feco7939 fórum hozzászólásai

feco7939 Elküldve: 2020-06-18 22:57 Akkumulátor

YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma.


lehet beszéltük már...


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék



elmondom miért nem stimmel. ebből látszik, hogy kamu adatot mutat.
én az enyémet többször leellenőriztem, pontos. sosem mutatott még ilyen fogyasztásértéket, miközben ilyen tankállásnál, nekem volt már ennyi megtett km.
21,413L, elvileg ennyit kellett volna fogyasztanod a táv alatt. ha rátankoltál volna tele, akkor úgy belement volna 26 liter, mint a huzat. úgy már rögtön 5,95L lenne az átlagfogyasztás.


Nem tele tankkal indultunk (nem is írtam ilyet sehol) ....úgyhogy a számításod így nem helyes.


hát nekem az lett volna egyértelmű, mert úgy van még mihez viszonyítani. legközelebb akkor oda kell írni, mert nekem az következett az egészből. legalábbis jellemzően tankolás után nulláz az ember.


Az aksicsere nullázott.

feco7939 Elküldve: 2020-06-18 21:44 Akkumulátor

YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma.


lehet beszéltük már...


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék



elmondom miért nem stimmel. ebből látszik, hogy kamu adatot mutat.
én az enyémet többször leellenőriztem, pontos. sosem mutatott még ilyen fogyasztásértéket, miközben ilyen tankállásnál, nekem volt már ennyi megtett km.
21,413L, elvileg ennyit kellett volna fogyasztanod a táv alatt. ha rátankoltál volna tele, akkor úgy belement volna 26 liter, mint a huzat. úgy már rögtön 5,95L lenne az átlagfogyasztás.


Nem tele tankkal indultunk (nem is írtam ilyet sehol) ....úgyhogy a számításod így nem helyes.

feco7939 Elküldve: 2020-06-18 20:55 Akkumulátor

YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma.


lehet beszéltük már...


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék


feco7939 Elküldve: 2020-06-18 20:38 klíma tisztítás

YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok!
Kinek melyik klímafertőtlenítő "bomba" vált be?
Ezt próbálta már valaki?
https://neoszerviz.hu/am-klima...accepted=Y


szerintem semmit nem ér, csak illatosít, ami pár napig tart. minimálisan nyilván tud fertőtleníteni. én ózonozok.
amúgy attól függ mi a cél. bomba, ózon, gőz fizikálisan nem tisztít, csak a hab. gőz kivétel, amennyiben a hőcserélőre nyomod közvetlen, úgy fizikálisan is tisztít.
1x próbáltam bombát, pontosan nem emlékszem milyen volt, de valami márkásabb. pár napig volt szaga aztán annyi.


Van amelyik "bomba" semmit nem ér csak illatosít, de van olyan amelyik alap fertőtlenítésre jó, ez a cél, ezért kérdeztem, hogy kinek melyik vált be. Egyébként nincs semmilyen kellemetlen szag, csak a biztonság kedvéért akarok csinálni egy alap fertőtlenítést mert olyan utasom lesz aki miatt ez fontos. De amúgy betartom azt a jó tanácsot, hogy "hosszú klímázás után, leállás előtt pár perccel kikapcsoljuk a hűtést, és hagyjuk, hogy a meleg levegő (nem a kocsi fűtése, mert a radiátor az elpárologtató után van beépítve) leszárítsa az elpárologtatót, sokkal kisebb eséllyel marad pocsolya a klímadobozban, és a mocsárszag sem fog olyan könnyen jelentkezni"

feco7939 Elküldve: 2020-06-15 18:38 klíma tisztítás

Sziasztok!
Kinek melyik klímafertőtlenítő "bomba" vált be?
Ezt próbálta már valaki?
https://neoszerviz.hu/am-klima...accepted=Y

feco7939 Elküldve: 2020-04-28 17:15 Akkumulátor

YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma.


lehet beszéltük már...


