enrique80 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

enrique80 Elküldve: 2016-11-11 13:45 kopogó/kattogó hang

enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.


nem viccnek.
akkor viszont érdekes.
azért kopog, mert nincs meg az olajnyomás, ergó nem keni a hidrotőkéket sem. ezért világít a nyomáslámpa is.
ez pedig vagy sűrű olajtól lehet (lehet 5w, ha esetleg mégsem az volt a dobozban), vagy ha gyengélkedik az olajpumpa, olajszűrőház probléma is lehet, vagy hajtókarcsapágy. de annak melegen is lenne gondja. tehát ezt kizárnám.


Mindig ez az olaj ment bele, szervizben cserelve, ami talan kizarja azt hogy kamu az olaj, de igazad van sosem lehet tudni. Viszont en is az olajpumpara gyanakszom, de akkor annak menet kozben is lenne gondja vagy lehet tevedek. olajszivargas nincs se motoron, se a szurohaznal, viszont csak reggel hidegen csinalja igy el se tudom vinni, hogy tessek itt a hiba...ha olajnyomas bajok vannak azt vhol a computer is kene tarolja vagy nem? Bar hibakod nincs semmi


lehet még csak kezd haldoklani a pumpa, és már ha kicsit dermedtebb az olaj, akkor nem bír vele.


Hat ha melegebb a reggel is csinalja, azt vettem eszre, tehat ezert nem tudom, hogy mi a szar van, esetleg meg akkor az olajpumpat is kicsereljuk hatha megoldodik, de mindenesetre erdekes.


Koszi a tanacsokat, remeljuk megoldodik!

enrique80 Elküldve: 2016-11-11 13:41 kopogó/kattogó hang

YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.


nem viccnek.
akkor viszont érdekes.
azért kopog, mert nincs meg az olajnyomás, ergó nem keni a hidrotőkéket sem. ezért világít a nyomáslámpa is.
ez pedig vagy sűrű olajtól lehet (lehet 5w, ha esetleg mégsem az volt a dobozban), vagy ha gyengélkedik az olajpumpa, olajszűrőház probléma is lehet, vagy hajtókarcsapágy. de annak melegen is lenne gondja. tehát ezt kizárnám.


Mindig ez az olaj ment bele, szervizben cserelve, ami talan kizarja azt hogy kamu az olaj, de igazad van sosem lehet tudni. Viszont en is az olajpumpara gyanakszom, de akkor annak menet kozben is lenne gondja vagy lehet tevedek. olajszivargas nincs se motoron, se a szurohaznal, viszont csak reggel hidegen csinalja igy el se tudom vinni, hogy tessek itt a hiba...ha olajnyomas bajok vannak azt vhol a computer is kene tarolja vagy nem? Bar hibakod nincs semmi


lehet még csak kezd haldoklani a pumpa, és már ha kicsit dermedtebb az olaj, akkor nem bír vele.


Hat ha melegebb a reggel is csinalja, azt vettem eszre, tehat ezert nem tudom, hogy mi a szar van, esetleg meg akkor az olajpumpat is kicsereljuk hatha megoldodik, de mindenesetre erdekes.

enrique80 Elküldve: 2016-11-11 13:36 kopogó/kattogó hang

YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.


nem viccnek.
akkor viszont érdekes.
azért kopog, mert nincs meg az olajnyomás, ergó nem keni a hidrotőkéket sem. ezért világít a nyomáslámpa is.
ez pedig vagy sűrű olajtól lehet (lehet 5w, ha esetleg mégsem az volt a dobozban), vagy ha gyengélkedik az olajpumpa, olajszűrőház probléma is lehet, vagy hajtókarcsapágy. de annak melegen is lenne gondja. tehát ezt kizárnám.


