gampetibor Elküldve: 2012-09-02 17:12 képek
gampetibor Elküldve: 2012-09-02 17:12 képek
gampetibor Elküldve: 2012-08-16 19:29 Társalgó
Coyote írta:csbalu írta:gampetibor írta: Szevasztok klubtársak!
Egy barátom BMW vásárlásra adta a fejét. E36 vagy E46 320i kópé a kiszemelt széria és modell. Az lenne a kérdés honnan lehet tudni hogy euro? motorral van szerelve? legalább euro3 kéne neki.
Én úgy tudom hogy 36-osból nem volt euro3as, meg amúgy is 46-ost vegyen!
az EURO 3 szabványt 2000-ben vezették be, a BMW '99-től gyártott ennek megfelelő autókat. Csak az E36 Compact utolsó szériái lettek EURO3-asak. Forrás
Nem vagyok ilyen okos, de tudom használni a googlet.
gampetibor Elküldve: 2012-08-16 12:00 Társalgó
gampetibor Elküldve: 2012-08-14 18:57 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)
KASZAMester írta:Tano írta: Hi!
Ennek a talinak is vége, hazaértünk. Egész jó volt, örülök hogy sikerült néhány fórumos ismerőssel ismét vagy elsőre személyesen találkozni.
Volt néhány dolog ami viszont lehetett volna kicsit szervezettebb. Pl már az első "szexi" autómosás azért csúszott 45 percet, mert nem voltak még ott a csajok akik lemossák a kuncsaftot. Epic fail!
Persze a többi programot sem sikerült a tervezett időn belül tartani.
Aztán a felvonulásnál nem ártott volna a nagyobb kereszteződésekhez némi útmutatót kirakni, elkerülendő az eltévedéseket. Lámpák és vasúti átjárók miatt szétszakadt a menet, így utána több felé haladt a mezőny. Így már elvesztette a varázsát. Szerintem a belépéskor osztott programlap hátuljára nyugodtan elfért volna egy kis térkép a felvonulás útvonaláról, ha már segítőket nem raktak ki.
A "szépségverseny"-t inkább nem kommentálom.
De ezen apróságok ellenére is sikerült jól érezni magunkat a hétvégén, a foglalkozás elérte célját. Másnak is ajánlom a következőt
Üdv!
Szerk: Ja még annyi eszembe jutott, hogy az egy szem étkezdeárus jobban tette volna, ha nem déli 12-kor áll neki alágyújtani a kondérjának, mert szerintem többen voltunk, akik már ekkor éhesek voltak. Még szerencse, hogy volt a közelben a kempingen kívül más lehetőség. Valamint nem ártott volna, ha nem csak egy étkeztető van, így elég egysíkú volt a választék.
ahogy olvasom,végülis neked mindennel volt némi bajod.
Ezzel nincs is gond,mert több ezer embernek ugyse lehet eleget tenni,és talán nem is akarunk.
Akik kaptak serleget,azok mind örültek,akik nem,azoknak mindig savanyu kicsit a szőlő!
Hát szar hirem van neked,mert akkor te bmw.-talin mostanába nem fogsz indulni,mert Sopron,és környéke talit Hori fogja zsűrizni,a Vadkerti,és Zamárdi talikat meg közösen,és rossz hirem van,mert jövőre is én leszek.De ha te nem indulsz,azért meg lesz ám tartva nélküled is.
gampetibor Elküldve: 2012-08-11 06:02 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)
Tano írta: Hi!
Ideértünk, egész tágas ez a kemping, nagyobb mint a vadkerti. És már jó sokan vannak ma is!
Aki csatlakozni szeretne holnap, az a délkeleti sarokban talál meg.
Tehát a bejárat után az első kereszteződésnél jobbra, majd el az út végéig, ott balkanyar, majd ismét az út végéig. És ott lesz jobbra majd a placc, a vizes blokkal szemben.
gampetibor Elküldve: 2012-08-10 11:50 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)
szotakdavid írta:csatis1 írta:Tano írta: Én pénteken már ott leszek. Ha gondoljátok megpróbálok foglalni pár helyet, és akkor egy helyre lehetne állni. Holnap este meg tudnám írni hogy merre keressétek ha sikerül.
Engem érdekel.
Ha összejön, jövök egy sörrel
Engem is érdekel,én is adakoznék egy sörrel
Szombat reggel indulunk valahol tali pest határában??
Üdv Dávid
gampetibor Elküldve: 2012-08-09 21:24 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)
Coyote írta:bbali81 írta:Coyote írta:Tano írta:gampetibor írta:Tano írta:Coyote írta: Valaki jön a negyedikre?
Én megyek, talán most nem megyünk el egymás mögött
Én is ott leszek! Szombat reggel indulok! Ti mikor jöttök? Találkozhatnánk az M7 elején vhol és mehetnénk együtt.
Mi most 3 napra megyünk, összekötjük egy kis strandolással is.
