fandor fórum hozzászólásai
« előző123következő »

fandor Elküldve: 2012-04-04 17:25 Kuplung__

YELLOW írta:
Coyote írta:
fandor írta: Sziasztok!

Két napja reggel bepattantam az autóba hogy indulok, erre a kuplung pedál ellenállás nélkül a padlóig esett.
Mondanom sem kell szomorúan tudatosult bennem, hogy ez kuplung probléma lesz és nyúlhatok a zsebembe.....
Nah, de tegnap volt itt a szerelőm és megnézte az autót. Azzal váltunk el hogy töltsem fel maximumig a fék folyadék tartályt mert kevés benne az olaj.
Nem nagyon biztam benne hogy ennyire egyszeru lesz a megoldás.Ma vettem fék olajat bele öntöttem és láss csodát működik !!!
Ma még rá néz majd az aknában mert nagyon gyengén csöpög az olaj.
Gondoltam megosztom veletek hát ha nektek is lesz hasonló problémátok.
Szép napot !!!


Ha nincs elég fékfolyadék akkor a kuplung esik be, nem a fék? Ez nekem új, valaki mesélje el hogy van ez.


ha jól mondom akkor a fékfoyladék tartály 3 részre van osztva. egy-egy rész a két körnek a féknél, illetve egy kuplungnak. ugyanis a kuplung munkahengert is a fékfolyadék működteti.


Igy van több részre van osztva a tartály. A kuplung csöve a tartály felső harmadában van tehát ebből következik hogy ha az olaj szint nem megfelelő akkor a cső feljebb van mint az olaj szint ezért a munka henger nem kap olajat. Tegnapig én sem tudtam!!!

fandor Elküldve: 2012-04-04 10:50 Kuplung__

Sziasztok!

Két napja reggel bepattantam az autóba hogy indulok, erre a kuplung pedál ellenállás nélkül a padlóig esett.
Mondanom sem kell szomorúan tudatosult bennem, hogy ez kuplung probléma lesz és nyúlhatok a zsebembe.....
Nah, de tegnap volt itt a szerelőm és megnézte az autót. Azzal váltunk el hogy töltsem fel maximumig a fék folyadék tartályt mert kevés benne az olaj.
Nem nagyon biztam benne hogy ennyire egyszeru lesz a megoldás.Ma vettem fék olajat bele öntöttem és láss csodát működik !!!
Ma még rá néz majd az aknában mert nagyon gyengén csöpög az olaj.
Gondoltam megosztom veletek hát ha nektek is lesz hasonló problémátok.
Szép napot !!!

fandor Elküldve: 2012-03-29 19:01 Valaki segítsen

fandor írta:
rojtos írta:
fandor írta:
fandor írta:
edemsm3 írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi


Hali.
Nekem amikor 320im volt ugyan ez volt a szitu.
Lehet hülyén hangzik de amikor feltöltöttem az aksim,
vagy ha ujjat raktam bele nem csinálta.
Lehet a generátor nem tölt rendesen.
Nekem fesszbályzó hibám volt. Utánna jó lett.
Talán tudtam segiteni...........


Nah majd megmérem mekkora töltés van az aksin, és megirom. Kb 14 volt körül kell mérjek igaz....Minden ötletnek örülök...


Megmértem, 14,.02... Vagy Ettől még lehet rossz a fesz szab?


Hi, ha akkor mérted amikor indítottál, akkor inkább az alapjárati kütyüket vedd újra górcső alá! Vagy, ha beindítottad és úgy mérted utána a töltést, akkor nem lettél okosabb, mert nem a kritikus pillanatról van eredményed.



Hello, úgy mértem hogy rátettem a mérőtűket a sarura ekkor 12.23 at mért és szóltam a havernak hogy inditson ekkor felugrott 13.96 ra és az alapjárat pedig ugye a hiba miatt 18oo ra a mérő 14.02 maradt és egészen addig rajta hagytam a mérőt amig az alapjárat beá3lt innentől kezdve nem változott 14.02.

Az alapjárat egyébként hirtelen váltással áll a helyére(esik) kb 750 re mintha vmi kikapcsolna vagy bekapcsolna.


Folytószelep poti volt a hibás....Ma orvosolva

fandor Elküldve: 2012-03-26 20:59 Valaki segítsen

rojtos írta:
fandor írta:
fandor írta:
edemsm3 írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi


Hali.
Nekem amikor 320im volt ugyan ez volt a szitu.
Lehet hülyén hangzik de amikor feltöltöttem az aksim,
vagy ha ujjat raktam bele nem csinálta.
Lehet a generátor nem tölt rendesen.
Nekem fesszbályzó hibám volt. Utánna jó lett.
Talán tudtam segiteni...........


Nah majd megmérem mekkora töltés van az aksin, és megirom. Kb 14 volt körül kell mérjek igaz....Minden ötletnek örülök...


Megmértem, 14,.02... Vagy Ettől még lehet rossz a fesz szab?


Hi, ha akkor mérted amikor indítottál, akkor inkább az alapjárati kütyüket vedd újra górcső alá! Vagy, ha beindítottad és úgy mérted utána a töltést, akkor nem lettél okosabb, mert nem a kritikus pillanatról van eredményed.



