gfeco fórum hozzászólásai

gfeco Elküldve: 2014-12-02 21:05 Futómû és hibái

Pocses írta:
srac25 írta: Sziasztok!

Olayn problémám van hogy jobb hátul valami rettenetesen kopog, olyan mintha ki lenne szakadva a gátló felső szillent de most lett cserélve az összes szillent a hátsó futóműnél plusz a hátsó gátlók is. Koppan ha kátyúba megyek bele de akkor is ha csak egy kicsit meg van repedve a burkolat és azon megyek keresztül.

Szerintetek mi okozhat még kopogást?

A segitséget előre is köszönöm!!!


Szia!

Én is nemrég cseréltem hátsó telókat, a torony szilentek milyen állapotban vannak? Ellenőrizted őket? Mert az enyémek szinte újak voltak, gondolom az előző tulaj cserélhette őket így azokat nem kellett.

Üdv.: Pocses


Szia
A toronyszilentek is lettek cserélve?
Az tud kopogni rendesen.

gfeco Elküldve: 2014-12-01 17:56 Külsõhömérséklet kiirás

YELLOW írta:
lakoadam írta:
YELLOW írta:
lakoadam írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy miért van az hogy a kocsi mindig -40 fokot ír ki? Előre is köszönöm.


mert beszart a szenzor. a bal oldlait kell cserélni (eső kerékjárati ív előtt, lökös mögött), ami olyan mint egy pálcika. de lehet csak a kontaktot kell megtisztítani. de az esetek angyobb részében csere.


Esetleg egy képet tudsz dobni? Nekem ki van törve egy darab a kerekjarati műanyagból és találtam 2 db kábelt, gondolom annak kellene lennie.




Szia
Én most cseréltem.A kábel ami odamegy mindkét szál kék alapszinü.Az egyik kék barna talán a másik kék-valami.Nekem +50 et mutatott.
Csere után megoldódott.
Uj 10e
Bontott 5 e


gfeco Elküldve: 2014-11-18 19:30 Differenciálmû

Pitykoo írta:
gfeco írta: Sziasztok

Cserélt már valaki szilenteket a differenciálműnél?Ahogy nézegettem nem olyan egyszerű ki be tenni gondolom valami prés kellene hozzá.
Ha már lent lesz a diffi mit érdemes még cserèlni?
Illetve hány darab szilent van amit cserélni kell?


Hali!
Én jövőhét végén fogom cserélni a difi szilenteket, utána tudok beszélni róla!
Am... én úgy hallottam, hogy még a hátsó bölcsőt ami a difi körül van azon esetleg ki lehet cserélni a szilenteket!
Elvileg ha jól tudom van a difi nagy szilent meg még két kicsi elöl ez a difié!
A bölcsőben meg 4db szilent van!
Tévedés jogát fenntartom!!
Egy kis nézegetni való!

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=30


Irj majd légyszi hogy mi volt.

gfeco Elküldve: 2014-11-15 15:27 Ülés

Tano írta:
gfeco írta: Sziasztok

Sikerült szert tennem egy pár első szövet sport ülésre.
Egyelőre beadtam kárpittisztításra.
Az ülés manuális viszont az oldalán van egy kör alakú kapcsoló ami olyan mintha négy irányba nyomkodható lenne és eg ülés ábra van rajta.
Valamint van egy plusz csatlakozó rajta gondolom ezé a funkcióé.
Kérdésem mi lehet ez a funkció és vajon befogom e tudni kötni a sajátomba mert ahogy most alánéztem a kocsimban nincs ilyen csati az ülés alatt.
Egyáltalán mi kellhet neki?
Áram meg egy test?


Igen, az a deréktámasz kapcsolója. Az ülés alatti csatlakozóba csak a 12 voltot és egy testkábelt kell neki behúznod és működni fog, nem kell neki más. A WDS-ben megtalálod pontosan mit honnan-hova kell kötni.


