drherczeg fórum hozzászólásai

drherczeg Elküldve: 2018-01-25 11:55 Segítsetek!

Sziasztok! Tud valaki javasolni egy jó autóvillamossági szerelőt Budapesten vagy környékén?

drherczeg Elküldve: 2018-01-03 13:41 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
drherczeg írta: Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?


hát ez érdekes, ha lekötöd az akksit rögtön kinullázza.
amit te írsz az csak akkor lehetséges, vagyis akkor tartom lehetségesnek, elképzelhetőnek, ha az autóban valami nagy hifi van és a mélynyomóhoz van egy nagy kondi.
úgy gondolnám hifi vonalon indulnék el, az zavarhat be.
már ha arról az autóról van szó, ami szerepel az adatlapodon.


Az az autó igen, de nincsen benne hi-fi...gyári hangszórók egy alap kenwood fejegységgel és ennyi...én is furcsálltam, mert a régi akksit egyszer kivettük, mert meghülyült a ventilátor, ment éjjel-nappal és teljesen leszívta. Szóval akkor az akksi kiszedése lenullázta a computert...most nem, hanem csak "megállította"

drherczeg Elküldve: 2018-01-02 19:14 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?

drherczeg Elküldve: 2017-12-31 16:39 Hűtővíz..:S

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget...vettem o-gyűrűt, de tényleg egy hajszálrepedés volt a probléma okozója...csak ráadásul hátul volt a tartályon, így felszerelve járatva sem lehetett látni, mert úgy folyt le hogy nem lehetett látni...de egy tartály csere megoldotta.

drherczeg Elküldve: 2017-12-11 11:00 Hűtővíz..:S

Sziasztok!

Elkezdett folyni a hűtővíz az autóból, de csak amikor nyomás alatt volt. Ha állt a motor, akkor nem folyt semmi. Elég gyorsan észrevettem, még a visszajelző lámpa sem gyulladt fel és szerencsémre pont ott csinálta, ahol van egy szerelőakna. Ráálltam, alánéztünk és a kiegyenlítő tartály környékén volt vizes. A vízpumpa és a csövek környékén száraz volt. Leszedtük a tartályt és annak sincs semmi baja, de kis nyomás alatt is folyik belőle a víz, lent, ahol a csövek csatlakoznak. Arra jutottunk, hogy lehet, hogy az o-gyűrűket kellene kicserélni, mert elöregedtek. Előtte pár nappal volt reduktor cserén, ami elég közel van a tartályhoz, valószínű ekkor megnyomhatták a tartályt és akkor egy kicsit elmozdulhatott és azért folyik most belőle a víz....valószínűleg. A tartály volt cserélve (több, mint 6 éve) de ezek az O-ringek biztosan nem.

A kérdésem az lenne, hogy honnan lehetne ilyen O-ringet szerezni a kiegyenlítő tartályhoz? Nem igazán találok a neten...

Köszönöm

drherczeg Elküldve: 2015-02-27 22:33 Ápolás, tisztítás

Tano írta:
drherczeg írta: Sziasztok! Tud-e nekem valaki segíteni abban, hogy a szőnyeget a padlóhoz rögzítő kis műanyag csavart honnan lehetne szerezni? Már kettőnek a feje is letört. Köszi (remélem nem off topic)


Itt megtalálod a cikkszámát a beltered színenéke megfelelően. A 3-as elem.


köszönöm szépen, meg is rendeltem

drherczeg Elküldve: 2015-02-27 11:08 Ápolás, tisztítás

Sziasztok! Tud-e nekem valaki segíteni abban, hogy a szőnyeget a padlóhoz rögzítő kis műanyag csavart honnan lehetne szerezni? Már kettőnek a feje is letört. Köszi (remélem nem off topic)

drherczeg Elküldve: 2013-07-18 22:16 Mi lehet a baj?

YELLOW írta: egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...


Én szoktam neki adni néha benzint is. Igaz legutóbb februárban mentem vele 3-400 km-t csak benzinen, de én viszonylag vegyesben használom. Nem árt az a kenésnek se. De köszi a tippet, szerintem még sűrűbben adok neki benzint. Abból egyébként mindig kivétel nélkül legalább 98-asat tankolok.

drherczeg Elküldve: 2013-07-18 22:08 Mi lehet a baj?

xlzx írta:
drherczeg írta:
A kocsi: E46 320i (zavolli lpg)
2000-es évjárat, manuális váltóval

Köszönöm



csak gázzal csinálja?


Úgy van beállítva, hogy benzinen indul és addig azzal megy ameddig be nem melegszik a motor, viszont ha meleg a motor és a fordulat 1000 alá esik, akkor is átvált benzinre. Ezt azért állították be így, mert aki beszerelte túl messze rakta a fúvókákat és így lefulladt alacsony fordulaton. Átszerelni sok meló, nagy költség lett volna, viszont így beállítva eddig tökéletesen működött. (Kb. 25000 km-en át)
Elvileg tehát a fenti probléma akkor áll fent amikor esik le a fordulat és gázról kapcsol vissza benzinre. Persze nem mindig, 10-ből 9-szer gyönyörűen csinálja, egyszer meg leáll. A számítógép szerint a München-ben minden rendben, úgyhogy jövő héten megnézetem az lpg vezérlést, nem tudok másra gondolni, már csak ott lehet valami hiba.

drherczeg Elküldve: 2013-07-18 21:45 Mi lehet a baj?

