ember84 fórum hozzászólásai

ember84 Elküldve: 2013-10-14 18:06 Motortartó gumibak

Hogyan tudom letesztelni,mennyire jó a mototrtartó?

ember84 Elküldve: 2013-10-10 19:53 Társalgó

YELLOW írta:
Sword írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
mmike írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/

Aki még nem olvasta volna...


ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünk az tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.

Nekem az első gondolatom az volt, hogy az érdi rossz körülmények között élő 'vállalkozó' nyilván azért vesz ilyen autót mert 1430-as fordulaton 92-vel szokott autózni. És nem azért hogy a pályán, úgy menjen el mellettem üvöltő motorral hogy a széllökés majdnem felborít
Plusz ki tudja mit kapott szegény autó már előzőleg...



szerinted aki ilyen autót vesz az azért veszi, hogy ne hajtsa? küldölfön pályákra járnak iylenekkel, ott mit kap? bírnia kellene akkor is. nem azért vesz valaki 500 lovas gépt mondjuk új áron 30 millába, hogy 90-nel autózgasson....


en elfogult rajongoként megjegyzem hogy nemrég arról irt a totalcar h 4 éves x5 nek szakadt el a lánc.. motor kuka... asszem 3.0 diesel volt


Fél éve vettem egy 2005 év végi 645ci-t 172e km-el. Azóta 18e km mentem vele. Az enyémben az ülések hibátlanok, sehol egy kopás kiülés.... Megkérdőjelezném azt is, hogy az említett M6-ban 92e km van. Plusz inkább gyakrabban cserélem a motorolajat mint amit a gyár előír (25e km). 10e kilométerenként lecserélem és ha netán szétmegy a motor, tudom nem én vagyok a hibás.


ha valaki rossz ruhában szálogat ki/be, akkor könnyen kikophat...


Minden jó szakember elmondja,hogy M-es motorba 10 ezrenként cserélni kell az olajat,és jót kell beletenni,ez a titka.

ember84 Elküldve: 2013-10-10 14:42 Autóvásárlás

Ha rám hallgatsz,veszel egy 535d-t,mert az megy!

ember84 Elküldve: 2013-10-09 19:06 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

hil írta:
ember84 írta: Sziasztok!
E46-hoz ülésfűtés lapot hol tudok venni?Mert betojt benne az érzékelő,és nem engedi bekapcsolni

Szia!
vsop14-nek van otthon vagy 10 darab. Szóltam neki majd fog keresni
hil



Köszi,rendes tőled!!!!

ember84 Elküldve: 2013-10-09 13:17 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Sziasztok!
E46-hoz ülésfűtés lapot hol tudok venni?Mert betojt benne az érzékelő,és nem engedi bekapcsolni

ember84 Elküldve: 2013-10-08 22:37 Felni csere

YELLOW írta:
ember84 írta: Akkor ezek szerint arra ne is szamitsak,hogy225os gumival,es 35 os et-vel ne rangassa,csakmert 205os gumival,47es et-vel nem teszi.ez utobbi a teli felnim,es 16 -os,nyari 17-es.


hát ne...
nekem még 195 ET47-es télinél is érezni egy picit, de tél után mikor visszarakom a nyárit, ami 225 ET40, hát egy 2-3 hétig izomláz van a karomban. ilyenkor érezni igazán a változást. aztán megszokom.


Es ha maradna a225/45 r17,csak az et 47lenne,akkor lehetne jo?

ember84 Elküldve: 2013-10-08 21:58 Felni csere

Akkor ezek szerint arra ne is szamitsak,hogy225os gumival,es 35 os et-vel ne rangassa,csakmert 205os gumival,47es et-vel nem teszi.ez utobbi a teli felnim,es 16 -os,nyari 17-es.

ember84 Elküldve: 2013-10-08 20:44 Felni csere

Kinek mi a velemenye?gyari 17 es alufelni et-je nem 35,ha jol tudom.ha 35 -os helyett a gyari et-jut tennem,kevesbe huznak a valyuk?e46-rol bszelunk.KI MIT GONDOL ERROL.?

ember84 Elküldve: 2013-10-05 15:41 Üzemanyag fogyasztás

zoliika írta:
ember84 írta: Pálya130,azon kivül 100-120,sokallom a fogyasztást,egy tankkal nem lehet megtenni 1000km-t!


Mekkorák a kerekek?Mivel aut. és 5 gang-os elképzelhető bááááár.....


17 coll,225/45 lehet esetleg légtömegmérő probléma?Semmi tünet nincs,élőadat olvasásnál viszont a mért air mass magas az elvárthoz képest,ezért rá gyanakszom,hogy csal.Amúgy minden ok az autóval.

ember84 Elküldve: 2013-10-04 21:14 Légtömegmérõ

zoli900 írta:
ember84 írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.

Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...





Ez érdekes,hogy élőadatnál a mért érték az elvárthoz képest nekem is mindig magasabb,kivétel alapjáraton.Amúgy semmi problémát nem észlelni,lehet hogy csal a mérő?De emiatt nem merek invesztálni egy újba!


Igen,de nálam alapjáraton is 40-45 ami már 3-szorosa az értéknek,én már csak erre tudok gondolni,már mindent átnéztek.
Kérdezz meg itt a fórumon olyanokat,akik nagyon vágják a légtöm.mérőt.Próbáld meg a lehúzásos módszert,de előbb érdeklődd tőlük körbe

ember84 Elküldve: 2013-10-04 21:10 Légtömegmérõ

zoli900 írta: Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.

Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...





Ez érdekes,hogy élőadatnál a mért érték az elvárthoz képest nekem is mindig magasabb,kivétel alapjáraton.Amúgy semmi problémát nem észlelni,lehet hogy csal a mérő?De emiatt nem merek invesztálni egy újba!

ember84 Elküldve: 2013-10-04 21:05 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
bomos535 írta:
Szia! Kuplungmester.hu a legjobb a piacon!


és csak dízelhez van? mert egy benyásat sem látok, pedig a realoem, az enyémhez kettős tömegűt hoz. vagy valamelyik dízelével megegyezik? csak kíváncsiságból kérdezem.



Nem lehet kiváltani sima lendkerékre?Azt hiszem a Valeo gyárt kiváltó lendkerekeket.

ember84 Elküldve: 2013-10-04 21:03 Társalgó

A gyári az a GYÁRI.

ember84 Elküldve: 2013-10-04 15:44 Üzemanyag fogyasztás

Pálya130,azon kivül 100-120,sokallom a fogyasztást,egy tankkal nem lehet megtenni 1000km-t!

ember84 Elküldve: 2013-10-04 14:05 Üzemanyag fogyasztás

e46 20d automata fogyasztására mik a tapasztalatok?Én 6.5-öt számolok,vegyes,illetve pálya használatnál is.Másoknak is hasonló?