drherczeg Elküldve: 2018-01-25 11:55 Segítsetek!
drherczeg Elküldve: 2018-01-25 11:55 Segítsetek!
drherczeg Elküldve: 2018-01-03 13:41 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:drherczeg írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?
hát ez érdekes, ha lekötöd az akksit rögtön kinullázza.
amit te írsz az csak akkor lehetséges, vagyis akkor tartom lehetségesnek, elképzelhetőnek, ha az autóban valami nagy hifi van és a mélynyomóhoz van egy nagy kondi.
úgy gondolnám hifi vonalon indulnék el, az zavarhat be.
már ha arról az autóról van szó, ami szerepel az adatlapodon.
drherczeg Elküldve: 2018-01-02 19:14 Mi lehet a baj?
drherczeg Elküldve: 2017-12-31 16:39 Hűtővíz..:S
drherczeg Elküldve: 2017-12-11 11:00 Hűtővíz..:S
drherczeg Elküldve: 2015-02-27 22:33 Ápolás, tisztítás
Tano írta:drherczeg írta: Sziasztok! Tud-e nekem valaki segíteni abban, hogy a szőnyeget a padlóhoz rögzítő kis műanyag csavart honnan lehetne szerezni? Már kettőnek a feje is letört. Köszi (remélem nem off topic)
Itt megtalálod a cikkszámát a beltered színenéke megfelelően. A 3-as elem.
drherczeg Elküldve: 2015-02-27 11:08 Ápolás, tisztítás
drherczeg Elküldve: 2013-07-18 22:16 Mi lehet a baj?
YELLOW írta: egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...
drherczeg Elküldve: 2013-07-18 22:08 Mi lehet a baj?
xlzx írta:drherczeg írta:
A kocsi: E46 320i (zavolli lpg)
2000-es évjárat, manuális váltóval
Köszönöm
csak gázzal csinálja?
drherczeg Elküldve: 2013-07-18 21:45 Mi lehet a baj?
drherczeg Elküldve: 2013-07-18 17:40 Mi lehet a baj?
drherczeg Elküldve: 2012-04-09 12:08 Kopog az eleje!!
hil írta: Sziasztok!
Kopogott a jobb eleje. Több futóműveshez elvittem, nem volt ötletük. Aztán ma felkerestem a TeamT Work-ot http://www.teamtwork.hu/ azzal, hogy lengőkart kéne cserélni. Telefonon előzetesen megbeszéltük a dolgot, mondták, hogy van is általuk felújított lengőkar. Zsírzógombos gömbfejeket ők préselik be, 1 db lengőkar 32000pénzike+5000 a ki/be szerelés. Megnézték az autót és amikor a szerelő beállt vele, megállapította, hogy nagy gáz van a kormánnyal is. Ezt már én is észrevettem, hogy a tekerés egyik oldalán a vége felé megszorul, de nem akartam foglalkozni vele. Megnézte a lengőkart és amikor lekötötte, akkor lehetett látni a nem kis lógását. Érdekes, hogy a helyén meg se moccant. Nálam volt az eredeti, 54146 Km-el ezelőtt kicserélt gyári lengőkara szilentjével, (amit érzésem szerint, potyára cseréltettek ki, dehát a műszaki vizsgán mondták, hogy cserés) amit megnézett és azt mondta hibátlan. Érdekes, hogy a Febi csak ennyit tudott elmenni!Annak ellenére, hogy volt náluk készen általuk felújított darab, mégsem arra beszélt rá, hanem visszarakta az eredetit. A kormányműből kijövő tolórúd a bal oldalon (megmutatta) le fel irányban igen nagyon lötyögött. Levette a gumiharangot és mivel ott nem volt olaj, ami a nagy bajra utalt volna, valami elkopott bizbaszt kicserélt benne (ők gyártották bele 30 000Ft), beállították a kormány művet és ezzel kész is lett a beavatkozás. Szó mi szó nagyon jó lett minden: kopogás megszűnt, kormány KÖNNYEN és akadás mentesen végig tekerhető.
A műhelyük: régi műhely, igazi kóceráj benyomását kelti az emberben, de: vannak gépeik:két nagy eszterga, palást köszörü, marógép, oszlopos fúrógép,gömbköszörü, többféle , hatalmas hidraulikus prés, rengeteg célszerszám, futómű állító pad, hogy csak a lényeget említsem, tehát mindenféle futóművel kapcsolatos gépmunkát IS el tudnak végezni. Nagyon nagyon szimpatikus volt a hozzáállásuk, hogy nem az általuk már felújított darabot akarták mindenképpen eladni.
Én ezek után, nagyon ajánlom őket mindenkinek!!
Bocsánat, ha túl hosszú voltam, de a mai világban ilyennel már ritkán találkozhatunk