Mindig ez az olaj ment bele, szervizben cserelve, ami talan kizarja azt hogy kamu az olaj, de igazad van sosem lehet tudni. Viszont en is az olajpumpara gyanakszom, de akkor annak menet kozben is lenne gondja vagy lehet tevedek. olajszivargas nincs se motoron, se a szurohaznal, viszont csak reggel hidegen csinalja igy el se tudom vinni, hogy tessek itt a hiba...ha olajnyomas bajok vannak azt vhol a computer is kene tarolja vagy nem? Bar hibakod nincs semmi

enrique80 Elküldve: 2016-11-11 13:23 kopogó/kattogó hang

YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.

enrique80 Elküldve: 2016-11-11 12:54 kopogó/kattogó hang

Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik

enrique80 Elküldve: 2013-02-12 08:45 Ablaktörlõ

ignasow írta:
Tano írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok. Találkozott már valaki, hasonlóval? a lényeg, hogy az ablaktörlő egyszer csak leáll majd amikor úgy gondolja újra indul, esetleg beázás lehet? Most, hogy bejöttek az esős idők eléggé égető a kérdés, mielőtt összetöröm a kocsit ha valaki tud segíteni azt megköszönném.


van benne eső szenzor? ha igen, akkor azt lehet kalibrálni.
ha nincs, akkor is van az ablaktörlő karon (kormánynál) egy tekerős lehetőség, azt állítsd el valamelyik irányba amerre lehet.


Nincs esőszenzor, de semmire sem reagál, bárhová kapcsolok tempo potit tekergetem semmi aztán egyszercsak elindul és megy egy darabig, még esőben is. Ezért is zárnám ki a beázást de más ötletem meg nincs. Van esetleg relé amit ki lehet ilyenkor cserélni?


Nagy valószínűséggel az ablaktörlő reléje rakoncátlankodik. Régebben nekem is volt hasonló problémám. Megállt a törlés, csak az autó újraindítása után működött még ideig óráig. A relé cseréje nekem megoldotta ezt a problémát. A motortérben a motorvezérlő dobozában találod.


Köszi az infót. Hétvégén kicserélem.


Nekem is hasonló a problémám, csak azzal a különbséggel, hogy megállt és ennyi nem megy. Állíthatom a kart bárhová, illetve tekergethetem a szabályzót is, de semmi,, esőérzékelő nincs. motor nem szorult meg mert kézzel lehet forgatni. Biztosítékokat is néztem, de semmi nincs kimenve. Hátul szépen megy a törlés a karral, elől spricni is megy csak a törlés nem. Mi lehet a gond? Relé? bár akkor semmit sem csinálna nem? Nem tudom mi a fax van, de jó volna rájönni, mert esik az eső...

köszi a segítséget előre is!

enrique80 Elküldve: 2013-02-11 09:05 hátsó ablaktörlő

Reggelt mindenkinek!

Ma reggel picit hideg volt kb. -10 :S, kicsit járattam a gépet, hogy melegedjen, na mondom akkor ablak törlés, nem volt rajta hó csak pára, sajnos a lapátok le voltak ragadva és megindult egy picit, és annyi azóta semmi, meg se mozdul... spricni megy... vajon mi lehet a gond? azóta nem megy, beállhatott a motor? vagy relé esetleg? S.O.S. kéne a help, mert megint jön a hó sajnos Vagy irány a villamosságszerelő?

köszi: E

HOPPÁ!!! MOST NÉZEM HOGY ROSSZ HELYRE TETTEM a hozzászólásom, BOCSI
Nekem az első törlőkkel van baj .





enrique80 Elküldve: 2012-11-29 20:41 Motorgenerál!

Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


abban nem 200ezer van akkor.
főtengely szimering, szelepszár szimering csere. jobb esetben gyűrűsor csere, vagy a henger fal megmunkálása is. na de 200ezernél ez hihetetlen volna.


szerk.: hűtővized tiszta?


Azt nemtom, de megnézzük... miért? Abból mi derül ki?



ha a kipuff gáz szináből nem látszik, akkor nem kell motorgenerál.
ha a hűtővíz habos, zavaros olajos, akkor hengerfejes az autó. jobb esetben csak tömítés csere, ha nem, akkor blokk, hengerfej, stb csere.


Ok, köszi, akkor megnézzük!


