fandor fórum hozzászólásai

fandor Elküldve: 2012-12-09 10:47 Termosztát

YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok!

2000, 320i mennyi idő alatt melegszik Nektek üzemhőfokra ???


attól függ hogyan mész vele, nem perc kérdése. de kb 5-10km és beáll. városban ahol nem pörög ott lassabban.


Úgy érzem egy kicsit lassan melegszik, tegnap mentem egy kört 7 km et egész pontosan(teljesen nyugis tepoban), a titkos menüben néztem a hőfokot és 58 c nél állt amikor le álltam a 7 km végén még alapjáraton is járt 1-2 percet mindezt úgyhogy hogy már van egy karton a hűtő előtt, és a fűtés nem ment ha rá adom egyből esik vissza szemmel láthatóan a hőfok amúgy fel melegszik, beszokott állni a mutató középre csak nagyon lassúnak érzem.

fandor Elküldve: 2012-12-08 17:53 Termosztát

Sziasztok!

2000, 320i mennyi idő alatt melegszik Nektek üzemhőfokra ???

fandor Elküldve: 2012-12-07 22:03 Segítsetek!

fandor Elküldve: 2012-12-07 18:39 Segítsetek!

anubisz írta:
fandor írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.


Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.


Okés akkor utána járok hogy működik e a jeladó. Ha igen akkor megyünk tovább.
Köszönöm a segitséget



Egyébként neked ezek a leállások hogy jelentkeztek, csak amikor alapjáratról indultál vagy menet közben is, mert most hogy gondolkozok elég sokszor előfordul hogy lefullad az autó indulás közben, de eddig azt gondoltam én vagy balfasz vagy szokni kell az autó vagy mit tudom én.....



Úgy, hogy minden rendbe, megálltam egy piros lámpánál, mikor zöldre váltott ráléptem a gázra és le állt, újra indítottam és minden rendbe. Rossz adatot küldött a jeladó. Be is írja egyből a hibát. De volt, hogy mentem a kocsival, pontkanyar volt, és alig bírtam bevenni, mert leállt közbe az autó, elment a szervó, minden. Csak lassan mentem, de épp elég. Az enyém automata, úgyhogy nem azért fulladtam le mert nem bírtam kuplungolni.
Csalóka, eleinte ritkán jelentkezik. Nekem már volt ilyen, akkor a másik fosta le magát.


Ezzel az autóval fulladtam le a legtöbbet az öcsém is elszokta vinni és ő is mondta hogy lefulladt vele, nem rég óta van nálam előtte ugyan ez volt e36 vanos nélkül és azzal nem fulladoztam meg semelyik másikkal persze azért előfordul az emberrel, mondjuk ez a p0340 -es kód nem volt, de azért utána nézetek ennek a jeladónak.

fandor Elküldve: 2012-12-07 18:18 Segítsetek!

fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.


Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.


Okés akkor utána járok hogy működik e a jeladó. Ha igen akkor megyünk tovább.
Köszönöm a segitséget



Egyébként neked ezek a leállások hogy jelentkeztek, csak amikor alapjáratról indultál vagy menet közben is, mert most hogy gondolkozok elég sokszor előfordul hogy lefullad az autó indulás közben, de eddig azt gondoltam én vagy balfasz vagy szokni kell az autó vagy mit tudom én.....

fandor Elküldve: 2012-12-07 18:02 Vanos

anubisz írta:
fandor írta: Engem konkrétan a VANOS on lévő 2 kis "motor" érdekelnek elvileg ezek állitják az egységet.Mi ennek a pontos neve hibás, működése milyen jeleket produkál ?
Hibakód olvasó azt irja hogy a kipufogó oldali rossz.


Az mágnes szelep, azon olaj megy keresztül. Előbb linkeltem a robbantott rajzot. El tömődhet, esetleg beszarhat.
A 2 es.
http://static.bmwfans.info/ima...UwX3A=.png

amúgy a 2 ennyi :
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
a 4 es meg ennyi:
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

De azt így nem fogod megmondani, hogy a szelep rossz? vagy esetleg a jeladó.

Lehet csak ki kel venni, megmozgatni, megtakarítani, mert felragadt. Te ne kezdj neki, a szakszervizbe is jelölést raktak rá, hogy pont ugyan abba a pozícióba tekerjék vissza. Különben szarul fog menni a vanos.
A jeladód meg ennyi, úgy hogy nem mindegy mit cserélsz.
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx


Néztem ma ezt a rajzot és nem értem a másik mágnes szelep miért hiányzik róla

fandor Elküldve: 2012-12-07 18:01 Segítsetek!

anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.


Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.


