölti be a 17. életévét, én is csalódtam mikor előjöttek az első hibák.
De!
Félni nem kell, mert könnyen javítható az E36, negyedévente járok Baján (anyóséknál) szóval ha valami nem megy és pont arra járok szívesen segítek!


Nagyon rendesek vagytok mindannyian, nem győzök hálálkodni!!



Majd iszunk rá valamit az Agytemető-ben!


Ismered a helyet? Esetleg vkit Bácsalmáson?



Üdv!

dbtibi barátom kért meg, hogy nézzem meg az e36 touringot élőben, és szóljak, mit láttam. Kb. délután 3óra felé megyek megnézni, de utána majd csak este leszek gépközelben, akkor le fogom írni ide, hogy mit tapasztaltam. Nekem jelenleg e39 van, előtte nekem is e36 volt. Imádtam, soha semmi baja nem volt. Nem mondom, hogy ezzel a konkrét touringgal nincsenek fenntartásaim, bár képek alapján rendesen felwaxolták, de szerintem kissé drága, és a belső tér is hagy kívánnivalót maga után. Tudnod kell viszont, hogy az e36 olyan mint egy LEGO. Bármit megvehetsz hozzá, és szinte otthon beszerelheted. Akár komplett motort kapsz 70-80ezer Ft-tól. Én az enyémbe 70ezer Ft-ért komplett bőrbelsőt vettem, nagy BC-t cseréltem, és tényleg minden utólagos extrát beszerelhetsz. Bár írtad, hogy most még ezek a dolgok nem érdekelnek, de hidd el, meg fogsz fertőződni, mint én is és még nagyon sokan rajtam kívül. Szinte biztos vagyok benne, hogy két hónap múlva már a bontós oldalakat fogod böngészni, honnan kéne gyári CD43-as fejegységet, gyári HK "hifit" szerezni, stb.


Ami a legfontosabb szempont autóvásárlásnál (legalábbis nálam), az a kaszni állapota. Motort cserélhetsz, futóművet/féket szintén nem nagy dolog javítani, váltót kapsz 20ezerért, diffit szintén, de ami ha az autó törve volt annyira, hogy szerkezeti/tartóelem is sérült, akkor soha nem lesz olyan mint újkorában. Ez az, amire a legjobban oda kell figyelni szerintem. Meg persze azért ne lógjon, zörögjön, kattogjon, ez alap


Akár ezt veszed, akár mást, jó választás a BMW, sok sikert hozzá! Nemsoká jelentkezem


Köszönöm a segítséget és várom az ítéletet.



Üdv!

Megnéztem az autót, és jutott kis időm a fórumra is, úgyhogy leírom mit láttam

Kívülről szép az autó, bár polírozták, waxolták, ez tisztán látszik. Motortér is csillogott a tisztaságtól, ami számomra nem túl szimpatikus, de ez még nem jelenti azt hogy baja van. Hideg volt az autó, ennek ellenére kis izzítás után pöccre indult, és szép hangja volt, már amennyire lehet szép hangja egy 18 tds-nek hidegen
Rozsda nincs, de nem kizárt hogy volt az autó újrafényezve, mert alig hihető hogy ennyi idősen semmi horpadás vagy nagyobb karc, kavicsfelverődés, ilyesmi. Ráadásul kerékjáratok pereménél kicsit pattog le a festék, szerintem gyári fény ilyet nem csinál. Előéletéről nem sokat tud a kereskedő, csak annyit, hogy 3 évig használta vmi kereskedő srác, P rendszámmal. Kuplung csendes, jó helyen fog, váltóra egy új kulissza ráférne, de ez már tényleg csak szőrözés Ki akartam próbálni, de nem lehetett, mert nincs rajta rendszám. Azt mondta a srác h megpróbál szerezni egy P rendszámot és akkor mehet a próba. Emiatt futóműről, kormányról, és még elég sok fontos dologról nem tudok nyilatkozni sajnos. Az autó belsejéről annyit, hogy az ajtókárpitok összes patentja a helyén, nincsenek törve. A kesztyűtartót nem is értem miért nem csinálták meg, bármelyik bontós hozzájukvágna 1500 ft-ért egy ajtót, és sokat dobna az esztétikai összképen. Az ülést azt hagyjuk, nem a legszebb, de kiülve nincs, és végülis nem új autó.