Ha kopott lenne és azért enné az olajat, akkor kéken füstölne,nem kicsit. Nekem is ugyanilyen van kb 190E km-el 316Ti 2003évj., de egyáltalán nem füstöl, kéken meg főleg nem. Nekem vszínű a hátsó szimmeringnél folyik az olaj, mert látszik alul a váltón is, de még nem volt időm alámászni kicserélni. szerintem nálad szelepszár lesz, vagy gyűrűtörés esetleg és megeszi az olajadat, de annak hallanád a hangját és nem menne valami jól, és a fogyasztás is megnőne szerintem, de 200ezernél nem kellene még a motorgenerálon gondolkodni. Nézd meg a vizet, meg a füstöt, hogy milyen, illetve van-e. viszont ha a vízben van az olaj akkor melegedni kéne neki, ha jól gondolom, de lehet, hogy tévedek.

enrique80 Elküldve: 2012-09-28 06:52 Egyenetlen alapjárat

brutus20 írta:
YELLOW írta:
brutus20 írta:
enrique80 írta: Üdv,

Nekem olyan gondom lenne, hogy mikor indítok nem mindig indul rendesen, olyan hangja van, mintha 3 vagy kevesebb henger menne, gyújtás le indítás másodszor rendesen elindul. Nem értem, gondoltam már valami jeladóra is, de hidegen-melegen csinálja, de akkor se mindig. Nem hinném, hogy szivattyú gondja lenne, mert ha várok vele, hogy felnyomja, vagy kétszer teszem gyújtásra és utána indítok, akkor is csinálja, de nem rendszeres, ha lerúgom, vagy nyugisan kocsizok, nem dadog, nem rángat, szépen megy. hibát nem ír a computer...

Szerintetek?
Köszi előre is
1.8i benzines motor


Gyenge akksi miatt is csinálhat ilyet...és akkor nem is lesz hibakód.


szerintem az hülyeség... ha már be tud indulni, és indítózásnál nem erőlködik, akkor nem hiszem.


Én csak végfelhasználó vagyok, de ezt tapasztalatból írtam. A szar akksi tud ilyet produkálni, beindul az autó, de nem megy mindegyik henger, utána le is áll vagy célszerű leállítani. Ilyenkor nincs hibakód, és csinálhatja hidegen-melegen egyaránt.

Amúgy lehet nem iyen bagatell gond lesz, de érdemes lenne beméretni, utána gondolkodni tovább.


Az akksi jó És teker is mint a marha van még tippetek esetleg?


enrique80 Elküldve: 2012-09-24 13:36 BMW autókulcs

vivaladiesel írta:
ateszka86 írta: Sziasztok. Rombusz kulcsom van,az egyik az zárja, nyitja a kocsit, a másikat akrtam használatba venni,de az nem nyit és nem zár... kipróbáltam ezt a tanítási módszert amit írtatok,de nem reagált rá. Szerintetek mi lehet a baja? vagy mivel próbálkozzam?
Előre is köszi a segítséget.


Ha rombusz kulcs akkor van benne egy kis akkumulátor. Elképzelhető, hogy azt kell cserélned. (ha nem reagál semmire)


NEm biztos, hogy az akksinak van baja, be kell tanítani az egyiket majd 10 másodpercen belül a másikat és mind a kettő menni fog, persze ha az akku nyiffant ki akkor segítség nincs, illetve ki kell cserelni az akksit, ami kb 3-4ezer pénz .

enrique80 Elküldve: 2012-09-23 22:28 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
enrique80 írta: Üdv,

Nekem olyan gondom lenne, hogy mikor indítok nem mindig indul rendesen, olyan hangja van, mintha 3 vagy kevesebb henger menne, gyújtás le indítás másodszor rendesen elindul. Nem értem, gondoltam már valami jeladóra is, de hidegen-melegen csinálja, de akkor se mindig. Nem hinném, hogy szivattyú gondja lenne, mert ha várok vele, hogy felnyomja, vagy kétszer teszem gyújtásra és utána indítok, akkor is csinálja, de nem rendszeres, ha lerúgom, vagy nyugisan kocsizok, nem dadog, nem rángat, szépen megy. hibát nem ír a computer...