Szerintem nem beszéltük
Végül ez az aksi lett...az idő eldönti, hogy jó választás volt e.




feco7939 Elküldve: 2020-03-08 16:23 Akkumulátor

YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok
Úgy néz ki, hogy engem is utolért az akkuhalál (bár még nem lett újratöltve, hogy utána mit mutat) de nagy valószínűséggel vége neki.
Az autóban lévő akkumulátor Exide 80Ah 700A, ami minimum 6,5 évet bírt (ekkor vettük az autót ezzel az aksival, nem tudni mennyivel előtte vette bele a kocsi első tulaja az osztrák papa) …. úgyhogy nagyon ugyanilyen aksiban gondolkozok mert ez már bizonyított 6,5 évet legalább ….lehet is kapni ilyet webáruházakban 27-28 ezerért:
https://www.arukereso.hu/akkum...p51741222/
csak ebben az esetben nem tudni, hogy mikori gyártású az aksi (bár lehet pár webáruháznál rákérdezek, hogy tudnak e gyártási időt mondani)
A másik lehetőség a helybeli autósboltos akinél ugyan ez a típus nem kapható, de nagyon ajánlotta a Monbat 80Ah 740-760A aksijait amik ugyanannyiba kerülnek mint a webáruházas Exide 27-28 ezer, és ennél tudom ellenőrízni a gyártási időt.
Meghallgatok pro és kontra véleményeket egyikről is másikról is.


Nem tudom hol laksz, de én csak személyesen vennék és olyan helyen, ami csak akksival foglalkozik. Kis vagy nagyker. A legtöbb kis autósboltban is régóta ott állhatnak, meg jellemzően a gagyi akksik vannak náluk, jó drágán.
Abban biztos lehetsz, hogy a legtöbb nem fogja nézegetni mikori az akksi. max rávágja, hogy friss, aztán kapsz, amit kapsz. Illetve én nem szeretném, hogy bármelyik futárcég vagy posta akksit szállítson nekem. Amilyen a csomagkezelés.


10 ezer fős kisváros Békés megyében. Közben feltöltöttük az aksit.... vízzel is mert mind a 6 cella kilátszott (ennyit a gondozásmentes aksikról) Elvittem beméretni a műszer szerint 486A-t tud a 700A helyett....a terhelő villánál meg épp eléri a zöld sáv szélét amiben benne kellene lennie ....elvileg ez az aksi hamarosan kuka, bár lehet hogy még valameddig működni fog .....betettem a kocsiba....pöccre beindult. De hamarosan újat kap. Már csak az a kérdés, hogy Exide (ami minimum 6,5 évet kibírt) vagy a Monbat Prémium (amit nagyon ajánl a helyi autósboltos)
Aksi kisker nagyker nincs, a helyi autósboltos elég nagy Monbat forgalmazó mert a múlt hónapban csak ebből a típusból 1 milla feletti összegben adott el (úgyhogy nagyon friss aksik vannak nála) ....meg ilyen kis városban "mindenki mindenkit ismer". Ha az Exide mellett döntök akkor nyilván nem futárral kérem az átvételt, hanem Pesti ismerős személyesen veszi át, hogy megtudja nézni rajta a gyártási időt.
Úgyhogy az Exide és Monbat márkáról várok pro és kontra véleményeket, hogy kinek melyik márka hogy vált be, vagy hogy nem.


Ha már kilátszottak a cellák, az már régen rossz. A gondozás mentes sem gondozás mentes. Az is párolog, azért van rajta szellőző csatorna. Ha sokat áll fagyban, és forró naptűzésben, az rátesz neki. Érdemes hőtükör szivacsból borítást fabrikálni. ha garázsos akkor nem kell.
Még egy nyarat lehet kibír, ha nem indítasz 10km alatt 4x, akkor nem lesz gond még a nyáron. de ez kb 50%-osnak mondható.
Olvass vissza nem ismétlem magam. Röviden MonBat-ról van jó véleményem. 6 évet bírt úgy, hogy már csak a végén töltögettem, amúgy meg rövideket-et ment sok indítással. Ahhoz mérten a 6 év full jó. A gyári is 7 évet bírt. Másnak 10-12-t elmegy a gyári, de ahhoz hosszútáv kell. Úgy a MonBat is elmenne többet. Most is az van már 4 éve. Mondjuk ezt okos töltővel néha töltögetem. Attól függ mennyi rövidet megyek és milyen sokat indítok. Korábban kék Premium volt, most Zöld van. Faternak meg ezüst volt, de az is bírta, de az nem tudom mennyire volt minőségi hiába elvileg ugyanaz. Mintha olvastam volna, hogy az tán nem is MonBat volt. Kocsi azzal lett eladva. vagy 3 évet ment, szintén rövid távokat. Szóval én is pártolom. Ráadásul olcsóbb, mint a nagy márkák, és szerintem nem rossz. Sőt...
De ha a keresőbe beírod az oldalon, hogy MonBat és a hozzászólásokra keresel rá, akkor kidobja, amiket korábban írtam.