Extrák: Elég érdekes a dolog, alap óra van benne, de mégis benne van/volt a nagy hifi, hangszóróváltó kapcsolóval. Van benne a jól láttam kapcsolható kipörgésgátló, és elektrokróm tükör. Hogy működik-e, az kérdéses, de nem hiszem hogy gond lenne vele. Valami panasonic fejegység van benne, nekem első dolgom lenne hogy lecserélném gyárira, de ez már tényleg csak szőrözés.

Hangsúlyozom, nem vagyok szerelő, és az autót nem tudtam kipróbálni, de szerintem annyit megér, hogy elgyere megnézni, ha meg tudsz barátkozni az 1.8 tds-el.

Hogy én megvenném-e, nem tudom. Szerintem drága, és túlságosan rágyúrtak az esztétikára. Ha kimondottan 1.8 tds-t keresnék, akkor átnézetném azért valakivel, ennyi pénzért sokkal jobban elvárom hogy ne kopogjon a futómű, ne húzzon el a fék, a szervo ne sírjon, ne zabálja az olajat és ne könnyezzen orrán száján az olaj. Ez nem derült ki, mert nem próbálhattam ki, pedig sokkal fontosabb lenne mint a kinézet. Ha ezekről meggyőződsz, és olyan jó az autó ahogy kinéz, akkor nyugodt szívvel megveheted

Ha szaki kell Debrecenben, írj privit, és adok egy telefonszámot. Van itt egy srác aki bmw-re van ráállva, némi pénzért szerintem bevizsgálja neked az autót.

Sok szerencsét, remélem közelebb kerültél a megoldáshoz

Ja, és bocs hogy hosszúra sikerült, kijött belőlem a hemingway

dbpeti Elküldve: 2014-01-10 12:59 Autóvásárlás

huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta: Sziasztok Fanok!

Új belépő vagyok és egy régi álmomat készülök megvalósítani, de nem merem a véleményetek nélkül.
Van egy aveóm melyet lecserélni készülök. E36 kombiban gondolkodom (a családomra való tekintettel kombira rám való tekintettel E36-ra). Kinéztem egy gyönyörű 318tds-t, de sok negatív tapasztalatot olvastam róla.
Nem versenyezni szeretnék, hanem BMW-t használni.
Elsősorban e motort használók véleményét várom, de természetesen minden kedves fan véleményét szívesen veszem.
Segítsetek egy újoncnak! Előre is köszi!:


Nekem nemrégiben volt ilyenem, összességében meg voltam vele elégedve!
Vásárlásnál azért oda kell figyelni,mert könnyű sz.rt kifogni.Mivel egy kis köbcentis pörgős dízelről van szó sokan nyomják neki aztán azt meg nem szereti!
Vezérműlánc szokott megnyúlni rajta ezenkívül szokásosat kell nézni :adagoló, turbó,karosszéria!
Belinkelnéd melyiket nézted ki?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-7522988


Nézd át tüzetesen az ajtók alját, rozsdát, vagy kontár javításnyomokat keresve és ha találsz akkor nyugodtan alkudj, elég nagymenő a leírás kicsit le kell hervasztani a kedvüket!


Én elmennék 10 percig hallgatnám a csávót aztán megmondanám neki, hogy még egy kisboard sincs benne ne vakerolj nekem full extrárol, meg beleraktátok a gagyi angeleyes tuningot vazze 650 oszt kész! Ha nem nem!


ez tény, hogy nem full de én még olyat nem láttam ami full lenne csak amire azt mondják,hogy full!
Akkor te tényleg feleslegesen utaznál, 650ért


Sokat kérnek érte??



Mondjuk nem olcsó(de az M-sek mindig drágábbak),de nem is kell mindig az olcsót megvenni,csak hát ha drága akkor legyen jóóó!
Ne csak azért legyen drága,mert úgy is jön egy hülye akinek az az elmélete,hogy ha drága akkor az tényleg jó!
Mondjuk 800 szerintem le lehet alkudni,ha nagyon eladó nekik akkor talán 750is lehet!
Vagy vársz vele,ha nem tudják eladni leengedik,mert azért nem olyan könnyű egy ilyet eladni!Persze ott a rizikó,hogy vkinek megér ennyit!


