galrobika fórum hozzászólásai

galrobika Elküldve: 2010-03-19 15:29 Ablaktörlõ

Tano írta:
galrobika írta: Sziasztok!

A minap voltam bent,a BpMotors-nál gyári fémkeretes spoileres ablaktörlő lapát ügyben.Azt tudtam, hogy már megszünt, ennek a lapátnak a gyártása, de azért megkérgeztem mert a multkor u.itt azt mondták, hogy van.Na mind1 nincs.Mondtam, hogy rendben nincs mit tenni akkor csak gumi kéne.Erre azt mondták, hogy már gumit sem gyártanak hozzá
Ilyenkor most mi van?Vegyem meg a gumit a boltban 2-od osztályut és cserélgessem 2-3 hetente?Vagy esetleg tudtok olyan helyet, vagy márkát ami gyári minőségű, de legalább közel olyan jó minőségű gumit gyárt?
A segítséget előre is köszönöm!


Szerintem nyugodtan használj Bosch-t. Vagy tudom ajánlani az újfajta Aerotwin rendszerűt. Nagyon jól töröl és kissebb a szélzaj is.




Szia!

Nekem is az aerotwin rendszerű van fent,mármint amit újat kezdett gyártani a bmw.Azt akartak adni ma a régi helyett,mondom köszi már az van a kocsin.De nekem vhogy nem jön be.Az előzőnek volt biztosítója a karban, ehhez ki kellett operálni és ebbő kifolyólag mindig kibukik a karból és nem töről normálisan lent.A Másikkal nem volt ilyen gondom.Inkább veszek rá bosh gumit ahogy mondod!Most raktam rá champion gumit és elég szarul,csíkosan törőlt.Amikor megvettem a gyári fémkeretest gumival,tehát kompletten és felraktam,tökéletesen törőlt, ezért nem hiszem,hogy ennek be kéne kopnia!Mind1 veszek bosh gumit és belehúzom.Tehát akkor te ajánlod a Bosh-t ugye Tano?!

galrobika Elküldve: 2010-03-19 11:57 Ablaktörlõ

Sziasztok!

A minap voltam bent,a BpMotors-nál gyári fémkeretes spoileres ablaktörlő lapát ügyben.Azt tudtam, hogy már megszünt, ennek a lapátnak a gyártása, de azért megkérgeztem mert a multkor u.itt azt mondták, hogy van.Na mind1 nincs.Mondtam, hogy rendben nincs mit tenni akkor csak gumi kéne.Erre azt mondták, hogy már gumit sem gyártanak hozzá
Ilyenkor most mi van?Vegyem meg a gumit a boltban 2-od osztályut és cserélgessem 2-3 hetente?Vagy esetleg tudtok olyan helyet, vagy márkát ami gyári minőségű, de legalább közel olyan jó minőségű gumit gyárt?
A segítséget előre is köszönöm!

galrobika Elküldve: 2010-03-19 11:08 Újítások

Robinson írta:
galrobika írta: Sziasztok!

A régioldallal mi volt a baj?Az megszűnt?Eltűntek a képeim,azokat most újból fel kell tölteni?Lehet,h csak én vagyok béna,de az alkatrész rendelést és még pár más dolgot sem találok itt, ami a régi oldalon volt.Erre változott a régi oldal?


Szia,

Csak ezer helyen van leírva, hogy kisebb problémák miatt minimálban indult az oldal, és majd folyamatosan kerülnek be a funkciók, de gondolom write-only módban nem olyan egyszerű az élet



Hello!

Tegnap amikor kikapcsoltam este 22-22:30 körül a gépet, még a másik oldal volt,amikor meg most bekapcsoltam már ez volt!Igen nem olvastam rögtön el,hogy mi van, hanem inkább megkérdeztem. mire éerted,h "gondolom write-only módban nem olyan egyszerű az élet"?
Mi az a write-only mód?Bocs ha hülyeséget kérdezek!

galrobika Elküldve: 2010-03-19 10:44 Újítások

Sziasztok!

