funkilaci fórum hozzászólásai
« előző123456következő »

funkilaci Elküldve: 2010-10-09 09:20 Olajzabálás

jrtom írta: Szeva!
A turbót azért megnéztétek, hogy mechanikusan jó-e, mármint nem lóg a tengelye????

Igen,meg lett nézve és csak a megfelelő irányban mozog...a tengely nem lóg...lehet h túlélte a katasztrófát?
Kösz Tom a kitartó segítséget!


funkilaci írta: Sziasztok!

Kész az autó...kartergázszűrő csere lett a megoldás...a turboban is volt olaj..pár deci befolyt...de ki lett tisztitva..és most jól megy az autó...a következő 1000kmen ha eszi megint az olajat akkor turbo lesz...vélemény?

üdv.






funkilaci Elküldve: 2010-10-08 18:14 Olajzabálás

Sziasztok!

Kész az autó...kartergázszűrő csere lett a megoldás...a turboban is volt olaj..pár deci befolyt...de ki lett tisztitva..és most jól megy az autó...a következő 1000kmen ha eszi megint az olajat akkor turbo lesz...vélemény?

üdv.

funkilaci Elküldve: 2010-10-05 15:58 Olajzabálás

JanoE46 írta:
funkilaci írta: Na ma meg lett nézve a kicsike...járó motornál motorsapka le-bugyog kifelé az olaj...nívópálca ki-szintén ömlik kifelé az olaj....egyértelműen kartergáz szűrő hiba..álló motornál motorsapka le-motorből erős gőz...beszorult a levegő és ott folyamatosan főzte az olajat ami szép fekete is lett.....ennyi...pár nap múlva érkezik a kartergázszűrő...addig pihenj van a garázsban..
A turbó igy talán nem sérült...pár nap múlva az új szűrővel járatás aztán majd látjuk... Vmi észrevétel,megjegyzés?

Köszi mindenkinek a segítséget!!!


Én a helyedben azért megnézném a turbót.Ez nem kerül semmibe...A kartergáz szűrő miatt nem tűnik el 1liter olaj 1 hét alatt szerintem.


Az a kemény gyerekek h van szerelő aki azt állitja h 2004es 320d e46ban nincs is kartergázszűrő....h az csak a 330dben illetve az 5ösökben van...na de ilyet...

funkilaci Elküldve: 2010-10-04 15:18 Olajzabálás

Na ma meg lett nézve a kicsike...járó motornál motorsapka le-bugyog kifelé az olaj...nívópálca ki-szintén ömlik kifelé az olaj....egyértelműen kartergáz szűrő hiba..álló motornál motorsapka le-motorből erős gőz...beszorult a levegő és ott folyamatosan főzte az olajat ami szép fekete is lett.....ennyi...pár nap múlva érkezik a kartergázszűrő...addig pihenj van a garázsban..
A turbó igy talán nem sérült...pár nap múlva az új szűrővel járatás aztán majd látjuk... Vmi észrevétel,megjegyzés?

Köszi mindenkinek a segítséget!!!

funkilaci Elküldve: 2010-10-03 19:58 Turbo

nickname írta: Üdv mindenkinek

ügy néz ki sajnos hogy új turbó kell az autómhoz, felkutattam egy forrást Németországban ahol a GARRETT 750431 turbót 125 ezer forintos árban be tudom szerezni 1 év garival ha valakit még érdekelne személyes egyeztetést követően másnak is hozok.


Szia!

Engem "sajnos" lehet érdekelni fog ez a dolog....a következő napokban kiderül h mennyire súlyos a baj...egyenlőre megy a turbo..2szer volt h szivódizelként működött....emellett füstöl a kocsi és eszi az olajat kegyetlenül..egyébként ua. az évjáratú e46om van mint neked...133000kmrel..
Ha tudsz adj vmi emali cimet v elérhetőséget...
Kösz! Laci


funkilaci Elküldve: 2010-10-03 16:13 Olajzabálás

bmw320d4 írta:
funkilaci írta:
Dynamic azt hiszem(3000huf/l)...most olvastam 1 hasonló problémáról és ott a kartelgáz szűrő csere jelentette a megoldást....mit szóltok?..esküszöm már 100kmert sem merek menni a verdával...nehogy vmi még nagyobb gáz legyen...


A karteRgázszűrő nem tud ekkora olajfogyasztást okozni, szerintem turbóhiba lesz.
Ahogy kempelen is javasolta, nézzétek meg a töltőcső belsejét, van-e benne olaj.