Köszi! Tudom, hogy ez az aksi kuka, csak addig kell kibírja míg megszületik a döntés, hogy milyen legyen az utódja. Végigolvastam az egész topicot és olvastam, hogy dícsérted a Monbat aksit, csak azért merült fel ez a tipus, no meg azért mert a helyi autósboltos annyira ajánlotta és, hogy olyan sokat ad el belőle .....amúgy egy hete még simán beadta volna nekem bárki, hogy a Monbat egy hegycsúcs és nem aksi ....számomra annyira ismeretlen volt
A 80Ah 700A értékektől nem nagyon akarok eltérni...eddig is tökéletes volt ez az autónak, főleg, hogy fűtött garázsban áll és télen szinte nincs is használva ....tavasztól őszig is 10 ezer alatt van a futásteljesítménye, 6,5 év alatt ment 48 ezret, előtte meg az első tulajánál az osztrák papánál 11 év alatt 42 ezret.
Ha találok biztos forrást elfogadható áron akkor még mindig az Exide fele hajlik a mérce, főleg, hogy a 2020-as autó akkumulátor tesztben az első 5-ben 2 Exide is van ....meg 2 Varta ....elsőnek meg a Bannert hozza.
https://test-vergleiche.com/hu...tor-teszt/


Én a teszteket kihagyom. kb semmire nem való amit linkeltél. Abból nagyon nem derül ki semmi. Továbbá elég szegényes a lista. Vajon miért nincs benne több márka? Ez pont olyan, mint a szándékos gumiabroncs lehúzás. Egyszerűen csak a nagy márkák lehetnek elől. Nem fedi a valóságot. Hát vegyél amilyet akarsz. Én maradok a MonBat-nál. Engem is meglepett tartóssága, bár sejtettem. A katonai felhasználása sem véletlen.
Ilyen futásra nem nagyon kell dízel.


Köszi a tanácsokat!
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma.

feco7939 Elküldve: 2020-03-07 10:00 Akkumulátor

YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok
Úgy néz ki, hogy engem is utolért az akkuhalál (bár még nem lett újratöltve, hogy utána mit mutat) de nagy valószínűséggel vége neki.
Az autóban lévő akkumulátor Exide 80Ah 700A, ami minimum 6,5 évet bírt (ekkor vettük az autót ezzel az aksival, nem tudni mennyivel előtte vette bele a kocsi első tulaja az osztrák papa) …. úgyhogy nagyon ugyanilyen aksiban gondolkozok mert ez már bizonyított 6,5 évet legalább ….lehet is kapni ilyet webáruházakban 27-28 ezerért:
https://www.arukereso.hu/akkum...p51741222/
csak ebben az esetben nem tudni, hogy mikori gyártású az aksi (bár lehet pár webáruháznál rákérdezek, hogy tudnak e gyártási időt mondani)
A másik lehetőség a helybeli autósboltos akinél ugyan ez a típus nem kapható, de nagyon ajánlotta a Monbat 80Ah 740-760A aksijait amik ugyanannyiba kerülnek mint a webáruházas Exide 27-28 ezer, és ennél tudom ellenőrízni a gyártási időt.
Meghallgatok pro és kontra véleményeket egyikről is másikról is.


Nem tudom hol laksz, de én csak személyesen vennék és olyan helyen, ami csak akksival foglalkozik. Kis vagy nagyker. A legtöbb kis autósboltban is régóta ott állhatnak, meg jellemzően a gagyi akksik vannak náluk, jó drágán.
Abban biztos lehetsz, hogy a legtöbb nem fogja nézegetni mikori az akksi. max rávágja, hogy friss, aztán kapsz, amit kapsz. Illetve én nem szeretném, hogy bármelyik futárcég vagy posta akksit szállítson nekem. Amilyen a csomagkezelés.