Szerintetek?
Köszi előre is
1.8i benzines motor



nekem 2x csinálta, hogy indulásnál, 3 hengerrel indult, harmadiknál trafó behalt.
ha arra gondolsz, hogy morgósabban indul el, az nem gáz, már ha utána kisimul a járás.
ha 3 hengeresen indul el, azt érezni fogod, billegni fog a fordulat, és zakatolva járni.


Nálam már nem először csinálta, és csinálja azóta is, és nem áll be vagy a hogy írtad nem simul ki sajna, de ezutáni indításkor simán elindul. Szóval nem egészen értem a dolgot. Hogy lehet a trafókat kimérni? Gyertya gond nem lehet? Bár mint mondtam indításnál van gond, máskor nincs ugrik, húz, akár leszabályzásig is, lassan is lehet vele menni nem rángat egyenletes a járás... szóval nem tudom, lehet a kövi hétvégén szétkapom, hogy megnézzem mi van a trafóknál, más ötletem nincs, a Computer meg mélyen hallgat a hibáról , köszi a válaszod azért

enrique80 Elküldve: 2012-09-23 09:34 Egyenetlen alapjárat

Üdv,

Nekem olyan gondom lenne, hogy mikor indítok nem mindig indul rendesen, olyan hangja van, mintha 3 vagy kevesebb henger menne, gyújtás le indítás másodszor rendesen elindul. Nem értem, gondoltam már valami jeladóra is, de hidegen-melegen csinálja, de akkor se mindig. Nem hinném, hogy szivattyú gondja lenne, mert ha várok vele, hogy felnyomja, vagy kétszer teszem gyújtásra és utána indítok, akkor is csinálja, de nem rendszeres, ha lerúgom, vagy nyugisan kocsizok, nem dadog, nem rángat, szépen megy. hibát nem ír a computer...

Szerintetek?
Köszi előre is
1.8i benzines motor

enrique80 Elküldve: 2012-09-21 14:29 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!

Nemrég vettem egy E46 316Ti compactot 1.8i motoros, olyan bajom van, hogy a hőfokmérő a műszerfalon 1x-2x mutatott azóta semmi , a computer viszont írj a normális hőmérsékletet, ami 94-105 között ingadozik, hosszú távon beáll 105re és nem mozdul, nem hengerfejes, fűt rendesen ezekből gondolva termosztát baja sem lehet gondolom én, a leírtak szerint a gomba is jó, illetve nem vagyok benne biztos, hogy 1 gomba van-e benne . viszont a másik gond az, hogy ha a műszerfal tesztet csinálok akkor csak a hőfokmérő mutatója nem mozdul, de a piros lámpa felgyullad, tehát áramot kap az a műszer. Szétszedtem a műszerfalat is, amennyire lehet, de azon kívül, hogy kicsit mintha akadna a mutató a többihez képest, nem veszek észre semmit... Ha valaki tud segítsen, hogy mi lehet a baja. Enélkül megy ugyan az autó, de jobb a békesség, mielőtt megfőzöm, vagy valami nagyobb gondja lesz

Köszi:
Erik

enrique80 Elküldve: 2012-09-17 19:30 Motorolaj

Üdv mindenki!

Segítséget kérnék, hogy milyen olajat tegyek a Bömbimbe? (E46 compact 2003 1.8i)
Ha valaki úgy gondolná, hogy hülye kérdés ... kb 2 hónapja vettem a kocsit és a neten mindenki mást ír, azt hallottam a Q8 nem rossz, de mittomén

Köszönöm a segítséget előre is!


enrique80 Elküldve: 2012-08-29 18:19 biztosítéktábla...

kempelen írta:
enrique80 írta: Üdv!

Kérdésem az lenne, hogy valami miatt nem tudom állítani az elektromos tükröt, melyik lenne az ő biztosítéka?Az autó E46 compact '2003 amiről szó van.nem hiszem, hogy mindkettőnél kábelszakadás lenne egyszerre. Esetleg az is nagy segítség lenne, ha valaki be tudna linkelni egy biztitábla leírást, hogy melyik bizti micsoda.

köszi előre is a segítséget!

Erik




31(5A) és 57(5A) számú biztosítékok



KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!
« előző12következő »