e90318d fórum hozzászólásai

e90318d Elküldve: 2013-01-16 18:28 kettõstömegü lendkerék

valter320d írta:
e90318d írta:
anubisz írta:
e90318d írta:
anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba


az lesz ott valami gubanc, előbb megnézik ott a mozgó dolgokat,leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál. Nem hinném, hogy a váltó belsőrészbe van valami,bár sose tudni,szerintem a kup.tárcsa, kinyomó cucc, csapágy, és a váltókar rendszerbe csúszott valami hiba, de az se kis meló szétkapni csontra.
Ha meg nem látnak hibát, na akkor van a gond, ha összerakják és nem jó, megint szét és jöhet a váltó, vagy ha nem rakják össze és megbontatod a váltót annak meg semmi baja,és potyára belepiszkálnak. Ez 2 összeszerelés, 2 szét szerelés, ha elsőre nem lesz jó, mert össze kell rakni, hogy ki lehessen próbálni.

"leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál."
Igen, úgy simán megy mindenhogy.

Sziasztok

A kuplunggal lesz bajod,remegés nincs elinduláskor?
Az enyém sem veszi mindig inditáskor az 1 csak ha elöször másik sebességben ráengedem
kettőstömegüd meg ha szar akkor tudok segíteni.
Adok tel számot újjítanak is fel és kuplungot is csinálnak visszaállítják meg minden!
1 év garanciával!

Szia, nincs baj, nem remeg induláskor, és melegen kb 20-ból egyszer akad, illetve nehezebb egyesbe rakni, sőt hidegen sincs probléma, csak legelöszőr, utána már megy, igaz kicsit akad, de az nem igazán zavarja a váltást.


e90318d Elküldve: 2013-01-15 09:11 kettõstömegü lendkerék

anubisz írta:
e90318d írta:
anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba


az lesz ott valami gubanc, előbb megnézik ott a mozgó dolgokat,leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál. Nem hinném, hogy a váltó belsőrészbe van valami,bár sose tudni,szerintem a kup.tárcsa, kinyomó cucc, csapágy, és a váltókar rendszerbe csúszott valami hiba, de az se kis meló szétkapni csontra.
Ha meg nem látnak hibát, na akkor van a gond, ha összerakják és nem jó, megint szét és jöhet a váltó, vagy ha nem rakják össze és megbontatod a váltót annak meg semmi baja,és potyára belepiszkálnak. Ez 2 összeszerelés, 2 szét szerelés, ha elsőre nem lesz jó, mert össze kell rakni, hogy ki lehessen próbálni.

"leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál."
Igen, úgy simán megy mindenhogy.

e90318d Elküldve: 2013-01-15 00:03 kettõstömegü lendkerék

anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba

e90318d Elküldve: 2013-01-14 23:04 kettõstömegü lendkerék

csbalu írta:
e90318d írta: Sziasztok, van egy 318d-m e90, hidegen (-1 fok alatt) nem tudom elsőre egyesbe vagy hátramenetbe rakni a váltót, csak ha először 3.-ba teszem, és utána ha kicsit akadva is de már mindig megy. Melegen 95%-ban jó, csak nagyon ritkán akad és csak egyesben.
Váltó olajat, kuplung hidraulika folyadékot már cseréltettem, de nem lett jobb. Csörgés-zörgés nincs, ami a kettős tömegű hibájára utalna, de nem zárták ki márkaszervizben, hogy ezt is lehet hogy cserélni kell. Horror összeget mondtak. Az autóban elvileg 100e km alatt van.
Létezik hogy mégis rossz a kettős tömegűje, és/vagy csak a kuplung beteg?


Kinyomócsapágy?


Azt senki fel sem vetette, lehet az is?

e90318d Elküldve: 2013-01-14 22:47 kettõstömegü lendkerék

Sziasztok, van egy 318d-m e90, hidegen (-1 fok alatt) nem tudom elsőre egyesbe vagy hátramenetbe rakni a váltót, csak ha először 3.-ba teszem, és utána ha kicsit akadva is de már mindig megy. Melegen 95%-ban jó, csak nagyon ritkán akad és csak egyesben.
Váltó olajat, kuplung hidraulika folyadékot már cseréltettem, de nem lett jobb. Csörgés-zörgés nincs, ami a kettős tömegű hibájára utalna, de nem zárták ki márkaszervizben, hogy ezt is lehet hogy cserélni kell. Horror összeget mondtak. Az autóban elvileg 100e km alatt van.
Létezik hogy mégis rossz a kettős tömegűje, és/vagy csak a kuplung beteg?