huvos írta:
dbpeti írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta:
Sziasztok Fanok!
Új belépő vagyok és egy régi álmomat készülök megvalósítani, de nem merem a véleményetek nélkül.
Van egy aveóm melyet lecserélni készülök. E36 kombiban gondolkodom (a családomra való tekintettel kombira rám való tekintettel E36-ra). Kinéztem egy gyönyörű 318tds-t, de sok negatív tapasztalatot olvastam róla.
Nem versenyezni szeretnék, hanem BMW-t használni.
Elsősorban e motort használók véleményét várom, de természetesen minden kedves fan véleményét szívesen veszem.
Segítsetek egy újoncnak! Előre is köszi!:
Nekem nemrégiben volt ilyenem, összességében meg voltam vele elégedve!
Vásárlásnál azért oda kell figyelni,mert könnyű sz.rt kifogni.Mivel egy kis köbcentis pörgős dízelről van szó sokan nyomják neki aztán azt meg nem szereti!
Vezérműlánc szokott megnyúlni rajta ezenkívül szokásosat kell nézni :adagoló, turbó,karosszéria!
Belinkelnéd melyiket nézted ki?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-7522988
Nézd át tüzetesen az ajtók alját, rozsdát, vagy kontár javításnyomokat keresve és ha találsz akkor nyugodtan alkudj, elég nagymenő a leírás kicsit le kell hervasztani a kedvüket!
Én elmennék 10 percig hallgatnám a csávót aztán megmondanám neki, hogy még egy kisboard sincs benne ne vakerolj nekem full extrárol, meg beleraktátok a gagyi angeleyes tuningot vazze 650 oszt kész! Ha nem nem!
ez tény, hogy nem full de én még olyat nem láttam ami full lenne csak amire azt mondják,hogy full!
Akkor te tényleg feleslegesen utaznál, 650ért
Sokat kérnek érte??
Mondjuk nem olcsó(de az M-sek mindig drágábbak),de nem is kell mindig az olcsót megvenni,csak hát ha drága akkor legyen jóóó!
Ne csak azért legyen drága,mert úgy is jön egy hülye akinek az az elmélete,hogy ha drága akkor az tényleg jó!
Mondjuk 800 szerintem le lehet alkudni,ha nagyon eladó nekik akkor talán 750is lehet!
Vagy vársz vele,ha nem tudják eladni leengedik,mert azért nem olyan könnyű egy ilyet eladni!Persze ott a rizikó,hogy vkinek megér ennyit!
Lehet, hogy laikus nagyok kicsit, de nekem megérné, mert ez lenne az első BMW-m és igazán nem találkoztam még ilyen ritka színű és kárpitúval. Az első BMW-m lehetne egyedi is.
A harmadiknál már lehet, hogy kérdőre vonnám a Board hiányát meg egyebeket.
Csak az elsőben nem szereték csalódni.
Pedig fogsz.. az első 3 hibáig aztán megszokod az enyém Jan 16. tölti be a 17. életévét, én is csalódtam mikor előjöttek az első hibák.
De!
Félni nem kell, mert könnyen javítható az E36, negyedévente járok Baján (anyóséknál) szóval ha valami nem megy és pont arra járok szívesen segítek!
Nagyon rendesek vagytok mindannyian, nem győzök hálálkodni!!
Majd iszunk rá valamit az Agytemető-ben!
Ismered a helyet? Esetleg vkit Bácsalmáson?
Üdv!
dbtibi barátom kért meg, hogy nézzem meg az e36 touringot élőben, és szóljak, mit láttam. Kb. délután 3óra felé megyek megnézni, de utána majd csak este leszek gépközelben, akkor le fogom írni ide, hogy mit tapasztaltam. Nekem jelenleg e39 van, előtte nekem is e36 volt. Imádtam, soha semmi baja nem volt. Nem mondom, hogy ezzel a konkrét touringgal nincsenek fenntartásaim, bár képek alapján rendesen felwaxolták, de szerintem kissé drága, és a belső tér is hagy kívánnivalót maga után. Tudnod kell viszont, hogy az e36 olyan mint egy LEGO. Bármit megvehetsz hozzá, és szinte otthon beszerelheted. Akár komplett motort kapsz 70-80ezer Ft-tól. Én az enyémbe 70ezer Ft-ért komplett bőrbelsőt vettem, nagy BC-t cseréltem, és tényleg minden utólagos extrát beszerelhetsz. Bár írtad, hogy most még ezek a dolgok nem érdekelnek, de hidd el, meg fogsz fertőződni, mint én is és még nagyon sokan rajtam kívül. Szinte biztos vagyok benne, hogy két hónap múlva már a bontós oldalakat fogod böngészni, honnan kéne gyári CD43-as fejegységet, gyári HK "hifit" szerezni, stb.
Ami a legfontosabb szempont autóvásárlásnál (legalábbis nálam), az a kaszni állapota. Motort cserélhetsz, futóművet/féket szintén nem nagy dolog javítani, váltót kapsz 20ezerért, diffit szintén, de ami ha az autó törve volt annyira, hogy szerkezeti/tartóelem is sérült, akkor soha nem lesz olyan mint újkorában. Ez az, amire a legjobban oda kell figyelni szerintem. Meg persze azért ne lógjon, zörögjön, kattogjon, ez alap
Akár ezt veszed, akár mást, jó választás a BMW, sok sikert hozzá! Nemsoká jelentkezem
Köszönöm a segítséget és várom az ítéletet.
Üdv!
Megnéztem az autót, és jutott kis időm a fórumra is, úgyhogy leírom mit láttam
Kívülről szép az autó, bár polírozták, waxolták, ez tisztán látszik. Motortér is csillogott a tisztaságtól, ami számomra nem túl szimpatikus, de ez még nem jelenti azt hogy baja van. Hideg volt az autó, ennek ellenére kis izzítás után pöccre indult, és szép hangja volt, már amennyire lehet szép hangja egy 18 tds-nek hidegen
Rozsda nincs, de nem kizárt hogy volt az autó újrafényezve, mert alig hihető hogy ennyi idősen semmi horpadás vagy nagyobb karc, kavicsfelverődés, ilyesmi. Ráadásul kerékjáratok pereménél kicsit pattog le a festék, szerintem gyári fény ilyet nem csinál. Előéletéről nem sokat tud a kereskedő, csak annyit, hogy 3 évig használta vmi kereskedő srác, P rendszámmal. Kuplung csendes, jó helyen fog, váltóra egy új kulissza ráférne, de ez már tényleg csak szőrözés
Ki akartam próbálni, de nem lehetett, mert nincs rajta rendszám. Azt mondta a srác h megpróbál szerezni egy P rendszámot és akkor mehet a próba. Emiatt futóműről, kormányról, és még elég sok fontos dologról nem tudok nyilatkozni sajnos. Az autó belsejéről annyit, hogy az ajtókárpitok összes patentja a helyén, nincsenek törve. A kesztyűtartót nem is értem miért nem csinálták meg, bármelyik bontós hozzájukvágna 1500 ft-ért egy ajtót, és sokat dobna az esztétikai összképen. Az ülést azt hagyjuk, nem a legszebb, de kiülve nincs, és végülis nem új autó.
Extrák: Elég érdekes a dolog, alap óra van benne, de mégis benne van/volt a nagy hifi, hangszóróváltó kapcsolóval. Van benne a jól láttam kapcsolható kipörgésgátló, és elektrokróm tükör. Hogy működik-e, az kérdéses, de nem hiszem hogy gond lenne vele. Valami panasonic fejegység van benne, nekem első dolgom lenne hogy lecserélném gyárira, de ez már tényleg csak szőrözés.
Hangsúlyozom, nem vagyok szerelő, és az autót nem tudtam kipróbálni, de szerintem annyit megér, hogy elgyere megnézni, ha meg tudsz barátkozni az 1.8 tds-el.
Hogy én megvenném-e, nem tudom. Szerintem drága, és túlságosan rágyúrtak az esztétikára. Ha kimondottan 1.8 tds-t keresnék, akkor átnézetném azért valakivel, ennyi pénzért sokkal jobban elvárom hogy ne kopogjon a futómű, ne húzzon el a fék, a szervo ne sírjon, ne zabálja az olajat és ne könnyezzen orrán száján az olaj. Ez nem derült ki, mert nem próbálhattam ki, pedig sokkal fontosabb lenne mint a kinézet. Ha ezekről meggyőződsz, és olyan jó az autó ahogy kinéz, akkor nyugodt szívvel megveheted
Ha szaki kell Debrecenben, írj privit, és adok egy telefonszámot. Van itt egy srác aki bmw-re van ráállva, némi pénzért szerintem bevizsgálja neked az autót.
Sok szerencsét, remélem közelebb kerültél a megoldáshoz
Ja, és bocs hogy hosszúra sikerült, kijött belőlem a hemingway