ember84 Elküldve: 2013-12-01 22:09 Szívócsonk-pillangószelep
ember84 Elküldve: 2013-12-01 00:01 Szívócsonk-pillangószelep
bmw320d4 írta:nickname írta:kbalint írta: Kiszereltem a pillangószelepeket. Ledugóztam a szívótorkot.
Most egy kicsit mintha hangosabban szívná be a levegőt a motor, vagyis a turbó mellett kicsit olyan hangja van mintha falsot tudna szívni. DE a motor gyönyörűen jár füstje nincsen, megy mint ahogy mennie kell, fogyasztása nem több. Mégis furcsa egy kicsit, mert olyan hangja van mint amikor rosszul lett vissza rakva az EGR -re a nagy gumi cső és ott tudott falsot szívni a motor, de nem olyan brutál hangos mint az volt.
Találkozott már valaki ilyennel ? Normális esetleg ez ?
4 lepkéből 2 tökéletes 2 nagyon szar volt....
Az injektor felújításom óta nem nyúltam hozzá és most vettem észre hogy a 560eft amit fizettem a szerelőknek mennyire nem volt rendes munkáért adott pénz !!!!!!!!!!!!
A szívótorok 8 lefogató felső csavarjából 1 ketté van törve és beleszakadva a hengerfejbe !!! Szerencsére ki lehet műteni mert kilóg kb.4mm-ert. Valamint az alsó 5 lefogató csavar alatt ami van gumi csillapító az kettő alól HIÁNYZIK !!!!!!!!!
Hála az égnek hogy legalább a tömítések a helyükön voltak, de ezek a trógerek összeraknak így egy motort... és ennyit el mernek kérni amiből a munkadíj 100eft.....
Te miért fizettél 560.000 Ft -ot ?
Mozigépész....
ember84 Elküldve: 2013-11-30 23:59 320d Motor
ember84 Elküldve: 2013-11-30 20:08 Szívócsonk-pillangószelep
anubisz írta:kbalint írta: Kiszereltem a pillangószelepeket. Ledugóztam a szívótorkot.
Most egy kicsit mintha hangosabban szívná be a levegőt a motor, vagyis a turbó mellett kicsit olyan hangja van mintha falsot tudna szívni. DE a motor gyönyörűen jár füstje nincsen, megy mint ahogy mennie kell, fogyasztása nem több. Mégis furcsa egy kicsit, mert olyan hangja van mint amikor rosszul lett vissza rakva az EGR -re a nagy gumi cső és ott tudott falsot szívni a motor, de nem olyan brutál hangos mint az volt.
Találkozott már valaki ilyennel ? Normális esetleg ez ?
4 lepkéből 2 tökéletes 2 nagyon szar volt....
Az injektor felújításom óta nem nyúltam hozzá és most vettem észre hogy a 560eft amit fizettem a szerelőknek mennyire nem volt rendes munkáért adott pénz !!!!!!!!!!!!
A szívótorok 8 lefogató felső csavarjából 1 ketté van törve és beleszakadva a hengerfejbe !!! Szerencsére ki lehet műteni mert kilóg kb.4mm-ert. Valamint az alsó 5 lefogató csavar alatt ami van gumi csillapító az kettő alól HIÁNYZIK !!!!!!!!!
Hála az égnek hogy legalább a tömítések a helyükön voltak, de ezek a trógerek összeraknak így egy motort... és ennyit el mernek kérni amiből a munkadíj 100eft.....
Le kéne írni, kik voltak azok, hogy ezekhez a köcsögökhöz senki ne vigyen senki semmit....
ember84 Elküldve: 2013-11-30 20:01 320d Motor
ember84 írta:kbalint írta:ember84 írta:ember84 írta: Köszi mindenkinek,jó ha vannak hasznos tanácsok,tapasztalatok!Váltótartót 1 hónapja cseréltem,most ez jön.Mikor hideg a motor,alapjáraton picit jobban berezonálja a kasztnit,nem vészes,de gondolom új bakkal szuper lessz.
Automata 20 d-ről van szó,és amikor áthúzza az ember a váltót,D-be,vagy R-be,beremeg a motor,gondolom ez szintúgy motortartó lehet?Volt már valakinek ilyen?
Nekem is beremeg kicsit, de szerintem ez nem motortartó hiba. Kereken egy éve cseréltettem én is mindent. Azóta is csinálja és tuti hogy jók a tartók.
Megugrik a fordulat is hirtelen egy pillanatra kb. 1000-1100ig amikor áthúzza az ember P-ből D-be vagy akár R-be. de szinte mindegy honnan hová és hányszor, nálam mindig csinálja.
Nekem nem ugrik fel a fordulat,hanem lejjebb,ha D-be teszem,például,és egy pillanatra olyankor mintha nem menne minden henger rendesen,beremeg.
ember84 Elküldve: 2013-11-30 19:59 320d Motor
kbalint írta:ember84 írta:ember84 írta: Köszi mindenkinek,jó ha vannak hasznos tanácsok,tapasztalatok!Váltótartót 1 hónapja cseréltem,most ez jön.Mikor hideg a motor,alapjáraton picit jobban berezonálja a kasztnit,nem vészes,de gondolom új bakkal szuper lessz.
Automata 20 d-ről van szó,és amikor áthúzza az ember a váltót,D-be,vagy R-be,beremeg a motor,gondolom ez szintúgy motortartó lehet?Volt már valakinek ilyen?
