
gronholm Elküldve: 2012-04-06 13:29 Motorolaj
gronholm Elküldve: 2012-03-30 11:24 Gumi
gronholm Elküldve: 2012-02-06 20:30 Autóvásárlás
K_Gergo írta:gronholm írta: Ami nálam kikötés a belső szempontjából, hogy bőrös legyen, mert hallottam, hogy hosszú távon talán kicsit kényelmesebb, mint a szövet, meg persze szebb
ha már bőr, mindenképp világos legyen, nyáron nagyon tud sütni, szintén nyárra áldás a tetőablak.
(asszem ezen a ponton be is fejezem, gyakorlatilag a saját autómat ajánlgatom)
gronholm Elküldve: 2012-02-06 14:29 Autóvásárlás
csatis1 írta:Coyote írta:jons írta:Coyote írta:K_Gergo írta:gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba
szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan.
Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.
Így is van. Ha sorhat akkor legyen értelme a 1,5x annyi alkatrésznek!
Pontosan. És lehet azzal is normál fogyasztást csinálni, de ha menni kell, akkor az szedi a papucsokat rendesen. Azon még a típusjelzést is rajta hagynám
Dízelből nem játszanék meg 4 hengeresnél nagyobbat, egyrészt felesleges, másrészt csak extra kockázat...
Ha váltanék D-ről, akkor én is 30i-re tenném a voksot. 28i-t már próbáltam, fülig ért a szám utána! A tulaja mondta, hogy a 30i még ennél is jobb és a fogyasztásól is Coyote-hoz hasonlóan nyilatkozott. 30i a tuti!
gronholm Elküldve: 2012-02-06 12:11 Autóvásárlás
BMW_0902 írta:gronholm írta: Sziasztok,
BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megyDe azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.
Szervusz!
Kérdés:
Magyarországról vagy külföldről veszed-e?
Én nem régen vettem egy 318i Touringot itthon, de német volt a gépezet. A hely benne fejedelmi. De hát ugye ez kombi, s nem úgy vettem ki, hogy ilyenre pályázol.
A face (=facelift) utáni 318i 1995cc annyi, (sőt 4-el több, mint) a face előtti 320i. (Az 1991cc volt.)
Newtonméterre a 318i 200, míg a face előtti 320i "csak" 190 volt. A face utáni 320i pedig annak ellenére, hogy 2171cc "csak" 210Nm. Ezek a számadatok, és csak benzinben. (Én eredendően nem akartam 316i-t venni, így erről nem nyilatkozom.)
És - noha mondom nincs meg rég óta - de BMW-t volt szerencsém vezetni már egyet kettőt (pl.: E36-osból 323i-t), és azokhoz képest egész jól megy a 318i-is. Nem egy száguldozó kocsi, de azért nem hagy cserben a kétezresbenzines, nem ilyen "miértnemmegymár pedigezbéemvé". Igaz nem sorhat, így a hang az elmarad...Ez nagy veszteség.
És végül, ami fontos: Vigyél magaddal szerelőt, pl.: aki tud hibakódot kiolvasni. Abból baj még nem volt sohasem...
Ezek az én tapasztalataim. Akiknek régebb óta van BMW-je azok biztosan még mást is hozzátesznek.
(Ja és a konklúzió lemaradt: a 318i sztem jó választás, bár a legjobb a 330Xi:biglol
gronholm Elküldve: 2012-02-06 12:00 Autóvásárlás
BarG írta:gronholm írta: Sziasztok,
BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megyDe azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.
Hátra hosszú távra csak az ellenségedet ültesd!
Motort úgy válassz, hogy viszel magaddal hozzáértőt, nehogy úgy járj mint egy kollega, aki vett egy 520d-t az E60 szériából. Kicsit fura hangja volt, de az eladó azt mondta, hogy ennek ilyennek kell lenni. Dehát kellett a nagynavi, meg a feleség ennek a belsejét lájkolta. Egy héttel a vásárlás után a szerelőnél megkapta a kicserélendő alkatrészek listáját: főtengely, összes csapágy, turbó, kéttömegű, kuplung, hét számjegyért. Az eladó pedig nem elérhető azóta.
gronholm Elküldve: 2012-02-06 11:50 Autóvásárlás
K_Gergo írta:gronholm írta: Sziasztok,
BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megyDe azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.
tipikus kupé hülyeség a gumikéderek elfáradása-leválása, azon csak a csere segít, és min. 65e 1 db. meg kell nézni, hogy nyitáskor lehúzza-e az elektronika legalább fél centit az üveget, hogy az kibújjon ill. csukáskor rendesen visszakerüljön a helyére, mert az ablakemelő mechanika kopását lehet ugyan állítással kompenzálni, de a holtjátékkal nem számol az elektronika, adott fordulatot teker, aztán az vagy elég, vagy nem. helykínálat tekintetében a tetőablak nem biztos, hogy jó elöl 185 centi felett (attól függ mennyire fekvősen vezetsz), hátul csajoknak (170-175 cm) megfelel, de normál méretű férfiembernek az tényleg kevés hosszú távon megfelelő fejtér híján. a csomagtér mondjuk meglepően nagy. én mindenképp benzinest vennék újra (nálam 8.5 az átlagfogy. 90% országúton), abból is sorhatost. a jellemző hibák...a legfiatalabb e46 is 7 éves, keress inkább egy jó szerelőt, aki átnézi, kiolvassa, kipróbálja, azt nem pótolja egy 50 oldalas útmutató se szerintem. esetleg első megnézéskor segíthet valaki, akinek volt már sokáig e46 a segge alatt, de ehhez egyrészt nem ártana tudni hol laksz (profilod beállítása), másrészt a szerelőt nem pótolja, csak kiszűri a nyilvánvalóan fos jelölteket.
gronholm Elküldve: 2012-02-03 17:10 Autóvásárlás