én szombaton nézek be szerintem, de Siófokról indulok, így felesleges az M7-re felmennem
Mi ott leszünk
Coyote majd megnézem ezt az ipod csatlakozót Nálad.
Oké! Kb délután közepén érek oda LMM-153 a rendszámom. Osszátok meg ti is, jó lenne találkozni most!
Előre láthatólag egyedül megyek ki, kihasználva hogy az asszony elutazott
Én meg jól megnézem a H/K cuccodat, hogy tényleg jobban szól-e!
gampetibor Elküldve: 2012-08-09 11:40 Társalgó
InsectKiller írta:ute107 írta:Thony írta:Attila74 írta:gampetibor írta: Zamárdi?
A Balaton partján van valahol azt mondják.
csak nem valami találkozó lesz arra
Autóstalálkozó...
Van 1 jó kajálda is ott! Szoktunk oda járni!
gampetibor Elküldve: 2012-08-09 11:34 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)
Tano írta:Coyote írta: Valaki jön a negyedikre?
Én megyek, talán most nem megyünk el egymás mögött
gampetibor Elküldve: 2012-08-07 16:32 Társalgó
gampetibor Elküldve: 2012-08-07 16:27 gumi méretekben kéne help
troooger írta:SirToma írta:Alesi írta:troooger írta:SirToma írta:troooger írta: Sziasztok!
A 8" széles 18"-os felnire melyik gumi méretet ajánljátok? 215/45 vagy 225/45?
HA jól tudom a 225 állna rajta "normálisan", a 215 kicsit feszülősebben.
Szia.
Én ezt a kombót használom, ez a gyári méret rá.
8" 225/45
8.5" 255/35
Üdv:Toma
Köszi! És mi a gumid márkája?
Szia! Nekem a 8" szeles felnin 225/40 R18 van elol-hatul. A 225/45 nem megfelelo meret!
Igaza van Alesi-nek, 225/40es gumi van rajta, csak elírtam.
Én elöl Falken Ziex 912 használok, hátul pedig Falken fk451et.
Meg vagyok velük elégedve!
Köszi a válaszokat. Akkor 215/45, vagy 225/40. Megnézem a gumi fajtákat amiket írtatok, remélem sikerül jól választanom
Még egy kérdésben segítsetek légyszi. Ezek elférnek 40/30-as ültetés esetén is?
gampetibor Elküldve: 2012-08-06 07:16 Társalgó
gampetibor Elküldve: 2012-07-14 12:29 DSC
csanadizoli írta:kisg325 írta: Sziasztok!
Ma hazafelé kigyulladt a két sárga lámpa. /DSC és a kézifék/ Leállítás után eltűnt,de újra vissza jött és azóta folyamatosan világítanak. Azt vágom,hogy most nem működik a rendszer,de van valami típus hiba,ami előszökött fordulni gyakrabban? Természetesen jövőhéten kiolvastatom csak,hogy addig is mire számíthatok?
Előre is köszi a választ!
Üdv.
Hello!
Nekem is ilyen évjáratu,tipusu gépem van.Mult télen az enyém is ezt játszotta hetekig,aztán magátol megszünt a dolog,azóta is jó.Tehát én nem csináltam neki semmit.
Majd ird le,nálad mi lett a megoldás,légyszi.(már ha a tied nem javulna meg magátol.)
Üdv
gampetibor Elküldve: 2012-07-03 18:18 Társalgó
Coyote írta:gampetibor írta:Coyote írta:BarG írta:
Hát a legolcsóbb beköltözni egy nagy fa odvába és ott rászokni a bogyók/magvak/rovarok fogyasztására. De civilizációs létünk nem ezt az utat mutatja nekünk, ha a mindenáron olcsóság lenne a cél, akkor valami suzukis topikban örömködnénk, hogy mennyire igénytelen autónk semmiféle alkatrészt sem igényelt az utóbbi tíz évben.
Egyébként rosszul számoltál. Egy kétfejes G9 180 000, a kétfejes LI szintén olyan 170 000 volt, plusz a beépítés, készletenként 15e környékén. Volt olyan, hogy egy nap 3* is meglőttek - persze sikertelenül - de olyan is, hogy hónapokig nem találkoztam méréssel. Valójában az a NYUGALOM a megfizethetetlen, hogy nem kell állandóan aggódnom hogy ki áll az út szélén. Nagyon sokan olyan mentalitással közlekednek ma, mint Kipling novellájában a patkány/földimalac/hörcsög? ami reszket a félelemtől és nem mer kimenni a szoba közepére. Ettől véd a blokkoló, még akkor is, ha nem vagy notorikus száguldozó.
A jogsimat '99-ben kaptam, az első csekket 10.000-ről 2009-ben, azaz 10 évvel később! Aztán így nőttek a bírságok:
2010: 85000 Ft
2011: 329000 ft
2012: eddig csak 40000, pedig már július van.