A régioldallal mi volt a baj?Az megszűnt?Eltűntek a képeim,azokat most újból fel kell tölteni?Lehet,h csak én vagyok béna,de az alkatrész rendelést és még pár más dolgot sem találok itt, ami a régi oldalon volt.Erre változott a régi oldal?

galrobika Elküldve: 2010-03-19 10:39 Segítsetek!

Amikor a szelepet cserélték,gondolom az összes lehetséges módon megnézték a hibákat,de 1etlen hibát sem írt,tehát akkor még nem jelentkezett a hiba!Ezt a hibát 8 km-el azelőtt érzékelte mielőtt Rhantos kollégánál rátettük a computert!A szelepcserénél és utána a gép szerint még nem volt semmi!

galrobika Elküldve: 2010-03-18 19:41 Segítsetek!

Sziasztok!!!

Tisztelt kollégák a segítségetekre lenne szükségem, hátha történt már valakivel ilyesmi és tud tanácsot adni,vagy megmondja ilyenkor mi van!
A probléma a következõ!Február elején voltam az ATC-nél,ahol kicserélték, az AGR nyomássszabályzó szelepet,valamint az összes vákumcsövet illetve teljesen tisztára pucolták az AGR szelepet.Az autó nem úgy ment ahogy kellett volna,mindig megtorpant 1800-nál.A probléma a nyom.szab.szelep volt.Utána úgy ment, mint az álom.Nem kellett pörgetni és iszonyatosan ment, ahogy kell.Na mind1 ebbõl csak az a lényeg,hogy teljesen kipucolták az AGR sz-et--->Tegnap elõtt voltam Rhantos kollégánál betetetni a multi kormányt és utána megkértem, hogy kódoljunk fel pár dolgot.Ekkor volt a kocsiban 140058 km.Megnézte a hiba tárolót és kiírta, hogy AGR szelep hiba 140050km-nél!Asszem nem érzékelte a vákumot, vagy nem nyitott ki...A lényeg az, hogy azóta figyelem az autó reakcióit de nem tapasztalok semmi változást az eddigiekhez képest.Talán 1-esben kicsit késõbb olyan 2000-nél kap észbe,hogy húzni kéne,de a többi seb.fokozatnál 1500-1700-tõl gyönyörûen húz.Elképzelhetõ,hogy ezt az 1-es dolgot is már csak bemagyaráztam magamnak révén hogy a gép kiírta akkor biztos van vmi baj!A hosszú fecsegés után a kérdésem:Ilyenkor mi van, ha a gép kiírja ezt a hibát, de én nem érzek( --különösebb-- )változást?

galrobika Elküldve: 2010-03-15 20:06 Tempomat - utólag?

Tiba írta: Budafok, másfél -2 óra.

Szia4
Budafokon messze,vagy ez már túl sok kérdés?
Csak mert láttam más topicokban,hogy vannak dolgok,amik csak priv.ben mennek,vagyis nem nyilvanosak!

galrobika Elküldve: 2010-03-15 19:56 Tempomat - utólag?

Szia Tano!

Köszönöm a számot,holnap fel is hívom!Egy ilyen mûvelet kb. mennyi idõ?
Rhantos helyileg merre található?

Tano írta: Beszélj rhantos-sal, õ meg tudja neked csinálni, kábele is lesz ha kell: húsz-négy5négy-0nyolcharminc

galrobika írta: --------------------------------------------------------------------------------
sziasztok!

Nem tud véletlenül vki olyan szakit,aki szépen,megbízhatóan dolgozik?Budapesten kellene!Van egy multukormányom,amit be szeretnék tetetni a régi sima helyére! Ja és több,mint valószínû hogy kellene az a + kábelköteg!Ezt csak úgy tudhatjuk meg,hogy tuti kell e hogy levesszuk a kormanyt ugye?!A lámpamodulhoz valo bekoteshez,h mukodjon a kormanyvilagitas kell meg vmi kabel?Jelenleg van egy multim + a kormányban a csatik.

galrobika Elküldve: 2010-03-15 19:09 Tempomat - utólag?