10 ezer fős kisváros Békés megyében. Közben feltöltöttük az aksit.... vízzel is mert mind a 6 cella kilátszott (ennyit a gondozásmentes aksikról) Elvittem beméretni a műszer szerint 486A-t tud a 700A helyett....a terhelő villánál meg épp eléri a zöld sáv szélét amiben benne kellene lennie ....elvileg ez az aksi hamarosan kuka, bár lehet hogy még valameddig működni fog .....betettem a kocsiba....pöccre beindult. De hamarosan újat kap. Már csak az a kérdés, hogy Exide (ami minimum 6,5 évet kibírt) vagy a Monbat Prémium (amit nagyon ajánl a helyi autósboltos)
Aksi kisker nagyker nincs, a helyi autósboltos elég nagy Monbat forgalmazó mert a múlt hónapban csak ebből a típusból 1 milla feletti összegben adott el (úgyhogy nagyon friss aksik vannak nála) ....meg ilyen kis városban "mindenki mindenkit ismer". Ha az Exide mellett döntök akkor nyilván nem futárral kérem az átvételt, hanem Pesti ismerős személyesen veszi át, hogy megtudja nézni rajta a gyártási időt.
Úgyhogy az Exide és Monbat márkáról várok pro és kontra véleményeket, hogy kinek melyik márka hogy vált be, vagy hogy nem.


Ha már kilátszottak a cellák, az már régen rossz. A gondozás mentes sem gondozás mentes. Az is párolog, azért van rajta szellőző csatorna. Ha sokat áll fagyban, és forró naptűzésben, az rátesz neki. Érdemes hőtükör szivacsból borítást fabrikálni. ha garázsos akkor nem kell.
Még egy nyarat lehet kibír, ha nem indítasz 10km alatt 4x, akkor nem lesz gond még a nyáron. de ez kb 50%-osnak mondható.
Olvass vissza nem ismétlem magam. Röviden MonBat-ról van jó véleményem. 6 évet bírt úgy, hogy már csak a végén töltögettem, amúgy meg rövideket-et ment sok indítással. Ahhoz mérten a 6 év full jó. A gyári is 7 évet bírt. Másnak 10-12-t elmegy a gyári, de ahhoz hosszútáv kell. Úgy a MonBat is elmenne többet. Most is az van már 4 éve. Mondjuk ezt okos töltővel néha töltögetem. Attól függ mennyi rövidet megyek és milyen sokat indítok. Korábban kék Premium volt, most Zöld van. Faternak meg ezüst volt, de az is bírta, de az nem tudom mennyire volt minőségi hiába elvileg ugyanaz. Mintha olvastam volna, hogy az tán nem is MonBat volt. Kocsi azzal lett eladva. vagy 3 évet ment, szintén rövid távokat. Szóval én is pártolom. Ráadásul olcsóbb, mint a nagy márkák, és szerintem nem rossz. Sőt...
De ha a keresőbe beírod az oldalon, hogy MonBat és a hozzászólásokra keresel rá, akkor kidobja, amiket korábban írtam.


Köszi! Tudom, hogy ez az aksi kuka, csak addig kell kibírja míg megszületik a döntés, hogy milyen legyen az utódja. Végigolvastam az egész topicot és olvastam, hogy dícsérted a Monbat aksit, csak azért merült fel ez a tipus, no meg azért mert a helyi autósboltos annyira ajánlotta és, hogy olyan sokat ad el belőle .....amúgy egy hete még simán beadta volna nekem bárki, hogy a Monbat egy hegycsúcs és nem aksi ....számomra annyira ismeretlen volt
A 80Ah 700A értékektől nem nagyon akarok eltérni...eddig is tökéletes volt ez az autónak, főleg, hogy fűtött garázsban áll és télen szinte nincs is használva ....tavasztól őszig is 10 ezer alatt van a futásteljesítménye, 6,5 év alatt ment 48 ezret, előtte meg az első tulajánál az osztrák papánál 11 év alatt 42 ezret.
Ha találok biztos forrást elfogadható áron akkor még mindig az Exide fele hajlik a mérce, főleg, hogy a 2020-as autó akkumulátor tesztben az első 5-ben 2 Exide is van ....meg 2 Varta ....elsőnek meg a Bannert hozza.
https://test-vergleiche.com/hu...tor-teszt/