Lehet, hogy laikus nagyok kicsit, de nekem megérné, mert ez lenne az első BMW-m és igazán nem találkoztam még ilyen ritka színű és kárpitúval. Az első BMW-m lehetne egyedi is.
A harmadiknál már lehet, hogy kérdőre vonnám a Board hiányát meg egyebeket.
Csak az elsőben nem szereték csalódni.



Pedig fogsz.. az első 3 hibáig aztán megszokod az enyém Jan 16. tölti be a 17. életévét, én is csalódtam mikor előjöttek az első hibák.
De!
Félni nem kell, mert könnyen javítható az E36, negyedévente járok Baján (anyóséknál) szóval ha valami nem megy és pont arra járok szívesen segítek!


Nagyon rendesek vagytok mindannyian, nem győzök hálálkodni!!



Majd iszunk rá valamit az Agytemető-ben!


Ismered a helyet? Esetleg vkit Bácsalmáson?



Üdv!

dbtibi barátom kért meg, hogy nézzem meg az e36 touringot élőben, és szóljak, mit láttam. Kb. délután 3óra felé megyek megnézni, de utána majd csak este leszek gépközelben, akkor le fogom írni ide, hogy mit tapasztaltam. Nekem jelenleg e39 van, előtte nekem is e36 volt. Imádtam, soha semmi baja nem volt. Nem mondom, hogy ezzel a konkrét touringgal nincsenek fenntartásaim, bár képek alapján rendesen felwaxolták, de szerintem kissé drága, és a belső tér is hagy kívánnivalót maga után. Tudnod kell viszont, hogy az e36 olyan mint egy LEGO. Bármit megvehetsz hozzá, és szinte otthon beszerelheted. Akár komplett motort kapsz 70-80ezer Ft-tól. Én az enyémbe 70ezer Ft-ért komplett bőrbelsőt vettem, nagy BC-t cseréltem, és tényleg minden utólagos extrát beszerelhetsz. Bár írtad, hogy most még ezek a dolgok nem érdekelnek, de hidd el, meg fogsz fertőződni, mint én is és még nagyon sokan rajtam kívül. Szinte biztos vagyok benne, hogy két hónap múlva már a bontós oldalakat fogod böngészni, honnan kéne gyári CD43-as fejegységet, gyári HK "hifit" szerezni, stb.


Ami a legfontosabb szempont autóvásárlásnál (legalábbis nálam), az a kaszni állapota. Motort cserélhetsz, futóművet/féket szintén nem nagy dolog javítani, váltót kapsz 20ezerért, diffit szintén, de ami ha az autó törve volt annyira, hogy szerkezeti/tartóelem is sérült, akkor soha nem lesz olyan mint újkorában. Ez az, amire a legjobban oda kell figyelni szerintem. Meg persze azért ne lógjon, zörögjön, kattogjon, ez alap


Akár ezt veszed, akár mást, jó választás a BMW, sok sikert hozzá! Nemsoká jelentkezem

dbpeti Elküldve: 2014-01-04 14:25 Firmware frissítés MK-IV

Sziasztok!

Öcsém vett egy e46 330d-t, mkIII-as nagy navival.
A navi nem tudja csak a német és az olasz nyelvet. Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem:

Elnézést, ha már szerepelt valahol, próbáltam utánaolvasni, de rengeteg az info.

- Azzal, hogy firmware-t frissítek, rákerül az angol nyelv is?
- Ha jól tudom, a v.22 az utolsó firmware amit kiadtak az mkIII-hoz. Ennél újabbat akkor értelme sincs kiírjak CD-re, igaz?
- Honnan töltsem le a firmware-t? Tudtok valami linket adni esetleg?
- Ha jól tudom, az MKIII frissítése kicsit necces. Mire kell odafigyeljek, hogy ne vágjam haza az egészet?


Köszi előre is!

dbpeti Elküldve: 2013-12-11 10:26 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Valamelyikőtök el tudja nekem magyarázni hogy ez a benzinnyomás dolog hogy működik az m52 motornál?

Leegyszerűsítve a következőképpen gondolom:
AC pumpa kiszipkázza a benzint, ami egy szűrőn keresztül eljut a befecskendezőszelepekig. Maga az AC pumpa építi fel a nyomást? És ezt a nyomást szabályozza a nyomásszabályzó szelep? Vagy a pumpa és a nyomásszabályzó közt van még egy külön befecskendezőszivattyú ami a nyomást felépíti? Hogy megy ez?

