devility fórum hozzászólásai

devility Elküldve: 2015-10-01 07:19 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

lantika írta:
devility írta: Sziasztok,

tegnap kicseréltem a csomagtér nyitómat, kompletten, azóta a két hátsó lámpát bejelzi kiégettnek.

E46 coupe és e46 m3-ról van az új csomagtér nyitó.

Esetleg valakinek valami ötlet, hogy hogyan lehetne ezt a hibát kitörölni? Vagy ha gépre köttetem akkor ott kilehet törölni?

Előre is köszi!

üdv,

N.


Ezt a hibät nem tudod törölni,az izzot teszteli a rendszer,es erzekeli,hogy jo vagy sem. A csomagter nyitonak nem hiszem,hogy köze van a lämpäkhoz,esetleg nezd meg,hogy mindent visszadugtäl e a helyere. Testkäbelt nem kellett kilazitani? Lehet nem lett meghuzva.


Köszi, megnézem, de elvileg csak 1 csatlakozója volt.

devility Elküldve: 2015-10-01 07:18 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

szotakdavid írta:
devility írta: Sziasztok,

tegnap kicseréltem a csomagtér nyitómat, kompletten, azóta a két hátsó lámpát bejelzi kiégettnek.

E46 coupe és e46 m3-ról van az új csomagtér nyitó.

Esetleg valakinek valami ötlet, hogy hogyan lehetne ezt a hibát kitörölni? Vagy ha gépre köttetem akkor ott kilehet törölni?

Előre is köszi!

üdv,

N.


Rendszámtábla világítást nézd meg.



Minden világítás működik azaz érdekes

devility Elküldve: 2015-09-30 13:17 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

Sziasztok,

tegnap kicseréltem a csomagtér nyitómat, kompletten, azóta a két hátsó lámpát bejelzi kiégettnek.

E46 coupe és e46 m3-ról van az új csomagtér nyitó.

Esetleg valakinek valami ötlet, hogy hogyan lehetne ezt a hibát kitörölni? Vagy ha gépre köttetem akkor ott kilehet törölni?

Előre is köszi!

üdv,

N.

devility Elküldve: 2014-01-08 16:07 Motorolaj

köszönöm szépen srácok


BarG írta:
bmw320d4 írta:
MattM325 írta:
devility írta: sziasztok,

egy olyan kérdésem lenne, hogy aki benzines e46ot használ, az milyen olajat szokott a kocsiba tenni? 2001es 320as couperól van szó.

Előre is köszönöm!

üdv,

Norbi


Nekem a 0w40 vált be, de tehetsz bele 5w30, 5w40-t is, lényeg tudja a LL01-t, de azt jegyezd meg, ha valamelyik szerelő azt mondja 10w40 vagy vastagabb, akkor menekülj onnan!


Már megint ez a OW-5W-10W dilemma. Miért is a hidegoldali viszkozitás szerint kell olajat választani???


Én nagyon sokat törpöltem már az olajválasztás kérdésén. Arra jutottam, hogy iszonyatosan keveset tudunk ahhoz, hogy jól válasszunk. Akik a csapágyakat tervezték, majd remélhetőleg leelenőrizték a célként kiválasztott olajokkal, ők lehetnek azok, akik igazán tudják, mit lehet beletenni és mit nem.
Na és akkor mi marad nekünk, földi halandóknak? Van egy lista, amin rajta vannak azok az olajok, amiket a bmw engedélyez betenni az autónkba. Hát ebből kell választanunk. De mi alapján? Nézzük először, hogy miben különböznek a különféle amúgy engedélyezett oljok. Pl a viszkozitásukban. És itt látom a folyamatosan visszatérő kérdést, hogy milyen olajat töltsek be az autómba, 0W-30-at? Vagy 10W-40-et? És ez így rossz kérdés, vagyis nem rossz, csak első kérdésként rossz . Az első kérdésnek annak kellene lennie, hogy milyen minősítésű olajat töltsek be? De az egyszerű felhasználó hozzáértés hiányában azt kérdezi, ami nagyobb betűvel van kiírva az olaj dobozára és hát az a viszkozitás.
Szóval első a bmw minősítés, ezt szerintem akik ezzel foglalkoznak, sokkal jobban tudják nálam. LL98, LL01, LL04, amikről én tudok, de biztos van még pár. Amikor én az autómat vettem, lekértem a LL01-es listát, amin az engedélyezett olajok voltak összegyűjtve.
Na most a viszkozitás - az engedélyezett olajok - LL01-re - 0W-30, 5W-30, 0W-40 és 5W-40 viszkozitási osztályokba estek. Ezt jól megnézve kitűnik, hogy 10W olaj egy szál sincs köztük! Tehát 2001 után gyártott bmw-be ilyet önteni TILOS! Aki ilyesmit ajánl, az vagy nem ért hozzá, vagy "tüzet olt", vagyis már elcsesződött autón akarja eltolni a felújítást. Ami persze további elcsesződéseket okoz. Akkor melyik olajat is válasszuk? (az amúgy megfelelő olajokból) Erre szokták azt mondani az okosok, hogy válasszunk a használathoz illeszkedőt. Ha sokat használjuk a gépet hidegen indítgatva rövidebb távokon, akkor inkább a 0W hidegoldali viszkozitásút válasszuk, ha meg hajtjuk az autót, akkor a 40-es melegoldali olajat vegyük. Amúgy meg majdnem mindegy a dolog már ezen a szinten.
Az olajkiválasztás azon részével, hogy melyi olajcéget válasszuk, nem foglalkoznék, mert még annyi mániás hitet, néha parannoid gondolatokat, félelmet a hamisítástól, amit ezen a téren eddig láttam, nem szeretném felbolygatni.
Lehetne még foglalkozni azzal, hogy melyik olaj full szintetikus, azon belül is melyik PAO, melyik poliészter, résszintetikus, hidrokrakk, ásványi, de erről sincs sok infónk, a dobozokon sincs általában hiteles leírás, erre nem kötelezi a gyártót senki. Lehetne azt mondani, hogy válasszunk full szintetikus olajat, mert az jobban, tovább bírja a gyűrődést, de nehéz kideríteni a valóságot.
uff...