feco7939 Elküldve: 2020-03-06 19:08 Akkumulátor

YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok
Úgy néz ki, hogy engem is utolért az akkuhalál (bár még nem lett újratöltve, hogy utána mit mutat) de nagy valószínűséggel vége neki.
Az autóban lévő akkumulátor Exide 80Ah 700A, ami minimum 6,5 évet bírt (ekkor vettük az autót ezzel az aksival, nem tudni mennyivel előtte vette bele a kocsi első tulaja az osztrák papa) …. úgyhogy nagyon ugyanilyen aksiban gondolkozok mert ez már bizonyított 6,5 évet legalább ….lehet is kapni ilyet webáruházakban 27-28 ezerért:
https://www.arukereso.hu/akkum...p51741222/
csak ebben az esetben nem tudni, hogy mikori gyártású az aksi (bár lehet pár webáruháznál rákérdezek, hogy tudnak e gyártási időt mondani)
A másik lehetőség a helybeli autósboltos akinél ugyan ez a típus nem kapható, de nagyon ajánlotta a Monbat 80Ah 740-760A aksijait amik ugyanannyiba kerülnek mint a webáruházas Exide 27-28 ezer, és ennél tudom ellenőrízni a gyártási időt.
Meghallgatok pro és kontra véleményeket egyikről is másikról is.


Nem tudom hol laksz, de én csak személyesen vennék és olyan helyen, ami csak akksival foglalkozik. Kis vagy nagyker. A legtöbb kis autósboltban is régóta ott állhatnak, meg jellemzően a gagyi akksik vannak náluk, jó drágán.
Abban biztos lehetsz, hogy a legtöbb nem fogja nézegetni mikori az akksi. max rávágja, hogy friss, aztán kapsz, amit kapsz. Illetve én nem szeretném, hogy bármelyik futárcég vagy posta akksit szállítson nekem. Amilyen a csomagkezelés.


10 ezer fős kisváros Békés megyében. Közben feltöltöttük az aksit.... vízzel is mert mind a 6 cella kilátszott (ennyit a gondozásmentes aksikról) Elvittem beméretni a műszer szerint 486A-t tud a 700A helyett....a terhelő villánál meg épp eléri a zöld sáv szélét amiben benne kellene lennie ....elvileg ez az aksi hamarosan kuka, bár lehet hogy még valameddig működni fog .....betettem a kocsiba....pöccre beindult. De hamarosan újat kap. Már csak az a kérdés, hogy Exide (ami minimum 6,5 évet kibírt) vagy a Monbat Prémium (amit nagyon ajánl a helyi autósboltos)
Aksi kisker nagyker nincs, a helyi autósboltos elég nagy Monbat forgalmazó mert a múlt hónapban csak ebből a típusból 1 milla feletti összegben adott el (úgyhogy nagyon friss aksik vannak nála) ....meg ilyen kis városban "mindenki mindenkit ismer". Ha az Exide mellett döntök akkor nyilván nem futárral kérem az átvételt, hanem Pesti ismerős személyesen veszi át, hogy megtudja nézni rajta a gyártási időt.
Úgyhogy az Exide és Monbat márkáról várok pro és kontra véleményeket, hogy kinek melyik márka hogy vált be, vagy hogy nem.

feco7939 Elküldve: 2020-03-04 16:46 Akkumulátor

Sziasztok
Úgy néz ki, hogy engem is utolért az akkuhalál (bár még nem lett újratöltve, hogy utána mit mutat) de nagy valószínűséggel vége neki.
Az autóban lévő akkumulátor Exide 80Ah 700A, ami minimum 6,5 évet bírt (ekkor vettük az autót ezzel az aksival, nem tudni mennyivel előtte vette bele a kocsi első tulaja az osztrák papa) …. úgyhogy nagyon ugyanilyen aksiban gondolkozok mert ez már bizonyított 6,5 évet legalább ….lehet is kapni ilyet webáruházakban 27-28 ezerért:
https://www.arukereso.hu/akkum...p51741222/
csak ebben az esetben nem tudni, hogy mikori gyártású az aksi (bár lehet pár webáruháznál rákérdezek, hogy tudnak e gyártási időt mondani)
A másik lehetőség a helybeli autósboltos akinél ugyan ez a típus nem kapható, de nagyon ajánlotta a Monbat 80Ah 740-760A aksijait amik ugyanannyiba kerülnek mint a webáruházas Exide 27-28 ezer, és ennél tudom ellenőrízni a gyártási időt.
Meghallgatok pro és kontra véleményeket egyikről is másikról is.

feco7939 Elküldve: 2019-12-24 15:36 Társalgó

feco7939 Elküldve: 2019-12-23 21:25 Társalgó

feco7939 Elküldve: 2015-12-24 16:16 Társalgó


feco7939 Elküldve: 2015-04-06 11:18 320d Motor

luuzerno írta:
Milan írta: Üdv.

