fury fórum hozzászólásai
« előző123következő »

fury Elküldve: 2011-02-20 14:37 Valaki segítsen

kempelen írta:
fury írta:

Megnéztem! Hallani hogy megy a szivattyú,sőt még az üzemanyagot is hallom ahogy folyik!



Hogy hallod búgni, attól még nem biztos, hogy szállítja a megfelelő mennyiséget. Emiatt még szivathatja is a nagynyomású oldalt. Hibakódot nem ír? Sárga motorellenörző nem világít?

vagy

Az üzemanyagszűrőd nem vagy alig enged át, bár ez a nyomásveszteség miatt szintén hibakóddal járna.

Ha minden rendben itt, akkor tovább kell menned a hibakereséssel.



Nincs hibakód!

fury Elküldve: 2011-02-18 12:07 Valaki segítsen

Macsek írta:
fury írta:
Bero írta:
fury írta:
Bero írta:
fury írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond? Egyszerűen leált az autó menet közben és nem indul! Üzemanyag nem fogyott ki! Semmi előzménye nem volt,nem rángatott semmi! Mintha leálítottam volna kulcsal!

Köszönöm!



Talán AC-pumpa,de nem biztos!



Annyit indítóztam hogy most töltöm az aksit! Megnézem mindenesetre! Köszönöm!


Remélem semmi nagy gond,de ha esetleg AC akkor az hamar kiderül, tedd a füled a hátsó ülésre és kérj meg valakit,hogy indítozzon és ha nem hallasz semmi hangot az ülés alól akkor tuti AC. Esetleg,ha hallasz akkor elkezdünk tovább gondolkodni


Ok,kösz! De van a kocsi alatt is szivattyú nem?



Nekem 320d van annak van a vezető ülés alatt is!Nekem az adta meg magát és úgy állt le mint ahogy mondod!De ha szerencséd van és meg kocogtatod alulról akkor lehet még elindul és mindjárt többet tudsz!


Megnéztem! Hallani hogy megy a szivattyú,sőt még az üzemanyagot is hallom ahogy folyik!



fury Elküldve: 2011-02-17 23:35 Valaki segítsen

anubisz írta:
kempelen írta:
fury írta:
Bero írta:
fury írta:
Bero írta:
fury írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond? Egyszerűen leált az autó menet közben és nem indul! Üzemanyag nem fogyott ki! Semmi előzménye nem volt,nem rángatott semmi! Mintha leálítottam volna kulcsal!

Köszönöm!



Talán AC-pumpa,de nem biztos!



Annyit indítóztam hogy most töltöm az aksit! Megnézem mindenesetre! Köszönöm!


Remélem semmi nagy gond,de ha esetleg AC akkor az hamar kiderül, tedd a füled a hátsó ülésre és kérj meg valakit,hogy indítozzon és ha nem hallasz semmi hangot az ülés alól akkor tuti AC. Esetleg,ha hallasz akkor elkezdünk tovább gondolkodni


Ok,kösz! De van a kocsi alatt is szivattyú nem?



facelift touringban a padlón az ülés alatt.

hátul az üzemagyagtartályt hiába hallgatod...


Na szegény hallgathatta volna

Az ülésem alatt hallom hogy megy a szivattyú! Ha leszedem a szürőröl a csövet és rárakom gyujtásra elvileg folynia kellene a gázolajnak nem? Holnap megpróbálom!


fury Elküldve: 2011-02-17 12:15 Valaki segítsen

Bero írta:
fury írta:
Bero írta:
fury írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond? Egyszerűen leált az autó menet közben és nem indul! Üzemanyag nem fogyott ki! Semmi előzménye nem volt,nem rángatott semmi! Mintha leálítottam volna kulcsal!

Köszönöm!



Talán AC-pumpa,de nem biztos!



Annyit indítóztam hogy most töltöm az aksit! Megnézem mindenesetre! Köszönöm!


Remélem semmi nagy gond,de ha esetleg AC akkor az hamar kiderül, tedd a füled a hátsó ülésre és kérj meg valakit,hogy indítozzon és ha nem hallasz semmi hangot az ülés alól akkor tuti AC. Esetleg,ha hallasz akkor elkezdünk tovább gondolkodni


Ok,kösz! De van a kocsi alatt is szivattyú nem?

fury Elküldve: 2011-02-17 11:52 Valaki segítsen

Bero írta:
fury írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond? Egyszerűen leált az autó menet közben és nem indul! Üzemanyag nem fogyott ki! Semmi előzménye nem volt,nem rángatott semmi! Mintha leálítottam volna kulcsal!

