PallaszE60530DA írta:
ember84 írta:
PallaszE60530DA írta:
Helló!
2005ös 530D automata gépállatom van...
Hogy e60/e60LCI azt nem tudom, nemrég vettem még nem tudom mi a kettő között a különbség...
A lényeg, hogy szeretném a pillangó szelepeket kiherélni belőle...
A kérdésem, hogy találtam dugót, de nem tudom melyiket válasszam:
Van a fekete és az alumínium dugó???
http://www.ebay.com/itm/Set-of...232938c782
Mind a kettőből van több méret:
22mm-es
32mm-es
33mm-es
http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/6-x-BM...20cc89f956
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Szeva!
Legolcsóbban úgy jársz,ha leveszed a szívócsonkot,megnézed milyen csavar megy bele,azzal menetrögzítővel ledugózod.Filléres megoldás,és jó.Vagy úgy csinálsz,mint márkaszervízekbe,bizonyos km után új szívócsonk,abból nem esik ki a flap.De ez a drága megoldás!
Én azt értem, hogy az az olcsóbb megoldás...
Nem tudom ezek a pillangószelepek mekkora hőhatásnak vannak kitéve, valószínűleg nem túl nagynak, ha műanyag lapkák vannak benne...
Viszont csak fűti alulról a motor és a két különböző fém a hő hatására másképp tágul, nem tudom ez mennyire okozhat benne problémát...
Valamint nem tudom, mekkora csavarral kellene helyettesíteni, mert van aki az 5*10es van aki az 5*15ös és van aki a 6*15ös csavart írta a forumon...
Köszi segítséged előre is!
Nem műanyag lapkák vannak,hanem fém,vedd ki,és késsz,ha leveszed a csonkot és kiszeded,meglátod mekkora csavar kéne,ha nem vagy múszaki beállítotságu,csináltasd meg valakivel,nem nehéz!Nem okoz problémát,amíg le nem törik.Annyi szerepe van,hogy kicsi terhelésnél változtat a levbegő áramlásán,javít a károsanyag kibocsátáson,ez számodra semmi.Dobd ki őket,ha nem akarsz venni másikat 200 ezerért.