--------------------------------------------------------------------------------
sziasztok!

Nem tud véletlenül vki olyan szakit,aki szépen,megbízhatóan dolgozik?Budapesten kellene!Van egy multukormányom,amit be szeretnék tetetni a régi sima helyére! Ja és több,mint valószínû hogy kellene az a + kábelköteg!Ezt csak úgy tudhatjuk meg,hogy tuti kell e hogy levesszuk a kormanyt ugye?!A lámpamodulhoz valo bekoteshez,h mukodjon a kormanyvilagitas kell meg vmi kabel?Jelenleg van egy multim + a kormányban a csatik.

galrobika Elküldve: 2010-03-14 22:27 Tempomat - utólag?

sziasztok!

Nem tud véletlenül vki olyan szakit,aki szépen,megbízhatóan dolgozik?Budapesten kellene!Van egy multukormányom,amit be szeretnék tetetni a régi sima helyére!
A kormányban lévõ gombokból jönnek ki kábelek pontosabban 4 kábel végükön csatikkal,amibõl 2 bele megy a kormányhoz kapott átvezetõ gyûrûbe,aminek a másik oldalán szintén van egy csatlakozó hely amibe a kormányoszlop felõl jön egy másik kábel!,tehát már nem kell külön megvenni a multihoz azt a 4-8000ft-s kábelköteget ugye?Ez az a k.köteg,ami nálam az átvezetõ gyûrûbe megy bele?!Pontosabban 2 megy a gyûrûbe,mert a mási kettõnek nem láttam helyet,csak arra tudok következtetni,h az a légzsákba fog menni!
Ja,a kormányvilágításhoz külön ezeken a csatlakozókon kívül kell vmit,vmihez kötni?Vagy ezekben a kábelekben benne van a világítás kábele is?
Huh,remélem ki lehet igazodni azon amit írtam!
És nem nagy baromság!
A segítséget elõre is köszönöm.

galrobika Elküldve: 2010-03-14 14:01 Segítsetek!

YELLOW írta: a zúgás kattanás, azok a kis motorok a mûszerfalban, amik lezáják az utat, hoigy kintrõl levegõ menjen a térbe... mindenkinek csinálja akinek mûködik

galrobika írta: Sziasztok!

Tudana nekem vki segíteni?Újabb 2 problémám adódott.
1:Amikor leállítom a kocsit, 320td-rõl van szó utána egy 4-5 másodpercig vmi zúg a motortérben,majd egy erõteljes kattanással, gépi illyen robot hangal marad abba.mi lehet ez,ez normális?Lehet,h eddig is csinálta csak én nem figyeltem fel rá!

2:Amikor a titkos menüben nézem a 7.1. külsõ hõmérsékletet (nincs bc kar), eddig mindig azt írta,h 285 vagy 287.Oké,azt gondoltam,meg írták itt,h biztos fahrenheit-be írja 28.5 28.7 bár ezek celsiusban minusz fokok holott más mérõk mind + 1-4 celsius fokot mutattak ugyan abban az idõben ugyan azon a helyen.Tegnap autópályázás után,nem mintha sok köze lenne egymáshoz 100-at írt ki.F-be nagggggyon alacsony,Fokban pedig magas lett volna a 10 fok.Ja a menü nem írja,h Fahrenheit,celciuc.Szerintetek???


De vhogy mégis a motortérbõl hallom a kattanást.A lényeg,h akkor ez normális.
És a másiik,hõmérséklettel kapcs-ban nincs vmi ötleted?vagy vkinek?

galrobika Elküldve: 2010-03-14 13:32 Segítsetek!

Sziasztok!