A tendencia miatt mondhatnánk, hogy kell az a blokkoló, de közben kicsit a fejem lágya is benőtt, és rájöttem, hogy sok üzemanyagot és alkatrészt is megtakarítok, ha lassabban hajtok, illetve általában pár percet lehet nyerni a gyorshajtással, ha Siófoktól Nyíregyházáig megyek, akkor persze 40-50 percet is: na de életbevágóan szükséges az a 40-50 perc? Utána meg 15 úgyis hozzájön, amíg piros lámpáknál toszorgok....
Szóval inkább visszavettem a gázból, és hirtelen jobb lett a fogyasztás, és nem jönnek a csekkek sem.
Hozzáteszem, ez pályán 130, városban 50 (tempomattal), de lakott területen kívül a 90-et nem tudom és nem is akarom tartani, ott simán 120-130-cal közlekedek. És ott lehet élvezkedni, becsűrni a kanyarba, stb... Szóval az élvezet rovására nem megy.
Valóban, félreértettem 2 fejet 2 ilyen komplettel kevertem. De mindegy is nem ez a lényeg!Én inkább a szabályos közlekedés egyszerűbbsége és olcsóbbsága mellett akartam letenni a voksomat ahogy Coyote is. Szerintem az ha szabályosan közlekedek nem egyezik azzal hogy beköltözök egy fa odvába magokat eszek és suzukival járok mert az olcsó! Amúgy sincs semmi értelme a gyorshajtásnak mert a következő lámpánál ugyis meg kell állni neked is meg nekem is csak Te hamarabb érsz a lámpához de az úticélhoz egyszerre érünk vagy Te lehet egy percel hamarabb. Én teljesen nyugodtan járok kelek az országban és külföldön is és egy percig sem aggódok h ki áll az út szélén és mit csinál pedig nincs blokkólóm.
Kiemelném, hogy a "vezetés élményét" amúgy sem az autópályán vagy lakott területen lehet tapasztalni, hanem lakott területen kívül - ott meg sohasem mérnek a sünök. Legalábbis én olyat még nem láttam...
Akinek meg az élmény, hogy tolja le maga elől a lassabbakat, és városban szlalomozik lámpától lámpáig - hát hajrá. Szerintem a BMW nem erről kéne hogy szóljon, a pályás megőrüléseket meghagynám az amerikai V8-aknak (mivel azok kanyarodni nem tudnak), a városi tilitolit meg a japán rizsrakétáknak (mert azok meg azt szeretik).
Én maradnék a szerpentineknél és levágható kanyaroknál...
gampetibor Elküldve: 2012-07-03 17:33 Társalgó
Coyote írta:BarG írta:
Hát a legolcsóbb beköltözni egy nagy fa odvába és ott rászokni a bogyók/magvak/rovarok fogyasztására. De civilizációs létünk nem ezt az utat mutatja nekünk, ha a mindenáron olcsóság lenne a cél, akkor valami suzukis topikban örömködnénk, hogy mennyire igénytelen autónk semmiféle alkatrészt sem igényelt az utóbbi tíz évben.
Egyébként rosszul számoltál. Egy kétfejes G9 180 000, a kétfejes LI szintén olyan 170 000 volt, plusz a beépítés, készletenként 15e környékén. Volt olyan, hogy egy nap 3* is meglőttek - persze sikertelenül - de olyan is, hogy hónapokig nem találkoztam méréssel. Valójában az a NYUGALOM a megfizethetetlen, hogy nem kell állandóan aggódnom hogy ki áll az út szélén. Nagyon sokan olyan mentalitással közlekednek ma, mint Kipling novellájában a patkány/földimalac/hörcsög? ami reszket a félelemtől és nem mer kimenni a szoba közepére. Ettől véd a blokkoló, még akkor is, ha nem vagy notorikus száguldozó.
A jogsimat '99-ben kaptam, az első csekket 10.000-ről 2009-ben, azaz 10 évvel később! Aztán így nőttek a bírságok:
2010: 85000 Ft
2011: 329000 ft
2012: eddig csak 40000, pedig már július van.
A tendencia miatt mondhatnánk, hogy kell az a blokkoló, de közben kicsit a fejem lágya is benőtt, és rájöttem, hogy sok üzemanyagot és alkatrészt is megtakarítok, ha lassabban hajtok, illetve általában pár percet lehet nyerni a gyorshajtással, ha Siófoktól Nyíregyházáig megyek, akkor persze 40-50 percet is: na de életbevágóan szükséges az a 40-50 perc? Utána meg 15 úgyis hozzájön, amíg piros lámpáknál toszorgok....
Szóval inkább visszavettem a gázból, és hirtelen jobb lett a fogyasztás, és nem jönnek a csekkek sem.
Hozzáteszem, ez pályán 130, városban 50 (tempomattal), de lakott területen kívül a 90-et nem tudom és nem is akarom tartani, ott simán 120-130-cal közlekedek. És ott lehet élvezkedni, becsűrni a kanyarba, stb... Szóval az élvezet rovására nem megy.