Hello, úgy mértem hogy rátettem a mérőtűket a sarura ekkor 12.23 at mért és szóltam a havernak hogy inditson ekkor felugrott 13.96 ra és az alapjárat pedig ugye a hiba miatt 18oo ra a mérő 14.02 maradt és egészen addig rajta hagytam a mérőt amig az alapjárat beá3lt innentől kezdve nem változott 14.02.

Az alapjárat egyébként hirtelen váltással áll a helyére(esik) kb 750 re mintha vmi kikapcsolna vagy bekapcsolna.

fandor Elküldve: 2012-03-26 20:20 Valaki segítsen

fandor írta:
edemsm3 írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi


Hali.
Nekem amikor 320im volt ugyan ez volt a szitu.
Lehet hülyén hangzik de amikor feltöltöttem az aksim,
vagy ha ujjat raktam bele nem csinálta.
Lehet a generátor nem tölt rendesen.
Nekem fesszbályzó hibám volt. Utánna jó lett.
Talán tudtam segiteni...........


Nah majd megmérem mekkora töltés van az aksin, és megirom. Kb 14 volt körül kell mérjek igaz....Minden ötletnek örülök...


Megmértem, 14,.02... Vagy Ettől még lehet rossz a fesz szab?

fandor Elküldve: 2012-03-26 16:46 Valaki segítsen

edemsm3 írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi


Hali.
Nekem amikor 320im volt ugyan ez volt a szitu.
Lehet hülyén hangzik de amikor feltöltöttem az aksim,
vagy ha ujjat raktam bele nem csinálta.
Lehet a generátor nem tölt rendesen.
Nekem fesszbályzó hibám volt. Utánna jó lett.
Talán tudtam segiteni...........


Nah majd megmérem mekkora töltés van az aksin, és megirom. Kb 14 volt körül kell mérjek igaz....Minden ötletnek örülök...

fandor Elküldve: 2012-03-26 16:16 Valaki segítsen

Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi

fandor Elküldve: 2011-11-24 12:34 Motorolaj

YELLOW írta:
fandor írta: Helló Urak!

Egy hete lettem én is Bmw tulaj.Szeretnék az autóban motorolajat cserélni. Olvasgattam a neten és totál bekevertek az olaj webshopok. Elvileg az autóba longlife 01 es minősítés kell, de sajnos ilyet nem találok csak a többi longlife minősítést.
Ha tudnátok egy-két márkát és viszkózitást ajánlani azt meg köszönném.
Továbbá még azt szeretném megtudakolni hogy hideg indításkor az alapjárat kicsit ingadozik ha viszont adok egy gázfröccsöt be áll a helyére.Amint meg mozdul a vízhőfok jelző megszűnik a tünet. Mitől lehet ez ?
Az induláskor ha szintén hideg a motor 1 esből 2 esbe való váltásnál egy nagyon picit ránt az autó de ha bemelegszik akkor elmúlik.
Az autó 1992 320i 450ezer km.
Előre is köszönöm.


ha nem eszi az olajat, akkor 5w-40, esetleg 10w-40. Longlife-98 is mehet bele, illetve bármi aminek jó a viszkozitása. ezek nem olyan kényes motorok.
a többi jelenség az totál normális. legalábbis ezt mondják, és ismerősok is ezt tapasztalják. 6 hengeres benyások ingadoznak hidegen. a váltásra esetleg érdemes lenne váltó és diffi olajat cserélni.


Olaj fogyasztásról még nem nagyon tudok viszont az autó szerelő haverom a multkor nézegette és az mondta a motor jónak tűnik nincs hangja hidegen melegen sem. Lehúzta a kartelcsövet is és nem füstölt kicsit sem.Az a 450 en nem sok szerinted?Igen, gondolkozok a váltó és difi olaj cserében is mert alámásztam és mind a két helyen olaj folyás van.eléggé elhanyagolta az előző tulaj......De majd én orvosolom.... Ezeknek hol lehetne beszerezni a tömítéseit meg a szimeringeket jó áron ??? kb miyen ára lehet ? Oké köszi akkor nézek vmi ilyen olajat.

fandor Elküldve: 2011-11-24 11:21 Motorolaj

Helló Urak!

Egy hete lettem én is Bmw tulaj.Szeretnék az autóban motorolajat cserélni. Olvasgattam a neten és totál bekevertek az olaj webshopok. Elvileg az autóba longlife 01 es minősítés kell, de sajnos ilyet nem találok csak a többi longlife minősítést.
Ha tudnátok egy-két márkát és viszkózitást ajánlani azt meg köszönném.
Továbbá még azt szeretném megtudakolni hogy hideg indításkor az alapjárat kicsit ingadozik ha viszont adok egy gázfröccsöt be áll a helyére.Amint meg mozdul a vízhőfok jelző megszűnik a tünet. Mitől lehet ez ?
Az induláskor ha szintén hideg a motor 1 esből 2 esbe való váltásnál egy nagyon picit ránt az autó de ha bemelegszik akkor elmúlik.
Az autó 1992 320i 450ezer km.
Előre is köszönöm.
« előző123következő »