Tudana nekem vki segíteni?Újabb 2 problémám adódott.
1:Amikor leállítom a kocsit, 320td-rõl van szó utána egy 4-5 másodpercig vmi zúg a motortérben,majd egy erõteljes kattanással, gépi illyen robot hangal marad abba.mi lehet ez,ez normális?Lehet,h eddig is csinálta csak én nem figyeltem fel rá!

2:Amikor a titkos menüben nézem a 7.1. külsõ hõmérsékletet (nincs bc kar), eddig mindig azt írta,h 285 vagy 287.Oké,azt gondoltam,meg írták itt,h biztos fahrenheit-be írja 28.5 28.7 bár ezek celsiusban minusz fokok holott más mérõk mind + 1-4 celsius fokot mutattak ugyan abban az idõben ugyan azon a helyen.Tegnap autópályázás után,nem mintha sok köze lenne egymáshoz 100-at írt ki.F-be nagggggyon alacsony,Fokban pedig magas lett volna a 10 fok.Ja a menü nem írja,h Fahrenheit,vagy celsius.Szerintetek???
Ja nem tudom sehogyse állítani azt hogy bármeiket is írja.nem reagál a gombnyomogatásra.Mármint a jobb oldali gombéra.Azzal kéne elméletben,nem?

galrobika Elküldve: 2010-03-12 23:06 Manuális klíma - Digit klíma

bmw320d4 írta:
galrobika írta: De ha bemegyek a szervízbe,ott azért tudni fogják mirõl is beszélek nem?
Mármint meg tudnák csinálni ott nem?A Car/Keymemory opciók beállítását.
Köszönöm,akkor majd értekezem Kasza Mesterrel.


Igen, fogják tudni mirõl beszélsz, meg is csinálják


Nagyon szépen köszönöm a segítséget,nagyon hálás vagyok!
Ezentul ha vmi problémám lesz közvetlen hozzád és Tano-hoz fogok fordulni,mert nekem eddig úgy jött le,h ti mindent tudtok.
Nagyon jó ez a fórum,sokat tanul belõle az ember,tippeket,trükköket praktikákat...Vmennyire még elkezd érteni az ember a dolgokhoz és annyira hülyének nem nézhetik a szakszervízekben.
Még1szer köszi és ha van vmi,kérdésem,problémám írok ide a fórumra,nektek,segítségért.
Jószakát, szia,sziasztok!

galrobika Elküldve: 2010-03-12 22:43 Manuális klíma - Digit klíma

bmw320d4 írta:
galrobika írta: Asszem ki fogom cseréltetni digitálisra,csak jó lenne pontosan tudni,h mit is kéne beszerezni.Meg valakivel olyannal aki ért hózzá.
Car & Key Memory kodolást is u.í. szervízben be lehet állítatni?
Pl:nyitáskor-záráskor irányjelzõk villognak...
Honnan lehet tudni,h mire képes az autóm?
Asszem Tano küldött 1 linket az elõzõkben és ott vannak, h miket lehet beállítani E39-re de E46-ra is párat.


Kasza Mesternek van digitklíma szettje, õ fogja tudni mi kell a beépítéshez.

A Car/Keymemory opciókat elég hosszú lene leírni.

De ha bemegyek a szervízbe,ott azért tudni fogják mirõl is beszélek nem?
Mármint meg tudnák csinálni ott nem?A Car/Keymemory opciók beállítását.
Köszönöm,akkor majd értekezem Kasza Mesterrel.

galrobika Elküldve: 2010-03-12 22:25 Manuális klíma - Digit klíma

Asszem ki fogom cseréltetni digitálisra,csak jó lenne pontosan tudni,h mit is kéne beszerezni.Meg valakivel olyannal aki ért hózzá.
Car & Key Memory kodolást is u.í. szervízben be lehet állítatni?
Pl:nyitáskor-záráskor irányjelzõk villognak...
Honnan lehet tudni,h mire képes az autóm?
Asszem Tano küldött 1 linket az elõzõkben és ott vannak, h miket lehet beállítani E39-re de E46-ra is párat.