Szervizperiódusokat szeretném megkérdezni 150 lovas 320d-nél, mit, mikor kell cserélni?
Van esetleg valahol ilyen jegyzék? Kerestem de nem találtam rá.
Gondolok itt elsősorban a vezérműláncra ami ugye olajban fut.
Előre is köszönöm.


Igen olajban fut a lánc.
Ezeket az autókat 6 éves korukban javasolt kicserélni.


Nekem ezek a szervíz intervallumok vannak meg:

SZERVÍZ INTERVALLUMOK
15 000 OLAJCSERE 135 000
30 000 INSPEKCIÓ I 150 000
45 000 OLAJCSERE 165 000
60 000 INSPEKCIÓ II 180 000
75 000 OLAJCSERE 195 000
90 000 INSPEKCIÓ I 210 000
105 000 OLAJCSERE 225 000
120 000 INSPEKCIÓ II 240 000

OLAJCSERE
1. OLAJ ÉS OLAJSZŰRŐ CSERE ÜZEMI HŐMÉRSÉKLETEN
2. LÉGSZŰRŐ, POLLENSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ CSERE
3. TURBO ÉS EGR VÁKUMSZELEP SZŰRŐ TISZTÍTÁS
4. ABLAKMOSÓFOLYADÉK, FÉKOLAJ, KORMÁNYSZERVÓ OLAJ, HŰTŐVÍZ−FAGYÁLLÓ SZINT ELL., UTÁNTÖLTÉSE
5. FÉKPOFÁK, FÉKTÁRCSÁK ELL., FÉKPOFÁK MOZGÁSPONTJÁNAK KENÉSE, KERÉKKÖZPONTOSÍTÓ KENÉSE, KÉZIFÉK ELL., ILL. BEÁLLÍTÁSA
6. KERÉKNYOMÁSOK (PÓTKERÉK IS), GUMIK ÁLLAPOTÁNAK ELL.
7. SZERVÍZINTERVALLUM VISSZAÁLLÍTÁSA
INSPEKCIÓ I
FUTÓMŰ – ALVÁZ
1. SEBESSÉGVÁLTÓ, DIFFERENCIÁLMŰ VIZUÁLIS ELL.
2. ÜZEMANYAGTANK, ÜZAVEZETÉKEK, CSATLAKOZÁSOK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. KIPUFFOGÓ RENDSZER ÁLLAPOTA, RÖGZÍTETTSÉG ELL.
4. SZERVÓKORMÁNYZÁS TÖMÍTETTSÉG VIZUÁLIS ELL.
5. KORMÁNYMŰ HOLTJÁTÉK, FELFÜGGESZTÉS, CSATLAKOZÁSOK ELL.
6. FUTÓMŰ LENGŐKAROK ÉS SZILENTEK ELL.
7. FÉK ÉS KUPLUNG RENDSZER VEZETÉKEK, CSATLAKOZÓK TÖMÍTETTSÉGÉNEK ÉS SÉRÜLÉSÉNEK VIZUÁLIS ELL., KÉZIFÉK KÁBEL MOZGATHATÓSÁGA, BEÁLLÍTÁSA
MOTORTÉR
1. HIBAKÓDOK KIOLVASÁSA
2. HŰTŐ ÉS FŰTŐ RENDSZER CSÖVEI TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. LÉGKONDI MŰKÖDŐKÉPESSÉG ELL.
4. ÉKSZIJJAK, GÖRGŐK TÁRCSÁK ELL.
KASZTNI – ELEKTROMOS RENDSZER
1. AKKUMULÁTOR ELLENŐRZÉSE, UTÁNTÖLTÉSE
2. KÜLSŐ ÉS BELSŐ VILÁGÍTÁS ELL.
3. MŰSZERFAL ÉS KÖZÉPKONZOL VILÁGÍTÁS ELL., MŰSZERFALTESZT
4. INDEX, VÉSZVILLOGÓ, FÉKLÁMPÁK, DUDA, FÉNYSZÓRÓÁLLÍTÁS ELL.
5. ABLAKTÖRLŐ MŰKÖDÉS, TÖRLŐLAPÁTOK ÁLLAPOTA, ABLAKMOSÓ POZÍCIÓ ELL.
6. BIZTONSÁGI ÖVEK ÁLLAPOTÁNAK ÉS MŰKÖDÉSÉNEK ELL.
7. MOTORHÁZTETŐ, CSOMAGTÉRAJTÓ, AJTÓ CSUKLÓPÁNTOK OLAJOZÁSA
8. MOTORHÁZTETŐ, CSOMAGTÉRAJTÓ, UTASTÉRAJTÓ ZÁRAK ZSÍROZÁSA, MŰKÖDÉSÜK ELL., KÖZPONTI ZÁR ELL.
9. FŰTÉS / HŰTÉS VENTILLÁCIÓ ÉS ABLAKFŰTÉS ELL.
10. VISSZAPILLANTÓ TÜKRÖK ELL.
11. LÉGZSÁKBORÍTÁSOK VIZUÁLIS ELL., SÉRÜLÉSEK, MATRICÁK ELTÁVOLÍTÁSA
INSPEKCIÓ II
1. KÉZIFÉK BETÉTEK ELL.
2. FÉLTENGELYEK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. SEBESSÉGVÉLTÓBAN ÉS DIFFERENCIÁLMŰBEN OLAJCSERE
4. KUPLUNGTÁRCSA ELLENŐRZÉSE
5. GYÚJTÓ (IZZÍTÓ) GYERTYÁK CSERÉJE



