djhulk Elküldve: 2013-02-02 16:33 Autóvásárlás
anubisz írta:djhulk írta:anubisz írta:djhulk írta:YELLOW írta:djhulk írta: Na leszaladtam a garázsba és lőttem 3 képet a motorról, a galériámban látjátok feltöltve. Egy kicsit más, mint amilyen képet ti küldtetek.
A műanyag burkolat rajta van a négyszögletű olajsapkán, jó erősen le kellett nyomnom hogy a sapkát el tudjam benne fordítani, de sikerült. Járó motornál is kipróbáltam az olajsapkát letekerni, ilyenkor elkezdett furán járni a motor, mintha szakaszosabb lett volna, egyértelműen megváltozott, olyan darabos lett. Ez mit jelenthet és vmi köze van-e a service engine soon lámpához szerintetek?
szerintem neked az a burkolat nincs a helyén, lejejbb kell nyomni, vagy vedd le ha lejön... aztán az olajsapka tekerés. iylen motrot még nem is láttam. érdekes ez az amcsi kiadás...
ha megváltozott a járás, akkor nem a kartergáz szellőztető szeleppel van gond.
Vmi tipp, hogy mi más lehet?
szerintem a szelep nem ír be ilyen hibát, hogy a lámpa is égjen. Azt ki kéne olvasni a hibatárolót. volt kiolvasva? mit írt be?
ettől még lehet vele menni addig amíg nem találok hozzá szerelőt?
Pénteken kiolvastuk és vmi szekunder levegős dolgot is írt, de aztán kitöröltük azt.. mondta a szervizes srác, hogy az a tankban vmi szelep, de nem túl fontos, ne foglalkozzak vele. aztán lehet hogy visszajött a probléma és megint azt jelzi.
az a szellőztető szelep a motornál van, ha egyre gondolunk, az szellőzteti vissza az üzemanyag gőzt a szívósorba. Nekem is egyszer beállt, kitisztítottam és utána semmi gond nem volt vele. 15 ezer lett volna a csere.Lehet ezt írja be neked, az nem a tankba van.Egy mágnes szelep.
http://bmwfans.info/parts/cata...her_valve/