Köszönöm!



Talán AC-pumpa,de nem biztos!



Annyit indítóztam hogy most töltöm az aksit! Megnézem mindenesetre! Köszönöm!

fury Elküldve: 2011-02-17 11:44 Valaki segítsen

Sziasztok!

Mi lehet a gond? Egyszerűen leált az autó menet közben és nem indul! Üzemanyag nem fogyott ki! Semmi előzménye nem volt,nem rángatott semmi! Mintha leálítottam volna kulcsal!

Köszönöm!

fury Elküldve: 2010-12-17 14:38 Üzemanyag fogyasztás

Sziasztok!

Nekem is problémám van a fogyasztással! Én bécsbe járok mindennap (ott dolgozom) A mérőm 7.5litert mutatott! Útközben elkezdett kapkodni,alapjáraton van mikor le is áll! Azóta 14-15litert mutat a mérőm! Probléma?

fury Elküldve: 2010-12-03 15:15 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

hancurozo írta:
fury írta:
hancurozo írta:
fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Gndolom olajat, szűrővel együtt cseréltél és gyári az olaj, és belevaló. (lehet kicsit sűrűbb a hidegben)


Persze szűrővel együtt és gyári olajjal!


Friss az olaj. Szerintem változni fog. Ha viszed gépre nézzétek meg menet közben is az érzékelők adatait, mivel pl. a légtömegmérő sem ír be hibát. (nekem is csere volt vásárlás után)


Mindenféleképp megnézetem menetközben is! Kulcsot hogy tudok tanítani?

fury Elküldve: 2010-12-03 14:59 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

Neo78 írta:
fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Ez teljesen normális, az enyém is így viselkedik (D, R), viszont hidegen az enyém ilyet nem csinál, vagyis ugyanúgy mint nyáron, szinte azonnal ulteti, ill. emeli a hátulját, amint D-be vagy R-be rakom.



Melegen már nekem is jó,kb 1napi állás után hideg időben csinálja! Amúgy tökéletes! Bárcsak ennyi hibája lenne! Neked mennyi az alapjáratod? Nekem 600-700! Amikor megvettem 900volt és egyenletesebben járt a motor! Állítólag porlasztós! Jövő héten viszem gépre!

fury Elküldve: 2010-12-03 14:54 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

hancurozo írta:
fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Gndolom olajat, szűrővel együtt cseréltél és gyári az olaj, és belevaló. (lehet kicsit sűrűbb a hidegben)


Persze szűrővel együtt és gyári olajjal!

fury Elküldve: 2010-12-03 14:40 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!

fury Elküldve: 2010-12-03 12:26 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!

fury Elküldve: 2010-11-05 11:06 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

limorent írta: Azért vagyok meglőve mert fölöslegesen nem akarok váltót venni.
Meg egy váltó vagy szar és nem dolgozik vagy működik rendesen.De ez hol működik hol nem.
Volt egy 725-ös TDS BMW-m,annál meg meleg motornál bedadogott az alapjárat.(Néha)
senki sem tudta mi lehet,aztán kiderült,hogy a fordulatszám jeladó a váltóba,az szivat.Már adagolót akartak cseréltetni.


Hi!

Nekem 330d automatám van! 1 hete elrepedt az olajcsövem ami a váltóbol ment a hűtőbe! Elfojt az olajam de műkődött,igaz hogy késve és lomhán kapcsolt de nem tiltott le!

fury Elküldve: 2010-11-03 19:00 Olajzabálás

Meglett a problémám z olajfolyásra! Az automata váltó olajcsöve szált el ami a hűtőbe csatlakozik! (5-6ezer ft)

fury Elküldve: 2010-11-03 13:33 Olajzabálás

jrtom írta: Mossad le a motort és akkor próbáld meg behatárolni. De lehetséges, hogy az olajszűrőház tömítése adta meg magát.



Valamelyik csövem enged,a generátor és a kiegyenlítő tartály is tiszta olaj! Majd este kiderül!

Kösz mindenkinek!
« előző123következő »