feco7939 Elküldve: 2015-03-27 17:28 Autóvásárlás

YELLOW írta:
feco7939 írta:
Superpippo írta:
hil írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Ezzel az E90-el találkozott már valaki esetleg?
Nagyon messze van és mielőtt nekiindulnák, megkérdezem itt!

Köszi!


Sziasztok!
Nézegettem ezeket a képeket, meg életben is e60 e90 autókat és tudom, bennem a hiba, de nekem ez a műszarfal kialakítás nagyon nem jön be erősen Zsiguli feelingje van. Nem is értem a BMW-t mi késztette a szép régi irányvonal: a középkonzol vezető felé fordításának megszüntetésére....
Mint írtam, tuti bennem a hiba, de valahogy én nem tudom megszeretni ezt
hil



Teljesen egyetértek! Nekem sem jön át az E60 és E90 bele.Na meg az, hogy még egy nyomorult vizhőfokmérő sincs bennük nagyon puritán.Az E39,E46 belseje az sokkal minőségibb szerintem.Na meg a vezető felé fordul ahogy kell.


Nekem sem jön be az E90 belseje, (pedig kívülről szép formájú) a műszerfal sem szép (szinte minden simára, szögletesre gyalulva, semmi ív), a középkonzol sem szép, és még arra sem voltak képesek, hogy a vezetőoldali ajtóra tegyenek egy ugyanolyan behúzókart mint a többi ajtóra, így olyan puritán a vezetőoldali behúzó, hogy csak a könyöklőbe van vágva egy nyílás..............mint anno a Wartburgokban



de jó, hogy más is ilyen kényes a részletekre... az ajtúbehúzó engem is zavar nagyon. vagy ugye, amikor a vezető oldalán nincs majrévas végülis jogos, de olyan nyomoréknak tűnik az autó, mint amin amputáltak valamit


Hát vagyunk páran szerintem igényesek az apró részletekre is (előző más típusú autóinknál is) ............ a következő 3-asnál (F30) már a belső sokkal igényesebb, szebb ......... és visszarakták a vezetőoldali behúzókart is ........... de szerintem a motorháztetőt nagyon elkúrták, hogy el van vágva keresztben és nem ér el a veséig, vagy nincs még a vese is egyben vele ........... meg, hogy a vesének oldalra van egy kis nyúlványa és egyből odáig ér a lámpa, na az is elég gagyi