drpeter fórum hozzászólásai

drpeter Elküldve: 2018-05-01 11:32 Autóvásárlás

YELLOW írta:
drpeter írta: Sziasztok!

Azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy ajánlanátok-e megvételre egy 2010-2011-es E91-es N43 B20 A-t? (318i kombi, 143 le, kéziváltó) Csak faceliftes érdekel.

Mennyire rizikós 170.000-220.000 km közötti (valós) futással? A vételáron (2.6-3.0 m Ft) felül betárazok 4-500 ezer Ft-ot vezérlés, kuplung, lendkerék stb. cserére. A vezérlés cseréje mikor esedékes, (hátha az előző tulaj cseréltette már) vagy vásárlás után mindenképp cseréltessem? A szokásos kopó-fogyó szervizen kívül vannak nagy csapdák, zsebbe nyúlós szívások? Lendkerék általában meddig bírja? Átnézéskor mikre figyeljek a szokásos dolgokon kívül?

A válaszokat előre is köszönöm!


legnagyobb gondok, ilyen NOx szenzorral, lambdával, gyertyákkal, trafókkal, vízpumpával ás számos dologgal lehet.
őszinte legyek? én nem szívesen vennék 100ezer futás felett se N43, se N45 motoros autót. N42, N46 még mindig jobb szerintem, de azok FL-ben már nincsenek.


Ok, köszönöm. Most mindenképp ellenőrzött futású 170e km-es kocsit vennék, és 220e km-el adnám el. Amiket felsoroltál, azok a nagyker kedvezményemmel pár tízezer forintból megvannak (kivéve a NOx szenzor). Tisztítás plusz Liqui Moly adalék plusz 100-as benzin remélhetőleg elég az injektoroknak. Az a bajom, hogy szívesen vennék Avensis, Accord, Mazda 6 kombit 2011-2012 körüli évjáratban, de azok 7-800e Ft-tal drágábbak. Tudom, hogy jó kocsik és megbízhatóak,és elég sok összetevős a történet, de azért nyugodtabban költök a BMW-re pár 100e Ft-ot. Ha a BMw-t választom, a vezérlést mindenképp cseréltessem rajta (2011-es autó)? Lendkerék nagy átlagban meddig bírja?

drpeter Elküldve: 2018-04-30 22:04 Autóvásárlás

Sziasztok!

Azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy ajánlanátok-e megvételre egy 2010-2011-es E91-es N43 B20 A-t? (318i kombi, 143 le, kéziváltó) Csak faceliftes érdekel.

Mennyire rizikós 170.000-220.000 km közötti (valós) futással? A vételáron (2.6-3.0 m Ft) felül betárazok 4-500 ezer Ft-ot vezérlés, kuplung, lendkerék stb. cserére. A vezérlés cseréje mikor esedékes, (hátha az előző tulaj cseréltette már) vagy vásárlás után mindenképp cseréltessem? A szokásos kopó-fogyó szervizen kívül vannak nagy csapdák, zsebbe nyúlós szívások? Lendkerék általában meddig bírja? Átnézéskor mikre figyeljek a szokásos dolgokon kívül?

A válaszokat előre is köszönöm!