Kösz az infót.
Már ott kezdődnek a bajok hogy legalább 3 órát töltöttem azzal hogy a bmw-planetet megnyissam de java ide biztonsági beállitások oda egyszerűen a gépem blokkolja az oldalt.Pedig mindent megpróbáltam.
Mezei lehetőségként jo lehet az ha a rádióról vesek le gyújtás pozitivot és testet vagy a szivargyújtóról állandó 12v-ot és azt viszem oda az ülésekhez?
Ezt még kapcs rajz nélkül megcsinálnám,a rádió 17 pines csatijábol indulnék ki hogy melyik a gyujtás plusz és a test, csak az üléscsatin nem vagyok biztos de gondolom ott is a barna lesz a test.
Valaki tudna segiteni egy kapcsrajzzal hálás lennék.

gfeco Elküldve: 2014-11-14 18:10 Ülés

Sziasztok

Sikerült szert tennem egy pár első szövet sport ülésre.
Egyelőre beadtam kárpittisztításra.
Az ülés manuális viszont az oldalán van egy kör alakú kapcsoló ami olyan mintha négy irányba nyomkodható lenne és eg ülés ábra van rajta.
Valamint van egy plusz csatlakozó rajta gondolom ezé a funkcióé.
Kérdésem mi lehet ez a funkció és vajon befogom e tudni kötni a sajátomba mert ahogy most alánéztem a kocsimban nincs ilyen csati az ülés alatt.
Egyáltalán mi kellhet neki?
Áram meg egy test?

gfeco Elküldve: 2014-11-12 06:17 légzsak_

bmw320d4 írta:
gfeco írta: Sziasztok

Dunaharasztin lakom.Világít a légzsàk lámpám.
Délpest környékén ki tudnà kikapcsolni a légzsák figyelést?
2000 pre Fl 316i (kör alakú stekker az akksi mellett.)
Köszi


Szia!

Privátban adhatok elérhetőségeket.


Megköszönöm ha küldöd.

gfeco Elküldve: 2014-11-11 20:55 légzsak_

Sziasztok

Dunaharasztin lakom.Világít a légzsàk lámpám.
Délpest környékén ki tudnà kikapcsolni a légzsák figyelést?
2000 pre Fl 316i (kör alakú stekker az akksi mellett.)
Köszi

gfeco Elküldve: 2014-11-09 19:34 alufelni

villas írta: Sziasztok lenne még egy kérdésem!
Németországba Dolgozom és hegyvidéken lakom
A kérdésem meg hogy:
Milyen szerrel fújjam be a felnimet hogy könnyen és maradéktalanul eltávolítsam a fékpor sötét színét az ezüst felnimről!

Válaszokat köszönöm!


Szia
Itt magyarországon sok autokozmetika sósavval fújja be a felniket ami maradéktalanul leszedi.
Én mindenhol megkérdezem mivel csinálják.
Valahol higitják valahol töményen valahol rendes fékpor eltávolító folyadékkal.De azokban is van sav.
Én viszont utálom é nem is igazán kérem mert a kerékcsavarjaimat ugy megmarta hogy azota rozsdásodnak.
Balhéztam is miatta.

gfeco Elküldve: 2014-11-08 20:42 Kuplung__

halihoooo írta:
horisz2 írta:
Levimester írta:
halihoooo írta: Sziasztok!
Kuplung cserén gondolkozom,nézegettem a lehetőségeket. (sach/luk)
Nekem laikusként a sach szimpatikusabb.Viszont valaki azt mondta,hogy az sem mindegy,hogy a kettős tömegű lendkerék milyen.(sach vagy luk állítólag mindkettővel szerelték)Viszont lendkereket nem szeretnék cserélni.
Azt szeretném tudni,hogy ez valóban számít-e? Az illető ugyanis azt mondta,hogy előfordulhat,hogy a két márka nem kompatibilis. (nem igazán tudom elképzelni)
99-es 318i-ről van szó 118LE
Előre is köszönöm a segítséget.


Hello!
A te motorodban nincs kettős tömegű lendkerék, csak 6 hengereseknél, alváz szám alapján vagy vin kód alapján ( alvázszám utolsó 7 karaktere)-ből meg tudják nézni a boltokban.
Mindkettő jó minőség. Ha keverni nem akarod, akkor érdemes komplett szettet választani.


Kettős tömegű lendkerék van benne!!!



Biztos,hogy van benne kettős tömegű lendkerék,ezért kérdezem amit kérdeztem.
Mindenképp komplett szettet veszek (tárcs,szerkezet,csapágy) csak nem tudom fontos-e,hogy milyen márkájú a lendkerék,mert azt nem szeretném cserélni.