Nekem is beremeg kicsit, de szerintem ez nem motortartó hiba. Kereken egy éve cseréltettem én is mindent. Azóta is csinálja és tuti hogy jók a tartók.
Megugrik a fordulat is hirtelen egy pillanatra kb. 1000-1100ig amikor áthúzza az ember P-ből D-be vagy akár R-be. de szinte mindegy honnan hová és hányszor, nálam mindig csinálja.
Nekem nem ugrik fel a fordulat,hanem lejjebb,ha D-be teszem,például,és egy pillanatra olyankor mintha nem menne minden henger rendesen,beremeg.
ember84 Elküldve: 2013-11-30 19:21 320d Motor
ember84 írta: Köszi mindenkinek,jó ha vannak hasznos tanácsok,tapasztalatok!Váltótartót 1 hónapja cseréltem,most ez jön.Mikor hideg a motor,alapjáraton picit jobban berezonálja a kasztnit,nem vészes,de gondolom új bakkal szuper lessz.
ember84 Elküldve: 2013-11-30 11:31 320d Motor
ember84 Elküldve: 2013-11-29 22:32 320d Motor
jlaci74 írta:kempelen írta:ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?
Vannak egyértelmű motortartó bakra utaló jelek, de ez egyáltalán nem jön be mindig. Néha csodálkozik az ember, hogy nem látszódnak a jelek és nincs külső elváltozás, mégis mennyivel másabb az új bak és csak levételkor derül ki hogy cserére érett, amikor már ketté esik a kezében.
Első jelek, ha a motor ránt leállításkor vagy koppanás hallatszik és ha alapjáraton is van bizonyos rezonancia. (feltéve, hogy tudjuk, nem a szíjtárcsa adja a hangot)
De igazából elég nehéz biztosra menni, mert a terhelés rajta van állandóan.
Ha kívülről látszik esetleg, hogy fényes, nedves olajszerű anyag rakódott rá le és kiszűrhető, hogy ez nem máshonnét ered, akkor a benne lévő kocsonyás, olajos trutyi adta meg magát, ami ráadásul irtózatosan büdös is.
De ez sem feltétel nélkül látszódik, van amikor már ketté van teljesen repedve, de száraz kívülről.
Éppen ezért egyetlen jó tanáccsal tudok szolgálni. Ha megvetted az autót és tudod hogy te még nem cserélted, akkor cseréld le. Biztos vagyok benne, hogy nem feleslegesen kidobott pénz.
Lájk !
ember84 Elküldve: 2013-11-29 22:31 320d Motor
jlaci74 írta:ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?
Ha szar akkor összeül, ami szemre látszik legalábbis ha megnézel egy hibátlant is látni fogod a különbséget.
Leállításnál koppan, alapjáraton sok rezonanciát átvisz a kasznira.
Terhelésre nagy az elmozdulása , behúzott kézifékkel próbálj előre és hátra elindulni, közben figyeld mekkorát emelkedik a motor.
ember84 Elküldve: 2013-11-29 20:19 320d Motor
ember84 Elküldve: 2013-11-20 23:17 Autómata váltó hibakód
anubisz írta:Pocses írta:anubisz írta:anubisz írta: Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?
Szoszi mo, mindenkinek botváltós a szekér? Látom az automatások se sűrűn ellenőrzik az olajat.
Hát sajna én nem tudom. Anno Astránál volt az a trükk, hogy imbuszkulcs L alak rövidebb részét dugtuk be a betöltő lyukon lefelé fordítva pont elérte a vége az olajszintet akkor volt jó. De ugye az nem BMW.
Vicc nem? szinte ösztönöznek a hanyagságra, mégis azt pofázzák minden váladékot nézni kell a kocsiba, de hogy, vagy ha beledugok valamit, honnan tudom, hogy az a szint jó,vagy nem,gondolnám az a jó szint,hogy addig kel tölteni mikor oldalt kicsordul a kis lukon, de lehet az meg már sok.
ember84 Elküldve: 2013-11-18 21:02 Kopog az eleje!!
SP_323i írta:anubisz írta:hancurozo írta:YELLOW írta:anubisz írta:jons írta:hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.
Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.
100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.
ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele
Nekem az van benne. (és ennyit már futott) Műszaki előtt néztem meg. Semmi baj vele, nem lóg. Cseréltem másnak is (neki 45e-t bírt)(de szerintem ezért az árért neki is megérte).
Én 90%-ban a 10-es úton használom. Télen a gyári 15" alufelnikkel (amivel eladták az autót új korában), nyáron 8x17" et35 225/45.
A kerékagy csapágy viszont most lett cserés. (még gyári volt)
A legjobbat akkor csinálnátok,ha elküldenétek a lengőkarokat Jlaci-nak,aztán visszakapnád kicserélt gömfejekkel,mondjuk Lemförder-el.
Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után
Az optimalt nem ismerem, mert eddig LEMFORDER volt a vas alatt. A jobb eleje 130eKm-et bírt a bal eleje még bírná, de gép szerint inkább cserés úgyhogy az csak 100eKm-t futott.
Viszont most volt lehetőségem Mayle HD-ket venni jó árban és fantasztikus élmény.
Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire megérezni a kocsi viselkedésén 4db gömbfejet, pedig korábban is márkás darab volt alatta, de a HD nagyonráver.
ja és fő vadász terület BP, de volt idő, amikor UA-ba kellett aszonyka miatt járni havonta és ügye ott se babapopsi állapotúak az utak...