flenfer fórum hozzászólásai

flenfer Elküldve: 2016-03-13 18:45 BMW e46 Antenna

Turbo73 írta:
flenfer írta: Sziasztok!
E46 kombi autóba hol van az antenna erősítő?


Csak egyet kell visszalapoznod, képek, link, minden.


De ott van a kombiban is? Mielött szétbontanám, jó tudni, hogy hol keressem.

flenfer Elküldve: 2016-03-12 08:23 BMW e46 Antenna

Sziasztok!
E46 kombi autóba hol van az antenna erősítő?

flenfer Elküldve: 2016-03-10 20:21 angel eye

Robin68 írta:
flenfer írta:
Robin68 írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Tudna valaki egy bekötési rajzzal segíteni egy smd ledes,relés angel eyes bekötéséhez?


Nem olyan bonyolult, a Youtube-n is rengeteg videót találsz bekötésekről.
De ha kicsit vissza olvasol, itt is elég sok hozzászólást találsz ezzel kapcsolatban, illetve a másik topikban....


Köszönöm. Ezeket én is néztem, csak pontosan nem derül ki, hogy a vékony fehér , sárga vezetékeket melyik vezetékre kell kötni. Lehet, hogy simán rákötöm a helyzetjelzőre.

Az esetek többségében oda kötik. Csak a polaritásra figyelj, mert ha megcseréled nem biztos, hogy működni fog.

Azért olyan amatőr nem vagyok. Csak úgy akarom bekötni, hogy ha gyújtást adok világítson, és a lámpa felkapcsolásakor kikapcsoljon. Mint a nappali menetfény hivatalosan. De lehet, hogy nem bonyolítom.

flenfer Elküldve: 2016-03-09 20:22 angel eye

Robin68 írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Tudna valaki egy bekötési rajzzal segíteni egy smd ledes,relés angel eyes bekötéséhez?


Nem olyan bonyolult, a Youtube-n is rengeteg videót találsz bekötésekről.
De ha kicsit vissza olvasol, itt is elég sok hozzászólást találsz ezzel kapcsolatban, illetve a másik topikban....


Köszönöm. Ezeket én is néztem, csak pontosan nem derül ki, hogy a vékony fehér , sárga vezetékeket melyik vezetékre kell kötni. Lehet, hogy simán rákötöm a helyzetjelzőre.

flenfer Elküldve: 2016-03-08 16:41 angel eye

Sziasztok!
Tudna valaki egy bekötési rajzzal segíteni egy smd ledes,relés angel eyes bekötéséhez?

flenfer Elküldve: 2016-02-11 17:47 angel eye

Sziasztok!
Az E38, E39, E46 -ba is 2db 146, 2db 131cm.-es karikák valók, vagy csak az E46-ba?

flenfer Elküldve: 2016-01-29 19:20 Termosztát

asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
Én már csak azt nem tudom, hogy mi alapján tudnám eldönteni, hogy 2 vagy 1 termosztát kell nekem. 2003 márciusi az autó.


kettő kell és célszerű cserélni a kettőt. pár éve itt vagyunk már páran, és ahogy én látom, mindegy az illető melyiket cseréli, úgyis kell a másikat is. mert vagy a jót cseréli ki és a rossz benn marad, vagy eleve rossz mind a kettő. vagy épp nem 100%-os egyik sem.


Persze, ha kettő kell, akkor alap, hogy mindegyiket cserélem, de nem vagyok benne biztos, hogy az én motoromban is kettő van. Nem egy nagy összeg a két termosztát, amúgy is szeretnék hűtővizet cserélni, akkor egyben letudnám. Csak most épp nem tudom elkezdeni lebontani a motorburkolatot, így nem tudok rendelni 100%-os biztonsággal.

Változott össze-vissza a konstrukció, van vagy 3 változata a 150 lovasnak is. Enyémben ha jól emlékszem nem elöl a motorburkolat alatt volt az EGR, hanem hátrébb.