Okés akkor utána járok hogy működik e a jeladó. Ha igen akkor megyünk tovább.
Köszönöm a segitséget

fandor Elküldve: 2012-12-07 17:51 Segítsetek!

anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.

fandor Elküldve: 2012-12-07 16:24 Segítsetek!

fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/


Hali!

Most voltam egy ismerősnél és kiolvasta a hibatárat.Betárolta elvileg azt is amikor levettem.A szonda müködik illetve törlés után nem dobta viszza a hibát.Törlés után mentem egy nagy kört utána olvasás ujra és nem jelezi a szondákat.
Viszont van egy hiba kód 12 es számú kipufogó vezérmű tengely visszajelző ha jól emlékszem.
Hol tudok teljes hibakód listát tölteni ?
Mi e a 12 es hibakód ha tudja vki vagyis mit jelenet ?


Hát olyat nem tudok, hogy 12-es. Annak van valami eredeti kódja.Itt van egy pár oldal, de ha be írod a keresőbe a kódot, dob rá a google vagy 500 találatot.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/bmw/
http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm

Google crome keresőbe beírod a hibakódot, és kapsz egy csomó oldalt, leírást, hogy mit jelent, és lehetséges okokat, le is fordítja a Crome böngésző.
Ha a vezérmű tengely jeladód rossz azt cseréld, mert le fog állni a kocsid, és nem fog indulni melegen, össze, vissza.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/


Hát nem tudom milyen program volt ez csak annyit irt 12 mert láttam.És igy volt forditva "kipufogóm főtengely érzékelő" nem a VANOS állitó "motorját" jelöli ???


Nah most nézem azok között amit linkeltél.Ebben a 0012 ezu az ezt irta http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm

fandor Elküldve: 2012-12-07 16:21 Segítsetek!

anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/


Hali!

Most voltam egy ismerősnél és kiolvasta a hibatárat.Betárolta elvileg azt is amikor levettem.A szonda müködik illetve törlés után nem dobta viszza a hibát.Törlés után mentem egy nagy kört utána olvasás ujra és nem jelezi a szondákat.
Viszont van egy hiba kód 12 es számú kipufogó vezérmű tengely visszajelző ha jól emlékszem.
Hol tudok teljes hibakód listát tölteni ?
Mi e a 12 es hibakód ha tudja vki vagyis mit jelenet ?


Hát olyat nem tudok, hogy 12-es. Annak van valami eredeti kódja.Itt van egy pár oldal, de ha be írod a keresőbe a kódot, dob rá a google vagy 500 találatot.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/bmw/
http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm

Google crome keresőbe beírod a hibakódot, és kapsz egy csomó oldalt, leírást, hogy mit jelent, és lehetséges okokat, le is fordítja a Crome böngésző.
Ha a vezérmű tengely jeladód rossz azt cseréld, mert le fog állni a kocsid, és nem fog indulni melegen, össze, vissza.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/


Hát nem tudom milyen program volt ez csak annyit irt 12 mert láttam.És igy volt forditva "kipufogóm főtengely érzékelő" nem a VANOS állitó "motorját" jelöli ???

fandor Elküldve: 2012-12-07 15:59 Vanos

Engem konkrétan a VANOS on lévő 2 kis "motor" érdekelnek elvileg ezek állitják az egységet.Mi ennek a pontos neve hibás, működése milyen jeleket produkál ?
Hibakód olvasó azt irja hogy a kipufogó oldali rossz.

fandor Elküldve: 2012-12-07 13:59 Segítsetek!

anubisz írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/


Hali!

Most voltam egy ismerősnél és kiolvasta a hibatárat.Betárolta elvileg azt is amikor levettem.A szonda müködik illetve törlés után nem dobta viszza a hibát.Törlés után mentem egy nagy kört utána olvasás ujra és nem jelezi a szondákat.
Viszont van egy hiba kód 12 es számú kipufogó vezérmű tengely visszajelző ha jól emlékszem.
Hol tudok teljes hibakód listát tölteni ?
Mi e a 12 es hibakód ha tudja vki vagyis mit jelenet ?

fandor Elküldve: 2012-12-06 18:48 Termosztát

anubisz írta:
fandor írta: Hello!

E46 320i hez lehet venni termosztátot ház nélkül ?


Nem. Nem is tudom, hogy egyáltalán E46 típusba van e külön, én még nem láttam, de lehet némely típusnál van.


Köszi

fandor Elküldve: 2012-12-06 18:40 Termosztát

Hello!

E46 320i hez lehet venni termosztátot ház nélkül ?

fandor Elküldve: 2012-12-06 18:04 Segítsetek!

Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi