ember84 Elküldve: 2013-04-04 22:47 Mi lehet a baj?
ember84 Elküldve: 2013-04-02 09:36 Társalgó
lalada írta:ember84 írta: Szép reggelt!
Ki tudja,facelift 46-on hogy kell,ledurrantani az oldalsó indexbúrát?Kosssz
képek segíthetnek:
ember84 Elküldve: 2013-03-30 23:02 Car key memory
Fortysix írta:ember84 írta:szotakdavid írta:Fortysix írta:YELLOW írta:Fortysix írta: Sziasztok.
Van arra lehetőség, hogy magam módosítsam a CKM-t? Mi kell hozzá? Valami program és egy diag kábel? Mennyire bonyolult? Érdemes nekiállni?
van lehetőség. kábel progi laptop. a nececs része a progit feltenni, ami nem olyan egyszerű. ha nem van elég türelmed, meg időd, akkor ne kezdj bele
Köszi
Türelmem az van, inkább elb*szni nem akarok semmit. Miért necces feltenni és milyen progi kell hozzá?
"Kábelnek" valami ilyen: http://auto-motor.vatera.hu/sz...ooth%201ft megfelel?
Vagy találtam ilyet is http://racing-bazar.hu/egyeb/s...ncs_expert
de ennyiért inkább csinálja a szerelő....
A második kell hozzá,és inkább nézz körül ebay-n nekem nem volt összesen 7000ft
Ne vagyél drágát,vettem,szar volt!Visszaküldtem,vettem vag-com kábelt,két láb átforrasztva,és tökéletes,6-7 ezer itthoni oldalakon!
Na akkor fasza Köszönöm.
Ti milyen programot használtok hozzá?
ember84 Elküldve: 2013-03-30 21:39 320d turbó hiba
kecsurobi írta:Last_Scout írta:kecsurobi írta:kecsurobi írta:Last_Scout írta:kecsurobi írta:Last_Scout írta:JanoE46 írta:bmw320d4 írta:JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.
Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.
Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..
Gépre vele!
Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája
Szervusz!
Tudom régen volt már, és nem is pont olyan autóm van, de érdekelne sikerült-e megoldás találni a problémára, mert nekem kísértetiesen hasonló gondom van egy E46 320d-vel (150le) viszont nem egyfolytában, csak néha, illetve egyre gyakrabban. Főleg ha emelkedőn megyek, megszűnik az erő, nem is tudok 120 fölé gyorsulni nagyon. De amúgy nem füstöl, nem sípol, nem csörög, semmi nincsen, csak nem megy.. Aztán egyszercsak gondol egyet, és meglódul, ahogy azt kell/kellene neki. Én is a turbó hibájára gyanakodtam, de akkor ezek szerint lehet, hogy nem ott van a gond.
lehet turbó nyomás szabályzó szeleppel van gond.cseréld meg az egéer szelepével és ha megjavul akkor az kell kicserélni
http://nyugatiautobonto.hu/por..._orig1.jpg
Erről lenne szó igaz? Ezt nagyjából hol találom? És konkrétan mit kell felcserélni? Levegő csöveket, vagy csatlakozót?
eböl kető van egy az egernél egy a turbonál.ami az egr nél van azt rakd a turboéhoz és hát ha megváltozik nekem is meg kell majd cserélni mert nekem is szokta csinálni hogy elmegy az ereje inkább meleg motornál érzem hogy elkezd huzni utána megtorpan majd megint megy
néz be a turbos forumba ott leírják mi hol van
Köszi! Este kiokosítom magam, és holnap megpróbálom kicserélni, ha nagyon nem találom, vagy úgy érzem, hogy jobb ha nem nyúlok bele, akkor majd keresek valami szakembert.
majd írj hogy mitöl oldodot meg vagy mi lett a változás hogy átcserélted
ember84 Elküldve: 2013-03-30 21:37 Car key memory
szotakdavid írta:Fortysix írta:YELLOW írta:Fortysix írta: Sziasztok.
Van arra lehetőség, hogy magam módosítsam a CKM-t? Mi kell hozzá? Valami program és egy diag kábel? Mennyire bonyolult? Érdemes nekiállni?
van lehetőség. kábel progi laptop. a nececs része a progit feltenni, ami nem olyan egyszerű. ha nem van elég türelmed, meg időd, akkor ne kezdj bele
Köszi
Türelmem az van, inkább elb*szni nem akarok semmit. Miért necces feltenni és milyen progi kell hozzá?
"Kábelnek" valami ilyen: http://auto-motor.vatera.hu/sz...ooth%201ft megfelel?
Vagy találtam ilyet is http://racing-bazar.hu/egyeb/s...ncs_expert
de ennyiért inkább csinálja a szerelő....
A második kell hozzá,és inkább nézz körül ebay-n nekem nem volt összesen 7000ft
ember84 Elküldve: 2013-03-30 21:34 Féktárcsa és fékbetét
YELLOW írta:Danibattya írta: Sziasztok,
azt szeretném kérdezni , hogy mintha régebben írta volna valaki hogy az új tárcsákat elkülditek valahova és ott valamilyen bevonattal ellátják és tovább tart a tárcsa?! Remélem nem mondok hülyeség Köszi
Dani
neeem.... lefagyasztják űrhőfokra
ember84 Elküldve: 2013-03-29 13:52 Egr szelep
Tano írta:ember84 írta: Szevasztok
Ha rosszaz egr szelepem,lehet az air ass ertek tul magas az elvarthoz kepest?mert nekem az.es ha lehuzom a vakuumcsovet'ugyanaz,mint nelkule,diag ertekileg is,vakuum jon a szelephez.szerintetek?kossz
Hi!
Ment a privátban a válasz.
ember84 Elküldve: 2013-03-28 23:28 Egr szelep
ember84 Elküldve: 2013-03-28 23:28 Egr szelep
ember84 Elküldve: 2013-03-26 10:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Tano írta:ember84 írta: Sziasztok!
Megkérek minden kedves,segítőkész fórumozót,aki ért a diaghoz,hogy segítsen!Van pár kép a galériámba,ezek a hibák mit jelentenek pontosan!Előre is köszönom a segítőkészséget!
No lássuk:
A kisegítő fűtésedre vonatkózóak két dolgot jelenthetnek.
A 43F1 az aktiválásának a testzárlatát jelenti, tehát nézd meg a kábeleket/csatlakozókat ami megy hozzá.
A 4AB2 a fűtőn belüli túl nagy hőmérsékletet jelenti, ezért azt kikapcsolja a DDE. Viszont ebben az esetben automatikusan beírja a 43F1 hibakódot is. Tehát ha a túlmelegedéssel van gond, akkor a vezeték zárlatos hibakódot figyelmen kívül hagyhatod.
Viszont ha mindkét hiba egyszerre állt fent, akkor a zárlattal kapcsolatosat kell figyelembe venni.
A világításos dolgok.
Az első terhelésérzékelőnek a testzárlatára panaszkodott, már nincs jelen. Kontakt hiba lehetett, vagy valami beázás. Lehet egy kis takarítás segít neki, hogy ne forduljon elő újra.
A fényszóró magasságállítómotor rossz. Műkodnek?
A harmadik pedig túl nagy feszültséget ír. Szerintem a trafód szarakodik.
ember84 Elküldve: 2013-03-25 21:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
ember84 Elküldve: 2013-03-25 15:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
ember84 Elküldve: 2013-03-25 15:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó