galrobika fórum hozzászólásai

galrobika Elküldve: 2011-03-17 10:01 Eladó 320 D Touring

Hali!

Az előző hirdetésem, vagy törlődött, vagy törölték nem tudom, de értesítést nem kaptam arról, hogy vmi ne lenne vele oké!
2001-es 320td compact gépjárművem eladó sorba került.Ha valakit érdekelne, e-mail, vagy privát üzenet formájában elér.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-4518709

galrobika Elküldve: 2010-08-31 11:41 Turbo

Hello Mindenkinek!

Tisztelt Márkatársak!!!Szeretném a segítségeteket kérni. A problémám a következő!Mielőtt tönkre ment a turbo-m legelőszőr, tökéletesen működött a Bömbi (E46 320td compact, 150Le)!Tönkrement,csapágyas lett, felújították visszarakták és onnantól kezdve folyamatosan szarakodott a kocsi,mígnem 3 hónap múlva 3 héttel ezelőtt ismételten szarrá ment de most már úgy, hogy nem lehet felújítani!Leégett a kipufogó oldali része a turbo-nak!A lapátok, a geometria kicsi része! Nekem a turbo-s azt mondta, hogy vagy befecskendezés,vagy magasnyomású pumpa!Na most vagy-vagy!Ahány szerelőt kérdeztem,mind1ik azt mondta,hogy soha nem találkozott ilyen problémával!A kérdésem az lenne, hogy találkozott e már vki ilyennel?Ha igen, akkor mitől keletkezett be, illetve hogy lett megjavítva?
A segítséget és a válaszokat, előre is köszönöm !

galrobika Elküldve: 2010-07-09 08:34 Légtömegmérõ

hancurozo írta:
galrobika írta: Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?




magas fordulaton nem húz és magas a turbónyomásod turbó csere után? valószínű a változó geometriád van elállítva és folytja a motort (nem tud távozni a kipufogógázod)
a légtömegmérő cserét várd meg, ha visszaállították a turbó nyomásod és még akkor is csinálja.
szerintem.





Szia!

Na ezt még nem mondta senki.Mindenképpen be akarom állíttatni a nyomást normálisra.A magasabb turbo nyomásra azt mondták, hogy nem feltétlenül befojásolja az autó teljesítményét városban.Autópályán már igen, amennyiben megyek huzamosabb ideig 180-nal, egy idő mulva vissza szabályoz és nem engedi a kocsit 160-nál többel menni!De ha leállítom és megint indítom, megint engedi egy darabig a 180-at.Tapasztalatból mondták.Több Bömbin is így működött.De én nem igazán szoktam 180-at menni!Max 140.Egyenlőre csak egy másik légt. mérővel próbálom ki a kocsit.A nyomás állítást csak jövő héten tudom megcsináltatni.



galrobika Elküldve: 2010-07-08 13:17 Légtömegmérõ

wagusty írta:
galrobika írta:
wagusty írta:
galrobika írta: Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?




Szia

Húzd le a légtömegmérő csatiját igy egy középértéket számol majd mondhatni szerviz üzemben lesz. Elvileg ha hibás a légtömegmérőd jobb lesz a kocsi sokkal.

Szia!

Mielőtt kitisztíttattam és szórakozott a kocsi, már lehúztam és ahhoz képest tényleg jobban ment,de mi után kitisztíttattam utána 1.5 napig jó volt és most megint elkezdte, hogy néha így, néha úgy.Ennyit ért a tisztítás?

üd













Ha gondolod keress meg és megnézzük mi a baja akár géppel is belenézhetünk.
emailben vagy privát üzenetben küldöm a telszámom.

üdv


Hibakód kiolvasásra gondolsz? Nem hiszem, hogy lenne benne bármi is, mert az elmult 2 hétben tesztelgetés miatt mindig kiolvasták és semmit nem írt be, azon kivül ,hogy mivel le és vissza dugdostuk a csatit ezért írta be a légt. mérőt.Ja meg egy kicsit nagyobb a turbo nyomás, amit a jövő héten visszább álítanak.Miután vissza rakták nem lett beállítva,a turbosok meg ezek szerint nem állították be.(csak megcsinálták)
A szervizben is azt mondták mint a Petike hogy be kéne rakni egy jó légt. mérőt és azzal kipróbálni.
Természetesen elfogadom a segítséget, csak érdekelne, hogy hogy gondolod elkezdeni?Az ATC-nél minden alap dolgot menéztek amitr anélkül,h szét kéne bontani a motort meg lehet nézni.Minden működött.Egyedül a légt. mérőt nem nézték meg, mert akkor az autó tunetei még nem engedtek következtetni arra, h ez lehet a gond.Volt amikor 1700-tól 2500-ig tökéletesen húzott utána 3000ig semmi, majd 3000 után megint elkezdett húzni,mint az állat. Aztán nem sokára ez után 1700tól 2500ig húzott és innentől semmi.Most meg a jó és a rossz váltakozik.
Az email címem galrobik@gmail.com helyileg merre vagy?
Ui.:Utólag is előre is köszönöm a válaszod.
üdv.


galrobika Elküldve: 2010-07-08 12:43 Légtömegmérõ

Hali!
Még egy ... kérdésMitől lehet az.hogy a légt. mérő cső felöli oldalán,- amelyik megy a turbóhoz - egy iciri piciri olajtócsa van? A csőbe csatlakozik a légt. mérő aladt egy másik cső, ami a kartelg. szűrőtől jön, ott esetleg jöhet át egy kicsi olaj,de az lefele megy a turbo felé és nem felfele a légt. mérő felé nem?!

galrobika Elküldve: 2010-07-08 12:35 Légtömegmérõ

wagusty írta:
galrobika írta: Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?




Szia

Húzd le a légtömegmérő csatiját igy egy középértéket számol majd mondhatni szerviz üzemben lesz. Elvileg ha hibás a légtömegmérőd jobb lesz a kocsi sokkal.

Szia!

Mielőtt kitisztíttattam és szórakozott a kocsi, már lehúztam és ahhoz képest tényleg jobban ment,de mi után kitisztíttattam utána 1.5 napig jó volt és most megint elkezdte, hogy néha így, néha úgy.Ennyit ért a tisztítás?

üdv












galrobika Elküldve: 2010-07-08 12:30 Légtömegmérõ

Petike írta: Szia!

Rhantosnál (Hantos Ricsi 20-454-08harminc) a XXII. ker-ben van egy használt gyári hibátlan légtömegmérőm, ha akarod azzal kipróbálhatod és ha az a baja a verdádnak, barátságos összegért átadom neked.

üdv:

petike (húsz-436-977kilenc)


Szia!

Igen ismerem Rhantost már voltam nála régebben.Köszönöm a segítséget szerintem élni fogok vele.Ha rossz a légt. mérő az produkálhatja azt hogy egyszer tökéletes, egyszer meg lomhább?Vagy akkor végig lomhábbnak kellene lennie.Mint írtam a kezdet 1700-tól tökéletes,hanem 3000 környékén lomhul be.Ha leveszem a csatit a kezdeti tökéletesség nem fog vissza esni?Mert akkor egy közép értéket vesz!
Remélem nem sértelek meg ha megkérdezem,hogy a használt gyári hibátlan légtömegmérőt magadnak vetted,csak nem kellett, vagy csak úgy meg vetted hátha kell egyszer...Remélem nem vagyok indiszkrét a kérdésemmel.



galrobika Elküldve: 2010-07-08 07:51 Légtömegmérõ

Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?













galrobika Elküldve: 2010-07-07 22:06 Légtömegmérõ

Tiba írta: Én úgy tudom, hogy a féktisztító nem jó a tisztításra. Van direkt erre való légtömegmérő tisztító spray, 3ezer egy flakon


Nem tudom,vagyis 5ből 5 ember nekem azt mondta, hogy tökéletesen megfelel továbbá a szervízben is anélkül,h mondtam volna,h mit mondtak ők is egyből a féktisztítót vették elő és fújták be! BMW-sek



galrobika Elküldve: 2010-07-07 21:06 Légtömegmérõ

Sziasztok!
Remélem vki tud segíteni, tanácsot adni esetleg megerősíteni, vagy éppen megcáfolni. A következő lenne a problémám. Kb 1 hónappal ezelőtt gajra ment a turbóm, amit sikeresen felújítattam. Vissza tetettem a kocsiba és onnantól kezdve nem volt az igazi az autó. Volt amikor 1700-tól 2500-ig tökéletesen húzott utána 3000ig semmi, majd 3000 után megint elkezdett húzni,mint az állat. Aztán nem sokára ez után 1700tól 2500ig húzott és innentől semmi!Élő adatok mérése során kiderült,hogy nem a turbóval van a gond, sőt még magasabb a nyomás mint kéne. Sok tesztelgetés után megint változtak a Bömös tünetei:néha nagyon-nagyon ment, néha enyhébben, aztán vmikor még egy kicsit gyengébben!Odáig jutottunk,hogy lehúztuk a légtömeg-ről a csatit és úgy egész jól ment az átlaggal. Ez után így próbálgattam,hogy lehúztam feldugtam, autópályáztam vele és utána már összemosódott a két teljesítmény!De kiszedték a légtömegmérőmet,a kérésemre, hogy tisztítsák meg egy kis féktisztítóval. Megcsinálták,visszatették és lám sokkal jobban ment a kocsi. Sokkal intenzívebben gyorsul,ámbár szerintem még mindig nem olyan mint az egész procedúra előtt,most olyan mintha 3000nél gyengülne de addig az eddigiekhez képest a tisztítást követően egész jól megy. Elképzelhető,h ha új légtömegmérőt vennék tökéletesen menne?A vákuum rendszer,az EGR szelep az EGR nyomásszabályzó, a töltő nyomásszabályzó jó ezeket megnézték. Szerintem légtömegmérő de nem értek annyira hozzá!Van akinek lenne ötlete, vagy van tapasztalata?Jó lenne már pontot tenni az egész végére…:Egy kicsit hosszura sikeredett de legalább részletesnek mondható.Előre is köszönöm a válaszokat

galrobika Elküldve: 2010-03-30 22:03 bc

BWauto írta:
galrobika írta:
Tano írta:
galrobika írta: Próbáltam a mûszerfalon lévõ jobb gombbal állítani,mert úgy hallottam,hogy azzal nem csak az idõt lehet 24/12 állítani hanem a fok/f-heit is!Mondjuk ezt kizárólag olyannál olvastam akinél már benne volt a bc a kocsiban!Van összefüggés?Át lehet a titk. menü-ben állítani?
Ja most jut eszembe,hogy én nem benyomtam,hanem jobra-balra tekertem!Lehet ez vot a gond?Vagy nincs hozzá túl sok köze!


Ez jó kérdés, szerintem még egyikünk sem próbálta ki, hogy a "titkos" menüben is mûködik-e ez az átállítás, mert a BC-n mindenkinek be van állítva. KEvés autóban nincs benne a BC szerintem. De próbáld ki. Nyomni kell a gombot nem pedig forgatni a változtatáshoz. Forgatni az óra állításához kell.


Igen,közben rájöttem.Megpróbáljuk holnap, aztán meglátjuk.Na ja az én kisautóm egy alap,fapados kisautó.Se bc,se multikormány(az most lesz),se digit klima,se cd-s rádió.Egyetlen extra,ha annak mondható a kétezres moci benne.Gyárilag 360nm 153 ló.Viszonylag keveset látok ebbõl a 320td Compact-ból itthon!Több a benzines ti.(316-18ti)Mondjuk ettõl,hogy nincsennek benne ezek a dolgok,ettõl függetlenül nagyon szeretem.Piszokul megy!
Ki akartam cserélni,a klímát digit-re,de azt mondták,hogy lehet nem kéne!
Plusz 3 motor,a panelen kívül és nem is mûködne úgy,mintha gyárilag lenne benne.Vélemény?Megérné?Nem mintha annyira zavarna a manuális,az is jól hût.Csak az érdekesség kedvééert!


Szia

A BMW azért nagyon jó autó mert szinte minden megoldható benne.Digitklímát meg lehet csinálni nem is olyan nagy munka.A BC pár perces mutatvány csak egy BC-s kar kell hozzá és fel kell kódolni a műszercsoportot.(amugy az enyém is manual klímás volt és most digit van benne ugyogy ha gondolod meg is tudod nézni hogyan működik.)de megoldható a 16:9 navi Bluetooth kihangosító az esőszenzor Xenon és tulajdonképpen bármi.Ami nem megoldható az a tolótető mert senki nem szeretne egy ilyenért komplett tetőt cserélni.
Balázs


Szia!

Ne haragudj,h csak most válaszolok,de mostanság nem kapok értesítést,ami lehet az uj oldal hibája,vagy csak szimplán én vagyok a tirpák es nem tudom beallitani,na mind1.
Persze,szivesen megneznem,h hogy mukszik a klima.Lattam a honlapot,gondolom ott dolgozol,vagy tied a ceg,tehat mindig ott vagy.Megprobalok szakitani 1 kis idot a kozeljovoben es normalis idoben kiugrok Solymarra es akkor szivesen megneznem!1enlore meg hezitalok,h megeri e?De mindenkepp ki megyek es megnezem.Koszi a lehetoseget,akkor majd kereslek.
Robi!

galrobika Elküldve: 2010-03-23 07:21 Segítsetek!

Tano írta:
galrobika írta: Sziasztok!

AGR-rel kapcsolatos kérdésem lenne, biztos tudtok segíteni!
Tehát kérdés: Tulajdonképpen mit szabályoz az AGR szelep? Mi a
funkciója? Csak azért kérdezem, mert a multkor computerre tetettem
a kisautót és a gép AGR hibát jelzett ki, viszont teljesítményben ill.
egyéb másban változást nem tapasztalok.Tehát mi a funkciója?
A segítséget előre köszönöm.


Olvass bele az alábbi topikba, és minden kérdésedre válszt nyersz.



Köszönöm, a segítséget!Nem találtam meg az előzőekben ezt a topicot, de így már egyszerűbb!
Köszi!

galrobika Elküldve: 2010-03-22 20:39 Segítsetek!

Sziasztok!

AGR-rel kapcsolatos kérdésem lenne, biztos tudtok segíteni!
Tehát kérdés: Tulajdonképpen mit szabályoz az AGR szelep? Mi a
funkciója? Csak azért kérdezem, mert a multkor computerre tetettem
a kisautót és a gép AGR hibát jelzett ki, viszont teljesítményben ill.
egyéb másban változást nem tapasztalok.Tehát mi a funkciója?
A segítséget előre köszönöm.

galrobika Elküldve: 2010-03-19 18:31 Újítások

vsop14 írta:
galrobika írta:
Robinson írta:
galrobika írta: Sziasztok!

A régioldallal mi volt a baj?Az megszűnt?Eltűntek a képeim,azokat most újból fel kell tölteni?Lehet,h csak én vagyok béna,de az alkatrész rendelést és még pár más dolgot sem találok itt, ami a régi oldalon volt.Erre változott a régi oldal?


Szia,

Csak ezer helyen van leírva, hogy kisebb problémák miatt minimálban indult az oldal, és majd folyamatosan kerülnek be a funkciók, de gondolom write-only módban nem olyan egyszerű az élet



Hello!

Tegnap amikor kikapcsoltam este 22-22:30 körül a gépet, még a másik oldal volt,amikor meg most bekapcsoltam már ez volt!Igen nem olvastam rögtön el,hogy mi van, hanem inkább megkérdeztem. mire éerted,h "gondolom write-only módban nem olyan egyszerű az élet"?
Mi az a write-only mód?Bocs ha hülyeséget kérdezek!


az konkretan ezt jelenti, mint amit az elobb leirtal, hogy elobb kerdeztel, aztan olvastal



Ok,mostmár értem

galrobika Elküldve: 2010-03-19 18:15 Ablaktörlõ

gampetibor írta:
Tano írta:
galrobika írta: Nekem is az aerotwin rendszerű van fent,mármint amit újat kezdett gyártani a bmw.Azt akartak adni ma a régi helyett,mondom köszi már az van a kocsin.De nekem vhogy nem jön be.Az előzőnek volt biztosítója a karban, ehhez ki kellett operálni és ebbő kifolyólag mindig kibukik a karból és nem töről normálisan lent.A Másikkal nem volt ilyen gondom.Inkább veszek rá bosh gumit ahogy mondod!Most raktam rá champion gumit és elég szarul,csíkosan törőlt.Amikor megvettem a gyári fémkeretest gumival,tehát kompletten és felraktam,tökéletesen törőlt, ezért nem hiszem,hogy ennek be kéne kopnia!Mind1 veszek bosh gumit és belehúzom.Tehát akkor te ajánlod a Bosh-t ugye Tano?!


Igen, ablaktörlőben szerintem jó a Bosch, ha sokminden másban nem is
Én a Bosch Aerotwint használom nem a gyárit, és ezzel nekem nincs gondom, azért is mertem ajánlani.


Én is nemrég vettem Bosch Aerotwint /gyárit ocsoért okosba/ és nagyon meg vok vele elégedve!


Akkor maradunk a Bosch-nál.De ha jól tudom a gyári is Bosch nem?Legalábbis a gyári fémkeretes spoileresen ott van a Bosch embléma!Elképzelhető,hogy ha Bosch-nál érdeklődöm ott még van u.ilyen spoileres?Vagy ezt csak a BMW-nek gyártották külön?