Na ezt szomorúan hallom..és én még reménykedtem h "csak" a kaRtergázszűrőt kell esetleg cserélni...holnap lesz belenézve a vasba...már lemondtam h még 100km megyek vele...iszonyat brutálokat lehet olvasni a "kék füsttel" nem időben vitt majd szétrobbant bömösök gazdáitól..400-500huf-os javítási költségekről regélnek...

funkilaci Elküldve: 2010-10-03 16:08 Olajzabálás

JanoE46 írta:
funkilaci írta:

Nem volt még turbo cserélve....soha semmilyen gond nem volt vele..ez is derúlt égből villámcsapás...olaj 5w40 common rail van benne...már amennyi maradt még....jah...és az is fekete mint a szurok...6000km után nem rossz...holnap még muszáj vele mennem 100km-ert utána irány szervíz...



Olajat milyen időközönként cseréltél eddig?


Fél éve van nálam az autó...vezetett német szervízkönyv-majd magyar...mikor hozzám került kb. 22 000kmnél történt a csere...előtte rendszeresen kb.15-20000enként cserélte a szervizkönyv szerint a gazdája..

funkilaci Elküldve: 2010-10-03 15:18 Olajzabálás

bmw320d4 írta:
funkilaci írta: Nem volt még turbo cserélve....soha semmilyen gond nem volt vele..ez is derúlt égből villámcsapás...olaj 5w40 common rail van benne...már amennyi maradt még....jah...és az is fekete mint a szurok...6000km után nem rossz...holnap még muszáj vele mennem 100km-ert utána irány szervíz...


Milyen az a common rail olaj? Hol lehet kapni?


Dynamic azt hiszem(3000huf/l)...most olvastam 1 hasonló problémáról és ott a kartelgáz szűrő csere jelentette a megoldást....mit szóltok?..esküszöm már 100kmert sem merek menni a verdával...nehogy vmi még nagyobb gáz legyen...

funkilaci Elküldve: 2010-10-03 14:37 Olajzabálás

jrtom írta: Szeva!

A turbó volt cserélve? Mindenesetre megnézném azt is, hogy nem lóg-e a tengelye.


funkilaci írta: Sziasztok!

Segitségeteket kérem!

2004es 320d-m van 133 000kmrel.
Olajcsere után 6000kmrel minimum szintet jelzett a nívópálca. 1liter olajat beletöltöttünk amit kb.1 hét alatt bezabált.Emellett kegyetlen lila füstöt ereget a kicsike.
Továbbá a turbo 2 alkalommal is vacakolt,vagyis menet közben elvesztette az erejét majd a következő beinditásnál már ismét erőre kapott mintha semmi baja nem lenne.
Nemtudom van e összefüggés a dolgok között.

UI. Szeged környékén megbízható jó szerelő?

Köszi,Lacek



Nem volt még turbo cserélve....soha semmilyen gond nem volt vele..ez is derúlt égből villámcsapás...olaj 5w40 common rail van benne...már amennyi maradt még....jah...és az is fekete mint a szurok...6000km után nem rossz...holnap még muszáj vele mennem 100km-ert utána irány szervíz...




funkilaci Elküldve: 2010-10-02 17:34 Olajzabálás

bmw320d4 írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

Segitségeteket kérem!

2004es 320d-m van 133 000kmrel.
Olajcsere után 6000kmrel minimum szintet jelzett a nívópálca. 1liter olajat beletöltöttünk amit kb.1 hét alatt bezabált.Emellett kegyetlen lila füstöt ereget a kicsike.
Továbbá a turbo 2 alkalommal is vacakolt,vagyis menet közben elvesztette az erejét majd a következő beinditásnál már ismét erőre kapott mintha semmi baja nem lenne.
Nemtudom van e összefüggés a dolgok között.

UI. Szeged környékén megbízható jó szerelő?

Köszi,Lacek

Szia!

Milyen olajat használsz?



Sajna a pontos paramétereit nemtom megmondani...

funkilaci Elküldve: 2010-10-02 17:17 Olajzabálás

Sziasztok!

Segitségeteket kérem!

2004es 320d-m van 133 000kmrel.
Olajcsere után 6000kmrel minimum szintet jelzett a nívópálca. 1liter olajat beletöltöttünk amit kb.1 hét alatt bezabált.Emellett kegyetlen lila füstöt ereget a kicsike.
Továbbá a turbo 2 alkalommal is vacakolt,vagyis menet közben elvesztette az erejét majd a következő beinditásnál már ismét erőre kapott mintha semmi baja nem lenne.
Nemtudom van e összefüggés a dolgok között.

UI. Szeged környékén megbízható jó szerelő?

Köszi,Lacek
« előző123456következő »