devility Elküldve: 2014-01-07 09:13 Motorolaj

sziasztok,

egy olyan kérdésem lenne, hogy aki benzines e46ot használ, az milyen olajat szokott a kocsiba tenni? 2001es 320as couperól van szó.

Előre is köszönöm!

üdv,

Norbi

devility Elküldve: 2013-11-28 11:15 Autóvásárlás

[quote="Darius"]
Medvedisznoman írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.


Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!


Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.


Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.




Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?





Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.



Nekem 170Le-s 320 coupe van, de most kell másodjára kicserélni a vezérműtengely jeladót fél éven belül pedig vadi újat vettem bele.

devility Elküldve: 2013-08-23 08:27 Fûtõventillátor

kecsurobi írta:
dfle írta:
Tom22 írta:
dfle írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Egy éve van meg a problémám,ma végre elmentem szervizbe,ahol még sosem hallottak ilyenről és elég nagy óradíj fejében akarnak keresgélni...
A fűtőventilátorom sebessége ingadozik, és most a napokban észrevettem, hogy leállított motornál, lezárt ajtóknál is be-be kapcsol pár másodpercre, szerencsére az aksit még nem merítette le...
Szerintetek az előzőekben emlegetett süni (fűtés/szellőzés vezérlő a neve a Bárdinál) megoldaná biztos ezt a problémát?
Köszönöm!


igen valószínű a süni. de leállított autónál nem szamadna mennie. akkor max a klímavezérlőben lévő kis venti megy egy darabig.
bár amit leírsz hibát, mintha más hallottam valakitől.


Ha szar a süni akkor simán elindítja a nagyventit ha bevan zárva a kocsi, le is cumizza az aksit. Csaréld ki minél elöbb.


Köszönöm,akkor megpróbálom,remélem az a baj...


Sziasztok! Nekem ugyan ez a baj,amikor leállítom a kocsit akkor is megy...a süni volt a hibás???:

Bocs,de csak most sikerült kicseréltetnem a sünit,meggyógyult... Most meg az a problémám, hogy mikor kizárólag csak az ablakra vagy a lábra irányítom a levegőt,akkor is nyomja szembe...Ez nem tudom mitől lehet,szerintem a szerelő szúrt el valamit,minden esetre a süni volt a hibás a fent említett megbolondult ventilátor miatt...





tuti hogy suüni a baj. nekem a szerelök 400ezret mondtak rá hogy elektronikát kell cserélni.De régeben itt mondtátok hogy süni de abol is az ujabikat vegyed 10ezer kb én sajtá magam cseréltem ki


Nekem ugyanez a probléma, leállított helyzetben nem egyszer beindul a venti a kocsiba. Kicseréltem a sünit hétvégén és ugyanúgy beindul azóta is leállított állapotban, este fel is keltett 11kor

devility Elküldve: 2013-06-09 20:41 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok,

egy e46os 320as coupem van és tegnap olyat csinált, hogy gurultam be a kereszteződésbe üresbe és lefulladt a kocsi, ezt megcsinálta utána még háromszor egymás után. Ezek után félre álltam és beindítás után szépen járt az alapjárat viszont ha felpörgettem a motort 3000ig kb és visszaengedtem a gázt akkor lefulladt a motor. A hazafelé úton 1-2x még kicsit berángatott és a gáz adásra is rángatott picit illetve a teljesítménye sem volt olyan, mint a megszokott.

Ma indítás után kipróbáltam a lefullasztást ismét de szépen visszaállt alapjáratra a motor.

Találkozott valaki már ilyen problémával?

Előre is köszi a segítséget!

devility Elküldve: 2013-05-15 12:12 Féktárcsa és fékbetét

Tano írta:
devility írta: Sziasztok,

Most vettem egy e46 320-as coupet és cserélnem kellene a hátsó tárcsákat, viszont ahogy néztem UNIXnál az ATE tárcsákat ott különböző vastagságú tárcsák vannak.

Kérdésem az lenne, hogy valaki tudna abban segíteni, hogy mi a gyári méret elől illetve hátul ehhez a típushoz?

előre is köszönöm!

üdv,

Norbi


Hi!

Az ETK-ban megtalálod a neked való méreteket. Egyébként elöl 286x22 míg hátul 276x19.



Köszönöm szépen!

devility Elküldve: 2013-05-15 11:49 Féktárcsa és fékbetét

Sziasztok,

Most vettem egy e46 320-as coupet és cserélnem kellene a hátsó tárcsákat, viszont ahogy néztem UNIXnál az ATE tárcsákat ott különböző vastagságú tárcsák vannak.

Kérdésem az lenne, hogy valaki tudna abban segíteni, hogy mi a gyári méret elől illetve hátul ehhez a típushoz?

előre is köszönöm!

üdv,

Norbi