[/quote]

Főtengely vagy vezérműtengely jeladó.Tegyétek gépre.

Üdv Dávid[/quote]

Igen a vezérműtengely jeladót hozta ki hibának egy hete, azt kicseréltük tegnap, de ezután is produkálta háromszor a leállást 50 km-en belül (városban). Ma visszavittem és a gép szerint semmi hiba nincs. Ilyen se volt még, hogy ne hozzon hibaüzenetet ezt is megértük

Valószínűleg az lpg beállítással lehet a para, erre jutottunk a szerelővel, másra nem tudok gondolni.

drherczeg Elküldve: 2013-07-18 17:40 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Az autóm fogja magát és indokolatlanul leállítja magát. Ezt kizárólag akkor csinálja, ha kereszteződésnél, körforgalomnál, lámpánál. ..stb. lassítok vagy megállok. Nem mindig hanem kb. 10-ből egyszer. Nem lefullad, hanem mintha a gyújtást venném le. Kigyullad a piros olaj és akku lámpa és leáll. Újrainditom és megy. Kb. 10-ből egyszer. Mindegy, hogy motorfékkel lassitok és a végén veszem ki üresbe, vagy először ürebe teszem es utanna fékezek.
A computer szerint a egy vezémű tengelyi jeladó nem jó, de ezt kicseréltettem es igy is csinálja. Ki lettek cserélve egy hete: szelepfedél tömítés, gyertyák, légtömegmérő mögötti gumicsövek, vanos csövek, légszűrő, ez a jeladó. ... ki lett takaritva az alapjárati motor. ..stb. a kartergáz szűrő két éve lett cserélve, azóta 45000 km-t mentem vele.



Mitől áll le? Valakinél fordult-e már elő ilyen?
A kocsi: E46 320i (zavolli lpg)
2000-es évjárat, manuális váltóval

Köszönöm

drherczeg Elküldve: 2012-04-09 12:08 Kopog az eleje!!

hil írta: Sziasztok!
Kopogott a jobb eleje. Több futóműveshez elvittem, nem volt ötletük. Aztán ma felkerestem a TeamT Work-ot http://www.teamtwork.hu/ azzal, hogy lengőkart kéne cserélni. Telefonon előzetesen megbeszéltük a dolgot, mondták, hogy van is általuk felújított lengőkar. Zsírzógombos gömbfejeket ők préselik be, 1 db lengőkar 32000pénzike+5000 a ki/be szerelés. Megnézték az autót és amikor a szerelő beállt vele, megállapította, hogy nagy gáz van a kormánnyal is. Ezt már én is észrevettem, hogy a tekerés egyik oldalán a vége felé megszorul, de nem akartam foglalkozni vele. Megnézte a lengőkart és amikor lekötötte, akkor lehetett látni a nem kis lógását. Érdekes, hogy a helyén meg se moccant. Nálam volt az eredeti, 54146 Km-el ezelőtt kicserélt gyári lengőkara szilentjével, (amit érzésem szerint, potyára cseréltettek ki, dehát a műszaki vizsgán mondták, hogy cserés) amit megnézett és azt mondta hibátlan. Érdekes, hogy a Febi csak ennyit tudott elmenni!Annak ellenére, hogy volt náluk készen általuk felújított darab, mégsem arra beszélt rá, hanem visszarakta az eredetit. A kormányműből kijövő tolórúd a bal oldalon (megmutatta) le fel irányban igen nagyon lötyögött. Levette a gumiharangot és mivel ott nem volt olaj, ami a nagy bajra utalt volna, valami elkopott bizbaszt kicserélt benne (ők gyártották bele 30 000Ft), beállították a kormány művet és ezzel kész is lett a beavatkozás. Szó mi szó nagyon jó lett minden: kopogás megszűnt, kormány KÖNNYEN és akadás mentesen végig tekerhető.
A műhelyük: régi műhely, igazi kóceráj benyomását kelti az emberben, de: vannak gépeik:két nagy eszterga, palást köszörü, marógép, oszlopos fúrógép,gömbköszörü, többféle , hatalmas hidraulikus prés, rengeteg célszerszám, futómű állító pad, hogy csak a lényeget említsem, tehát mindenféle futóművel kapcsolatos gépmunkát IS el tudnak végezni. Nagyon nagyon szimpatikus volt a hozzáállásuk, hogy nem az általuk már felújított darabot akarták mindenképpen eladni.

Én ezek után, nagyon ajánlom őket mindenkinek!!

Bocsánat, ha túl hosszú voltam, de a mai világban ilyennel már ritkán találkozhatunk











Köszönöm az ötletet, én pont most akarom elvinni futóműveshez, mert a jobb első kerék lötyög kicsit, meg jobbra húz az egész autó, de akkor ide a TeamT-workhoz viszem. Ez ami a XVII. ker Csabai úton van, igaz? Mert egyszer elvittem a Ott szervízbe, de ott féktárcsákat meg fékbetéteket is cseréltetni akarták, pedig azok teljesen jó állapotban vannak. Ezt nem igazán értettem (a pénzt leszámítva).