Tano írta:
Az EGR nyitásához azért nem kell olyan nagy vákum. Ha megnézed elég nagy a szelep membránjának a felülete, valamint a szelepet a kipuffgáz is nyomja a túloldalról. Dugjátok gépre. Ha nem megfelelő a nyitás, akkor azért a motorvezérlés reklamálni fog, valamint a mért adatokban is eltérés lesz a kívánttól.
Igen,azert mondom,mert dobott be a motorvezerlo mostanaban exhaus re-circulation controll hibat,leellenoriztem,hogy jo-e az egr-em,kipucoltam,membranja is jo,vakuumcsovet ujat raktam,bar vakkumot nem erezni az egr-nel a cso vegen,ha befogom,kb10 s utan,akkor is szinte semmi.air mass mert ertek viszont tul magas,marmint a mert az elvarthoz,ezert gondolom,hogy keveset,vagy nem nyit,es ezt a levegomennyiseget a legszuro-turbo-cooler utvonalan korrigalja,tehat erre megy tobb,mivel az egr-nel nem tud.ezert sejtem adruckwandlert rossznak.nem gondolom logikusan?koszi a segitseget mndenkinek!