Én sachs-ot vettem,lendkerék nem lett cserélve.
Hibátlan lett a cucc.
Szerintem bármelyiket veszed passzolni fog.

gfeco Elküldve: 2014-11-08 19:45 Segítség!!!

jrtom írta:
Powerliqid írta: THX,de meg kell csinálnom..... Légkulcs nem probléma,csak a meghúzásra is gondolnom kell.
100Nm+60°+60°+30° Szal...... tudod hol rögzítsem?

jrtom írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Valaki tudna adni egy kis helpet?
A gondom a következő: E46, 320d automata 110Kw.
Főtengely ékszíj tárcsát kell cserélnem.
Be is szereztem egy újat, (CORTECO), van benne használati utasítás,hogy hogyan rögzítsd a főtengelyt, stb.
Emelés,has páncél le,alu is, stb.
Hol a rákba rögzítsem? Mert haljak meg nem találom.......
Vagy ennyire suta lennék?
Előre is köszi!!!


Szia.
Szerintem annak ne álj neki mert nagyon megvan húzva, minimum egy 3/4-es légkulcsra lesz szükséged!



Figyi, ha van légkulcs akkor nem kell a rögzítésen gondolkodni.


Hali
Én aknáról csináltam sima crova készlettel plusz egy méteres csövet hasznàltam erőkarnak.
Szerintem levettem az önindítót és valaki segített beékelni addig.De nem emlékszem pontosan volt vagy 4 éve.


gfeco Elküldve: 2014-11-06 06:13 Motorolaj

solyom76 írta:
kundof1 írta: Olajcsere szettet, pl olajat, szűrőket, honnan szoktatok rendelni, jóáron?

Én INNEN , de gondolom mindenkinek más az ízlése...


Sziasztok
www.motorolajbolt.hu
Én innen szoktam.De ahogy a kolléga irja lehet másnak más jön be.

gfeco Elküldve: 2014-11-02 08:38 Autóvásárlás

nickname írta:
Prof írta:
gfeco írta:
nickname írta:
gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?



Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.


Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?

Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.


Itt olvasom a fórumon
Csak ki ne találd nekem hogy 300 ezerig hozzá sem kell érni a turbóhoz...
De nyugtassuk inkább meg a turbó a legbiztosabb pontja a 20d nek
Sosem lessz semmi baja millio km ert elmegy










elsö 20d -m most 285.5xx km van benne gyári turbóval probléma mentesen
Második 20d -m kb 240.xxx lehet benne gyári turbóval probléma mentesen
e90 bmw 318d ismerösé, 290.xxx nél lett gyári turbó cseréle.

Csak azért ezt a három autót hoztam fel példának, mert 100% ban ellenőrzött volt az előéletük, tehát valós szerviz lista és hiteles futás teljesítménnyel rendelkeztek.

A turbó használhatósága mindig a felhasználón múlik.

Egyébként meg hogy itt mit írnak azt, nem nagyon kell alapul venni, mert amelyikről le esnek a turbók kb 2x annyi a futásteljesítménye mint amit az óra mutat. Vagy ütik vágják mert 320d oszt nagyon megy, olajat meg vagy cserélünk vagy nem.



Persz felhasználásfüggő.Szerintem zárjuk a témàt de abban kiegyezhetünk hogy ha volt ha nem a turboval eddig valami gond 280 ezernél jöhetnek a bajok.
Persze ne legyen semmi lelje benne örömét de mindketten tudjuk hogy nem örök élet.
Üdv Feco

gfeco Elküldve: 2014-11-01 21:25 Autóvásárlás

nickname írta:
gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?



Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.


Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?

Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.


Itt olvasom a fórumon
Csak ki ne találd nekem hogy 300 ezerig hozzá sem kell érni a turbóhoz...
De nyugtassuk inkább meg a turbó a legbiztosabb pontja a 20d nek
Sosem lessz semmi baja millio km ert elmegy


gfeco Elküldve: 2014-11-01 20:41 Autóvásárlás

dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?



Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.

gfeco Elküldve: 2014-11-01 12:38 Ülés

Sziasztok
Van valakinek ötlete mit tudnék kezdeni a kikopott ülésemmel?
Ezt eg kárpitos megtudná javitani vagy vegyek ujakat?
Köszönöm