Honnan lehet tudni, hogy az EGR termosztát megadta magát? Potyán kicserélni luxus.

flenfer Elküldve: 2016-01-27 09:23 Fékjavítás

szotakdavid írta:
flenfer írta:
hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

Szia!
Ez a művelet azért kissé árnyaltabb: le kell kötni a féltengelyt, ki kell venni a kerékcsapágyat oszt kész is. Elmondva nem sok, de irtózatos szívás! Én egyszer cseréltem magam hátsó kerék csapágyat (kertben, emelőn) akkora szívást életemben nem éltem át.
Viszont hallottam olyanról, hogy a régi porvédőt levágták, az újat felvágták és a helyén CO-val meghegesztették és jó is lett



Sajnos én ezt személyesen is láttam Laci...

Szia Dávid!
Gondolom hol láttad ezt, én csak hallottam. Nagyon kókler munka volt?
30-as torxfej?

Én nem akarom összebarmolni. Csak nincs hozzá olyan szerszámom, amivel le tudom venni az anyát. Milyen méretű?


30-as,de még kell kerékcsapàgy szerelő készlet ,féltengelyt is ki kell venni,stabot lebuktatni,kipuf. Leengedni.

Laci! Mit mindjak? Nem volt szép na


flenfer Elküldve: 2016-01-26 22:14 Fékjavítás

hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

Szia!
Ez a művelet azért kissé árnyaltabb: le kell kötni a féltengelyt, ki kell venni a kerékcsapágyat oszt kész is. Elmondva nem sok, de irtózatos szívás! Én egyszer cseréltem magam hátsó kerék csapágyat (kertben, emelőn) akkora szívást életemben nem éltem át.
Viszont hallottam olyanról, hogy a régi porvédőt levágták, az újat felvágták és a helyén CO-val meghegesztették és jó is lett



Sajnos én ezt személyesen is láttam Laci...

Szia Dávid!
Gondolom hol láttad ezt, én csak hallottam. Nagyon kókler munka volt?


Én nem akarom összebarmolni. Csak nincs hozzá olyan szerszámom, amivel le tudom venni az anyát. Milyen méretű?

flenfer Elküldve: 2016-01-26 17:24 Fékjavítás

Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

flenfer Elküldve: 2015-12-27 14:40 Termosztát

Csabika136 írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
Csabika136 írta:
flenfer írta:
lela írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Urak!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

Vettem Termosztátot az E46 320d (136Le) kocsimhoz és a csere előtt állok. 30-40km-es úton is, mikor a mutató már középre beáll végre, 69 foknál nem megy feljebb a vízhőfok. Tehát termosztát csere. Nem kérdés, hogy miképp cseréljem, mert szerintem megoldom. Viszont van az EGR szelep termosztátja is. Olyat nem vettem, de ha az is rossz, akkor azt hogy lehetne megállapítani bontás nélkül? És még annyi, hogy milyen probléma jelentkezik, ha az EGR termosztát nem működik helyesen?
Köszönöm!


jelenség ugyanaz. nem melegszik be.
általában pont az EGR termosztát szokott rossz lenni. vagy mindig azt cseréli az ember, ami kevésbbé volt rossz. együtt érdemes a kettőt cserélni. mivel valószínű egyik sem 100% már.


Azt EGR termosztáttól is a a motor nem melegszik be?

Igen!
Érdemes ha egy téma érdekel átolvasni az egész topikot, sok kérdésre választ fogsz kapni.


Egy jótanács! Mielött kicseréled a termosztátot, (nem az egr) tedd bele forró vízbe, hogy rendesen működik e.Én megjártam, gyári újat vettem bele, az meg nem nyitott ki.


Köszönöm a választ és a tanácsot! Ki fogom próbálni. Franc aki megeszi annyi pénzért rosszat adnak?