Köszi előre is!

dbpeti Elküldve: 2013-12-11 09:37 Mi lehet a baj?

MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
teletanknál is ah csinálja, akkor nem hiszem, hogy AC.
szerintem a 3Bar még talán elfogadható, pontosan nem tudom. én a videón nem sok mindent hallok, hogy őszinte legyek, pedig maxra tekertem mindent...


Hagyjátok már ezt a teletank / nem teletank AC hibaszűrést!
Tök mindegy mi van, 3.5Bar kell állandóan, alapjárat, leállítás után, folyamatosan!!!


pedig számít. oké 3,5barnak kell lenni, de ha végét járja a szivattyú és nem segít rá a nafta, akkor miért ne lehetne alacsonyabb? (menet közben teszem hozzá)


Csak ugye kiszűrted a teletankal az ac-t, mint hibaforrást.
Pl .dízelnél, ahol van külső ac is, ott számít valóban, de itt egyértelmű a hiba. Nem tartja meg a nyomást, ami lehet üzemanyagszűrő, üzemanyagcső, túlnyomás szelep, vagy ugye a pumpa.




nyílván ezért kérdeztem rá, hogy teletanknál csinálja-e. mert talán ez a legegyszerűbb, hogy megtankolni, mint rögtön szűrőt cserélni. bár ha teletanknál nem csinálta volna, sem mondtam volna azt, hogy rögtön cseréljen AC-t, hanem szűrőket először. talán érdemes amúgyis, főleg ha új autót vesz az ember. szégyen én nem így tettem, nekem 85ezer környékén lett lecserélve a gyári benzinszűrőm, de semmi problémám nem volt vele, de már gáznak tartottam


De azt nem érted, hogy 3Bar az nem jó, 1 literrel is tudnia kell a 3.5Bart, de ha elvan tömődve a szűrő, akkor hiába tud 10Bart akár a pumpa, akkor sem lesz a rendszerben elegendő nyomás. Ugye ez nem ejtőtankos mint a trabant...
Én 218e-nél cseréltem a gyári benzinszűrőt (Kayser), de még hibátlan volt.


Ejha
Hát, köszi a vitát, remélem azért nem mentek ölre Szóval akkor ha jól értem, meg kell keressem a hiba okát, amiért alacsonyabb a nyomásom a kelleténél. Miken menjek végig? AC pumpa, benzinszűrő, befecskendező szivattyú?

Ja, és bebizonyosodott, hogy a viták tudásnövekedéshez vezetnek

dbpeti Elküldve: 2013-12-09 13:06 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!

Két kérdésem lenne, hátha valamelyikőtök tud segíteni. 98-as évjáratú 528 iA-ról van szó. (igaz, nem 3-as széria, de hátha)

Az egyik, hogy a szerelőm 3bar nyomást mért a befecskendezőszivattyún (állítólag 3.5bar a gyári), okoz ez valami gondot? Fogyasztásnövekedés, teljesítményvesztés, akármi? Érdemes cserélni?

A másik pedig, hogy reggelente, amíg hideg a motor, beindítás után, fura pulzáló szörcsögő hangot ad ki, ami hangosabb, ha sebességbe teszem a váltót.
Lefilmeztem, nem jó a hangminőség, de talán hallatszik annyira, hogy észrevegyétek: http://youtu.be/Km4t2u4xbu4

Olyan mintha azt mondaná hogy: nom-nom-nom...

Esetleg valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!


a videón simán látszik, hogy világít a szegénységjelződ, azaz alacsony az üzemanyag szint. persze normál esetben, nem kelelne gondnak lennie, de halldokló, vagy nagyon hazsnált benzinpumpa esetén az alacsony üzemanyag szint, okozhat hasonló gondot.
azt nézd meg, hogy félnél csinálja-e.


Igen, teletanknál is fennál ugyanez a hang. Akkor ezekszerint lehet ACpumpa a ludas? Akkor is ha elölről hallatszik a hang? Az is lehet, hogy összefüggésben van a befecskendezőszivattyú kissé alacsonyabb nyomása, és ez a zaj..

« előző12következő »