De még kicseréltetni sem volt egyszerű, kellett egy autószerelői számla, meg egy szakvélemény, hogy mi a baja. Lehet, hogy csak én fogtam ki a selejtet.


nem egyedüli vagy. más is járt már így.


Az szép!


Hát ne járjunk így. Belegondolok, ha kipróbálom és esetleg rossz, akkor megspórolhatom a beszerelés fáradságát és némi elveszett fagyállót, amit ilyenkor nem sikerül felfogni edénybe, mert melléfolyik. De ha tényleg rossz, akkor bizonygatni, visszaküldözgetni, stb...Inkább legyen jó. Nem igaz?

Hát igen. Mert nem kis munka kicserélni. Remélem nem jársz úgy mint én.

flenfer Elküldve: 2015-12-26 22:15 Termosztát

YELLOW írta:
flenfer írta:
Csabika136 írta:
flenfer írta:
lela írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Urak!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

Vettem Termosztátot az E46 320d (136Le) kocsimhoz és a csere előtt állok. 30-40km-es úton is, mikor a mutató már középre beáll végre, 69 foknál nem megy feljebb a vízhőfok. Tehát termosztát csere. Nem kérdés, hogy miképp cseréljem, mert szerintem megoldom. Viszont van az EGR szelep termosztátja is. Olyat nem vettem, de ha az is rossz, akkor azt hogy lehetne megállapítani bontás nélkül? És még annyi, hogy milyen probléma jelentkezik, ha az EGR termosztát nem működik helyesen?
Köszönöm!


jelenség ugyanaz. nem melegszik be.
általában pont az EGR termosztát szokott rossz lenni. vagy mindig azt cseréli az ember, ami kevésbbé volt rossz. együtt érdemes a kettőt cserélni. mivel valószínű egyik sem 100% már.


Azt EGR termosztáttól is a a motor nem melegszik be?

Igen!
Érdemes ha egy téma érdekel átolvasni az egész topikot, sok kérdésre választ fogsz kapni.


Egy jótanács! Mielött kicseréled a termosztátot, (nem az egr) tedd bele forró vízbe, hogy rendesen működik e.Én megjártam, gyári újat vettem bele, az meg nem nyitott ki.


Köszönöm a választ és a tanácsot! Ki fogom próbálni. Franc aki megeszi annyi pénzért rosszat adnak?


De még kicseréltetni sem volt egyszerű, kellett egy autószerelői számla, meg egy szakvélemény, hogy mi a baja. Lehet, hogy csak én fogtam ki a selejtet.


nem egyedüli vagy. más is járt már így.


Az szép!

flenfer Elküldve: 2015-12-26 21:20 Termosztát

Csabika136 írta:
flenfer írta:
lela írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Urak!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

Vettem Termosztátot az E46 320d (136Le) kocsimhoz és a csere előtt állok. 30-40km-es úton is, mikor a mutató már középre beáll végre, 69 foknál nem megy feljebb a vízhőfok. Tehát termosztát csere. Nem kérdés, hogy miképp cseréljem, mert szerintem megoldom. Viszont van az EGR szelep termosztátja is. Olyat nem vettem, de ha az is rossz, akkor azt hogy lehetne megállapítani bontás nélkül? És még annyi, hogy milyen probléma jelentkezik, ha az EGR termosztát nem működik helyesen?
Köszönöm!


jelenség ugyanaz. nem melegszik be.
általában pont az EGR termosztát szokott rossz lenni. vagy mindig azt cseréli az ember, ami kevésbbé volt rossz. együtt érdemes a kettőt cserélni. mivel valószínű egyik sem 100% már.


Azt EGR termosztáttól is a a motor nem melegszik be?

Igen!
Érdemes ha egy téma érdekel átolvasni az egész topikot, sok kérdésre választ fogsz kapni.


Egy jótanács! Mielött kicseréled a termosztátot, (nem az egr) tedd bele forró vízbe, hogy rendesen működik e.Én megjártam, gyári újat vettem bele, az meg nem nyitott ki.


Köszönöm a választ és a tanácsot! Ki fogom próbálni. Franc aki megeszi annyi pénzért rosszat adnak?


De még kicseréltetni sem volt egyszerű, kellett egy autószerelői számla, meg egy szakvélemény, hogy mi a baja. Lehet, hogy csak én fogtam ki a selejtet.

flenfer Elküldve: 2015-12-26 17:17 Termosztát

lela írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Urak!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

Vettem Termosztátot az E46 320d (136Le) kocsimhoz és a csere előtt állok. 30-40km-es úton is, mikor a mutató már középre beáll végre, 69 foknál nem megy feljebb a vízhőfok. Tehát termosztát csere. Nem kérdés, hogy miképp cseréljem, mert szerintem megoldom. Viszont van az EGR szelep termosztátja is. Olyat nem vettem, de ha az is rossz, akkor azt hogy lehetne megállapítani bontás nélkül? És még annyi, hogy milyen probléma jelentkezik, ha az EGR termosztát nem működik helyesen?
Köszönöm!


jelenség ugyanaz. nem melegszik be.
általában pont az EGR termosztát szokott rossz lenni. vagy mindig azt cseréli az ember, ami kevésbbé volt rossz. együtt érdemes a kettőt cserélni. mivel valószínű egyik sem 100% már.


Azt EGR termosztáttól is a a motor nem melegszik be?

Igen!
Érdemes ha egy téma érdekel átolvasni az egész topikot, sok kérdésre választ fogsz kapni.


Egy jótanács! Mielött kicseréled a termosztátot, (nem az egr) tedd bele forró vízbe, hogy rendesen működik e.Én megjártam, gyári újat vettem bele, az meg nem nyitott ki.

flenfer Elküldve: 2015-12-24 19:47 Segítsetek!

YELLOW írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
flenfer írta:
Hektor írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Nem működik a hátsó szélvédőm fűtése. Hol tudom kimérni, hogy egyáltalán kap áramot? Az e46 touringnál a függőleges 2 szál az antenna, a vízszintesek a fűtőszálak?


Sajnos touringnál gyakori hogy a fűtőszálak megszakadnak a hátsó ablakban. Mivel az üveg külön nyílik, így a nyitás-záráskor az mindig hozzáérve dörzsölődik a körbefutó gumi szigeteléshez. Én első körben ott kezdeném az ellenőrzést. Szemmel is látható, ha folytonossághiány van a szálaknál.

Lehet látni 2 helyen szakadást, de egy sem működik.



Hát van biztosíték,relé,vezeték és persze a fűtőszálak. Megkerestem neked, volt szó róla több helyen is. Pl fórum, minden más,Heeelp, 45 . lapon is. Bár itt sedanról ír így valaki biztosan segít,hogy melyik a biztije és hogy touringnál hol a reléje. A kimérésnél figyelj, mert azt írja,hogy állítólag csak járó motornál kapcsol a relé, gyújtásnál csak a visszajelző megy, de nem fűt.( pedig én úgy emlékeztem,hogy anno gyújtáson is megy, de ezt ma már nem próbálom.


ha gyenge az akksi, vagy nem jó a töltés, akkor sem kapcsol be, nekem úgy rémlik régről, valaki mintha ezt írta volna.


Új az akku, tökéletes a töltés is. Akárhol mérem, semmi áram. Az ajtónál a vezetékek is ki lettek cserélve, mert egy pár eltört.


ezt Hektor-nak írtam volna, hogy gyújtás alatt is mennie kellene. nem tudom, én nem próbáltam. de az biztos, hogy nagy lehet az áramfelvétele, így elképzelhetőnek tartom, hogy csak töltés mellett kapcsolja.

Egy relén van a tükörfűtéssel?